masterross Публикувано 24 април 2007 Сподели Публикувано 24 април 2007 Здравейте, Някой има ли опит с Space Star на газ? Явно е, 4е само на:1.6 - 98к.с.1.8 - 112к.с.могат да се поставят газови уредби.Но какви точно?Някакви данни и цени за тях? Благодаря,Росс П.С.Какъв е разхода на Space Star D-ID?за да си направя сметка има ли смисъл да се купува бензинов и след това да му се поставя газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 24 април 2007 Автор Сподели Публикувано 24 април 2007 1.9 DID, разхода извън градско му е около 5л/100, много добър разход и динамика но има и един минус, все още държи висока цена. Мда наистина е добърВидях, че DID са 2 :102к.с.115к.с. предолагам, че този разход, който си дал е за по-малкият мотор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 25 април 2007 Сподели Публикувано 25 април 2007 Не за 115к.с е разхода, двата мотора са еднакви, разликите са в турбото и ЕКУ-то на двигателя. Този който е 115к.с. в модела го значават като HI-POWER. Е такова нещо мога да си купя, но става въпрос за този модел- HI-POWER. Също така и Каризма от същата модификация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 25 април 2007 Автор Сподели Публикувано 25 април 2007 Благодаря за отговора По вси4ко ли4и, че няма смисъл да се поставя газова инсталация на Space Star Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 3 Май 2007 Сподели Публикувано 3 Май 2007 Боже, моето 1.3 Familty бензин прави 9 извънградско... е, вярно, че го карам със 150-160, ама и на 120 не пада под 7... :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex_ Публикувано 7 Май 2007 Сподели Публикувано 7 Май 2007 Благодаря за отговора По вси4ко ли4и, че няма смисъл да се поставя газова инсталация на Space Star Не разбирам, по какво личи ? И мен също ме интересува този въпрос и не мисля че дизела е достатъчно рентабилен в сравнение с газовата уредба ... По спецификации разхода на дизеловия двигател е с 30% по-нисък. поправям се - с 20% по-нисък от 1.6 98к.с. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naiki Публикувано 9 Май 2007 Сподели Публикувано 9 Май 2007 Единствено газов инжекцион, иначе рискуваш при първото "паткане" да ти замине поне стъпковия мотор - както се случи на мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex_ Публикувано 6 юни 2007 Сподели Публикувано 6 юни 2007 Единствено газов инжекцион, иначе рискуваш при първото "паткане" да ти замине поне стъпковия мотор - както се случи на мен. Ще послушам съвета ти :icon_hmm: За момента съм се спрял на BRC сервиза в Дружба. Там както и във форума също ми казаха, че може и обикновенна, но съм решил да е ГИ. Ако някой е слагал друг газов инжекцион и е доволен, ще се радвам да сподели ... в темата "Автогаз" няма все още мнения Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex_ Публикувано 7 юни 2007 Сподели Публикувано 7 юни 2007 Оказа се, че този газов инжекцион BRC Sequent е проектиран за последователно впръскване,Знае ли някой какво е впръскването при 1.6 16v (4G18 май му беше кода) - 2х2,последователно или паралелно ? :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 7 юни 2007 Сподели Публикувано 7 юни 2007 Погледни какъв точно ти е двигателя, или дай номер на рама, но 4G92 е последователен според Хайнес Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex_ Публикувано 7 юни 2007 Сподели Публикувано 7 юни 2007 Погледни какъв точно ти е двигателя, или дай номер на рама, но 4G92 е последователен според Хайнес Рама : XMCLNDG3A4F039221мерси :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 7 юни 2007 Сподели Публикувано 7 юни 2007 Не знам... нека някой колега се включи Това е Space Star 2004 г., двигателя е 4G18, 1.6 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex_ Публикувано 8 юни 2007 Сподели Публикувано 8 юни 2007 Дръпнах си Haynes Workshop Manual за Carisma и там пише :Multi Point Fuel Injection (MPI)...Fuel injection is normally carried out once for each cylinder for every two rotations of the crankshaft. The firing order is 1-3-4-2. This is called sequential fuel injection.... :icon_thumbup: Поправка :в Haynes нищо не намерих, а в някаква друга документация "Carisma Workshop Manual" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 8 юни 2007 Admin Сподели Публикувано 8 юни 2007 Да, но Каризма е с 4G92. При 4G18 е последователен, но при 6А, цилиндрите са 1-4 2-5 3-6. