Премини към съдържание

Газ на Space Star?


Препоръчано мнение

Ако е било само еднократно едва ли ще ти направи проблем. Освен първоначалната настройка също е много важно да последват няколко донастройки през известно време.

Тези коли са много чувствителни спрямо европейските ... за най - добра настойка първо направете автоматичната предлагана от софтуера на газовия компютър и след това коригираите времената на инжекторите така че графиката на "Short term fuel trim" да е сходна и при двете горива в различните обороти. Short term fuel trim (STFT- краткосрочен баланс на горивото) го гледате от показанията на бензиновия компютър.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, престраших се вече и имам монтирана ГИ. Полски комп, дюзи Баракуда, изпарител ( не можах да го разбера какъв е) , комп със някакъв софтуер СТАГ 3000 , БРЦ сонда и бутилка (38л) май . Имам 18 м. пълна гаранция, без ограничение на пробега в км. На пръв поглед монтажа ми хареса. По нататък ще оглеждам по подробно. Дано сега няма проблеми и всичко да си върви нормално :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, престраших се вече и имам монтирана ГИ. Полски комп, дюзи Баракуда, изпарител ( не можах да го разбера какъв е) , комп със някакъв софтуер СТАГ 3000 , БРЦ сонда и бутилка (38л) май . Имам 18 м. пълна гаранция, без ограничение на пробега в км. На пръв поглед монтажа ми хареса. По нататък ще оглеждам по подробно. Дано сега няма проблеми и всичко да си върви нормално :).

 

Проблемите се решават колега и такива като приветстване на лампата за акумулатора при натискане на спирача, мирис на газ в купето или светване на чека веднага трябва газаджията да ги отстрани. Аз пъртина направих до него заради този пуст чек. Е, някои път дюзичката се бе прецакала, друг път стойностите се бяха изкривили и накрая оставих колата при майстора. Както ми каза (безплатно) поработил върху електрониката на колата (софтуера на газ) и/или ми сложил някакъв емулатор. От тогава (вече 3000 км, а преди през 50-100 км) не ми е светвал чека. Като дам на контакт светва, със запалването изгасва. Когато системата си работи, с използването на газ се свиква и накрая не й обръщаш внимание. Няколко съвета от мен. Сега в жегите когато колата превключва почти моментално на газ е добре един ден от седмицата да си обърнеш и покараш на бензин. Зимата когато докато загрее 1-1,5 км все се кара на бензин, но сега лятото е добре оригиналната горивна система да не се забрави. Имай си свеж бензин в резервоара, но не го оставяй баш на резерва. Бутилката ти от 38 л ще побере 80% полезен обем - 30литра газ. Казвай на бензиностанцията до горе, но не повече от 30л. Недей чакай сама да свърши газта и системата сама да обърне на бензин. Включва се звуков сигнал (уведомяващ те за това). Ти натискаш копченцето и си информиран. Добре, ама при мен то заяде и докато се прибера имах чувството че се возя в линейка пюююююююююююююю ;) Така и така знаеш от мигането че свършва газта, дозареди си до горе без да се налага да използваш копчето. На студена кола провери си нивото на антифриза вътре (може леко да е спаднало) и клеймите на акумулатора (да не би да са го откачали). При мен бе станало така (хлабава връзка) и колата угасна баш в кръстовище. Усетих се, затегнах ги но оборотите играеха. След 10 мин работа на място се оправиха, но бая се озорих. Запомни си къде е положението на стрелката на водата (при каква температура приключва на газ). При сериозно отклонение при мен се бе получило от дупките датчика за температура в изпарителя се бе разхлабил. Не че ме бърка дали още 100-200м ще покарам на бензин, но аз зная винаги положението на стрелката, къде цъка релето и обръща на газ. Пълначката/преходника за газ трябва да става на всички газ колонки (е пак при мен първата ми ставаше само на 1 в града). Изобщо каквото имаш съмнение че нещо не е както трябва, търси си решението при газаджията.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

След една седмица тест, около 200 км - никакви проблеми. Колата върви добре. За 200 км ,от които 60 -70 магистрала , 30 -40 градско, останалото извън градско , с климатик постоянно включен - даде 8,5 л . Е това е първо зареждане и не знам колко е достоверно. Общо взето съм доволен засега , по нататък времето ще покаже.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След една седмица тест, около 200 км - никакви проблеми. Колата върви добре. За 200 км ,от които 60 -70 магистрала , 30 -40 градско, останалото извън градско , с климатик постоянно включен - даде 8,5 л . Е това е първо зареждане и не знам колко е достоверно. Общо взето съм доволен засега , по нататък времето ще покаже.

