Премини към съдържание

Проблем!


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Имам проблем с Carisma-та (1,8 GDI 125к.с.); какво се случи:

- днес решихме да отскочим до Икеа със семейството и при изкарване на колата от гаража чух леки смущения при работата на двигателя - чуваше се едно леко почукване (на няколко такта от работата на двигателя по един път), но въпреки това реших да направим разходката;

- след като пристигнахме се ослушах как работи двигателя и ми се стори, че почукването вече го нямаше или по скоро едвам се долавяше сред стандартното почукване на повдигачите (тези от вас които имат същите коли знаят за какво говоря :) )

- при тръгване от магазина почна същинския проблем - запалих , минах 10-20 м и колата започна да трака като "трактор" като почукването се усилваше при покачване на оборотите; потеглих за към вкъщи като колата все повече се влошаваше - на едно баирче започна да губи мощност и да се дави леко (на полу съединител успях да издрапам), не нямаше мощност и на околовръстното съм карал с 50-на км/час като от време на време се давеше. При няколкото спирания и тръгвания (заради трафика) колата се усещаше, че едвам прицепва (като през цялото това време си тракаше), до като при едно от поредните такива не изчатка нещо и колата спря.... и не поиска повече да запали. Давам на онтакт, всичко си светва и като дам стартер се чува едно "цък" и това е.

 

Знае ли някой какво може да бъде и сблъсквал ли се е до момента с такива симптоми?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Постави на скорот и почни да буташ,ако мотора се завърти добре ,но ако не зчи нещо го е блокирало,което е лош знак.Търси сервиз,или читав майстор.Успех и късмет.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно от почукване на биелен лагер, сега си с блокирал мотор...... нормално хората като чуят такъв шум, веднага гасят и търсят съдеиствие..... не се кара с тропащ двигател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Имам проблем с Carisma-та (1,8 GDI 125к.с.); какво се случи:

- днес решихме да отскочим до Икеа със семейството и при изкарване на колата от гаража чух леки смущения при работата на двигателя - чуваше се едно леко почукване (на няколко такта от работата на двигателя по един път), но въпреки това реших да направим разходката;

- след като пристигнахме се ослушах как работи двигателя и ми се стори, че почукването вече го нямаше или по скоро едвам се долавяше сред стандартното почукване на повдигачите (тези от вас които имат същите коли знаят за какво говоря :) )

- при тръгване от магазина почна същинския проблем - запалих , минах 10-20 м и колата започна да трака като "трактор" като почукването се усилваше при покачване на оборотите; потеглих за към вкъщи като колата все повече се влошаваше - на едно баирче започна да губи мощност и да се дави леко (на полу съединител успях да издрапам), не нямаше мощност и на околовръстното съм карал с 50-на км/час като от време на време се давеше. При няколкото спирания и тръгвания (заради трафика) колата се усещаше, че едвам прицепва (като през цялото това време си тракаше), до като при едно от поредните такива не изчатка нещо и колата спря.... и не поиска повече да запали. Давам на онтакт, всичко си светва и като дам стартер се чува едно "цък" и това е.

 

Знае ли някой какво може да бъде и сблъсквал ли се е до момента с такива симптоми?

.....липса на масло в мотора и мотора е аут.....провери си сега нивото на маслото и кога е сменяно последно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно от почукване на биелен лагер, сега си с блокирал мотор...... нормално хората като чуят такъв шум, веднага гасят и търсят съдеиствие..... не се кара с тропащ двигател.

 

Приемам забележката - несериозно от моя страна. Как се процедира от тук нататък - на свободен ход с дърпане може ли да се закара колата на сервиз или е по-добре да се качва на платформа? Много сериозни ли могат да са щетите (лично твое мнение) и в какви граници може да струва ремонта - ще съм ти благодарен ако споделиш мнение.

 

Преди малко отворих капака (развих само горните два болта за да надникна) на ангренажния ремък и зъбните колелета се виждаха (а би трябвало да са покрити от ремък, нали така);

 

П.П. Възможно ли е ангренажен ремък да се скъса на 40 000 - 45 000км (реторичен въпрос)?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....липса на масло в мотора и мотора е аут.....провери си сега нивото на маслото и кога е сменяно последно...

 

Маслото е сменено преди по-малко от 1000км с Motul 6100 synergie+ 10W40 и е близо до нивото на маx показанието на щеката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди малко отворих капака (развих само горните два болта за да надникна) на ангренажния ремък и зъбните колелета се виждаха (а би трябвало да са покрити от ремък, нали така);

 

П.П. Възможно ли е ангренажен ремък да се скъса на 40 000 - 45 000км (реторичен въпрос)?

....това беше и моето второ предположение ......възможно е, зависи от много фактори, кога е произведен, каква марка е,кога е сложен във времето ( на колко години е ) и не на последно място - все пак имаш и маслен обтегач ,който вероятно не е сменян.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много сериозни ли могат да са щетите (лично твое мнение) и в какви граници може да струва ремонта - ще съм ти благодарен ако споделиш мнение.

.....сваляш главата, ще смениш някой друг клапан, да не казвам от сега, но поне 8 на брой,нови гарнитури и агр. ремък комплект, масло и антифриз и така......горе долу - м/у 500 и 700 лв ще струва най общо на първо четене....

