Ahito Публикувано 29 октомври 2015 Сподели Публикувано 29 октомври 2015 (редакция) Привет! Дали някой е имал или знае следния проблем:Както си паркирах и от към двигателя почна равномерно чукане.Не тракане ,а чукане по-скоро.Оборотите почнаха да играят,за момент хвръкнаха без да съм натискал газ.Изгасих,подадох само на контакт и пак почна чукането.Разбира се по някое време и чек енджина светна.Запалих пак ,но този път чукането беше по слабо но оборотите си играеха.Заради капака на двигателя не мога да локализирам шума.Модела на колата е този на профила ми.Дано някой успее да ми даде някаква насока. Редактирано 31 октомври 2015 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 30 октомври 2015 Сподели Публикувано 30 октомври 2015 Какъв двигател,всичко което кажеш е в твоя полза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 30 октомври 2015 Сподели Публикувано 30 октомври 2015 Какъв двигател,всичко което кажеш е в твоя полза.Казал ти го е........Модела на колата е този на профила ми... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ahito Публикувано 30 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 30 октомври 2015 Чува се точно това от видеото на 6:00 минута. Ясно е вече ,че е от дроселовата клапа,но защо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 30 октомври 2015 Сподели Публикувано 30 октомври 2015 "Чукането" само при подаване на контакт е нормално и се получава при самонастроиката на ЕГР-моторчето. Ако ти се разчука клапата повярвай..... повече колата няма да мръдне от там, освен с репатрак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ahito Публикувано 30 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 30 октомври 2015 "Чукането" само при подаване на контакт е нормално и се получава при самонастроиката на ЕГР-моторчето. Ако ти се разчука клапата повярвай..... повече колата няма да мръдне от там, освен с репатрак. Вчера при появата на проблема се "зачука" при контакт ,чаках да видя дали ще спре но не престана,тогава изключих от контакт но не спря веднага,а след няколко секунди чак.Днес покарах със "игривите" обороти.Натискайки педала усетих реагира едва едва и все едно няма мощност,Да разбирам ли ,че е в сервизен режим? (чека свети и премигва) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 31 октомври 2015 Сподели Публикувано 31 октомври 2015 Не видях...дали заради това,че с тефона следя форума или не знам къде гледам...при 1.8гди винаги цъка така при даване на контакт и спира. Горе колегата спомена,че си прави самонастройка...да не би да не иска да си прави настройка т.е. нещо да му пречи да я прави. Например да иска почистване,или това моторче да е заминало. Между другото това цъкане при даване на контакт мислех,че е от дросела. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ahito Публикувано 31 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 31 октомври 2015 Ами колеги бях в сервиза и като я разглобиха клапата съвсем ясно се виждаше, че се опитва да отвори но без успех.И поради тази причина "тракането" или "чукането" идваше от нея.Иначе успях да се придвижа до там с нестабилните обототи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 31 октомври 2015 Сподели Публикувано 31 октомври 2015 Решението е ремонт на тази клапа...... ако вече не е пробвана да се ремонтира. Или да се търси друга...... Желателно е обаче да се попадне на кадърен диагностик защото може да е и проблем с компютъра на клапата, или датчик (Примерно APS, TPS) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 1 ноември 2015 Сподели Публикувано 1 ноември 2015 Поне изчистена ли е от мизериите в нея? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ahito Публикувано 2 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 2 ноември 2015 Проблема е отстранен..... с лепило. Дори намерих любителско видео,в което се вижда нагледно проблема и отстраняването му.Всеки може и сам! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 2 ноември 2015 Сподели Публикувано 2 ноември 2015 И аз правих същото нещо с моята клапа, но тя е далеч по-различна. Перфектно обяснено е на видеото! И на мен не ми стана ясно - проблемът е бил че е имало мизерия по магнитите ли? И тях ли залепи с лепилото после след почистването? А с какво лепило? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ahito Публикувано 3 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2015 И аз правих същото нещо с моята клапа, но тя е далеч по-различна. Перфектно обяснено е на видеото! И на мен не ми стана ясно - проблемът е бил че е имало мизерия по магнитите ли? И тях ли залепи с лепилото после след почистването? А с какво лепило? Залепили са го с Поксипол.Не знам дали е здраво това нещо.Иначе проблема е че магнита се е счупил на три.Поне така ми обясниха. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 3 ноември 2015 Сподели Публикувано 3 ноември 2015 Уж е здраво. И аз съм го ползвал в някои случаи - държи здраво, но не може да лепи всичко. Само времето ще покаже в случая, ако пак прави магарии, поне ще знаеш къде да търсиш проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 7 ноември 2015 Сподели Публикувано 7 ноември 2015 Има едно лепило Сънфикс -то е като пластелин-2 парчета в пакетчето жълто и синьо,взимаш равни части от двата цвята и ги смесваш да стане зелено,после лепиш-става камък,може да се пили даже след това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.