Премини към съдържание

Еърбег SRS проблем на Пинин


Препоръчано мнение

Привет. Купих Пинин с изгърмял пасажерски еърбег и пиропатрон на пасажерския колан. При покупката еърбега го хванах, но колана не. Лампата на таблото не светеше, предишния собственик (по негови думи го познавала цяла България и нямало да се излага да ми продава прецакан автомобил), каза че никога не му е светела и явно е изгоряла - естествено оказа се махната (DJ ми разглоби таблото и го откри за което благодаря). Взех втора употреба еърбег и колан с 1-месечна гаранция. Монтира ми ги момче диагностициращ еърбег модул-централли в Люлин. Той ми я препрограмира централата и каза, че вече е ОК и не дай си Боже при нужда еърбеците ще се задействат. Нямало грешки. Обаче нямаше крушка да ми сложи на таблото за да видя SRS дали гасне. Това бе вчера а днес си сложих крушка и виждам, че продължава да свети постоянно. Звъня му и той ми твърди, че не може да е от еърбег системата, защото няма грешки и лампата светела заради нещо друго, ама какво? Излиза, че системата според лаптопа на момъка е наред, но според компа на Пинина ми не е. Дали има връзка със слаб акумулатор например? Някой има ли идеи? Преди това съм карал VW-та и за тях знам, че е задължително при изгърмели бегове централата да се сменя а не да се препрограмира.... При Пинина дали е така?

Предварително мерси.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Купих Пинин с изгърмял пасажерски еърбег и пиропатрон на пасажерския колан. При покупката еърбега го хванах, но колана не. Лампата на таблото не светеше, предишния собственик (по негови думи го познавала цяла България и нямало да се излага да ми продава прецакан автомобил), каза че никога не му е светела и явно е изгоряла - естествено оказа се махната (DJ ми разглоби таблото и го откри за което благодаря). Взех втора употреба еърбег и колан с 1-месечна гаранция. Монтира ми ги момче диагностициращ еърбег модул-централли в Люлин. Той ми я препрограмира централата и каза, че вече е ОК и не дай си Боже при нужда еърбеците ще се задействат. Нямало грешки. Обаче нямаше крушка да ми сложи на таблото за да видя SRS дали гасне. Това бе вчера а днес си сложих крушка и виждам, че продължава да свети постоянно. Звъня му и той ми твърди, че не може да е от еърбег системата, защото няма грешки и лампата светела заради нещо друго, ама какво? Излиза, че системата според лаптопа на момъка е наред, но според компа на Пинина ми не е. Дали има връзка със слаб акумулатор например? Някой има ли идеи? Преди това съм карал VW-та и за тях знам, че е задължително при изгърмели бегове централата да се сменя а не да се препрограмира.... При Пинина дали е така?

Предварително мерси.

.....аз знам че централата на Пинина не може да се препрограмира, но не съм пробвал,поради липса на време....ако искате, елате да диагностицираме пак проблема.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SRS системата следи и лампата на таблото.... щом я е нямало и е сложена в последствие е задължително през диагностичен уред да се изтрие грешката. Иначе няма да изгасне..... освен ако централата е препрограмирана некадърно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Видях го с очите си как я препрограмира и в последствие не показваше грешки. Много жалко, че на място не размених някоя крушка от таблото за да пробвам. Ще се налижи да мина до DJ, защото искам да съм сигурен, че всичко е ОК. Днес ще пробвам да си сложа колана за да не ни да има и такова изискване че да спре да свети. Съмнявам се ама ще го пробвам все пак. След като се реши проблема, какъвто и да е той ще споделя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SRS системата следи и лампата на таблото.... щом я е нямало и е сложена в последствие е задължително през диагностичен уред да се изтрие грешката. Иначе няма да изгасне..... освен ако централата е препрограмирана некадърно.

.....а каква грешка ще дава в последствие заради лампата.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет, върнах се от диагностика при DJ Пламен. Не се изтри грешката. Първо се появиха 7-8 грешки, но нямаше 43, 44 или каквато и да е 40+. След изтриване на тези грешки SRS изгасна за 1-2 секунди и пак светна с грешка G sensor. Последва ново изтриване и пак светнаха 7-8 грешки ... Явно не са препрограмирали централата, както трябва или въобще не може да се препрограмира. Колата е 2001 год, имах подобен проблем с Golf III 1999 год. и тогава се наложи подмяна на централата след препрограмиране. А тук може и проблема да е в някой липсващ инерционен датчик. Но факт е, че след препрограмирането нямаше грешки докато не сложих лампата. Пламене очаквай ново включване от мен след като си намеря нова централа. До скоро и пак ще пиша, когато се реши проблема.