Пропуснах и датчика с тоналното колело....

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е скъсан ремъка, няма да затегне мотора, така че да не превърти на стартер, няма да има и тракане предварително... Скъсания ремък е резултат от рязкото спиране на коляновия вал. Не искам да съм черноглед, но най-евтино ще е да се вземе друг двигател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е скъсан ремъка, няма да затегне мотора, така че да не превърти на стартер, няма да има и тракане предварително... Скъсания ремък е резултат от рязкото спиране на коляновия вал. Не искам да съм черноглед, но най-евтино ще е да се вземе друг двигател.

На същото мнение съм.За 350-450 можеш да си намериш оборудван мотор(без стартер,динамо,съединител).Не се занимавай с ремонти,нищо добро няма да излезе,вторични проблеми ще има на 100%.

Станалото-станало,нищо не можеш да промениш

Успех с ремонта!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е скъсан ремъка, няма да затегне мотора, така че да не превърти на стартер, няма да има и тракане предварително... Скъсания ремък е резултат от рязкото спиране на коляновия вал. Не искам да съм черноглед, но най-евтино ще е да се вземе друг двигател.

 

Предварителното тракане може да е било от изтървал обтегач, той си наподобява тракане на биелен лагер, така че има някакъв шанс да се размине и с поправка на този мотор .

Поне не пречи да се провери първо състоянието на този, пък тогава да се прибягва до търсене на друг .:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги за мненията и точността - знаех, че мога да разчитам на компетентни мнения.

 

Сега ще помоля да ме ориентирате къде да закарам колата, където ще бъдат коректни с мен (ще ми кажат точно какво и е, какво ще трябва да се прави и колко пари ще струва), защото сами разбирате, че в момента дилемата е дали да се сбогувам с колата си или да вложа пари в нея да я управя?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Продавай!!!

 

От врати, брони, салон електроника климатик радиатори и компресори въобще всичко което става за продаване ще вземеш прилична сума която ще ти даде началенн йапитал за да купиш нещо по-ново

Редактирано от demon777
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

такааа....

 

имам информация (най-накрая) за състоянието на двигателя: ангренажния ремък след като се е скъсал се е омотал около зъбното колело на коляновия вал и това е спасило положението да не стане по-сериозно (така ми каза майстора). А какви са пораженията или по-скоро какво трябва да се сменя: Комплект клапани (16 броя); Гумички на клапани; 2 броя кобилици (бяха с отчупени парченца); Гарнитура на глава; Семеринги на валовете; 2 броя гарнитури (външна и вътрешна) на смукателните тръби; 1 гарнитура на изпускателните тръби; Ангренажен комплект (с всиюки ролки и ремъци) и обтегач.

Предстои ми вземането на много трудно решение за това ще ви помоля да ме улесните като ми кажете колко ще ми струват гореизброените консумативи, от къде мога да ги закупя (евентуално) и какви да бъдат марките?

 

Предварително ви благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте,

 

Да попитам, има ли разлика в двигателите 1.8 GDI на кола с десен и кола с ляв волан и в частност питам за оборудвана глава, понеже си намерих изгодна такава?

 

Извинявам се ако въпроса е глупав :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

Ще съм Ви благодарен да ми препоръчате сервиз в София, където могат да извършат ремонта по моята кола с части, които аз предоставям (само оригинални части) или такива, които предлагат частите/консумативите на нормални цени.

 

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.japanautoservice.com - тук не става ли?

......става ,ама не се разбрахме за цената....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, можете ли да ми покажете със снимка как изглежда датчика на коляновия вал (за Каризма 1.8 ГДИ) и да ме ориентирате колко пари струва?

 

Поздрави.

Редактирано от Ивайло Нинов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, можете ли да ми покажете със снимка как изглежда датчика на коляновия вал (за Каризма 1.8 ГДИ) и да ме ориентирате колко пари струва?

 

Поздрави.

 

http://www.baliautopart.com/photo/pl4101663-crankshaft_position_sensor_for_mitsubishi_carisma_1_8_16v_gdi_md342994.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.baliautopart.com/photo/pl4101663-crankshaft_position_sensor_for_mitsubishi_carisma_1_8_16v_gdi_md342994.jpg

 

Благодаря Пламене,

 

Малко се обърках, понеже в интернет дават няколко модела датчици с различни форми и не знам кой точно е за моя мотор: http://ivocarisma.snimka.bg/automobiles/datchik-kolyanov-val.901774

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Пламене,

 

Малко се обърках, понеже в интернет дават няколко модела датчици с различни форми и не знам кой точно е за моя мотор: http://ivocarisma.snimka.bg/automobiles/datchik-kolyanov-val.901774

....не е това....

MD342994 .......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....не е това....

MD342994 .......

 

http://ivocarisma.snimka.bg/automobiles/datchik-kolyanov-val.901774 - моя датчик. Има ли проблем, че цифрите и буквите са различни - J5T25374 (8x28)

Иначе на пръв поглед изглежда еднакъв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, можете ли да ми покажете със снимка как изглежда датчика на коляновия вал (за Каризма 1.8 ГДИ) и да ме ориентирате колко пари струва?

 

Поздрави.

Септември месец ми го смениха-50лв с труда,моята е 1,6 ,99к.с.,бензин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...