Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Ръчна спирачка


Препоръчано мнение

От един месец съм с Мицубиши Каризма,1,6 98 к.с.Интересувам се -как може да си натегна ръчната спирачка,понеже ми хваща чак горе??

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо си отворете барабаните и проверете дали е останало нещо от челюсите. Замерете и вътрешния диаметър на барабаните. Ако барабаните и челюстите са в норма, то оберете само-регулиращите ексцентрици на челюстите, докато барабаните влязат плътно, но все пак да се въртят леко на ръка. Ако тогава ръчната не е достатъчно натегната (в което се съмнявам) може да я донатегнете от шпилката на самия лост, като за целтра предполагам трябва да свалите конзолата около ръчната. Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо си отворете барабаните и проверете дали е останало нещо от челюсите. Замерете и вътрешния диаметър на барабаните. Ако барабаните и челюстите са в норма, то оберете само-регулиращите ексцентрици на челюстите, докато барабаните влязат плътно, но все пак да се въртят леко на ръка. Ако тогава ръчната не е достатъчно натегната (в което се съмнявам) може да я донатегнете от шпилката на самия лост, като за целтра предполагам трябва да свалите конзолата около ръчната. Поздрави!

Ех,че сложно.Аз съм шофъор само от един месец.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега, ако не е останало феродо по челюстите отзад, няма какво да и натягаш на ръчната :) А и ревизирането на спирачките за мен си е задължително...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е с дискове отзад са малко по-кофти нещата. Ако е с барабани и накладките са сменяни скоро може механизма да не се е саморегулирал още.

Ех,че сложно.Аз съм шофъор само от един месец.

Препоръчвам посещение в сервиз, ако изобщо нямаш идея какво ще правиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега ще го обясня малко по-просто, както само аз мога :)

Ако отзад Каризмата е с барабани, процедурата е следната:

1. Слагаш колата на скорост, вдигаш на крик, махал колелото, пускаш ръчната.

2. Махаш капака на барабана - за целта на капака има два отвора с резба, навиваш в тях болтове (мисля бяха размер 8) и капака пада (преди това се увери, че си пуснал/освободил ръчната);

3. Ще видиш... една малка джаджа (нещо като болт) с една врътка на нея (ексцентриците за които Емо каза) - тази врътка я врътваш докато видимо забележиш челюстите да се придвижат навън съвсем леко, или по-скоро докато хода на болта не се увеличи;

4. Слагаш капака на барабана, опъваш ръчната леко (на първата зъбчатка) и пробваш на ръка дали се върти капака на барабана - ако се върти, махаш го, повтаряш процедурата с врътката пак, ако не се върти, си бомба;

5. Монтираш колелото, сваляш колата, и пробваш ръчната :)

Преди всичко това, е добре първо да натегнеш ръчната от гайката под барчето (между двете предни седалки), не помня точно как беше, но мисля, че тя опъва жилото, което свързва една планка с дръжката - то трябва да е опънато и тази гайка го натяга. Всъщност жилата, които идват от задните гуми, са две, и те влизат в планка, която се свързва с дръжката на ръчната посредством въпросното жило.

Ето снимки, за жалост нямам вътре на барабана.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е с дискове ще види дали има още феродо ! Не е сложно и там натягането.

Ама щом си водач от изминалия месец по-добре ходи в сервиз или мнооооого чети за това какво трябва да правиш.

Редактирано от МИХТИ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...