Георги Станчев Георгиев Публикувано 11 юли 2014 Публикувано 11 юли 2014 От един месец съм с Мицубиши Каризма,1,6 98 к.с.Интересувам се -как може да си натегна ръчната спирачка,понеже ми хваща чак горе?? Цитат
Емил Димитров Публикувано 11 юли 2014 Публикувано 11 юли 2014 Първо си отворете барабаните и проверете дали е останало нещо от челюсите. Замерете и вътрешния диаметър на барабаните. Ако барабаните и челюстите са в норма, то оберете само-регулиращите ексцентрици на челюстите, докато барабаните влязат плътно, но все пак да се въртят леко на ръка. Ако тогава ръчната не е достатъчно натегната (в което се съмнявам) може да я донатегнете от шпилката на самия лост, като за целтра предполагам трябва да свалите конзолата около ръчната. Поздрави! Цитат
Георги Станчев Георгиев Публикувано 12 юли 2014 Автор Публикувано 12 юли 2014 Първо си отворете барабаните и проверете дали е останало нещо от челюсите. Замерете и вътрешния диаметър на барабаните. Ако барабаните и челюстите са в норма, то оберете само-регулиращите ексцентрици на челюстите, докато барабаните влязат плътно, но все пак да се въртят леко на ръка. Ако тогава ръчната не е достатъчно натегната (в което се съмнявам) може да я донатегнете от шпилката на самия лост, като за целтра предполагам трябва да свалите конзолата около ръчната. Поздрави!Ех,че сложно.Аз съм шофъор само от един месец. Цитат
Емил Димитров Публикувано 12 юли 2014 Публикувано 12 юли 2014 Ами колега, ако не е останало феродо по челюстите отзад, няма какво да и натягаш на ръчната А и ревизирането на спирачките за мен си е задължително... Цитат
vladimirov Публикувано 12 юли 2014 Публикувано 12 юли 2014 Ако е с дискове отзад са малко по-кофти нещата. Ако е с барабани и накладките са сменяни скоро може механизма да не се е саморегулирал още.Ех,че сложно.Аз съм шофъор само от един месец.Препоръчвам посещение в сервиз, ако изобщо нямаш идея какво ще правиш. Цитат
StDOBREV Публикувано 12 юли 2014 Публикувано 12 юли 2014 Сега ще го обясня малко по-просто, както само аз мога Ако отзад Каризмата е с барабани, процедурата е следната:1. Слагаш колата на скорост, вдигаш на крик, махал колелото, пускаш ръчната.2. Махаш капака на барабана - за целта на капака има два отвора с резба, навиваш в тях болтове (мисля бяха размер 8) и капака пада (преди това се увери, че си пуснал/освободил ръчната);3. Ще видиш... една малка джаджа (нещо като болт) с една врътка на нея (ексцентриците за които Емо каза) - тази врътка я врътваш докато видимо забележиш челюстите да се придвижат навън съвсем леко, или по-скоро докато хода на болта не се увеличи;4. Слагаш капака на барабана, опъваш ръчната леко (на първата зъбчатка) и пробваш на ръка дали се върти капака на барабана - ако се върти, махаш го, повтаряш процедурата с врътката пак, ако не се върти, си бомба;5. Монтираш колелото, сваляш колата, и пробваш ръчната Преди всичко това, е добре първо да натегнеш ръчната от гайката под барчето (между двете предни седалки), не помня точно как беше, но мисля, че тя опъва жилото, което свързва една планка с дръжката - то трябва да е опънато и тази гайка го натяга. Всъщност жилата, които идват от задните гуми, са две, и те влизат в планка, която се свързва с дръжката на ръчната посредством въпросното жило.Ето снимки, за жалост нямам вътре на барабана. Цитат
МИХТИ Публикувано 15 юли 2014 Публикувано 15 юли 2014 (редакция) Ако е с дискове ще види дали има още феродо ! Не е сложно и там натягането.Ама щом си водач от изминалия месец по-добре ходи в сервиз или мнооооого чети за това какво трябва да правиш. Редактирано 15 юли 2014 от МИХТИ Цитат
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.