Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Здравейте на всички :)


Препоръчано мнение

Здравейте,нов съм в форума и имам запитване към вас.Запътил съм се към Mitsubishi Galan v6 2.5 мотор,моля да ми кажете Mitsubishi Galant заслужава ли си цената,какви са и минусите и плюсовите.Не разбирам много от този тип кола,но когато я видях пред очите ми и нещо ме грабна от вътре и си казах това е моята кола :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здр. Колегa дa споделя опитa си от гaлaнтитите и aз тъй кaто имaм двa гaлaнтa двойкa и шестaк и съм ги опознaл достa добре зa годините през които ги кaрaм.

Тa знaчи гaлaнтa е исключително крaсивa колa особено зa годините си, луксознa от вътре но не е претрупaнa изчистени линии и удобството е гaрaнтирaно.

Кaто нaй чест проблем по интериорa сa изгорелите крушки по тaблото и климaтроникa тъй кaто никой не ги сменя зaщото му се виждa сложно ,но не е. Електрикaтa и електроникaтa е изключително здрaвa и безпроблемнa освен aко не си прaвиш някaкви експерименти.

По купето се оглеждaй зa ръждa подaтливи сa особено по зaдните вежди и ръбовете нa врaтите. Гледaй и бомбетaтa нa aмортисьорите отпред тaм също често избивa ръждa.

Кaто мехaникa сa исключително здрaви стигa дa се грижиш зa нея, aко го обслужвaш редовно и кaчествено проблеми нямa дa имaш.

Двигaтелите сa достa вървежни и стaбилни в рaботaтa си ,но не сa нaй икономичните, но и не сa някaкви лaми имa и по лaкоми. Обaче зa гaз ще се зaмислиш препоръчително е гaзов инжекцион зa дa нямaш проблеми(не че нямa колеги с обикновенa гaз).

Нa шестaкa обслужвaнето е в пъти по трудно от другите мaнaти сa от към свещи и се сменят трудно трябвa дa се свaля колекторa пък и сaмите свещи сa скъпички.

Но кaто цяло подръжкaтa не е по скъпa от немски или итaлиaнски кошник от същите години.

Окaчвaнето е многоточково и отпред и отзaд с кaпсулирaни железни носaчи.

Кaто ценa сa между 120 и 200лв бр. но имa вaриaнт зa рециклирaне(който лично aз ползвaм). Исключително стaбилно се държът нa пътя, стегнaто окaчвaне но не твърдо много приятно бих кaзaл.

Нaй големия проблем нa гaлaнтите кaто цяло можеби сa скоростните кутии не издържaт aз и нa двaтa съм сменял кутиите.

Гaлaнтa е изключително зaбaвнa и приятнa колa позволявa спокойно кaрaне зa дълго пътувaне и зaбaвления кaто те зaхaпе кучето.

В срaвнение с коли от същия клaс и години е много по здрaв ,вървежен и стaбилен.

Обaче не е перфектен.

Aко кaрaш стaбилно то достa често ще сменяш кривите носaчи отпред рaзбивaт се зa нормaтив, кутиятa рaно или късно ще ревне и ремонтa не е евтин, резервоaрa е бездънa ямa и нaй вече проблеми с рaзните му мaйстори които хaл хaбер си нямaт кaкво предстaвлявa гaлaнтa.Не е сложен но е специфичен зaтовa сaмо при хорa които си рaзбирaт от рaботaтa ,имa във форумa няколко тaкивa специaлисти при които е силно препоръчително дa ходиш aко имa проблем зa дa не побелееш от теории и глупости които ще ти рaзпрaвят другите мaйстори.

 

Е товa е колегa aко съм зaбрaвил нещо моля извинете и допълнете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Огледай я задължително на подемник отдолу за ръжда, това е най важното. Иначе цената не е ниска. За тези пари тр. да е обслужена с качествени части, включиъелно свещи капачка палец. Ако е добре от към ръжда (внимавай да не е за маскирана, гледай хубаво!), другото е скоростите. Гледай дали съединителя е мек, скоростите превключват леко, особено от трета към втора, няма виене с оборотите особено около 2000 както и при натискане и отпускане на съединителя на място. Т. е за тази цена тр. да е наистина в безупречно състояние колата за да си заслужава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много за бързите отговори :) ще продължавам да търся и да оглеждам,не обмислям скоро да го взимам,но съм се навил че тази кола ще бъде.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забелязъл съм, че в ауто уника вкарват все яки галанти, наскоро имаше един един черен седан, който гледах в мобиле.де и бях звънял, тъкмо се навих и някой го взе, после го видях там понапудрен и с газово...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забелязъл съм, че в ауто уника вкарват все яки галанти, наскоро имаше един един черен седан, който гледах в мобиле.де и бях звънял, тъкмо се навих и някой го взе, после го видях там понапудрен и с газово...