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex_ Публикувано 29 юни 2007 Сподели Публикувано 29 юни 2007 Е, сложих я газовата и дойде време за равносметката :icon_box: Газовия инжекцион е BRC Sequent, сложиха я в сервиза в Дружба. За 2000 км разхода на газ е може би с 10-15% по-висок отколкото на бензин, а за вървенето е много малка разликата в полза на бензина ...Засега толкова, не съм имал проблеми при поставянето , дано няма и при експлоатацията, че е доста голяма инвестицията :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizan Публикувано 27 юни 2014 Сподели Публикувано 27 юни 2014 Колеги да раздвижим темата за газовите на Спейс стар-а . Искам да сложа ГИ. Предлагат ми няколко в различни ценови диапазони. 1- 700 лв - турска с 1 година гаранция.2- 900 полска с италиански изпарител , сонда , рейка Баракуда , пластмасови тръби тази е със 1,5 г гаранция. 3- за 1200 лв ГИ ланди всичко италианско с 2 години гаранция. Моля за съвет че се обърках и вече и аз незнам какво да сложа за да не орезеля колата. От пловдив съм , колата е спейс стар 1,3 16V , 2001. Благодаря на отзовалите се предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 27 юни 2014 Сподели Публикувано 27 юни 2014 Колеги да раздвижим темата за газовите на Спейс стар-а . Искам да сложа ГИ. Предлагат ми няколко в различни ценови диапазони. 1- 700 лв - турска с 1 година гаранция.2- 900 полска с италиански изпарител , сонда , рейка Баракуда , пластмасови тръби тази е със 1,5 г гаранция. 3- за 1200 лв ГИ ланди всичко италианско с 2 години гаранция. Моля за съвет че се обърках и вече и аз незнам какво да сложа за да не орезеля колата. От пловдив съм , колата е спейс стар 1,3 16V , 2001. Благодаря на отзовалите се предварително! Че какво има да се чудиш колега? Ако ти позволяват възможностите слагаш от 3-те най-скъпата. Така и така газта се избива бързо, добре е да вземеш по-надежден вариант (който респективно би означавало по-висока цена). За пример, аз съм с Фобос 2 за 1000 лв. Изминавам 5000км на година и ето сега на 2-рата година съм избил тази инвестиция. Колкото повече караш, толкова по-бързо ще направиш това. Колкото повече караш, толкова по-надеждна ГИ уредба трябва да имаш. Шанса по-скъпата уредба да се издъни е по-малък от тази с по-евтина цена. Поне аз така мисля. Пък и 2г гаранция са си 2г. За тези 2г знаеш ли каква пъртина направих до газаджията заради прословутия чек, но един лев не съм дал повече (ако не броя загубеното време и нерви).Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 29 юни 2014 Сподели Публикувано 29 юни 2014 (редакция) Колеги да раздвижим темата за газовите на Спейс стар-а . Искам да сложа ГИ. Предлагат ми няколко в различни ценови диапазони. 1- 700 лв - турска с 1 година гаранция.2- 900 полска с италиански изпарител , сонда , рейка Баракуда , пластмасови тръби тази е със 1,5 г гаранция. 3- за 1200 лв ГИ ланди всичко италианско с 2 години гаранция. Моля за съвет че се обърках и вече и аз незнам какво да сложа за да не орезеля колата. От пловдив съм , колата е спейс стар 1,3 16V , 2001. Благодаря на отзовалите се предварително!1. Турската я забрави. Калпава история3. Ланди... същата работа, но там проблема е, че е прекалено добра и хората са решили, че ако стане случайно проблем, то притежателя на такова АГУ е длъжен да се изръси порядъчно за резервни части.2. Полската..., добре е ако е STAG и нека да бъде Стаг 300 или Стаг 4 еко. После и софтуера на Стаг е фри.Ако беше от Варна щях да те насоча към подходящия човек... А колкото за светване на чека при газов инжекцион... или инжекциона не е избран оптимално, или майстора, или и двете.