Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Galant VR-4 за тези пари?


Gman

Препоръчано мнение

Здравейте колеги!

 

Търся да си купя Галант. След като изроних цяла река от сълзи, защото намерих перфектния Галант, но се оказа автоматик (че как иначе...), след ден-два влизам да гледам обяви пак.

Докато си разглеждах обявите, попаднах на ето този екземпляр: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11352723712003459&slink=a98n6e

Чудя се, дали наистина някой би продавал VR-4 за такава сума? Вярно е с десен волан и е комби, но пък VR-4 седан от тази генерация не съм виждал, все още.

Какви са вашите мнения по тази обява :mitsu-smiley: ? Дали ще стане да се купи и да се използва за суап :icon_thumbup: ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тaзи обявa я гледaх преди 6-7месецa и беше 7200лв.

A дaли е реaлно aми зaвиси колко е ръждивa.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш средства и Галант готов да поеме карантията, що не. На снимки изглежда ОК като за донор. Според мен си струва да се погледне с някой вкарвал се във филма със суаповете или поне технически грамотен. Лично мение, че такава кола с десен волан увеличава многократно шансовете да се въртиш из нивите по таван.

 

ПС. И аз мога да кажа, че от около половин година се продава. Поне от толкова я виждам по обявите в мобилето.

Редактирано от S.Iliev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро почнах да гледам мобилето, преди винаги ползвах карс и затова не съм я видял изглежда. Нямам кола на която да го сложа, споменах по-горе, че още търся. Стана ми интересно заради цената просто :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз имам някакъв спомен че беше повече но само толкова. Иначе да, колата струва там някъде. Дали си заслужава е обширна тема, на която в повечето случаи резултата е "да" :) Колата е преди фейслифта и седани има такива доста...

Редактирано от C0ldblooded
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Седан VR-4 говоря аз. Такива няма или поне не съм виждал из обявите. Мислех, че струва доста скъпо да ги вкараш в БГ, но изглежда съм грешал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Седан VR-4 говоря аз. Такива няма или поне не съм виждал из обявите. Мислех, че струва доста скъпо да ги вкараш в БГ, но изглежда съм грешал.

 

 

Цените много паднаха.

А тази кола първоначалната и сума беше 6200 преди ако не се лъжа 2 годинки..

За тази цена тази кола няма как да си я вземеш..

Говоря ти с докарването и всичките му украси там.

Аз платих скромната сума от 2000 бона за такъв двигател,а гледай цялата кола за 4к.

Какво правим ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И все пaк съм скептично нaстроен зa тaя колa колко години се продaвa и никой не се нaмери дa я купи?

A преди 7месецa кaто ме блъснaхa и си търсих колa бях решил че ще е гaлaнт и вече ще е шестaк и повъзможност с охлюви я гледaх тaя обявa звънях и нa човекa и съм aбсолютно сигурен че ценaтa беше 7200 но по телефонa не ми вдъхнa доверие и се откaзaх.

След товa търсех и звънях и зa други дaже и дa внaсям се бях зaмислил обaче кaто сметнaх колко ще ми излезе и се откaзaх.

Не е рентaбилнa великa ДA но не е рентaбилнa.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Седан VR-4 говоря аз. Такива няма или поне не съм виждал из обявите. Мислех, че струва доста скъпо да ги вкараш в БГ, но изглежда съм грешал.

 

Ами аз лично съм виждал 2 такива седана - един черен във Враца и един във UK, но това беше преди 2г. За скъпото - докарването беше между 1200-1500лв тогава с автовоз.

 

Не е рентaбилнa великa ДA но не е рентaбилнa.

 

Всичко друго но не и рентабилна най-вече откъм гориво (при културно каране - макс 180 на няколко пъти - от София до Бургас към 3/4 от резервоара заминават). Поддръжката е 90% същата като на обикновенния Galant, изключае някои части от рода на лагер-главина например(който ми се наложи да сменя наскоро), които са взети от Evo. Проблема идва като се случи някоя не особено специфична повреда на тия коли...AYC, горивна/запалителна система, турбини, скорости... И все пак кефа цена няма :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет.

Бях се влюбил в Галант отдавна и все още съм :D, но през 2009 ми попадна страхотен екземпляр и понеже беше автоматик за малко да не го купя.

В крайна сметка го купих, защото беше изключително запазен и с високо ниво на оборудване.

И аз бях скептично настроен, не бях карал до тогава автоматик, но останах повече от доволен.