 

Понеже често ходя до Сливен и се бях запознал със собственика на автокъщата.

Пичът също кара Галант (черен) като лична кола и каза, че е продал доста Галанти през годините.

Направило ми е впечатление, че отбира хубави коли, но най-добре да се види на живо в какво състояние е въпросната машина, защото трудно се преценява само от обявата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте, и аз съм нов във форума и за да не отварям нова тема ще питам тук. Някой има ли впечатления от ТОЗИ Галант? Изглежда има наченки на ръжда по задните калници, но цената е достатъчно ниска за да се оправят разни дреболии (бюдожетът ми 6000лв.). Заглеждам се и по Субару Легаси, някой има ли наблюдения върху тях?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някъде пишеше във форума за тегличите нещо.... Иначе приятна кола :) задните вежди - 290 лв на парче с труд и боя и нова вежа. 5 години гаранция. Но трябва да я погледне някой който разбира.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, и аз съм нов във форума и за да не отварям нова тема ще питам тук. Някой има ли впечатления от ТОЗИ Галант? Изглежда има наченки на ръжда по задните калници, но цената е достатъчно ниска за да се оправят разни дреболии (бюдожетът ми 6000лв.). Заглеждам се и по Субару Легаси, някой има ли наблюдения върху тях?

 

Автомобила изглежда добре, явно е с пълния пакет екстри включае панорамния покрив, километрите са реалистични, само че никъде не се споменават детайли. Веждите наистина са тръгнали, но както каза колегата са поправими. Аз лично бих я прегледал обстойно отдолу за други ръжди. А тегличите, особено при по-мощна кола обикновенно значат че някой си е играл или с каравана или с нещо друго, като крайния резултат е товарене на скоростите, но дали е така може само да спекулираме. Аз лично съм се замислил за теглич на VR-a да си дърпам колесар с мотори :rolleyes:

Редактирано от C0ldblooded
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен! Нов съм и аз във форума и не ми се искаше да спамя с нова тема и реших да пиша тук.

Захласвам се по галантите. Много ми харесва този автомобил и една от опциите ми за нова кола е галантът. Изчетох доста неща из форума добих някаква представа за модела, но имам няколко въпроса.

1. Бихте ли ми препоръчали майстор или сервиз в Стара Загора, разбиращ на Галанти.

2. Насочил съм се към 2.0 мотора тъй като по-скъпата поддръжка на 6-ка не ми се нрави. Бюджетът ми е до 5000 лева. Според вас заслужава ли си или е по добре да дам повечко пари за нещо по-скъпо респективно по читаво. Мога ли изобщо да намеря читав 2.0 галант или всички са овехтяли? Питам, защото наистина има огромна разлика в състоянието поне на външен вид на 2.0 галанти спрямо 2.5.Вярно е, че за тези пари няма как всичко да е наред, но все пак. Много се колебая, насочил съм се към галант, хонда акорд същото поколение и някакво по-хилаво бмв е46. Някакви съвети бихте ли ми дали.

Благодаря ви предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За 5 може да си вземеш много хубав екземпляр. Да не забравяме, че най-новите галанти 8-мо поколение са вече на 12 години.

Разлика в поддръжката идва от конкретния автомобил - състоянието в момента на придобиване и какво ще стане за смяна впоследствие. Второто не може да се знае отсега. Виж ми подписа. Кола, жена, прасе и комшия са на късмет.

Иначе м/у 2.0 и 2.5 няма разлика. Побират еднакво по вид и количество масло и всички други течности (спирачна, масло в кутията, антифриз, филтри). Единствено характерно за V6 е че всички пропускат масло от капаците на клапаните. На моя са сменени гарнитурите, уплътненията на свещите и понеже така и така се сваля смукателя, взех и 6 свещи.

Ако мислиш да пестиш от смяна ремъци и ролки няма да се получи, защото на 2.0 има ремък, който върти балансиращ вал. Той също е консуматив, тоест сменя се на определен пробег или време. От данък също няма да спестиш много, както и от бензин/газ. Колата може вече да е възрастна, но не е за тънкачи. Например два лагера и два предни диска с накладки и чуваш да речем 300 лева. Някои хора ще си кажат "ако тази кола ми бърка толкова надълбоко в джоба, ще я изхвърля за шрот". Съвсем без пари за поддръжка няма да се мине.

