Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Мнение за покупка на Outlander 2014


Препоръчано мнение

Към момента съм много доволен. Навъртени 700 км., след още 300 трябва да посетя БС за пръв преглед дали всичко функционира нормално.

 

http://alfa.kachi-snimka.info/thumbs-2013/bfi1452686845o.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Моят Outlander 2016 пристигна през ноември и в момента е на малко над 3000 км. Бензин, автоматик, оборудване Intense 4WD.

 

В града го карам само на предно с включена ЕКО функция и старт-стоп система и харчи около 10. Естествено не го и

натискам. В големия сняг тези дни му беше бойното кръщение. Държи се добре на необработен сняг. Не съм и прекалявал,

защото мисля да го разработвам до 10 000 км. и съм с ясното съзнание, че това не е машина за off-road.

 

Определено вози от средно към твърдо. Паркира се лесно в града, дори и само със задни датчици.

Цената му е доста ниска, в сравнение с другите автомобили от същия сегмент на пазара. Естествено

има и скъп Outlander с дизелов агрегат и най-високото ниво на оборудване, но другите марки просто

нямат евтин вариант.

 

Това, което ми липсва като оборудване е подгряването на предно стъкло и безконтактното отключване и палене с копче.

Вече свикнах с вибрациите, особенно докато загрява. Предишният ми автомобил беше Passat 2012 и трябваше да го гася

и паля за да разбера дали колата работи - беше ултра безшумен и без никакви вибрации (но на втората година смених

съединителя на DSG-то а на четвъртата година му смениха целия блок на двигателя). На магистралата Outlander-а се

държи по-нестабилно от лимузина - нали е по-висок - има си научно обяснение, но това не натоварва комфорта на

шофьора. Има и някакво скърцане от към задната врата, което предполагам се държи на пластмасовия леген за багажника,

който му добавих от оригиналните аксесоари.

 

Без да претендирам за компетентност, лично за мен Outlander 2016 с това ниво на оборудване е чудесна комбинация на

цена - качество/екстри и определено е автомобил, който смятам да задържа и след като му изтече гаранцията.

Времето ще покаже.

 

 

http://www.img-share.eu/f/images/152/bpYxtSoJB.jpg

Редактирано от Lu Bo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Моят Outlander 2016 пристигна през ноември и в момента е на малко над 3000 км. Бензин, автоматик, оборудване Intense 4WD.

 

В града го карам само на предно с включена ЕКО функция и старт-стоп система и харчи около 10. Естествено не го и

натискам. В големия сняг тези дни му беше бойното кръщение. Държи се добре на необработен сняг. Не съм и прекалявал,

защото мисля да го разработвам до 10 000 км. и съм с ясното съзнание, че това не е машина за off-road.

 

Определено вози от средно към твърдо. Паркира се лесно в града, дори и само със задни датчици.

Цената му е доста ниска, в сравнение с другите автомобили от същия сегмент на пазара. Естествено

има и скъп Outlander с дизелов агрегат и най-високото ниво на оборудване, но другите марки просто

нямат евтин вариант.

 

Това, което ми липсва като оборудване е подгряването на предно стъкло и безконтактното отключване и палене с копче.

Вече свикнах с вибрациите, особенно докато загрява. Предишният ми автомобил беше Passat 2012 и трябваше да го гася

и паля за да разбера дали колата работи - беше ултра безшумен и без никакви вибрации (но на втората година смених

съединителя на DSG-то а на четвъртата година му смениха целия блок на двигателя). На магистралата Outlander-а се

държи по-нестабилно от лимузина - нали е по-висок - има си научно обяснение, но това не натоварва комфорта на

шофьора. Има и някакво скърцане от към задната врата, което предполагам се държи на пластмасовия леген за багажника,

който му добавих от оригиналните аксесоари.

 

Без да претендирам за компетентност, лично за мен Outlander 2016 с това ниво на оборудване е чудесна комбинация на

цена - качество/екстри и определено е автомобил, който смятам да задържа и след като му изтече гаранцията.

Времето ще покаже.

 

 

http://www.img-share.eu/f/images/152/bpYxtSoJB.jpg

 

 

Честито и на двама ви! Аз имам същата версия, само че 2014. Споделям мнението 100%! Един въпрос - как е обезшумяването? Твърдят, че са направили чудеса от Мицубиши.

