dmk213 Публикувано 8 февруари 2016 Сподели Публикувано 8 февруари 2016 Здравейте колеги,Днес си купих Паджеро 3, 3.2 DiD, 2002 година, къса база, автоматик. Колата много ми допадна, изглежда запазена и основните агрегати работя, държи се добре на пътя и няма тропане и тракане по окачването. Покарах я и си поиграх с каквото можах, скорости, блокажи, светлини и т.н. Има един сериозен проблем – парното не работи. Изчаках я да загрее и след 30-40 мин. каране, се усеща леко загряване на въздуха от духалките, но леко. Видимо има антифриз, който седи на максимума в преливника. Перката зад радиатора се върти, а стрелката на таблото стои постоянно малко преди средата. Всичко изглежда съвсем нормално, колата си има мощност, върви чудесно, нямам никакви забележки, освен това, че няма парно, а до колко знам това може да е следствие на тежки проблеми по мотора и охлаждащата система. Моля за съвет, какво да правя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 февруари 2016 Сподели Публикувано 8 февруари 2016 Здравейте колеги,Днес си купих Паджеро 3, 3.2 DiD, 2002 година, къса база, автоматик. Колата много ми допадна, изглежда запазена и основните агрегати работя, държи се добре на пътя и няма тропане и тракане по окачването. Покарах я и си поиграх с каквото можах, скорости, блокажи, светлини и т.н. Има един сериозен проблем – парното не работи. Изчаках я да загрее и след 30-40 мин. каране, се усеща леко загряване на въздуха от духалките, но леко. Видимо има антифриз, който седи на максимума в преливника. Перката зад радиатора се върти, а стрелката на таблото стои постоянно малко преди средата. Всичко изглежда съвсем нормално, колата си има мощност, върви чудесно, нямам никакви забележки, освен това, че няма парно, а до колко знам това може да е следствие на тежки проблеми по мотора и охлаждащата система. Моля за съвет, какво да правя?......пипни маркучите, които влизат от мотора към питата за парното....ако и двата са топли, значи има запушено радиаторче на парното....в този случай има един макар и малък шанс да се отпуши като свалиш маркучите и да превъртиш вода през него, или направо да сипеш някаква химия за отпушване , и после да промиеш .....третия вариант е да се свали таблото и да се смени питата ...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmk213 Публикувано 8 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2016 Балагодаря колега,Утре ще се опитам да разбера, кои са въпросните маркучи и ще видим топли ли са. Аз си мисля обаче, че входящия маркуч би трябвало да е топъл, както и изходящия, ако питата е наред и през нея минава топла охлаждаща течност. Ако обаче изходящия маркуч е студен, това ще означава, че радиатора е запушен. Прав ли съм? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 8 февруари 2016 Сподели Публикувано 8 февруари 2016 (редакция) ......пипни маркучите, които влизат от мотора към питата за парното....ако и двата са топли, значи има запушено радиаторче на парното....в този случай има един макар и малък шанс да се отпуши като свалиш маркучите и да превъртиш вода през него, или направо да сипеш някаква химия за отпушване , и после да промиеш .....третия вариант е да се свали таблото и да се смени питата ......Здравей те,а каква химия да налее колегата за промивката. Редактирано 8 февруари 2016 от staki Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 февруари 2016 Сподели Публикувано 8 февруари 2016 Балагодаря колега,Утре ще се опитам да разбера, кои са въпросните маркучи и ще видим топли ли са. Аз си мисля обаче, че входящия маркуч би трябвало да е топъл, както и изходящия, ако питата е наред и през нея минава топла охлаждаща течност. Ако обаче изходящия маркуч е студен, това ще означава, че радиатора е запушен. Прав ли съм?.....по принцип да, но те и двата ще са топли, тъй като конструктивно е направено така ,,че двата извода да са от едната страна, още повече че питата седи вертикално и се пълни с боклуци, които като дойдат до средата и площа на питата намалява двойно, следователно нагрявания въздух е поне 2 пъти по малко , защото площа е вече по малка..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 февруари 2016 Сподели Публикувано 8 февруари 2016 Здравей те,а каква химия да налее колегата за промивката.......