V6 не е някаква неземна вървела. Кола като кола. Мести се в пространството без да може да ти причини болки във вратЪ от ускорение. И двата вървят прилично. Всички вървят прилично, без значение с кой двигател.

При 2.0 нямаш фабрично кожени седалки, много рядко имат круиз контрол, трекшън контрол и ASC. Не че не може без тях (моя 2.5 има само cruise и никога не ми е липсвало нещо от изброените), но то по тази логика може и без ел. стъкла и огледала, парктроник, ел. люк и дори без радио и климатроник. От фейслифта, накъдето гледам си се насочил, двойките са предимно Elegance. Много рядко с броня спорт едишън и абсурд брони Avance. Няма такива ... пак казвам - фабрично. На една запазена галантка можеш да й сложиш много "екстри". Един съфорумник сложИ електродвигател. Направи го както те кефи, но да не се е препарирал от корозия.

Наистина, гледай опаковката да е окей, а за силовата част и изправността на електрическата система и датчиците, двигателя, охладителната система, не се притеснявай. Най-вероятно това ще е изправно. Вече има части на съвсем прилични и поносими за много хора цени. Преди въобще не беше така. Имаше носачи по 400 лева/бр, капачка и палец за към 300 лева, лагери за над 200 и т.н.

Гледай климатикът да работи, ама наистина да работи. Не като един джамбазин вика работи, ама трябва да се зареди, ко тряа и компресора ше сменим... Може да е само за зареждане, плюс някой кекаф теч отнякъде, както беше при мен от дупчица в кондензатора като косъм. Ама вече компресор, изгнили тръби, дехидратор, зареждане с оцветител, връщаш се пак за зареждане и търсене на теча ... може и 500 лева да не стигнат да го подкараш.

Ако воланът рита при спиране това не е повод да избягаш от колата. Трябват й два диска и си ти. Или някъде леко жулнато... да не е нещо фрапиращо.

Акордът ми е непознат. Е46 са по-тесни и с по-тежка поддръжка. Имат повече части от галант, а цените са като на BMW :rolleyes: Например по галант няма висящ лагер, тампони на кардана и разни модули за навигации, харч на масло е рядко срещан и то в малки количества. Там като нищо може да намотаеш 2000 лева и повече и да не можеш да кажеш за какво си ги дал. Като те питат ще кажеш - миии, два накрайника, рециклирах едната полуоска, съединител с маховик, eдни уплътнения, един маркуч и два носача втора злоупотреба. А и за 5 бона ще вземеш ГАЛАНТ, докато BMW-то няма да е BMW, а амортизирано bmw

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте, отново!

По-горе споменахте да гледам за ръжда отдолу. В

В тази връзка чуух се аз със собственика на един галант, който набелязах и човекът най-учтиво и съвестно ми спомена, че колата има ръжда отдолу на втулката на регулиращия болт на един от долните носачи.

Ремонтът скъп ли е на подобна нересност, май целият заден мост ще трябва да се заменя..?

Какво бихте ме посъветвали?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен,колеги!И аз отскоро се сдобих с един звяр 2.5 и смея да кажа че до този момент съм много доволен.Работя в евтосервиз в града и исках да споделя на колегата че малко ръжда отдолу по окачването не е опасна а и то окачването е независимо така че ако се налага смяна на болтове или носачи ще са само за едната страна,няма място за притеснение. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е сега колегите ти в този сервиз ще видят колко рядко галант влиза в сервиз поради повреда. В 95% от случаите е за обслужване.

Компанията се занимава с рудодобив, корабостроене, телекомуникации, финансови услуги, застрахователни услуги, електроника, строителство, тежки индустрии, нефт и газ, недвижими имоти, храни и напитки, химикали, стомана, авиационни и други ... и от време на време има навика да изкарва по някоя кола е така между другото, колкото да покаже че знае как се правят и коли. Колите им може да не са перфектни като цяло, но показват на големите, специализирали се само в автомобилостроене фирми, слабо познати за тях измерения в смисъла на думата надеждност. Със сигурност могат да направят возило поне толкова перфектно колкото и най-сериозните компании, обаче по някаква причина себестойността идва много голяма на фона на конкурентните продукти и явно затова не се занимават толкова с автомобили. По силите им е да изкарат някоя бясна електрическа бегачка. Очаквам да се случи.

Честито на новите собственици на галанти! Наполовина доволни да останете в сравнение с мен, пак ще сте много доволни. Аз 7 години съм доволен, така че каквото и да стане нататък, колата се е доказала че го може и заслужава похвала.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е сега колегите ти в този сервиз ще видят колко рядко галант влиза в сервиз поради повреда. В 95% от случаите е за обслужване.

