Премини към съдържание

Авариен режим на автомат-ТИПТРОНИК


m-galant

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, днес както си карах и кутията ми влезе в авариен режим! Лампата на директната свети, а тази на неутралната мига. Скорости не сменя и като дам на типтроник ми показва че съм на трета, а като реша да превключа на четвърта не ми позволява! Рестартирах двигателя всичко си дойде на мястото но след километър кутията прерита и пак се получи същият проблем!!! Дайте някакъв съвет!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, днес както си карах и кутията ми влезе в авариен режим! Лампата на директната свети, а тази на неутралната мига. Скорости не сменя и като дам на типтроник ми показва че съм на трета, а като реша да превключа на четвърта не ми позволява! Рестартирах двигателя всичко си дойде на мястото но след километър кутията прерита и пак се получи същият проблем!!! Дайте някакъв съвет!!!

.......нещо правено ли е по кутията ?Масло сменяно ли е? Кога е сменяно и с какво?Проверихте ли дали има масло в кутията и колко е то.....какво е маслото на цвят - много черно, черно, кафяво или червено....?Мирише ли на прегряло?На колко хил. км. е маслото?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Маслото е ново liqui moly atf 1200 такова каквото е по каталог. Сменях двигател преди 20 дни и се съмнявам че нещо са направили! Старото масло беше леко сиво но за миризма не мога да кажа... Идея нямам вече какво да правя вече с тази кочина

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Във Варна не знам къде може да отидеш. Ако може да я докараш до София на трета скорост ще има къде да й направят диагностика и да се ремонтира независимо какво й е. Предполагам на трета ще може да върви с едни 80 км/ч. В Пловдив също трябва да има къде и да свършат работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Маслото, кога е сменяно? Виж първо нивото, а на цвят трябва да е червено, като малинов сироп. :) Анди, къде го пращаш от Варна чак в София. :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изчетох 1000 теми за кутии и никой не пише за такъв проблем. Най-интересното е че се придвижвам без проблем!?! Ако беше оста на торка предполагам че щях да остана там където се е получил проблема. Оставих колата малко без ток и се оправи за известно време но после пак. Когато го направи изритва кутията и все едно се заключва към третата, превключвам на типтроник разрешава ми да върна на втора но не чувствам превллючване на предавка!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...къде го пращаш от Варна чак в София...

 

... Идея нямам вече какво да правя вече с тази кочина

Това е ако във Варна няма къде. В София са най-добрите майстори и тази кутия барабар с електрониката няма да се опре.

С гугъл намерих мисля в Пловдив - 0888/823-549 - Хаги. Как стоят нещата към днешна дата нямам никаква представа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, я дай на късо 1 и 4 пин на диагностичната букса и кажи какъв мигащ код дава N лампата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изчетох 1000 теми за кутии и никой не пише за такъв проблем. Най-интересното е че се придвижвам без проблем!?! Ако беше оста на торка предполагам че щях да остана там където се е получил проблема. Оставих колата малко без ток и се оправи за известно време но после пак. Когато го направи изритва кутията и все едно се заключва към третата, превключвам на типтроник разрешава ми да върна на втора но не чувствам превллючване на предавка!!!

 

А ръчкаш ли я здраво преди да влезе в аварийния режим?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не не я ръчкам! Когато е студена няма проблем, достигне ли 40км си влиза в аварийният! Оставил съм я в сервиз и утре трябва да ми кажат каква ми е болката... :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е ако във Варна няма къде. В София са най-добрите майстори и тази кутия барабар с електрониката няма да се оп

Анди, стига си нареждал наизуст. Аз пък имам познат дето си праща всички кутии които му излязат за ремонт до Варна и обратно, и твърди че му излиза дори по-евтино, въпреки транспорта. Трябва да го питам за координати. Та не вярвай на всичко което се пише тук.

 

Sent from my Nook HD+ using Tapatalk HD

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На кое да не вярвам? Че човекът не знае къде да си закара машината ли? Не съм казал че във Варна няма къде. При всички случаи има, но не виждам някой да го е насочил. Мина доста време откакто попита.

Този твой познат вероятно може сам да свали кутията. Плати на майстор да ти свали кутията, прати я където искаш в България да я сцепят и ремонтират и накрая първия да ти я сглоби на колата. Това е редът когато автомобилът вече не може или не трябва да се движи на собствен ход. Това колко пари прави с куриера - 300 лева някъде и то в оптимистичен вариант.

Колко струва работата когато колата е в сервиза, където ще се сваля и разглобява кутия и е дошла на ход? Не по-малко от 150-180. Слагам я 200. Значи 100 остават за гориво. Евентуално може да стане за същия ден, а с куриер само два дни й е пътя... Но принципно колата се закарва до майстора, той я прави ден-два и тогава отиваш да си я вземеш. Човекът, който правИ моята и се наложи повторно да я отваря при оборудвана кола и стегнати болтове на гредата отдолу ... абе само да си тръгна ..., я почна от ранния следобед и аз по светло вече си бях в нас. Това беше края на март месец 2009-та. Някъде 4-5 часа отне.

 

В случая може да няма механичен проблем и затова го накарах да пусне самодиагностика на системите. При него това освен "чек енджин" и ABS включва и електрониката на типтроника.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди, стига си нареждал наизуст. Аз пък имам познат дето си праща всички кутии които му излязат за ремонт до Варна и обратно, и твърди че му излиза дори по-евтино, въпреки транспорта. Трябва да го питам за координати. Та не вярвай на всичко което се пише тук.

 

Sent from my Nook HD+ using Tapatalk HD

 

Любо, не се карай на Анди, той е ентусиазиран младеж и понякога да се изказва неподготвен. И аз съм чел негови грешни изказвания, но това е нормално имайки в предвид възрастта му.

Хайде със здраве и весели празници !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В столицата са най-добрите майстори. Никой не казва евтини, а добри, демек разбиращи от всичко. На новите коли има компютри и електроника във всичко, вкл. в отварянето на която и да е врата. Има си софтуер, има си ъпдейти за него и т.н. Някой като мен в дълбокия прованс ако кара такава сложна кола ще има да чака на форуми и да си смуче палците докато реши проблема. А той (проблемът) ще се реши само по един начин и аз казах кой е той.

 

И какво стана с кутията в крайна с/ка, къде я закара, разбра ли се?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Господа след дълго ходене при какви ли не специалисти се оказа че има слаба връзка на датчика който чете обототите на торка! Прави проблем когато си поиска но го открихме ороблема! Благодаря на всички които бяха съпричастни с моят проблем и се помъчиха да ми помогнат! Весели празници...!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Това щеше да ти излезе на самодиагностиката (с мост на 1 и 4 pin) в момента когато е в авариен режим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 години ...

Колеги здравейте. Имам същия проблем и бих се радвал въпреки че темата е стара някой да ме насочи къде точно се намира този датчик и евентуално как изглежда?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...