Премини към съдържание

Каризма Gdi - Проблем


Препоръчано мнение

Здравейте фенове.Преди 5 минути се регистрирах в сайта.

От 2 месеца съм собственик на Каризма GDI. Проблемат на колата е, че променя оборотите на двигателя.

След като влезе в температурен режим стига до 1500 оборота и след това пада до 500 об. а по някой път и гасне.

Направих няколко диагностики и ми казаха, че може да е регулатор за налягането.

Сблъсквал ли се е някой с този проблем?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам къде се намира горивния филтър на Каризма GDI

 

 

Под въздушния филтър и нъвътре към купето. Много кофти място. Трябва да се махнат няколко неща за да се види. Достъпът от страната на ляво предно колело е ограничен ( махат се корите ), но възможен. За предпочитане е пърия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мойта Каризма имаше същите проблеми, не ми светеше чека и, но въпреки всичко се записваше грешка за ненормално налягане на горивото. Общо взето след много четене стигнах до извода, че проблемите на този двигател при каране с нашите горива е нагара в колекторите и по тялото на дроселовата клапа, дюзите и клапаните в помпата за налягане на горивото. Свалих всмукателните колектори и ги почистих от нагара, изчистих и дюзите (за тази цел си поръчах спреи от Мицубиши, т.е. Балканстар). И последното нещо което направих, свалих помпата за налягането и се оказа, че леко е ръждясала явно от вода в бензина, почистих всичко, занесох клапаните от помпата да ми ги шлайфат, и мога да кажа, че сега колата е перфектна. Не играят оборотите на празен ход, не гасне, помпата държи перфектно налягането. Колата върви като самолет и разход от 5/100 напълно ме устройва (преди процедурата стигна до 7-8/100) извънградско.

 

На снимката е това в помпата за което говоря, т.е. ръждясалите елементи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами всичко си правих сам, това което става под капака ми е ясно. При това положение ми коства два дни и 100лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравей Милене, днес ти писах едно съобщение, но не знам дали си го получил.

След като ти написах съобщението профилът ми изчезна и станах анонимен.

Въведох си паролата и вместо Бенгай съм Ангелов.

Направих всички процедури, които ми описа, но нищо не стана.

Може би ще се окаже, че е вакуумния регулатор, имаш ли престава дали подлежи на ремонт.

Проверих цената на новия = 1200лв- много е солена

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мойта Каризма имаше същите проблеми, не ми светеше чека и, но въпреки всичко се записваше грешка за ненормално налягане на горивото. Общо взето след много четене стигнах до извода, че проблемите на този двигател при каране с нашите горива е нагара в колекторите и по тялото на дроселовата клапа, дюзите и клапаните в помпата за налягане на горивото. Свалих всмукателните колектори и ги почистих от нагара, изчистих и дюзите (за тази цел си поръчах спреи от Мицубиши, т.е. Балканстар). И последното нещо което направих, свалих помпата за налягането и се оказа, че леко е ръждясала явно от вода в бензина, почистих всичко, занесох клапаните от помпата да ми ги шлайфат, и мога да кажа, че сега колата е перфектна. Не играят оборотите на празен ход, не гасне, помпата държи перфектно налягането. Колата върви като самолет и разход от 5/100 напълно ме устройва (преди процедурата стигна до 7-8/100) извънградско.

 

На снимката е това в помпата за което говоря, т.е. ръждясалите елементи.

 

Малко въпроси... какъв е точно този спрей от Балканстар? Това за разхода дори по каталог не е ли над 5?

Имаш ли повече снимков материал от ремонта?

 

 

Поздрави,

Слави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ангелов, гледал ли си Каризмата на диагностична апаратура, и ако да имаш ли разпечатка с параметрите? Помпата държи ли ти налягане, на колко километра е колата? Дюзите чистени ли са? Най-добре давай на диагностика, ако не могат да ти дадат разпечатка запиши параметрите важното е какво е налягането на бензина, импулса за управление на дюзите, колко е ъгълът на предварение, има и един важен параметър LEARN A/F B B1 и той ме интересува, абе най-добре всичките параметри и ще се опитам да помогна. Или ако имаш път към Пловдив обаждай се.

 

sslavov колата влезе в България преди години, и тогава даваше дори и по нисък разход , от тогава съм влюбен в нея. За съжаление успях да си я позволя когато вече беше развалена, но сега отново е наред. Този разход съм постигнал при скорост около 100-120 км/ч и така да се каже без резки движения и изпреварване. Относно снимките имам и още но са почти идентични с тази, която съм качил, за съжаление късно се сетих, че имам фотоапарат.

А спрея каталожния номер, мисля че беше MZ100139EX. Поздрави :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Милене.

Колата е на 200000км. Ходил съм на дигностика в Ратола, Балканстар и Рубин .

В трите сервиза смятат, че е регулатора, но не са сигурни на 100%.

В момента колата е разглобена и почистват по твоя списък.

Проблема е, че в нито един от сервизите няма регулатор, за да го подменят и

да се установи дали е от него. Затова те питам дали подлежи на ремонт.

Относно помпите - работят идеално, замервани са в сервиза.

Колата сега ми я почиства един приятел и има съмнения в датчика на дроселовата клапа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак здравей Милене.

В по горе написаното съм объркал малко въпроса. Става въпрос за потенциометъра на дроселовата клапа.

Имаш ли стойностите, на които трябва да работи, защото моят сигурно много е разстроен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре е да се направи така, при добре почистено тяло на дроселовата клапа (за да не заяжда когато се движи) от регулиращия винт се прави, така че да е напълно затворена, но като се подава газ да не се усеща задържане, а да се движи плавно. При това положение потенциометъра трябва да се настрои, така че изходното му напражение да е 640-670mV. И да се провери дали се активира ключа за празен ход (който също е в TPS-а) при отпуснат педал на газта. А иначе това си е най-обикновен потанциометър, проверява се дали е в ред с мултицет.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

От 1 месец имам Mitsubishi Carisma GDI и аз както много наши колеги с Carisma имам проблеми с промяната на оборотите. Въпроса ми е дали може някой ден да обърнеш внимание и на моя проблем в удобно за теб време? БЛАГОДАРЯ предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Естествено в една друга тема ми има телефон и ICQ, за всеки случай пак ще ти го дам 0889755500. Обади се да се разберем.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 месеца ...

Здравейте фенове на :mitsu-smiley: и на всички собственици на Каризма, и по специално на 1.8 GDI.

Форумът е добър и има доста полезни неща

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...