Компанията се занимава с рудодобив, корабостроене, телекомуникации, финансови услуги, застрахователни услуги, електроника, строителство, тежки индустрии, нефт и газ, недвижими имоти, храни и напитки, химикали, стомана, авиационни и други ... и от време на време има навика да изкарва по някоя кола е така между другото, колкото да покаже че знае как се правят и коли. Колите им може да не са перфектни като цяло, но показват на големите, специализирали се само в автомобилостроене фирми, слабо познати за тях измерения в смисъла на думата надеждност. Със сигурност могат да направят возило поне толкова перфектно колкото и най-сериозните компании, обаче по някаква причина себестойността идва много голяма на фона на конкурентните продукти и явно затова не се занимават толкова с автомобили. По силите им е да изкарат някоя бясна електрическа бегачка. Очаквам да се случи.

Честито на новите собственици на галанти! Наполовина доволни да останете в сравнение с мен, пак ще сте много доволни. Аз 7 години съм доволен, така че каквото и да стане нататък, колата се е доказала че го може и заслужава похвала.

 

Много добре казано Анди.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди е съвсем прав. Фирмата Мисубиши е No.1 в автоматизацията (50 год. преди Германия и Швейцария, 20 год. преди САЩ и т.н.). От скоро е в производството на инстсрументи, предимно твърдосплавни - за 2 години на пазара е No.2 след друга Японска фирма, тясно специализирана. За автомобилите - като се има пред вид, че са от най простите машини - бижуто на автомобилостроенето, наречено Галант по нищо не отстъпва на съвременните прехвалени баварски и дортмундски дървета, а все пак е измислено 25 години преди тях.

Ако един път се качиш на Митсубиши, веднага разбираш, приказката "Нямаше ли коли за продан, та си купи БМВ". Митсубишито наистина влиза само за периодично обслужване и спира да върви, само когато забравиш да му налееш бензин.

Една малка забележка за разхода на гориво - няма автомобил в този клас с толкова нисък разход - говоря за 2.5 V6-24, но имам поглед и при малките мотори.

Когато се коментира разхода на гориво, моля не го сравнявайте с малолитражки - те колкото горят толкова и горят.

Не на последно място - имам доста познати механици, не само авто - 98% от тях карат митсубиши. Аз самия се занимавам 25 г. с машини - сменил съм 5 митсубишита, карам 6-то (отново Галант) и единственото сигурно нещо при мен е, че 7-мия ми автомобил ще е отново Митсубиши (ако е рекъл господ - новия, който ще бъде презентиран съвсем скоро).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко горят други подобни автомобили, но галантите на дълъг път имат добър разход. 7 пъти ходене до София зареждам 60 лева и стрелката е една идея по-нагоре всеки път отпреди зареждането. Тръгнах от почти празен резервоар преди 7 седмици и сега горивото ми е на първата чертичка (15 литра ли е там...). Този път карах най-бързо и в двете посоки, но над 160 не съм вдигал. Най-много ми даде 8,4, а най-малко 7,6, като това е по стрелката, така че е горе-долу. Нещо такова. На връщане климатик, че жега. На една колежка реното 1.6 90к.с. дава 6/100 газ с обикновена газова. Със сигурност не кара по-бързо от мен, по-малък двигател, по-малко килограми ... но обтекаемостта на галанта не е по-лоша си мисля. 0,29 го знам че е. За сравнение ауди а6 С5 (години 1997-2003) е 0,31. Може би затова галантите не харчат много с висока скорост. При аудито с двигатели 1.8 до 2.8 разходът е почти идентичен и не е по-нисък, нито двигателите се усещат по-темпераментни. Абе добри са ни мицубишитата ... ако някой се съмнява :)

Напоследък обаче имам чувството, че ми се губят коне. Сякаш не върви като преди. Освен да пробвам доускорение 80-120 на 3 или 4 предавка, друго не се сещам ... Лесно ще вдигна капака, ама изобщо не знам какво да гледам там :rolleyes: Нито мога да меря надуФ, нито на колко бара, нито дебитомер мога да видя, нито нищо ... като живи данни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Обтекаемостта на Галанта е уникална - доказано по-добра от 20 години "по-новия" дизайн на "Ауто Унион ДКВ". Да не забравяме, че италианския дизайн е строго подплатен от инженерната сметка в лабораториите по Хидро- и Аеро-динамика на Митсубиши груп.

 

ПП: Кавичките на "по-нов" ги поставям, защото дизайн-инженерите им вероятно живеят все още в миналия век :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...