С Фобос съм от 2007г. Преди да решат да произвеждат орязаните версии 2 и 3... но това е дълга болк... а-а-а тема.:icon_hmm: Редактирано 29 юни 2014 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizan Публикувано 29 юни 2014 Сподели Публикувано 29 юни 2014 Аз се бях спрял на полската, ама един ден на обекта който бачкахме в едно кафе попаднах на визитка на друг АГУ майстор. Отидох да си побъбрим и той ме кандардисваше за Ланди или за турската уредба. Чудя се дали тези пластмасови тръби са по добри от медните и дали като влезе в сила новата наредба за АГУ ще отговарят на изискванията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vins365 Публикувано 29 юни 2014 Сподели Публикувано 29 юни 2014 Аз съм с латвийска Тамона , останалото оборудване е Ловато. Една година я ползвам и съм нямал никакви проблеми. В Смолян ми взеха 800 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 29 юни 2014 Сподели Публикувано 29 юни 2014 Бре как така пластмасови тръби, тва да не е ВиК?? Климатичните системи и газовите с-ми се правят с медни тръби навсякъде, едно от предимствата е, че след време, ако се налага, могат да заемат друга форма... (примерно решиш да си преместиш АГУто или нещо по него, или да го свалиш, аз наскоро местих изпарител, тръбата си я огънах както искам) при пластмасата не мисля, че е така. Отделно от ГИ (където хабер си нямам), на този двигател се монтира спокойно една проста АГУ, примерно за 300-400лв според зависи елементите. Ако не навърташ много км, бих те посъветвал да помислиш над този вариант. По-добре е ГИ, но виждаш, че за хубава с-ма отиваш на над 1000лв. И на последно, но дефакто на първо място, избери правилно майстора. Важно е не само да разбира, но и да отдели нужното време за монтаж - прекарване на тръби, жички, маркучлета, свързване, скоби, свински опашки, всичко да притегне, да не изпуска и тече от никъде, да не обърка буксите, да ги свърже стегнато...Аз, след монтажа на моята АГУ, ми отне две години бъзикане по букси и скоби (не постоянно, но периодично), за да ми хареса накрая и да няма проблеми... то не бяха хлабави ел.връзки, липса на скоби, теч на антифриз, минах през смяна на мембрани, чистене на филтри, чистене на корозирали контакти и т.н... накрая ревизирах цялата с-ма собственоръчно за да съм сигурен какво имам и да работи безпроблемно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 30 юни 2014 Сподели Публикувано 30 юни 2014 Трябва да си намериш добър майстор. И преди съм го споменавал. Имам познати с уредби за по 1300лв., некадърно сложени, некадърно настроени , колата им харчи и се тресе като луда... и каква е изгодата, всеки ден да ходиш на диагностики за обороти и т.н . Аз минах 45 000 км за 2 години с моята газова уредба VEGA1 . Колата се кара всеки ден и изминава доста километри. Разхода ми е извънградско е 6,5/100 градско 8/100. Никога не е придърпала дори колата, маслото не го пипа и върви като на бензин. И аз се бях навил за скъпа газова но се отказах. Просто си намери добри майстори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 30 юни 2014 Сподели Публикувано 30 юни 2014 Бре как така пластмасови тръби, тва да не е ВиК?? Няма проблем с пластмасовата тръба, дори по лесно се прекарава от бакърената, по пластична е.http://www.gasmagazin.com/%D1%82%D1%80%D1%8A%D0%B1%D0%BE%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B8/%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D1%82%D1%80%D1%8A%D0%B1%D0%B0-%D1%846-%D0%BA-%D1%82-%D1%81-%D0%BD%D0%B0%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B8.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 30 юни 2014 Сподели Публикувано 30 юни 2014 За поставянето на газ на тези мотори - 4g13 и 4g18 няма толкова значение марката и вида на газовата, колкото качественият монтаж и добрата настройка. Аз съм вече 105 х.км с обикновена газова BRC ел. изпарител и клапан, и аванс процесор от Румен от форума на рено. Смяна на свещи, оригинални от Ратола, на всеки 25 х.км и въздушен филтър на 10 х. км. Една смяна на мембрани на изпарителя и 4-5 чистения на цедката (филтърчето) на клапана. Мотора по километраж е на 280 000. Никакви проблеми. Разход градско от 8 до 12, зависи от трафика. Разход извънградско от 7 до 10 - зависи от скоростта. Вървенето е близо до това на бензин - градско и извънградско до 100км/ч няма разлика, само на дълги изкачвания по магистрала се усеща лекото спъване. Space star 1.3i Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizan Публикувано 30 юни 2014 Сподели Публикувано 30 юни 2014 Искам да попитам още нещо, днеска докато чаках сутринта на светофара, на празен ход оборотите нещо се променяха сами. Стрелката на оборотомера мърдаше 2-3 мм нагоре надолу. Това само веднъж го направи. После нямах проблеми. Това за монтажа на ГИ проблем ли ще е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.