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито и на двама ви! Аз имам същата версия, само че 2014. Споделям мнението 100%! Един въпрос - как е обезшумяването? Твърдят, че са направили чудеса от Мицубиши.

 

Поздрави

 

 

Нямам база за сравнение. В 2014 не съм се качвал. В сравнение с Passat-а е по-шумен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спрямо Аутлендър 2011г. е доста по тих и приятен. Наистина са направили доста по отношение на комфорта и тишината. Много подобрения с цел намаляване на шума и вибрациите. Например добавени и подобрени изолации на тавана, вратите, двигателеният отсек, калниците, огледалата, по-дебели челно и странични стъкла на задни врати и др.

Редактирано от gambini
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тествах и аз по зимните пътища този уикенд. Няколко тегела между Говедарци и Боровец, през Бели Искър. Колата е супер стабилна в зимни условия по моето скромно мнение. Освен за града е доста подходяща за ски и риболов.

 

 

http://www.img-share.eu/f/images/155/mitsum8YSXUt.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...
  • преди 2 години ...

Здравейте, за да не отварям нова тема, реших да драсна в тази. Интересува ме Мцубиши Оутледър 3 2.2 дизел 150 коня. Та въпросния дизел 2.2 150 коня от 2014 година, това все още е френския дизел ли или е дизела на Мицубиши 4N14 ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, за да не отварям нова тема, реших да драсна в тази. Интересува ме Мцубиши Оутледър 3 2.2 дизел 150 коня. Та въпросния дизел 2.2 150 коня от 2014 година, това все още е френския дизел ли или е дизела на Мицубиши 4N14 ?

.....с 4N14 е.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....с 4N14 е.....

 

Благодаря DJ Tymbi !

Кое най=вече трябва да се провери ? Кои са му най-слабите и скъпи недостатъци, ако има такива ?

Екземпляра изглежда много запазен, като нов, за 20К лв, автомат на 200К км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря DJ Tymbi !

Кое най=вече трябва да се провери ? Кои са му най-слабите и скъпи недостатъци, ако има такива ?

Екземпляра изглежда много запазен, като нов, за 20К лв, автомат на 200К км.

Ми....моторчето му е слабо, 150 коня е слаб мотор за това купе, но може и аз да съм се разглезил.....проблем на тези мотори е още балансир вал групата,на около 120-150 к км пробег, по мои наблюдения се появява луфт във привода на бал. валове, и съответно на празен ход се чува леко специфично потракване,което изчезва след подаване на лека газ до към 1500-1600 об. след това утихва мотора......по това може да се познае че има проблем там.Ако не се отстрани "овреме",следва потрошване на зъбното колело,отчупване на корпуса му, парчета в картера и т.н.....с други думи може да се смени целия мотор заради този проблем ( имал съм и такива случаи...)Друг проблем с този мотор е ЕГР системата..страшно тъпа система ,която има два ЕГР клапана,единия е електрически, другия е вакуумен....съответно вероятноста да създаде проблеми е 2 пъти по голяма....освен това има чуствителност към ДПФ филтъра и иска чести регенерации, особено на коли на 150к км....съответно и по честа смяна на маслото на мотора, защото при регенериране се "хвърля " нафта в маслото на мотора поради неизгарянето й.....и от там един омагьосан кръг ....Вече сме виждали и потрошени мотори от прецакани дюзи, като дупка в буталото,потрошени разпр. валове и т.н......това са част от проблемите на този мотор....

Проблеми по купето също има,но те са нищо в сравнение с мотора, като например скърцащи втулки на задноото окачване, скъсани тампони на предните носачи, слаби легла населеновите втулки отпред на предните нносачи ( при по рязко качване на бурдюр-според клиента се кривят леглата , проблемите с корозията си седят още от второто ппоколение и други.....проблемите със спирачките също си седят .....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега съм с Лансер с 4N13 150 коня 2011 година и имам сходни оплаквания.

- балансир вал групата - като го взех на място беше тих като бензинов, сега потраква като немски дизел, може и веригата да е, знам ли

- има едсно виене на студено, смених водна помпа, ролка на алтернатора, не изчезна, точно там от страната на ремъците се чува, не знам може ли да е масленма помпа, може би се чува вътре от двигателя, но сравнително бързо изчезва, щом поработи и позагрее.