 

Сега е лято колега и можеш "да хванеш спатийте" на разхода на газ, защото системата обръща почти мигновено. Занапред изчислявай разхода по формулата така за периода: Дадените пари (за газ+бензин) х 100 / изминатите километри. Полученият резултат ти дава не разхода в литри, а колко средно лева ти струват 100 км пробег. Тази формула усреднява сметките на 2-те системи, защото да, като загрее всяка ще ти гори примерно 8л/100км, но сутрин в студените дни на бензин сигурно е 20/100. Аз съм засичал, във върла зима на месец ми отиват 17л бензин. Даже бях пуснал тема: "Карам на газ а свършва бензина?". Свършва защото си е студено и по-бавно загрява и даваш пари ту за газ, ту за бензин да има да пали...

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега е лято колега и можеш "да хванеш спатийте" на разхода на газ, защото системата обръща почти мигновено. Занапред изчислявай разхода по формулата така за периода: Дадените пари (за газ+бензин) х 100 / изминатите километри. Полученият резултат ти дава не разхода в литри, а колко средно лева ти струват 100 км пробег. Тази формула усреднява сметките на 2-те системи, защото да, като загрее всяка ще ти гори примерно 8л/100км, но сутрин в студените дни на бензин сигурно е 20/100. Аз съм засичал, във върла зима на месец ми отиват 17л бензин. Даже бях пуснал тема: "Карам на газ а свършва бензина?". Свършва защото си е студено и по-бавно загрява и даваш пари ту за газ, ту за бензин да има да пали...

Поздрави

Светльо евала за това мнение,и аз мисля и не само че точно така се изчислява разхода на газ!

Редактирано от dachbissnes
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, колата ходи на екскурзия до Поморие, държи се чудесно. Само един проблем виждам и незнам дали е решим. Много неравномерно показва изхабеното количество гориво. Бутилката събира 38л ( 80% са 31), та минавам 30км изгасва първа от 5 диода, на 110км втора от 5, на 250 -трета от пет , на 280 4та и светва червеният диод за резерва. По марка мисля че нивомера е БРЦ. Та на въпроса - има ли начин това да се настрои някак си - примерно 80 км един диод , 160 -170 км два диода, 240- три ..... . Компютъра на газовата е полски (ако има значение). Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, колата ходи на екскурзия до Поморие, държи се чудесно. Само един проблем виждам и незнам дали е решим. Много неравномерно показва изхабеното количество гориво. Бутилката събира 38л ( 80% са 31), та минавам 30км изгасва първа от 5 диода, на 110км втора от 5, на 250 -трета от пет , на 280 4та и светва червеният диод за резерва. По марка мисля че нивомера е БРЦ. Та на въпроса - има ли начин това да се настрои някак си - примерно 80 км един диод , 160 -170 км два диода, 240- три ..... . Компютъра на газовата е полски (ако има значение). Благодаря!

 

Здравей колега,

не зная дали това ще помогне, но няма да навреди в инакъв случай обаче... Моята газова като я сложиха и като отворя багажника отзад при пълна бутилка, стрелкичката (нивомера) бе в червения сектор. Затова отидох при газаджията на току що пълна бутилка и го помолих да регулира този датчик. Врътна нещо за 1 мин и сега нивомера показва точно на 80 % пълно. Може би като така се настрои и датчиците в купето ще получават по-вярна информация. Би ли казал твоя нивомер отзад при изцяло напълнена бутилка до къде е?

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, колата ходи на екскурзия до Поморие, държи се чудесно. Само един проблем виждам и незнам дали е решим. Много неравномерно показва изхабеното количество гориво. Бутилката събира 38л ( 80% са 31), та минавам 30км изгасва първа от 5 диода, на 110км втора от 5, на 250 -трета от пет , на 280 4та и светва червеният диод за резерва. По марка мисля че нивомера е БРЦ. Та на въпроса - има ли начин това да се настрои някак си - примерно 80 км един диод , 160 -170 км два диода, 240- три ..... . Компютъра на газовата е полски (ако има значение). Благодаря!

Има, софтуерно могат да се зададат различни стойности на праговете за светване на нивата. Това означава, или на желаните км посещение при газаджията за настройка на съответното ниво, или диагностичен кабел и лаптоп със софтуера в колата и сам да си ги задаваш, когато минеш желаните км..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Да наистина се задават софтуерно.Ходих при майстора, уж ги променихме малко. Но като гледам май ще си търся софтуер и кабел за данни , вместо все да ходя :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте колеги. Мисля да слагам газов инжекцион на моето мицу 1,6... Та прегледах доста сайтове и т.н. и се обърках, имам нужда от мнение и съвети.