Редактирано от ropcku
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет, върнах се от диагностика при DJ Пламен. Не се изтри грешката. Първо се появиха 7-8 грешки, но нямаше 43, 44 или каквато и да е 40+. След изтриване на тези грешки SRS изгасна за 1-2 секунди и пак светна с грешка G sensor. Последва ново изтриване и пак светнаха 7-8 грешки ... Явно не са препрограмирали централата, както трябва или въобще не може да се препрограмира. Колата е 2001 год, имах подобен проблем с Golf III 1999 год. и тогава се наложи подмяна на централата след препрограмиране. А тук може и проблема да е в някой липсващ инерционен датчик. Но факт е, че след препрограмирането нямаше грешки докато не сложих лампата. Пламене очаквай ново включване от мен след като си намеря нова централа. До скоро и пак ще пиша, когато се реши проблема.

Това май значи непрепрограмирана или лоша направена централа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това май значи непрепрограмирана или лоша направена централа.

.......това значи че неговата централа не може да се програмира или не и по официалния начин,който аз знам.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Привет отново. Има развитие по проблема. Не мога за сега да намеря централа с гаранция. Междувременно момчето дето препрограмра централата ме търси за да пробва пак за собствена сметка. Закарах колата и се оказа, че не е запомнила програмата. Смени чипа с някакъв друг и го препрограмира. След това я чете на компютър пак и се видя, че си пази програмата и разпознава коланите, 2та еърбега и някакви датчици. Не дава грешки, обаче SRS лампата сега въобще не свети, даже и при подаване на контакт. А в ръководството пише, че трябва да свети поне 7 сек. Явно пак нещо не е наред, нищо че лаптопа не показва грешки. Между другото докато ми сваля ECU-то ми падна акумулатора (има лампи във вратите и явно са светли доста при отворени врати). Запалих с бутане и смених акумолатора - не държи стартов ток и няма капацитет за зареждане ми каза чивека след замерване. Стария бе със щампа 2007 год. След смяната лампата на SRS продължи да не свети та ми паднаха и оборотите, даже ми гаснеше по светофарите. Намерих инфо в руски сайт как да си самообуча дебитомера за да се адаптира след падналата батерия и стана. Сега проблем няма с оборотите, даже педи ми тресеше малко при работа на място след като загрее, ама SRS лампата не свети. Остава ми да намеря нова централа и да отида ори DJ да ми я монтира и инспектира. Просто искам да имам работеща система.

Редактирано от ropcku
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново. Има развитие по проблема. Не мога за сега да намеря централа с гаранция. Междувременно момчето дето препрограмра централата ме търси за да пробва пак за собствена сметка. Закарах колата и се оказа, че не е запомнила програмата. Смени чипа с някакъв друг и го препрограмира. След това я чете на компютър пак и се видя, че си пази програмата и разпознава коланите, 2та еърбега и някакви датчици. Не дава грешки, обаче SRS лампата сега въобще не свети, даже и при подаване на контакт. А в ръководството пише, че трябва да свети поне 7 сек. Явно пак нещо не е наред, нищо че лаптопа не показва грешки. Между другото докато ми сваля ECU-то ми падна акумулатора (има лампи във вратите и явно са светли доста при отворени врати). Запалих с бутане и смених акумолатора - не държи стартов ток и няма капацитет за зареждане ми каза чивека след замерване. Стария бе със щампа 2007 год. След смяната лампата на SRS продължи да не свети та ми паднаха и оборотите, даже ми гаснеше по светофарите. Намерих инфо в руски сайт как да си самообуча дебитомера за да се адаптира след падналата батерия и стана. Сега проблем няма с оборотите, даже педи ми тресеше малко при работа на място след като загрее, ама SRS лампата не свети. Остава ми да намеря нова централа и да отида ори DJ да ми я монтира и инспектира. Просто искам да имам работеща система.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 месеца ...

Проблема е решен след 9 месеца! Току що в Балканстар ми изтриха последната грешка. Предисторията е доста дълга. След изчитане на цялата техническа информация от оригиналните сервизни документации, издадени официално от Мицубиши, си възстанових всичко прецакано по ербег системата. А то не бе никак малко. Просто трябваше да отида в Балканстар за да ми кажат номерата на кодовете с грешки а не при някакви гаражни "майстори" дето цъка с лаптопа и не знае какво цъка и каква е грешката. За всяка една грешка си има датчик или навързани 2 и повече, като софта на Пининския компютър (модел до 2002) не може да ти каже точно кой сензор е проблемния. Може да ти го каже сервизното ръководство. Който има проблем с SRS-а на Пинина си то може да ми пише и ще му споделя. За начало знайте, че SRS-ECU централа, която е записала краш събитие не може да бъде възстановена с препрограмиране - взима се нова!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...