Премини към съдържание

Мек педал на съединителя


Препоръчано мнение

Колеги, ново двайсе след тракането при ненатиснат съединител! Нощес се качвам да си тръгвам от работа и нъцки. Педала мек и колата отлепя при милиметър пускане на съединителя. Дигнахме капака и колегата дето е малко по-адекватен погледна и каза, че хвърля течност от долната помпа. През деня доста измъчих колата в задръстване. Всъщност това се случва цялата последна седмица. Криво-ляво се добрах до една бензиностанция и купих течност за спирачки ДОТ4, така пише на капачката. Доляхме и като препомпих на съединителя се повтърди. Тръгнахме, но след около 2 км пак омекна. Прибрах се някак си, 25км, и сега ще търся някой да помага. Има ли начин да се отремонтира или цяла помпа, ако е от нея?!?

Сега стиснах гумичката. Нормално ли е да хвърля течност? Видимо е ненацепена и здрава. Нивото на течността не е паднало. Може ли да стане с обезвъздушаване и кака се прави?

Редактирано от Иван Вълчинов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен преди няколко месеца ми протека тази долната помпа. Няма смисъл от ремонт. Монтирах направо цяла помпа, старата вътре е пълна с ръжди. Цялата помпа струва 22,40лв. от онлайн магазина на един колега във форума. Качеството е добро. Ето линк http://mitsubishito.com/index.php?route=product/product&path=136_251_283&product_id=83 Сменя се сравнително лесно. Трябва ти някой след монтажа да натисне педала на съединителя, ти да развиеш щуцера, за да излезе въздуха и малко течност. Задържа се така натиснат педала и завиваш щуцера.След това се напомпва малко съединителя и пак се задържа педала и т.н. Тази процедура се повтаря няколко пъти, докато спре да излиза въздух.

Редактирано от MusicMAN
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обезвъздушихме, покарах и е добре. Не губи течност. На светло като огледахме, имаше леко омасляване, но много малко. Снощи ми се стори, че е много, ама не е :) Ще търся помпа и ще я сменя. Просто колата ми трябва за довечера. Тука може и повечко да ми излезе, но няма значение. Някой да помогне с линк за Англия...

Редактирано от Иван Вълчинов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен се случи същото нещо преди месец. Един майстор обезвъздуши системата, доля течност и така издържа 1 седмица. След това изобщо не можеше и да се обезвъздуши. Купих си комплект гумички за долната помпа, смених ги (изобщо не е трудно), долях течност, обезвъздуших и от тогава нямам проблем. 7лв струваха гумичките.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен се случи същото нещо преди месец. Един майстор обезвъздуши системата, доля течност и така издържа 1 седмица. След това изобщо не можеше и да се обезвъздуши. Купих си комплект гумички за долната помпа, смених ги (изобщо не е трудно), долях течност, обезвъздуших и от тогава нямам проблем. 7лв струваха гумичките.

От година и повече карам със сменени гумички /ремонтен к-т/ от 5 лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно такова зелено е буталото на цилиндъра. Пише, че става за твоята кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Поръчах го и вдругиден трябва да ми го доставят. Ще пиша отзиви. Снощи към 3, като излязох от работа, педала пак беше омекнал, но странното е, че след километър се пооправи. Ще се сменя. Благодаря отново за помоща, колеги!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Тамън една седмица изкара, както каза колегата. Нощес не стана и със обезвъздушаване. Сменихме го директно на паркинга на бачкането :D

Сега е добре. Съветът ми е, всеки да си носи комплектче в багажника, че знае ли се кога и къде... Стари са колиците.

Всъщност със какво друго може да се подсигури човек? Нещо такова дребно, но рисково и от съществено значение, че да не останеш на пътя?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

Колеги , имам го същия проблем :) може ли да помогнете малко с информация за тази долна помпа....къде се намира , аз ще е сваля и ще проверя гумичките как са :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да тече и от горната помпа.

И двете помпи се намират на лесно място (ако говорим за Каризма 1,6, но и на другите е така) - долната е на вилката на скоростната кутия (като отвориш капака, вдясно на изпускателните колектори) - от нея се обезвъздушава в последствие, а горната е непосредствено вдясно на сервото (има казанче за наливане на сп. течност). Долната оригинално е от чугун, горната от алуминий. По принцип могат да се сменят гумичките и на двете, но за долната се намират по-лесно резервни комплекти (поне такива впечатления имам, именно заради разликата в надеждността им).

Проверката става визуално - гледаш дали има теч, ако има, значи помпата е за ремонт/смяна. Не да свалиш гумички, да гледаш, после да ги монтираш пак и да караш с идеята че си направил нещо.

Редактирано от vld1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря :) Утре ще вдигна капака ще лягам и отдолу , дано видя къде тече :) Принципно съединителя е много мек и направо не искат да влизат скоростите :) като го напомпя влизат ,но съединителя отделя в самото начало...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А възможно ли е да е нещо друго , понеже до сега гледах и за горната помпа и отдолу никъде няма теч и маслото не е мръднало ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А възможно ли е да е нещо друго , понеже до сега гледах и за горната помпа и отдолу никъде няма теч и маслото не е мръднало ?

Имах същия проблем, от никъде няма теч, но съединителя омеква и изпуска. На долната помпа има маншонче, което при повдигане с отверка потече течност. Повдигни маншончето с отверка, и ако е пълно с течност е ясно. Аз смених гумичките за 5-6 лв. Помпите, които тогава намерих бяха по 90 - 130 лв. За сега кара година и половина. Успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега...а това ли е тази долна помпа ?

http://prikachi.com/images.php?images/618/8515618Q.jpg

От снимката не се вижда ясно, за да не те подведа виж какво представлява, на достъпно място е и лисно се сваля:

https://www.google.bg/search?q=%D0%B4%D0%BE%D0%BB%D0%BD%D0%B0+%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0+%D1%81%D1%8A%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB+%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BC%D0%B0&biw=1420&bih=736&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjNwprC-drJAhVBTBoKHTExCbEQ_AUIBigB#imgrc=mv0eHp2f-cHhvM%3A

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много :) Чудя се , защо няма течове никъде , а то казанчето пресъхнало :) напълних,обезвъздуших и сега чакам да видя ще намалее ли :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, за да е сухо казанчето, то би трябвало течността някъде да е изтекла, струва ми се че е добре да провериш зад горната помпа,вътре в купето, непосредствено над педала на съединителя, няма ли теч на спирачна течност, която впрочем е доста агресивна и направо сваля боята, и докарва ръждата :icon_crying: , а ако теча е от долната помпа то колегите по-горе са описали как се открива. :beer: Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Как по-точно се сменят тези гумички тъй като аз имам същия проблем... Трябва ли да се сваля цялата помпа ?

Не е задължително, но за да извършиш по-качествен ремонт е добре да свалиш помпата /сваля се лесно/. Смяната е фасулска работа, издърпваш буталцето, гледаш дали не е много износено, сменяш гумичките и в обратния ред. Успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...