- ЕГР-а май също е комбиниран вакумно и електрическо управление

- мотора е на 130 000 км, взех я от познат, той нова от балканстар, но ДПФ прави яко регенерации. напоследък само с една нафта, за която ми казаха че може да прави и по нарядко регенерации карам и чакам да видя ефекта. тъй като карам предимно на дълги отсечки нивото на маслото не виждам да се покачва, въпреки честите регенерации, но гледам да не ги прекъсвам, а при регенерация да карам на височки обороти, а и иначе не карам с ниски обороти

- скърцащи втулки на задноото окачване си ги имам и им свикнах, това за сега не ми е особен проблем, дразни, но ...

- предна дясна горна опора на макферсона и лагера пукат и потропват и това трябва да се обрави скоро

- нещото което стана наскоро е че колата беше супер тиха, а стана доста шумна, като че от гарнитурата около изпускателния колектор / турбото, а и на място като работи мирише задушливо и това трябва да се оправи, дразнещо е, аз както обичам по-високи обороти, вътре при 3000 става шумно от тътен, радио не се чува, не се седи, тъпанчетата на ушите заглъхват, а там май си е доста разглабяне, за една гарнитура.

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега съм с Лансер с 4N13 150 коня 2011 година и имам сходни оплаквания.

- балансир вал групата - като го взех на място беше тих като бензинов, сега потраква като немски дизел, може и веригата да е, знам ли

- има едсно виене на студено, смених водна помпа, ролка на алтернатора, не изчезна, точно там от страната на ремъците се чува, не знам може ли да е масленма помпа, може би се чува вътре от двигателя, но сравнително бързо изчезва, щом поработи и позагрее.

- ЕГР-а май също е комбиниран вакумно и електрическо управление

- мотора е на 130 000 км, взех я от познат, той нова от балканстар, но ДПФ прави яко регенерации. напоследък само с една нафта, за която ми казаха че може да прави и по нарядко регенерации карам и чакам да видя ефекта. тъй като карам предимно на дълги отсечки нивото на маслото не виждам да се покачва, въпреки честите регенерации, но гледам да не ги прекъсвам, а при регенерация да карам на височки обороти, а и иначе не карам с ниски обороти

- скърцащи втулки на задноото окачване си ги имам и им свикнах, това за сега не ми е особен проблем, дразни, но ...

- предна дясна горна опора на макферсона и лагера пукат и потропват и това трябва да се обрави скоро

- нещото което стана наскоро е че колата беше супер тиха, а стана доста шумна, като че от гарнитурата около изпускателния колектор / турбото, а и на място като работи мирише задушливо и това трябва да се оправи, дразнещо е, аз както обичам по-високи обороти, вътре при 3000 става шумно от тътен, радио не се чува, не се седи, тъпанчетата на ушите заглъхват, а там май си е доста разглабяне, за една гарнитура.

....еми това е реалноста на тези коли.....вече смея да твърдя ,че ако ще е Мицубиши , трябва да е бензин......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В Гърция фермерите масово карат L200 diesel. Като цяло гърчолята не са много старателни и прилежни към автомобилите си, а фермерите са направо големи душмани. Гледам че има L200 на по 20 години. Едва ли си сменят маслата на време след гаранцията, камо ли да сменят верига или балансиращ вал. Масло репсол 5 литра 5-40 беше 80 евро ... за кръчма ще ги дадат без проблем, но за смяна с фитъра сигурно отива на 120 евро, много ме съмнява че правят това всяка година. Гледам че 4 пикапа са най-масови и това е освен L200, още Исузу Д-Макс, Тойота Хайлукс и Нисан Навара.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В Гърция фермерите масово карат L200 diesel. Като цяло гърчолята не са много старателни и прилежни към автомобилите си, а фермерите са направо големи душмани. Гледам че има L200 на по 20 години. Едва ли си сменят маслата на време след гаранцията, камо ли да сменят верига или балансиращ вал. Масло репсол 5 литра 5-40 беше 80 евро ... за кръчма ще ги дадат без проблем, но за смяна с фитъра сигурно отива на 120 евро, много ме съмнява че правят това всяка година. Гледам че 4 пикапа са най-масови и това е освен L200, още Исузу Д-Макс, Тойота Хайлукс и Нисан Навара.

