Надя Публикувано 27 септември 2015 Сподели Публикувано 27 септември 2015 Здравейте, от скоро имам Мицубиши Спейс Стар и имам един въпрос някои ако знае, моля да ми пише. Проблема е в това че колата не иска да върви и много харчи. Когато са по-ниски температурите и падат много оборотите и ми гасне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 27 септември 2015 Сподели Публикувано 27 септември 2015 А тази лампичка - №13 свети ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Надя Публикувано 27 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 27 септември 2015 Тази лампичка свети само при палена на колата, след това изгасва! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 27 септември 2015 Сподели Публикувано 27 септември 2015 А моделът на колата е .... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Надя Публикувано 27 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 27 септември 2015 Модела на колата е спейс стар, 2000 година, 13000 кубика, бензинов. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 27 септември 2015 Сподели Публикувано 27 септември 2015 По принцип тоз двигател е малко слаб за това купе.Опитай да се свържеш с DJ Tymbi - Пламен, да я погледне. София не ти е далече Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Staffolino Публикувано 27 септември 2015 Сподели Публикувано 27 септември 2015 Чак слаб не го виждам моя двигател,с 3,4 човека си върви без проблеми много е пъргав даже особено градско.Въртящият момент му е добър не е много добре синхронизиран с кутията,но не е чак толкова зле като цяло.Не е като дизела разбира се ,но поне е японски двигател.Градско ми гори около 7 ,а извън градско до 100,120 максимална 5.5,6 най много.Засичал съм го стотици пъти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Надя Публикувано 28 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 28 септември 2015 Имали ли телефона на Пламен да ми дадеш, че така няма как да го намеря, София не ми е далеч и няма проблем да я закарам стига да ми помогне. Тук в Самоков я карах на около 3-4 майстора и нищо, немогат да разберат проблема ;( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 28 септември 2015 Сподели Публикувано 28 септември 2015 Чак слаб не го виждам моя двигател,с 3,4 човека си върви без проблеми много е пъргав даже особено градско.Въртящият момент му е добър не е много добре синхронизиран с кутията,но не е чак толкова зле като цяло.Не е като дизела разбира се ,но поне е японски двигател.Градско ми гори около 7 ,а извън градско до 100,120 максимална 5.5,6 най много.Засичал съм го стотици пъти.Колега сигурен ли си в тези цифри които написа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vins365 Публикувано 28 септември 2015 Сподели Публикувано 28 септември 2015 Колега сигурен ли си в тези цифри които написа?На бензин като не я юркам и мойта толкова гори, без климатик. Сега си я карам на газ :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Scorpionss86 Публикувано 28 септември 2015 Сподели Публикувано 28 септември 2015 Здравейте!Аз също миналата зима имах същия проблем при застудяване. Четох по форума, ходих по майстори.... Всеки се прави на компетентен,взима ти парите и при топъл двигател ми казваше - Готов си, няма проблем!Лампа 13 също ми светваше. Оборотите на колата падаха до 100-200-300 нестабилни бяха, колата гаснеше. На светофари е просто ужасно кофти.Минах на диагностика, казаха ми че някакъв допълнителен датчик за подгряване на двигателя правил проблем, но не биле сигурни дали е от него и т.н.Един ден четох какви ли не форуми и за няколко часа си оправих сам колата.1-во реших да си удължа живота на акумулатора ( видях го в руски сайт) С помощта на вата ( от тази която се слага под ламинирания паркет) 1см облякох акумулатора. Получи се нещо като калъф за акумулатора - Има ефект - и 3те ни коли са така и зимата ядове няма.2-ро колата гасне само на студен двигател и при не стабилни обороти от 1200 до 100-200.Четох във форуми да изкарам клемата за 5 мин след което да я поставя, паля колата и задържам оборотите на 1200 в продължение на 10 минути. След това вадя клемата за 2 мин, отново я поставям, паля колата и я оставям да работи на свободен ход още 10 мин за да си нормализира оборотите.3-то Може да звучи селско, но върши идеална работа -От 7 години ми предпазва и опелчето ( идеята е взаимствана от интернет, но за мен поне е ефикасна). В големия сняг и студ, когато оставя колата да пренощува на улицата отпред на решетката на ребрата слагам - Тръбна изолация - от тези с които обличат пвц тръбите за да не замръзват през зимата. Ето и линк за да добиете представа. http://tdibg.com/statii/How%20to%20block%20your%20front%20grill/p1060640.jpgОт колкото по - малко места влиза студ при двигателя, толкова по добре4-то смених свещите и кабелитеВече 1 година нямам ядове с спейса... П.С.Не съм майстор, не давам и съвети, просто споделям от личен опит. За едни смешно, за други полезно.Колата по сервизи рядко я водя заради некадърни майстори. Предимно чета форуми и лаптопа до мен и инструментите също, а което не мога сам... Отивам при майстори и им стоя на главата докато не я оправят. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Надя Публикувано 30 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 30 септември 2015 Благодаря за съветите, ще пробвам и аз някои от нещата да ги направя, тъй като зимата и студа наближава Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.