Премини към съдържание

Помощ скъсaхa ме нa преглед!


al_bandi

Препоръчано мнение

http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/bwy1423033570d.jpg

Такъв е моят, мисля, че е от комби, но не знам от коя година е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 96
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Аз знам как се разглАбя - слага се на наковалня и го удряш с голЕм чук. Само че после не знам как се Зглаба в този случай :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчетa и aз я гледaх кaт теле новa портa тaзи джиджявкa и не можaх нищо дa нaпрaвя.

Рaзрових се в руските клубове и се откaзaх дa се зaнимaвaм с нея.

Дaдох директно тръбичките и згреших няколко месецa всичко беше ок ,но онзи ден в стресовa ситуaция и екстремно спирaне зaд един ТИР се окaзa че гaлaнтa спирa по добре от БAВAРЕЦ 5цa след 2000, и ме целунa отзaд.

Тaкa че прaвилно момчетa чистете ги рaзглaбяйте и пaк ги слaгaйте ,че дa се чудите дaли ще минете прегледa. :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги тази джаджа според мене при леко натискане спират само предните колела ,а при по голям натиск и задните,тоест щади задните накладки ,а при нейното отстраняване при натискане ще спират и четирите

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да де, нали това беше проблема на темата и лека-полека стигнахме до извода, че това е виновника. Без него ще спират четирите гуми със еднакво спирачно усилие, а никой не иска това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Качете се на един карт, дето има само задна спирачка и направете няколко обиколки. Е, склонен е веднага да "завърта". Точно това избягва, според мен, така наречения разпределител - над определено налягане в спирачната система /отговарящо на определен натиск на педала/, се отваря и клапата за задните спирачки. Т.е., това регулира при какво налягане се задействат предните и при какво - задните. Ако усилието стане 50/50, не е добре за устойчивостта. Проблемът вероятно е, че с годините тези апаратчета се затлачват с боклуци и/или клеясват/ръждясват. И спират да действат както са предвидени. А това нарушава разпределението на спирачното усилие, а оттам и вероятно идват и проблемите с дисковете. Това е моето мнение.

За съжаление никой не си е купувал или няма спомени как се държи чисто нов Галант при спиране.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да де, нали това беше проблема на темата и лека-полека стигнахме до извода, че това е виновника. Без него ще спират четирите гуми със еднакво спирачно усилие, а никой не иска това.

 

 

Аз като един лаик по темата да попитам все пак! Колата при наличие на АйБиЕс пак ли има такава джаджа?

 

Mда,трябвало да се ползва търсачката,колегата Mario64 e изяснил въпроса с кантара! :mitsu-smiley:

Редактирано от djpolo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пичуе, днес минах на преглед и аз. Лек проблем в спирането на задните колела :D Максимум уреда показа 1200(не знам точно какви мерни единици). Трябвало да е към 1800. Да докладвам, че съм с хубава спирачна течност, неклеясали буталца и смазани водачи...Не, че не ми спират задните дискове, но не е както трябва. А съм с нови задни дискове и накладки, да добавя.Обща болка е това, както се оказва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пичуе, днес минах на преглед и аз. Лек проблем в спирането на задните колела :D Максимум уреда показа 1200(не знам точно какви мерни единици). Трябвало да е към 1800. Да докладвам, че съм с хубава спирачна течност, неклеясали буталца и смазани водачи...Не, че не ми спират задните дискове, но не е както трябва. А съм с нови задни дискове и накладки, да добавя.Обща болка е това, както се оказва.

 

Аз след смяната на дискове и накладки, реших да я кача моята на валяците. Предните направо изкъртиха, обаче на задните ми направи впечатление, че при плавно натискане на педала се усещаше леко съпротивление но не достатъчно да спре валяците. Накрая се ядосах и по-рязко натиснах педала до ламарината, и о чудо, накладките захапаха както трябва, даже задницата ми излезе от валяците. Мисълта ми е, че може би си трябва просто по рязко натискане за да сработи този разпределител? Иначе на разпечатката, всичко беше "ОК" с изключение на ръчната, но това е нормално след смяна на дискове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен едва докара 900 отзад. Това с клапана от комби ли става?

Да, мойта е комби.

За рязкото натискане не знам, той прегледа в тоя сервиз си го прави техник, аз само зяпам отстрани.

Днес успях да отвия двете болтчета на разпределителя. Видяха се съчми във всеки канал, но как са вкарани там, нямам идея. Натисках ги с все сила, пробвах и да ги почукам да видя какъв звук ще се чуе(ако пружинират е един, ако не - друг), но удряха на твърдо...Това нещо не подлежи на ремонт, това мисля аз. Ще кача някоя снимка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е нали това е идеята,при по-малко налягане от помпата,да не преминава течност,ако се увеличи налягането,разбирай силата с която се натиска педала на спирачката,налягането да преодолее натиска на пружината и да пропусне спирачната течност към задните накладки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ще да спира със задния мост, помогнете си с ръчната. Само гледайте да не ви видят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То заради това си ги минават на преглед там "тестерите", а собственика на колата брои мухите отстрани, за да няма шмекерии.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Винаги аз си "карам" през валяците. Глей са - дори и здрави тия спирачки толко си могат. А как си разкикерчват дискчетата да не говорим.

Т`ва дали нема`а стане - http://tuning-parts.bg/spirachna-sistema/2016/

Махаме тъпия хидравличен разпределител и слагаме кранче с врътка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе ше стане, то като гледам колегата дет изобщо е махнал тоя възел от колата, всичко става! Тия клапани и в aliexpress-а ги гледах, не ща такова в колата си :D За минаването на преглед все ще минеш - ако не в тоя пункт, в друг ще те пуснат. Ама не е това въпроса!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм имал проблеми със спирачното усилие и на двете коли. Едната е набор '91, другата '94.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе ше стане, то като гледам колегата дет изобщо е махнал тоя възел от колата, всичко става! Тия клапани и в aliexpress-а ги гледах, не ща такова в колата си :D За минаването на преглед все ще минеш - ако не в тоя пункт, в друг ще те пуснат. Ама не е това въпроса!

Има надежни клапани, с които можеш да се модифицираш без драма. С един тройник може и налягането на течността да се премери на валяците и да настроиш клапана както ти е кеф. Не е толкова сложно, особено щом тия ръждялници задържат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Сложих разпределителен клапан от комби днес, заспа работата! На валяците при 600 кг на задна ос генерира 39% спирачно усилие. Педала ми е по-твърд при спиране и смея да твърдя че има разлика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 години ...

Да, мойта е комби.

За рязкото натискане не знам, той прегледа в тоя сервиз си го прави техник, аз само зяпам отстрани.

Днес успях да отвия двете болтчета на разпределителя. Видяха се съчми във всеки канал, но как са вкарани там, нямам идея. Натисках ги с все сила, пробвах и да ги почукам да видя какъв звук ще се чуе(ако пружинират е един, ако не - друг), но удряха на твърдо...Това нещо не подлежи на ремонт, това мисля аз. Ще кача някоя снимка.

 

Клапаните вътре се изваждат и се махат. После останалите неща са връщат по местата си и всичко се сглобява обратно. След това колата ще се държи така, сякаш няма разпределител на спирачното усилие.

post-6663-000968300 1551550678_thumb.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...