ами колкото и странно да е, най голям ефект има от Mr. Muscle за отпушване на канали и мивки.......без майтап.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmk213 Публикувано 8 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2016 ... питата не е ли някъде завряна под таблото, имали изобщо достъп до нея, без разглабяне на половината предница? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 февруари 2016 Сподели Публикувано 8 февруари 2016 ... питата не е ли някъде завряна под таблото, имали изобщо достъп до нея, без разглабяне на половината предница?.....да, завряна е у...............да не казвам къде, мързи ме да ровя снимки ,да видите на какво ще прилича колата ви докато стигнете до нея,ще се уплашите направо.......но не се разглобява предницата , а таблото в купето вътре..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmk213 Публикувано 10 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 10 февруари 2016 Благодаря за съветите. След множество тестове от моя страна и след тестовете в сервиза се стигна до извода, че наистина радиаторчето на парното е трайно запушено и потока на течност през него е нищожен, което води до липса на отопление. Сега предстои по-трудното, първо да намерим такова радиаторче и второ да разглобим цялото табло за да го сменим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 февруари 2016 Сподели Публикувано 10 февруари 2016 Благодаря за съветите. След множество тестове от моя страна и след тестовете в сервиза се стигна до извода, че наистина радиаторчето на парното е трайно запушено и потока на течност през него е нищожен, което води до липса на отопление. Сега предстои по-трудното, първо да намерим такова радиаторче и второ да разглобим цялото табло за да го сменим......радиаторче има, средно качество е от 150-200 лв, по лошото е смяната му......успех в начинанието.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmk213 Публикувано 10 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 10 февруари 2016 за съжаление не мога да намеря по сайтовете в нета... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g3nata Публикувано 15 февруари 2016 Сподели Публикувано 15 февруари 2016 тази химия да не повреди маркучите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g3nata Публикувано 15 февруари 2016 Сподели Публикувано 15 февруари 2016 имах подобен проблем от левия край работи парното а от десния край не Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmk213 Публикувано 20 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 20 февруари 2016 (редакция) Здравейте, Промивката на радиаторчето, както и течността за отпушване, която сипахме в антифриза не помага. Според мен ще се наложи да сменим радиаторчето, за съжаление обаче от една седмица търся в интернет и не мога да открия налично в България. От Балканстар и Ратола ми предлагат безумна цена (около 900 лв.) и безумен срок за доставка (около 30 дни). Моля дайте ми съвет от къде да намеря проклетото радиаторче, на разумна цена и срок за доставка. П.П.Също така отчаяно търся и не намирам бутона за включване и изключване на фаровете за мъгла и допълнителната светлина за мъгла от зад. Редактирано 20 февруари 2016 от dmk213 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xcm Публикувано 20 февруари 2016 Сподели Публикувано 20 февруари 2016 (редакция) държиш ли да е чисто ново? провери коли на части - 100% все някъде ще има ;) бутона от същото място, аз преди година извадих късмет и си го взех от едно катастрофирало + релето Редактирано 20 февруари 2016 от xcm Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmk213 Публикувано 20 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 20 февруари 2016 (редакция) държиш ли да е чисто ново? провери коли на части - 100% все някъде ще има ;) Предпочитам ново, не че имам излишни пари, но разглобяваното и сглобяването на половината кола не си заслужава. Ако купя на старо, запушено или по-лошо такова, което да протече, ще е голям проблем. Редактирано 20 февруари 2016 от dmk213 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xcm Публикувано 20 февруари 2016 Сподели Публикувано 20 февруари 2016 като се вземе задължителено се тества и тогава ако всичко е наред се монтира Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.