Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

2 тактово масло в дизела ?!?


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Чета от известно време във форумите в нета, много хора добавят двутактово масло към дизеловото гориво в съотношение 1:200. Според много от тях работата на двигателя се подобрява значително (по- малко вибрции, по- млко шум, по-малко износване на ГНПто и двигателя и т.н.).

 

Една от основните причини,която посочват е липсата на сяра в съвременното дизелово гориво.

 

Та преди да почна и аз с тестовете ми се ще и още някое мнение по въпроса :)

 

Става въпрос за Паджеро 3.2Дид от 06

 

:drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Чета от известно време във форумите в нета, много хора добавят двутактово масло към дизеловото гориво в съотношение 1:200. Според много от тях работата на двигателя се подобрява значително (по- малко вибрции, по- млко шум, по-малко износване на ГНПто и двигателя и т.н.).

 

Една от основните причини,която посочват е липсата на сяра в съвременното дизелово гориво.

 

Та преди да почна и аз с тестовете ми се ще и още някое мнение по въпроса :)

 

Става въпрос за Паджеро 3.2Дид от 06

 

:drinks:

......за кое точно Паджеро става ?........за П3 или П4, защото годината се пристъпват двата модела......ако е П3, то няма проблем да се слага,но ако е П4, тогава ще се запуши ДПФ филтъра ....при П3 проблема е с износването на ГНП-то, или по скоро опорния лагер и след време и км-три почва да пуска стружки, те от своя страна( а и не само от там стружки) почват да пречат на нормалната работа на акуатора,на датчика и авансаторния клапан, както и в някои случаи минават м/у помпения елемент на ниското към високото налягане и наранява повръхността й а от там - и загуба на налягане.....това за помпи Зексел....затова е по добре да се слага и малко масло......но за комън рейла не е хубаво, не заради помпата, а заради ДПФ филтъра.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

2-stroke oil and diesel Няма да има проблем и за DPF-a :icon_thumbup: .

 

Due to the pollution control measures of the EC diesel-oil is nearly sulphur free and contains up to 5% of bio-diesel. Sulphur has the property to grease the high pressure injection pump and the injectors. Without sulphur, the reduced greasing property of the new diesel has already shown negative impacts on the long-term stability of the injectors and the high pressure pump. The pump manufacturers have tried to react by lining the moving parts of the pumps with Teflon or other suitable material. However, the long term stability is still not achieved as with the old (sulphur contained) diesel.

The engine research centre of a well known German car manufacturer has conducted some long term tests of diesel additives to find out whether any one of them will have an impact on the long term reliability of the diesel engine components. This introduction to explain were my information comes from.

The results of this research: any diesel additive of any manufacturer presently on the market is not worth the money!

BUT: 2-stroke oil, which we use in our motor saws, lawn mower or in 2-stroke motor engines has shown to have an extreme positive impact on diesel engines, if such 2-stroke oil is added to the diesel in a homeopathic dozes of 1:200. In practical terms: 0,300 litre of 2-stroke oil into the 70l diesel tank. The 2-stroke oil will be absorbed by the diesel (emulsion) and grease every moving part of the high pressure pump and the injectors.

Besides this, the 2-stroke oil will keep the diesel engine clean, as it burns cleaner as the diesel itself.

In other words, the 2-stroke oil has a much lower ash-content as diesel, when burned. This proven fact delays the DPF (diesel particulate (soot) filter) to clog, and the "burn free" process of the DPF will be much less.

One more information: in Germany we have to present our cars every 2 years to the TUV - Technical Supervision Organization - who will check, amongst others, the pollution of petrol and diesel engines.

The measured cloud factor of a diesel engine without use of 2-stroke oil has been 0,95.

The same factor with the use of 2-stroke oil has been 0,47 - reduction of nearly half of the soot particles.

Besides this, the use of 2-stroke oil in the diesel will increase the mileage by 3-5%.

 

To all:

 

Fill in 0,3 liter of 2-stroke oil with every tank filling. You will notice a surprisingly big difference in the smoothness of your engine running, the noise level is reduced, particularly when the engine is cold, and the fuel economy will increase besides the described other advantages.

The 2-stroke oil I can recommend from my own experience (value for price) is the Liqui Moly 2-stoke oil, semi-synthetic, Product no. 1052 (blue plastic bottle). The use of 2-stroke oil is recommended also for diesel engines without DPF. If you forget to fill in the little dozes of 2-stroke oil - no problem. Just fill it in the next time.

Everybody who has used the 2-stroke oil in his/her diesel engine has confirmed that they could not have done better.