....в Гърция всеки пикап е на почит,това е нормално, тъй като това е страна с голям процент земеделие и животновъдство....освен това пикапа е доста практически, джиткаш си го като джип, но когато се наложи да пренесеш нещо по обемисто не му мислиш за това, просто го товариш и газ....моя най голямото и тежко нещо беше пренасянето на една камина от магазина до ранчото ми....по спомен беше около 700 кила....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Ако мога да събудя темата, без да отварям нова, тъй като въпросите са подобни, но вече от гледна точка, че са минали няколко години и повече хора са ползвали Outlander 3...

Имам голям интерес към автомобила, тъй като отговаря на всичките ми изисквания (висок просвет, 4х4 (това, че може да се изключва е бонус), голяма кола, може на газ (без хибрида), добър разход, харесва ми визията, особено след 2018г.). Та и въпроси, към запознатите :

- наистина ли има разлика в CVT-кутията през годините от 2014-2019та?
- има ли особени разлики дали ще вземеш 2014-2015та или 2016-2017та? За преди фейслифтовите модели става дума?
- освен визия, има ли други причини човек да вземе фейслифтов модел? Има ли големи разлики?
- относно газ - кой двигател е най-сполучлив за АГУ и има ли проблеми след продължителна експлоатация?
- имате ли опит с вкарани от САЩ/Канада автомобили, май само от там може да се вземе 3.0 двигател?

Благодаря ви!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моделите след 2013-та до 2018/2019 са на една платформа, разлика както казвате е фейслифта, интериор и екстериор. 
Относно двигателите - 2.0 (4B11) , 2.4 (4B12) по-добре се усеща 2.4. Като цяло са надеждни, но е много важно да се подбере екземпляр който е около или под 100/130хил. километра и със сервизна история за да има някакъв оставащ ресурс в него.

Относно трансмисиите - Има известни подобрения на фейслифта след 2018-та. Отново важи същото правило, малко километри и доказуема история за обслужването на този възел.

Относно фейслифта - Има подобрения в шумоизолацията. 

Най-добрия вариант за това купе е 3.0 V6 (6B31). Доста надежден, с доста по-голям ресурс от горните два. Трансмисията е класически 6 степенен автомат, а не безстепенен (CVT) като горните два.

Всички двигатели са годни за инсталиране на АГУ. Както много пъти е споменавано във форума е важно сервиза който газифицира да има опит с тези модели. 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, ако взимаш Outlander, задължително модела от 2013 нататък. Платформата е друга и съответно е с около 200 кг по-лек от предходният

Другото, което мисля е, че за "по-едрогабаритен" автомобил от типа на Outlander, аз бих избрал турбодизел. Първата генерация на Outlander имаха един много добър двигател турбобензин. Но в тази генерация бензиновите са атмосферни, които гарантират висок разход без особено удоволствие от динамика, особено при по-натоварена кола. Затова турбодизела, с всичките му кусури,  е най-добрят вариант за мен, особено ако попаднеш на запазен екземпляр. 

 

 

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за включването. Ако мога да обобщя за себе си, пък ме поправете, ако не е така :

- до 2015-2016г. е първата "маска", 2016г. настъпва лек фейслифт, 2018г. вече е по-съществен фейслифт.
- искаш ли икономия - 2.4 бензин + газ, искаш ли въртящ момент и повече сила - дизела.
- искаш ли и двете - 3.0 + газ (който е любител на газта).
- cvt-то не е за спортисти, ще допадне на по-умерени шофьори

Откъм обслужване, ако някой има впечатления - за по-съществените неща като смяна на верига, евентуални ремонти на ск.кутия и други? Какъв е ресурса на двигателите и какво следва след това като ремонт? Благодаря... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-добрия вариант е 3.0 V6, автомат на газ. 2.0 и 2.4 ще дават същия приблизително същия разход.
2.2 Di-D 4N14 е вариант но трябва да е подбран доста внимателно защото си има болежки, характерни за дизела и модела.
При 2.0 и 2.4 може да случиш на недобре подържан CVT , от което следват скъпи ремонти.
При 3.0 V6 мотора е с ангренажен ремък. 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...