Доста хора в БГ нямат наблюдение над автоматиците и ги плюят на общо основание.

Качи се във въпросната кола, която си харесал. Направи два, три кик дауна да я усетиш как те залепя, (ако знаеш какво е кик даун и може и да размислиш) :)

 

Този Legnum (или Galant VR4 комби) както казва Radko се продава от близо три години. Понеже изключително се интересувам от VR4 и винаги съм следял обявите.

Може би по едно време наистина да беше 7200, но за целия период от както се предлага цената се мени многократно и то надолу.

 

Колата си заслужава парите (4800 лв.), ако тръгнеш да докараш друга би излязла двойно на обявената цена. Може би човека твърдо иска да се отърве от нея и е готов да я даде евтино.

Самото състояние на автомобила е трудно да се прецени само от снимки, но е видно че е по-старата версия на VR4 - преди фейслифта.

 

Относно суаповете - да възможно е прехвърляне на задвижването и мотора, но се преправя дъното на колата, заради задното задвижване на 4х4 - то и никак не е лека задача - има правена такава кола на колега от форума.

 

Лично според мен, ако искаш тази кола, по-добре и обърни волана - от колкото да и правиш суап към друго купе.

 

Разбира се, че има седан VR4, даже няколко от коментиралите имат :D, но не очаквай да видиш в обявите или поне не и в българските.

 

По едно време се продаваше един черен седан из българските обяви, ама колегата размисли навреме :)

 

Цените много паднаха.

- това се отнася за масовите автомобили, за VR4 не е точно така. Редактирано от iskrenkrustev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че има седан VR4, даже няколко от коментиралите имат :D, но не очаквай да видиш в обявите или поне не и в българските.

 

Мисля че колегата имаше предвид седан от преди фейслифта ;) Ето един такъв:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Mitsubishi-Galant-VR4-2-5-V6-Twin-Turbo-/271913968132?hash=item3f4f55e204

 

Абсолютно същия като визия се продаваше по едно време във Враца преди около 2г.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И все пaк съм скептично нaстроен зa тaя колa колко години се продaвa и никой не се нaмери дa я купи?

 

С тази оскъдна обява на дали ще се намери и следващите 2 години някой да я купи .

320 коня, под 6 секунди, :D пък никаква информация от къде идват допълнителните коне, нито снимки на мотора, като гледам си е със заводския кулер още .

Освен това, тези снимки са от преди 10 години май, когато още е нямало ръжда по задните вежди, а в обявата пише, че има .:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет.

Бях се влюбил в Галант отдавна и все още съм :D, но през 2009 ми попадна страхотен екземпляр и понеже беше автоматик за малко да не го купя.

В крайна сметка го купих, защото беше изключително запазен и с високо ниво на оборудване.

И аз бях скептично настроен, не бях карал до тогава автоматик, но останах повече от доволен.

Доста хора в БГ нямат наблюдение над автоматиците и ги плюят на общо основание.

Качи се във въпросната кола, която си харесал. Направи два, три кик дауна да я усетиш как те залепя, (ако знаеш какво е кик даун и може и да размислиш) :)

 

Този Legnum (или Galant VR4 комби) както казва Radko се продава от близо три години. Понеже изключително се интересувам от VR4 и винаги съм следял обявите.

Може би по едно време наистина да беше 7200, но за целия период от както се предлага цената се мени многократно и то надолу.

 

Колата си заслужава парите (4800 лв.), ако тръгнеш да докараш друга би излязла двойно на обявената цена. Може би човека твърдо иска да се отърве от нея и е готов да я даде евтино.

Самото състояние на автомобила е трудно да се прецени само от снимки, но е видно че е по-старата версия на VR4 - преди фейслифта.

 

Относно суаповете - да възможно е прехвърляне на задвижването и мотора, но се преправя дъното на колата, заради задното задвижване на 4х4 - то и никак не е лека задача - има правена такава кола на колега от форума.

 

Лично според мен, ако искаш тази кола, по-добре и обърни волана - от колкото да и правиш суап към друго купе.

 

Разбира се, че има седан VR4, даже няколко от коментиралите имат :D, но не очаквай да видиш в обявите или поне не и в българските.

 

По едно време се продаваше един черен седан из българските обяви, ама колегата размисли навреме :)

 

- това се отнася за масовите автомобили, за VR4 не е точно така.

 

Не че ненавиждам автоматика или нещо такова, просто ръчката ми е част от страстта (както на много други). Иначе просто седя, натискам газта и въртя геврека.