 

Do not use fully synthetic 2-stroke oil, as too expensive, and you do not really need this high quality for your purpose. Semi-synthetic will do.

 

The use of 2-stroke oil in the diesel will under normal circumstances not be evident, as the 2-stroke oil will be absorbed by the diesel by forming an emulsion, which will not separate.

As I have said, we have to undergo every 2 years a pollution control inspection by our TUV, and the emission values as measured are by far better with use of 2-stroke oil than without. I have not come across any case in which a car manufacturer has waived its guarantee obligation for cars which have used this 2-stroke oil (of course, not knowing this).

Dismantling the test diesel engines after the 2-stroke oil test has revealed that such engines have been in an extraordinary clean and top condition. So why should any car manufacturer have any reason to waive any guarantees (for whatever technical reasons) if the concerned engine is otherwise in a clean and top condition.

 

Why car manufacturers do not recommend 2-stroke oil

 

You may all know that Mercedes Benz have conducted in 2007 a long distance reliability test with a number of Mercedes E-Class 320 cdi from Paris to Beijing. Due to the fact that the diesel quality in East European countries, Russia and China does not meet the DIN requirements, and Mercedes did not want to take the risk of their engines to flop due to lousy fuel, the total tour has been accompanied by diesel tanks to re-fuel the E-Class cdi's. Selected members of the Mercedes clientele could apply to participate in selected parts of this test-tour, and advocates and notaries had to certify the correctness of this long term reliability test.

Although Mercedes does not like it published or made public, it is a fact that the diesel-fuel used for this test did contain 2-stroke oil to grease the high pressure pump components and to keep the engines clean during this marathon.

Why our car manufacturers do not officially allow the homeopathic addition of 2-stroke oil to the diesel fuel has many reasons, mostly of legal nature. Besides this, which car manufacturer has any interest in excessive reliability of their engines? Their repair shops will have great problems.

Meanwhile the "2-stroke-oil to diesel" issue has attracted the interest of a number of Universities in Germany, as this 2-stroke oil has shown to have amazing properties if added in a small dozes to diesel fuel (1:200), especially the positive impact on air pollution, reduced fuel consumption and improved long term reliability of the diesel engine. The pro and con discussions will go on for a while. But as soon as an academic report has been published by one of our Universities, this will change very fast.

By the way: all car manufacturers reject the addition of any fuel "additive" in their cars, and warn that guarantee MAY be affected. Nobody says, that guarantee WILL be rejected. 2-stroke oil in its properties is not an additive, as you add oil to oil if you "dope" you fuel with a dozes of 2-stroke oil. The dozes of 2-stroke oil in your diesel fuel is very difficult to analyze, as every (chemical) analysis has the main function to identify substances which are harmful. But 2-stroke oil has proven not to be harmful at all, on the contrary!

 

Ето Ви и един нескопосания превод:

 

2-тактово масло и дизел

 

Благодарение на мерките за контрол на замърсяването нафтата в ЕС е почти лишена от сяра и съдържа до 5% био-дизел. Сярата има способности на грес при системи за впръскване под високо налягане. Без сяра, намаленото смазване на новите дизели вече показва отрицателно въздействие върху дългосрочната устойчивост на инжекторите и помпата за високо налягане. Производителите на помпи за високо налягане са реагирали като подменят някои от движещите се части с Teflon, или друг подходящ материал. Въпреки това, дългосрочната надеждност все още не е постигната, както със стария (съдържащ сяра) дизел.

Изследователскте центрове на добре известните немски автомобилни производители са провели някои дългосрочни тестове на дизел добавки, за да разберат дали някой от тях ще имат влияние върху дългосрочната надеждност на дизеловия двигател.

Резултатите от това проучване: всички дизелови добавки в момента на пазара е не си струват парите!

 

НО: 2-тактово масло, което ние използваме в нашите моторни триони, косачки или във 2-тактови моторни двигатели е доказано, че има изключително положителен ефект върху дизелови двигатели, ако това 2-тактово масло се добавя към дизеловите в хомеопатични дози 1:200. На практика: 0300 литра на 2-тактово масло в 70l дизелов резервоар. 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизеловото гориво и ще смазва движещите се части на впръскващата система - помпа и инжектори .

Освен това, 2-тактово масло ще се пази чист дизеловия двигател, тъй като то изгаря напълно като самия дизел.

С други думи, 2-тактовото масло е смного по-ниско съдържание на пепел, както дизела, когато изгори. Това е доказан факт и DPF (дизелови частици (сажди) филтър) не се запушва.

Една допълнителна информация: в Германия, трябва да се представят колите на всеки 2 години с TUV - Технически надзор на организацията - които проверяват, наред с другото, и замърсяването на бензиновите и дизеловите двигатели.