Каква е разликата според вас между Газов инжекцион 4 цилиндъра и Стандартна газова уредба за пълен инжекцион. Този стандартен пълен инжекцион е с 500 лв по евтин от другия, в какво друго се състои разликата?

Не се смейте ако разбирах нямаше да Ви питам :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Мисля да слагам газов инжекцион на моето мицу 1,6... Та прегледах доста сайтове и т.н. и се обърках, имам нужда от мнение и съвети.

Каква е разликата според вас между Газов инжекцион 4 цилиндъра и Стандартна газова уредба за пълен инжекцион. Този стандартен пълен инжекцион е с 500 лв по евтин от другия, в какво друго се състои разликата?

Не се смейте ако разбирах нямаше да Ви питам :)

 

Сам си писал "стандартна газова уредба", а после задаваш въпрос за "стандартен газов инжекцион". Ситемите са 2. Стандартна газова и газов инжекцион. Първата е създадена основно за карбураторни двигатели. Газовия инжекцион работи като бензиновия. Монтират се газови дюзи и газта се впръсква във всмукателния колектор към всеки цилиндър. Повечето двигатели на Mitsubishi могат да работят и с 2-те системи. Първата е с по-ниска цена, както си забелязал. Изисква качествен майстор, защото има опстност от детонации в колектора и последващ не евтин ремонт. 2-рата е по-икономична и с по-малък спад на мощността. Няма опасност от детонации. Има достатъчно теми за плюсове и минуси на двата варианта. Има и трето поколение газови системи. Те също са инжекционни, но при тях газта се впръсква в колектора в течно състояние. Те са значително по-скъпи от "стандартния" газов инжекцион и не знам някой предлага ли такива системи в България.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те също са инжекционни, но при тях газта се впръсква в колектора в течно състояние. Те са значително по-скъпи от "стандартния" газов инжекцион и не знам някой предлага ли такива системи в България. 

Ловешките Great Wall имат фабрично ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Мисля да слагам газов инжекцион на моето мицу 1,6... Та прегледах доста сайтове и т.н. и се обърках, имам нужда от мнение и съвети.

Каква е разликата според вас между Газов инжекцион 4 цилиндъра и Стандартна газова уредба за пълен инжекцион. Този стандартен пълен инжекцион е с 500 лв по евтин от другия, в какво друго се състои разликата?

Не се смейте ако разбирах нямаше да Ви питам :)

 

Това ми прилича на газова уредба с двустепенен редуктор, или казано с други думи обикновен изпарител и съответните предпазни клапани- "кихалки".

А иначе разликата в цената между нормален ГИ и такъв на течна фаза е четирицифрена, като първата цифра не е 1.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 години ...

Привет на всички,

И аз мисля да слагам газова уредба на двигател 1,6 (4G18). Като търсих информация във форума не съм попадал на мнение, че двигателя не е подходящ за газификация. Но попаднах на едни снимки във фейсбук страницата на сервиз "ЖакиАуто": https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1077090395730765.1073741830.833346296771844&type=1&l=3e60f49245

 

Да разбирам ли, че не е много подходящо на този двигател да му се слага газова уредба?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

Колега аз карам 2.0 мотора с обикновено газово и до сега проблеми не съм имал освен високите обороти на газ но ще го преживея извинявам се за пунктоацията но пиша ит тела

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ЗАЩО ВИНАГИ КОГАТО НЯКОИ СЕ ИЗКАЖЕ ПОЛОЖИТЕЛНО ЗА РАБОТАТА НА НЯКОГО СЕ СМЯТА ЧЕ Е АВТОРЕКЛАМА.АМАН ОТ РАЗБИРАЧИ.ПРОСТО ИЗКАЗАХ МНЕНИЕ И ИСКАХ ДА ПОМОГНА НА КОЛЕГАТА С ИНФОРМАЦИЯ.И ПОВЕЧЕ НЕ СМЯТАМ ДА ВЛИЗАМ В ОБЯСНИТЕЛЕН РЕЖИМ. :drive: :icon_censored: :mad:

 

Когато някой обиколи всички раздели и теми с едно и също положително изказване за работата на някой.. без човек да иска препоръка за сервиз или газаджия си е реклама. И аз имам човек от който съм повече от доволен, но не клепам по всички теми за него, бих го препоръчал единствено когато някой колега попита за газаджия или сервиз от който сме доволни и по възможност пита и за същия град.