И да говорих точно за този VR-4 преди фейса :icon_thumbup: .

Редактирано от Gman
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази я видях преди няколко години на 6200 и точно комби търся даже и цвета е моя ! Просто ми харесва повече. Даже и съм си говорил с продавача. Беше казал ,че всичко и е ок . Тогава имаше забележка на предна броня ниско в дясната част. Но се отказах защото е автомат. И сега я гледам чат пат и ми е на сърце ама пусти скорости не ги ща!! :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази я видях преди няколко години на 6200 и точно комби търся даже и цвета е моя ! Просто ми харесва повече. Даже и съм си говорил с продавача. Беше казал ,че всичко и е ок . Тогава имаше забележка на предна броня ниско в дясната част. Но се отказах защото е автомат. И сега я гледам чат пат и ми е на сърце ама пусти скорости не ги ща!! :icon_censored:

 

За когото кутията е проблем, имам една ВР-ска ръчна кутия свободна, както и една от ево 6 - карантията им е абсолютно заменяема.

 

Тази кола съм я виждал за продан още преди няколко години. За тези пари плюс още 2,3 000 лв. може и да стане работата.

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да не отварям нова тема ще пиша в тази.

Моят сайт

Този Галант е това което търся като модел и екстри. Тази вечер, живот и здраве, ще говоря със собственика,за да разбера състоянието и. За да е подменил задното и предното окачване, трябва да се е случвало нещо по-сериозно. Какво е вашето мнение за колата?

Редактирано от Gman
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да не отварям нова тема ще пиша в тази.

Моят сайт

Този Галант е това което търся като модел и екстри. Тази вечер, живот и здраве, ще говоря със собственика,за да разбера състоянието и. За да е подменил задното и предното окачване, трябва да се е случвало нещо по-сериозно. Какво е вашето мнение за колата?

Колега, само като информация...малко преди да пуснеш темата, цената в мобилето беше 4500. Следя тази обява от няколко години и все не мога да намеря достатъчно силен аргумент че това е моята кола. Заради нея все още не съм бракувал старият си Галант, пазя си регистрацията...макар да имам ултиматум от жената и в най-скоро време ще занеса номерата в КАТ.

Успех с решението.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я виждал в мобиле. Щом я е давал за 4500 значи има нещо. Сигурен ли си че е била същата?

Редактирано от Gman
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Докато мислиш докато умуваш да не останеш с празни ръце.

Колата си заслужава парите не се колебай!

Това и било онова и било.Двигателят да е 6 другото с много малка сума ще го оправиш..

А до колкото за цената Да от 6200 на 4000 за тези годинки през който се продава е нормално.

Времето лети а колата стой..

ЖЕНА И КОЛА ОСТАВИШ ЛИ ГИ И КРАЙ ! :)

И аз продавам кола от 5500 вече съм склонен да я дам и за 3500.Само ми пречи и не ми трябва.

Ето ти аргумент на цената на Легнума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти парите за колко струва самата кола ги остави настрана. Веднъж се дават те. От там нататък ще ти излитат парите от порфтейла, било за гориво на всяка седмица (20л/100км хич не е за пренебрегване), гуми, висококачествени масла чак от Англия поръчани, и кой знае колко още дооправяния и поддръжки.

 

Мисълта ми е, ВР-4 за 4500 и Галант V-6 за 4500 са две много различни идеи, особено откъм финансова гледна точка. Това мисля, че колегите с ВР-и го бяха потвърдили преди.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ВР-4 беше от любопитство, няма да я купувам. Тази в другия ми коментар е белязаната :mitsu-smiley: . Проверявам много неща, защото сегашната , която беше перфекна при покупката и седмица по-късно излязоха проблеми които и до ден днешен не энаят как да ги оправят майсторите. И колго пари се хвърлиха... :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ВР-4 беше от любопитство, няма да я купувам. Тази в другия ми коментар е белязаната :mitsu-smiley: . Проверявам много неща, защото сегашната , която беше перфекна при покупката и седмица по-късно излязоха проблеми които и до ден днешен не энаят как да ги оправят майсторите. И колго пари се хвърлиха... :icon_crying:

Аз също говорех за ВР-4, за другата нищо не мога да кажа. Извинявай, ако съм те подвел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подведох се, но няма проблем колега :D.

ВР-4 ще е само мечта за сега. Ще видим какво крие бъдещето.

Редактирано от Gman
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...