Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Покупка на стар Галант 1983 год


rusecomfort

Препоръчано мнение

Здравейте,

очаквам вашите мнения относно покупката от мен на стар Галант 1983 год

Ще я бъде ли колата

Ще я реставрирам доколкото мога

Отделил съм парички

Искам вашите мнения относно мотор, скорости , окачване и гниене

благодаря ВИ приятели

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колега! Добре дошъл в клуба на старите Галанти! :icon_thumbup:

Колата може да я бъде, стига да имаш желание.

Ако искаш по-адекватно мнение сподели повече за колата, качи някоя снимка да видим за какво става въпрос. Така не можем да гадаем. Кажи с какъв мотор е колата, кутия...

Иначе колата ако си я купил от София мисля знам за коя става въпрос :rolleyes:

По най-големия проблем - гниенето. Гният. Много. Макар и купето да е поцинковано, обработено и защитено е добре - има дебело покритие както отвън, така и отвътре.. И на всички това от завода са им давали 6 години гаранция против корозия... Сега, след повече от 30 години по-късно, е нормално да има ръжди. Ако искаш наистина да я реставрираш и да я запазиш, те съветвам да обърнеш специално внимание на купето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.

Моят съвет е първо да провериш предложенията в Mobile.de. - само две са, но и двете са на малко километри,доста добре изглеждащи и на прилични цени ( като за олдтаймер ).

Съгласен съм,че удоволствието от реставрирането е несравнимо, но това е сложен и дълъг процес, чийто край не всеки път е щастлив.Ако не си се занимавал с реставрация по-добре проучи етапите и

и тогава пак се запитай дали искаш да се впуснеш в такова приключение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, колегата е много прав. Не една или две коли се разпродадоха на части заради недовършени реставрации, разни "проекти" и прочие. Реално ще ти излезе по-евтино и по-безболезнено да си купиш готова кола и да си я внесеш отвън. Съвсем друг въпрос е, дали наистина искаш да реставрираш нещо. Защото удоволствието да върнеш към живот една кола е несравнимо и не можеш да го купиш с пари. И, поне според мен, една реставрирана от теб си кола ще ти носи в последствие много повече удоволствие като я изкарваш, отколкото купената на готово. Но това си е лично мое мнение, де. С други думи - всичко си зависи от теб!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам /според годинита/, че става въпрос за модела Е15.

Двигател и скорости - железни освен ако е била в "абич".

Комфорт и возия - превъзходни.

Гниене -преди да се види не може да се каже, но кола на 32 год.

Двигателя е карбураторен и градско си гори 12-14/100.

Извънградско почти наполовина.

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина е от 83та година не е E15, a предишния модел. Купето не е поцинковано и гние много, мога да ви покажа снимки на прагове, през които се вижда мокета на колата. И на мен ще ми е интересно да видя снимки, ако модела е като моя мога да помогна и с доста ноу-хау :)

Редактирано от steam
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само една лека корекция - през '83 са се произвеждали и продавали съответно както и задноприводния А160, така и новия, вече предноприводен Е10(Модела е Е10, Е15 е означението само за колите с двулитрови мотори).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Гледам колегата освен че е "реставрирал" Галанта е успял и чудна история да скалъпи. Направо е достойна за филм, само че жанра хич няма да е документален, а ще клони по-скоро към фантастика. За наличните там бройки в България и чужбина изобщо няма и да коментирам, но умирам от любопитство да видя този брой на Аутобилд от 2002 в който така възхваляват вече отдавна забравения и с нищо невпечатляващ мотор от зората на 70те :)

И не ме разбирайте погрешно, пиша това само и единствено защото лично ходих да гледам колата докато се продаваше в София през 2015г. и историята е много далеч от тази в обявата. Такива небивалици подхождат на някой търговец от Горубляне продаващ голфове нов внос, но са обида за всеки Мицубиши и ретро фен. За добро или за лошо много фенове на стари Мицубишита в България няма, та пазара е силно ограничен и такива продажби стават трудно, но ако все пак някой иска да си купи такъв Галант не е много етично да го лъжат толко грозно. И така :)

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11487512065003088&slink=1vo5ne

http://pichost.name/images/2017/02/20/galant1.6exhajdidimitarbca70.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"В България имало само 1 такъв и 5 в Европа."

В Русе може и да е един, но там където живея има 2 такива в доста по-добро състояние. Единия е в оригиналния си вид, а другия е Ralliart изпълнение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама тези двата сигурно не са с 1.6 (върховия) мотор и не струват по 5000 лв.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Прав си е човека, този си е един- единствен в България .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

75 коня е 1.6 двигател.

2.0 карбуратор е 103 коня. Имах такъв Е15 изпълнение "Роял", той ме запали по марката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А за протокола, със сигурност има поне един оцелял Роял в България, който е още в движение. Може да има и някой друг, знам ли... В последно време форума май се използва само за проблеми, никой не иска да се похвали с някое хубаво Мицубиши :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...