Измерените димности от дизелов двигател, без използване на 2-тактово масло е 0,95.

Същият фактор, с използване на 2-тактово масло е 0,47 - намаляване на почти половината от частици сажди.

Освен това,с употребата на 2-тактово масло в дизеловото гориво ще се увеличат километрите от 3-5%.

 

До всички:

 

Попълнете 0,3 литра 2-тактово масло с всеки резервоар . Вие ще забележите изненадващо голяма разлика в гладкостта на работа на Вашия двигател , нивото на шума е намалена, особено когато двигателят е студен, и икономията на гориво ще се увеличи освен описаните други предимства.

2-тактово масло мога да препоръчвам от моя собствен опит (стойност за цена) е Лики Моли , полу-синтетично. 1052 (синя пластмасова бутилка). Използването на 2-тактово масло се препоръчва също така и за дизелови двигатели без DPF. Ако сте забравили да налеете малка доза 2-тактово масло - няма проблем. Просто налейте в следващия момент.

Всеки, който е използвал 2-тактово масло в неговия дизелов двигател, е потвърдил, че работи по добре.

 

Да не се използва напълно синтетично 2-тактово масло, тъй като е прекалено скъпо и не е наистина необходимо такова високо качество за вашите цели.

 

Използването на 2-тактово масло в дизеловото гориво при нормални обстоятелства не се вижда, тъй като 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизела и се формира на емулсия..

Както вече казах, ние трябва да преминаваме на всеки 2 години тех. преглед на изг. газове - TUV, както и на емисионните стойности - измерени са далеч добри показатели с използване на 2-тактово масло, отколкото без. Не е имало случай, в който производителят на колата да е отказал гаранционна поддръжка на автомобили използвали 2-тактово масло(разбира се, без да знае това).

Демонтиране на изпитвани дизелови двигатели след употреба на 2-тактово масло показа, че тези двигатели са били в извънредно чисти и в топ състояние. Така че защо производителя да откаже гаранционно обслужване ?

 

Защо производителите на автомобили не препоръчват 2-тактово масло

 

Може би всички знаем, че Mercedes Benz проведе през 2007 г., тест за надеждност, с Mercedes E-клас 320 CDI от Париж до Пекин. Поради факта, че качеството на дизеловото гориво в Източна Европа, Русия и Китай, не отговаря на изискванията, DIN, и Mercedes не е искал да поеме риска техните двигатели да дефектират поради лошо качесто на горивото, общото турне е било придружено от дизелов резервоар за гориво от ЕС. Избрани клиенти на Mercedes могат да кандидатстват за участие в определени части на този тест-тур, адвокати и нотариуси трябва да удостоверят верността на този тест за надеждност.

Въпреки, че Mercedes не харесва излязлия наяве факт, че дизеловите горива, използвани за този тест съдържат 2-тактово масло с цел смазване и запазване чисти двигателите по време на този маратон.

Защо на производителите на автомобили да не се позволи официално хомеопатичните допълнение на 2-тактово масло в дизеловото гориво, има много причини, най-вече от правно естество. Освен това, кой автомобилен производител има интерес от прекомерната надеждност на двигателите им? Техните сервизи ще имат големи проблеми поради липса на работа.

Междувременно "2-тактово масло за дизели" издание привлече интереса на редица университети в Германия, тъй като това 2-тактово масло се е доказало, че има невероятни свойства, ако се добави в малки дози към дизелово гориво (1:200) , особено положително е въздействието върху замърсяването на въздуха, намаляването на консумацията на гориво и подобряването на дългосрочната надеждност на дизеловите двигатели. В дискусиите за и против, ще отнемат известно време. Но веднага след като академичен доклад бъде публикуван от един от нашите университети, това ще се промени много бързо.

Между другото: всички производители на автомобили отхвърлиха добавките на гориво в колите си, и предупреждават, че гаранцията може да бъде засегната. Никой не казва, че гаранцията ще бъде отхвърлена. 2-тактовото масло като свойства не е добавка. Такива дози 2-тактово масло в дизеловото гориво е много трудно да се анализират, както всеки (химически) анализ е с основна функция за идентифициране на вещества, които са вредни. Но 2-тактово масло доказа ,че не е вредно изобщо, точно обратното!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да вметна, че един стар автобусен шОфер, ми е разказвал за това че е добавял 2тактово масло дизела на автобуса който е карал, преди повече от 30 години.

През зината особено си проличавало, по много по-безпроблемното палене и работа.

Всичко ново е добре забравено старо :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...