 

Съветвам ви и Вие да подходите по подобен начин, както и да проверите дали нямате натиснат Caps Lock или заял Shift на клавиатурата.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Всички коментари които не са по темата или скрита реклама са изтрити !

Моля спазвайте добрия тон и правилата на форума !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 месеца ...

Здравейте колеги,

От около година съм собственик на спейс стар 1.6, 2002. До момента не съм имал сериозни проблеми с колата като изключим газовото-според документите бутилката и газовото са сложени преди 8-9 години. Зимата при филтри на 4000 км и пълна бутилка започна да свети чека и да пищи газовото все едно няма газ. Водих я при майсторите, които са слагали газовото и според тях проблема беше във филтъра на газта. Смениха го с нов и от тогава са минали 2000 км, а има същия проблем. Бутилката е пълна(не може да се зареди нищо на бензиностанция), колата не върви на газ и майсторите отново казват, че е от филтрите. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и можете ли да дадете съвет, какво да правя.

Благодаря

 

Всички коментари които не са по темата или скрита реклама са изтрити !

Моля спазвайте добрия тон и правилата на форума !

Редактирано от Dob
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, бих искал малко да освежа темата. Отскоро сме с нова семейна придобивка Space Star 1,6 бензин; 98к.с.; 2004г. Решихме да поставим ГИ и днес колата е за монтаж. На другите ни автомобили сме с BRC, но прочитайки доста по темите за точно този мотор, стигнах до извода , че двигателят е прилично безпроблемен и понася добре газификация. Оттук и реших да не инвестирам в скъп ГИ, а в изпитан и уважаван майстор. След консултация с въпросния човек се спрях на италиански ГИ Zavoli. Оказа се, че от известно време BRC е придобила въпросната марка, така че дефакто компа пак ще е Sequent на BRC. Няма да слагам "мазачки", нито ще пускаме допълнително бензин, макар софтуерно да го позволява. Бутилката е на мястото на рез.гума и пълначката е при капачката на резервоара. Цялата хава ще струва 900лв. Бих се радвал ако някой колега ползва въпросната с-ма и сподели? Преди около 25ооо км е светнал чек-а и след диагностика се оказало, че ламбда сондата е заминала. Посъветвано е да се кара така, понеже нова ламбда е скъпа и няма гаранция, че от прекрасните ни бензини след 20ооо км няма да дефектира и тя. Засега няма промяна в разхода и вървежа. На няколко пъти я трихме, но след 100-150км пак святка. Това е единствения проблем по колата и ако някой знае някакво решение,моля, да сподели. Предполагам няма да се отрази на работата на мотора на газ. В доста форуми се дискутира, че точно след поставяне на ГИ светва въпросната лампа, но реално не се отразява на поведението на двигателя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте, бих искал малко да освежа темата. Отскоро сме с нова семейна придобивка Space Star 1,6 бензин; 98к.с.; 2004г. Решихме да поставим ГИ и днес колата е за монтаж. На другите ни автомобили сме с BRC, но прочитайки доста по темите за точно този мотор, стигнах до извода , че двигателят е прилично безпроблемен и понася добре газификация. Оттук и реших да не инвестирам в скъп ГИ, а в изпитан и уважаван майстор. След консултация с въпросния човек се спрях на италиански ГИ Zavoli. Оказа се, че от известно време BRC е придобила въпросната марка, така че дефакто компа пак ще е Sequent на BRC. Няма да слагам "мазачки", нито ще пускаме допълнително бензин, макар софтуерно да го позволява. Бутилката е на мястото на рез.гума и пълначката е при капачката на резервоара. Цялата хава ще струва 900лв. Бих се радвал ако някой колега ползва въпросната с-ма и сподели? Преди около 25ооо км е светнал чек-а и след диагностика се оказало, че ламбда сондата е заминала. Посъветвано е да се кара така, понеже нова ламбда е скъпа и няма гаранция, че от прекрасните ни бензини след 20ооо км няма да дефектира и тя. Засега няма промяна в разхода и вървежа. На няколко пъти я трихме, но след 100-150км пак святка. Това е единствения проблем по колата и ако някой знае някакво решение,моля, да сподели. Предполагам няма да се отрази на работата на мотора на газ. В доста форуми се дискутира, че точно след поставяне на ГИ светва въпросната лампа, но реално не се отразява на поведението на двигателя.

Карай си така, моя светна преди 6 години заради тая ламбда 70 000 км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...