Премини към съдържание

Два тунинговани ВР 4 на части


Препоръчано мнение

Така, загубих един бас и изпълнявам уговорката.

 

Продават се само на части:

 

1. ВР 4 седан, 2002 г., присадено силово предаване от легнум 96 г. на 164 000 км. По-ценните неща са:

 

- голям челен кулер

 

- поръчкова генерация от даунпайпа назад на 64 мм. с едно крайно гърне

 

- стоманени турбопътища, блоу офф Блиц

 

- поръчков кожен салон с перфорирана кожа, кори на вратите от същата кожа

 

- аудиосистема Пайниър двоен дин F700 двулентов фронт Ground Zero със суббуфер, окабеляване и два усилвателя

 

- двигателят се продава само на части, изправен е, все още може да се тества. Сток турбини ТД 03, които текат, но на 1 бар колата беше над 250 коня на колелата, някъде трябва да имам дино гафика.

 

- врати, капаци и прочее са вибро и шумоизолирани, нестандартен сив цвят е цялата кола

 

- брембо система отпред и отзад не се продава

 

- авансов пакет предна, задна броня, прагове, единични халогени, ВР 4 спойлер

 

- алуминиев мост и рейка към него

 

- 7202 програмируемо ЕКУ, както и 7201 - ако някой ще прави трансплатация и си е купил мотор с второто ЕКУ, бързо ще разбере, че му трябва първото, за да настройва колата.

 

- договаряне заден диференциал SAYC от ЕВО 8 на 70 000 км., напълно ревизиран. Това 99% ще го запазя, но някой с добър кеш може да ми звънне.

 

- ръчна кутия ВР4 за части.

 

- две сток раздатки - едната в чудесно състояние, другата за части

 

- кардан, стоков заден диференциал инспектиран

 

- AYC помпа, със сменен ОЕМ проблемния клапан в почти неръждясало състояние (чудя се дали да я продавам, добра оферта само ще ме изкуши)

 

- фарове, мигачи и прочее

 

 

 

 

 

 

 

2. ВР4 седан 2003 г., само на части с присадено силово предаване от легнум 96 г. на 200 000 км . Това купе ще си го запазя, но все пак от него могат да се продадат някои добри неща

 

- спирачна система Д2 8 бутална с дискове на 350 мм. ще им направим профилактика, ако някой ги иска

 

- стрът бар стандартен

 

- 17-ки джанти ОЗ суперлегера 7,5 J 4х114,3

 

- 5 степенен типтроник в изправно състояние

 

- оптитронно табло от автоматик

 

- поръчкова изпускателна система с едно крайно гърне суперспринт

 

Още много части, включително по окачването на стандартен ЕА галант, както и турбиниран атмосферен 6а13 с механичен компресор вортех и кована карантия при запитване.

 

8157368895_1c0c45d1d8.jpg

 

 

14771450401_fd2e5f6d9c.jpg

 

 

 

 

14588139727_1fe54420f0.jpg

 

13609364244_b109f9bd36.jpg

 

 

 

 

12746089274_b56976f795.jpg

 

 

 

 

Колите ще бъдат разглобени след 3 седмици. Дотогава продажби няма да има. Всичко е в София, контакт на л.с

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

това е супер дай цена и продаваш ли само рейката или върви заедно с моста и дали е с ляв волан...?!

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Роска, имам интерес към предните дискове и апарати, предна броня и маска. Състояние и цена?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От ламарините на патладжанения галант се продава само предния капак. Спирачките от него също се продават, но са запазени. Така ми каза SLX в петък. Може да е променил мнението си, но силно се съмнявам.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За повечето от нещата вече има желаещи и са запазени.

 

Предпочитам да продам комплект предна, задна броня с маската и праговете заедно, ако не се намери купувач за целия авансов пакет, ще го разделя. Рейката се продава отделно от моста, да.

 

Спирачките са запазени. От патладжана се продава само предния капак с изрязан въздуховод.

 

За салона има две запитвания. Снимки скоро.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кулера влиза ли в стандартната броня без рязане? Автоматика бих го взел само ако има възможност да се тества или се плати сваляне/качване на мойта бангия, ако не ми хареса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кулера влиза ли в стандартната броня без рязане? Автоматика бих го взел само ако има възможност да се тества или се плати сваляне/качване на мойта бангия, ако не ми хареса.

 

 

Иска малко преправяне на металната рамка, но така или иначе е запазен вече. Кутията може да се тества и сега, монтирана е на колата.

 

Ъпдейт на частите. Надявам се в края на идната седмица за мога да пусна подробни снимки.

 

 

- голям челен кулер, запазен

 

- поръчкова генерация от даунпайпа назад на 64 мм. с едно крайно гърне, запазена

 

- стоманени турбопътища, блоу офф Блиц, запазени

 

- поръчков кожен салон с перфорирана кожа, кори на вратите от същата кожа, проявен интерес от двама, чакат снимки

 

- аудиосистема Пайниър двоен дин F700 двулентов фронт Ground Zero със суббуфер, окабеляване и два усилвателя - налично за продан

 

- двигателят се продава само на части, изправен е, все още може да се тества. Сток турбини ТД 03, които текат, но на 1 бар колата беше над 250 коня на колелата, някъде трябва да имам дино графика - налични всички части. До края на август ще сваля два от валовете за къстъм поръчка на Каткамс 272 градусови, ако някой иска, да свирка

 

- врати, капаци и прочее са вибро и шумоизолирани, нестандартен сив цвят е цялата кола - интерес към преден и заден капаци.

 

- брембо система отпред и отзад, не се продава вече

 

- авансов пакет предна, задна броня, прагове, единични халогени, ВРр 4 спойлер, масов интерес към отделни детайли, предпочитам обаче продажба на целия пакет

 

- алуминиев мост и рейка към него, рейката почти запазена, мостът наличен

 

- 7202 програмируемо ЕКУ, както и 7201 - ако някой ще прави трансплатация и си е купил мотор с второто ЕКУ, бързо ще разбере, че му трябва първото, за да настройва колата. налични и двете

- договаряне заден диференциал SAYC от ЕВО 8 на 70 000 км., напълно ревизиран. - спрян от продажба

 

- ръчна кутия ВР4 за части. - налични части

 

- две сток раздатки - едната в чудесно състояние, другата за части, налична само тази за части

 

- кардан, стоков заден диференциал инспектиран, запазен

 

- AYC помпа, със сменен ОЕМ проблемния клапан в почти неръждясало състояние (чудя се дали да я продавам, добра оферта само ще ме изкуши), запазена

 

- фарове, мигачи и прочее, налични

 

 

- спирачна система Д2 8 бутална с дискове на 350 мм., запазени

 

- стрът бар стандартен - запазен

 

- 17-ки джанти ОЗ суперлегера 7,5 J 4х114,3, налични

 

- 5 степенен типтроник в изправно състояние, наличен

 

- оптитронно табло от автоматик, налично, от ВР4 автоматик, до 180 км. ч., налично

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
  • Admin

 

авансов пакет предна, задна броня, прагове, единични халогени, ВРр 4 спойлер, масов интерес към отделни детайли, предпочитам обаче продажба на целия пакет

 

 

Цена на пакета? :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...