Николай Николов Публикувано 5 Май 2015 Сподели Публикувано 5 Май 2015 Не знам какъв е принципа на предаване на данните от волана до таблото/аудио системата, но принципно погледнато това е вид клавиатура. Тя се обхожда от процесор и ако е прекъсната някоя жица няма да се разпознават няколко бутона, но грешки са невъзможни. Понякога при по-прости клавиатури от 7-8 бутона се правят резисторни делители, като бутона се разпознава по напрежение, така за 8 бутона се използват 5 жици, като 2 са маса и захраване. Предполагам на Лансъра клавиатурата е подобна.Ще поровя за схема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 5 Май 2015 Сподели Публикувано 5 Май 2015 Добре де, дайте координати на сервиз! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 5 Май 2015 Сподели Публикувано 5 Май 2015 Май съм познал. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gifНаистина има резисторен делител от 6 броя резистори, като бутона VOL. DOWN дава на късо първото съпротивление, бутона VOL. UP - първото и второто, CH. DOWN - първото, второто и третото и т.н. С други думи на контакти 22 и 32 на CD/RADIO се получава различно съпротивление в зависимост от това кой бутон е натиснат. Важно е да се отбележи, че проводниците минават през т.нар. CLOCK SPRING, предполагам това е по-специален кабел, издържащ на множество огъвания. Въпреки това би трябвало да се усъмним и в него.Най-вероятно ми се струва да се поставят под съмнение на първо място местата на свързване и да се прегледат за окисляване, защото през Зимата виждаме конденза по стъклата и вземаме мерки за подобряване на видимостта, но почти никой не се замисля, че в контактните съединение, в радиото и още много места тя си остава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 12 Май 2015 Сподели Публикувано 12 Май 2015 Добре де, дайте координати на сервиз! Моят съм го свалил и търся къде да го дам го отремонтират, ако е възможно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 12 Май 2015 Сподели Публикувано 12 Май 2015 В Овча купел 2 има сервиз, в който биха се опитали да го оправят. Но не съм носил моя, защото ми е далеч. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mikee Публикувано 17 ноември 2017 Сподели Публикувано 17 ноември 2017 Привет, да попитам някой се е добрал до информация какъв е проблема или къде в София могат да го оправят. Като допълнително инфо мога да дам грешката която ми изписва на дисплея когато натисна иконката с телефонче. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pgs Публикувано 17 ноември 2017 Сподели Публикувано 17 ноември 2017 Имах същия проблем (Lancer 2008 D-ID). Карам колата рядко (събота - неделя). Акумулатора падаше до 0. Седя в РУБИН 2, 3 дни, и човека откри, че е Bluethooth. Нов модул е почти хиледарка. Махнахме го. Намерих един юнак, който върза нов към AUX -а на касетофона (250 лв.). Сега работи супер плюс стрийм на аудио, нещо което стария не правеше. Единственно бутоните стоят за украса.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mikee Публикувано 17 ноември 2017 Сподели Публикувано 17 ноември 2017 При мен няма ядове с акумулатора, вярно, че я карам всеки ден, но и за седмица бях в командировка, като се прибирах въртнах ключа и веднага запали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrarko Публикувано 17 ноември 2017 Сподели Публикувано 17 ноември 2017 На почти 160000 км. и при мен се появи проблема с намаляне звукът от волана, да се включва хендсфри режима! На следващия ден изчезна, но не се знае кога отново ще се върне! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pgs Публикувано 20 ноември 2017 Сподели Публикувано 20 ноември 2017 (редакция) Ако някой има нужда, пазя кутийката, и мога да напиша номера, параметри и т.н. Доколкото видях е на Jonson controls Mexico. Иначе преди работех в IMI Ботевград, и принципно ми е ясно как се правят тези неща ;) Редактирано 20 ноември 2017 от pgs Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrarko Публикувано 19 декември 2017 Сподели Публикувано 19 декември 2017 След 161000км. и при мен хенд-фри системата умря !Някой намери ли смислена информация дали може да се ремонтира? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mikee Публикувано 21 декември 2017 Сподели Публикувано 21 декември 2017 Аз я свалих и я дадох на един познат който се занимава с електроника, ще видим какво ще стане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrarko Публикувано 23 декември 2017 Сподели Публикувано 23 декември 2017 (редакция) Ето един линк към чужд форум където обсъждат проблема с ХФ системата. Има и линк със снимка на ХФ платката и вероятните проблемни чипове. http://projectlancer.net/forums/topic/20513-hands-free/#comment-307802 Днес яко се разрових по чуждите форуми, английски и руски, има много писано, заболя ме главата да прескачам през форуми и теми. И не съм разгледал всичко, а може и да съм порпуснал нещо. Като цяло проблема е масов, никъде не намерих категорична информация дали модула може да се ремонтира. Даже може да предизвика допълнителен проблем, който източва акумулатора. Мисля че колега от нашия форум се беше оплакал от същото нещо! Редактирано 23 декември 2017 от ferrarko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 4 януари 2020 Сподели Публикувано 4 януари 2020 (редакция) Решение на проблема:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=39551&pid=357810&st=0entry357810 Редактирано 4 януари 2020 от kesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toigalbg Публикувано 4 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 4 януари 2020 Колега, линкът при мен не се отваря.Имам малък ъпдейт. Онзи модул го захвърлих и купих втора ръка. За да мога да пускам музика си поръчах блутут модул, който е за музика, но с блутут 5. След като махнах радиото свързах буксите RCA с блутута и направих втора запалка при бушоните, за скрит монтаж. В момента всичко свири перфектно, няма осезаема разлика в звук, за мен е същото качество. Телефоните, се оказа, че могат едновременно да се сържат с две блутут устройства, едно за разговорите-фабричния модул и втория за музиката. Така хем бутоните работят, хем музика мога да пускам. Успех, аз съм аматьор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 4 януари 2020 Сподели Публикувано 4 януари 2020 (редакция) Интересно защо?! При мен се отваря... Както и да е. Темата е в раздел "Направи си сам" към Lancer. Изпробвано е на собствения ми "гръб" и работи. Редактирано 4 януари 2020 от kesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.