m-galant Публикувано 13 декември 2013 Сподели Публикувано 13 декември 2013 Здравейте колеги, днес както си карах и кутията ми влезе в авариен режим! Лампата на директната свети, а тази на неутралната мига. Скорости не сменя и като дам на типтроник ми показва че съм на трета, а като реша да превключа на четвърта не ми позволява! Рестартирах двигателя всичко си дойде на мястото но след километър кутията прерита и пак се получи същият проблем!!! Дайте някакъв съвет!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 декември 2013 Сподели Публикувано 13 декември 2013 Здравейте колеги, днес както си карах и кутията ми влезе в авариен режим! Лампата на директната свети, а тази на неутралната мига. Скорости не сменя и като дам на типтроник ми показва че съм на трета, а като реша да превключа на четвърта не ми позволява! Рестартирах двигателя всичко си дойде на мястото но след километър кутията прерита и пак се получи същият проблем!!! Дайте някакъв съвет!!!.......нещо правено ли е по кутията ?Масло сменяно ли е? Кога е сменяно и с какво?Проверихте ли дали има масло в кутията и колко е то.....какво е маслото на цвят - много черно, черно, кафяво или червено....?Мирише ли на прегряло?На колко хил. км. е маслото? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m-galant Публикувано 14 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 14 декември 2013 Маслото е ново liqui moly atf 1200 такова каквото е по каталог. Сменях двигател преди 20 дни и се съмнявам че нещо са направили! Старото масло беше леко сиво но за миризма не мога да кажа... Идея нямам вече какво да правя вече с тази кочина Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 декември 2013 Сподели Публикувано 14 декември 2013 Във Варна не знам къде може да отидеш. Ако може да я докараш до София на трета скорост ще има къде да й направят диагностика и да се ремонтира независимо какво й е. Предполагам на трета ще може да върви с едни 80 км/ч. В Пловдив също трябва да има къде и да свършат работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 14 декември 2013 Сподели Публикувано 14 декември 2013 Маслото, кога е сменяно? Виж първо нивото, а на цвят трябва да е червено, като малинов сироп. Анди, къде го пращаш от Варна чак в София. :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m-galant Публикувано 14 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 14 декември 2013 Изчетох 1000 теми за кутии и никой не пише за такъв проблем. Най-интересното е че се придвижвам без проблем!?! Ако беше оста на торка предполагам че щях да остана там където се е получил проблема. Оставих колата малко без ток и се оправи за известно време но после пак. Когато го направи изритва кутията и все едно се заключва към третата, превключвам на типтроник разрешава ми да върна на втора но не чувствам превллючване на предавка!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m-galant Публикувано 14 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 14 декември 2013 Маслото е чисто ново! Засега е бистро и червено Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 декември 2013 Сподели Публикувано 14 декември 2013 ...къде го пращаш от Варна чак в София... ... Идея нямам вече какво да правя вече с тази кочинаТова е ако във Варна няма къде. В София са най-добрите майстори и тази кутия барабар с електрониката няма да се опре.С гугъл намерих мисля в Пловдив - 0888/823-549 - Хаги. Как стоят нещата към днешна дата нямам никаква представа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 17 декември 2013 Сподели Публикувано 17 декември 2013 Колега, я дай на късо 1 и 4 пин на диагностичната букса и кажи какъв мигащ код дава N лампата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 17 декември 2013 Сподели Публикувано 17 декември 2013 Изчетох 1000 теми за кутии и никой не пише за такъв проблем. Най-интересното е че се придвижвам без проблем!?! Ако беше оста на торка предполагам че щях да остана там където се е получил проблема. Оставих колата малко без ток и се оправи за известно време но после пак. Когато го направи изритва кутията и все едно се заключва към третата, превключвам на типтроник разрешава ми да върна на втора но не чувствам превллючване на предавка!!! А ръчкаш ли я здраво преди да влезе в аварийния режим? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m-galant Публикувано 20 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 20 декември 2013 Не не я ръчкам! Когато е студена няма проблем, достигне ли 40км си влиза в аварийният! Оставил съм я в сервиз и утре трябва да ми кажат каква ми е болката... :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 22 декември 2013 Сподели Публикувано 22 декември 2013 Това е ако във Варна няма къде. В София са най-добрите майстори и тази кутия барабар с електрониката няма да се опАнди, стига си нареждал наизуст. Аз пък имам познат дето си праща всички кутии които му излязат за ремонт до Варна и обратно, и твърди че му излиза дори по-евтино, въпреки транспорта. Трябва да го питам за координати. Та не вярвай на всичко което се пише тук. Sent from my Nook HD+ using Tapatalk HD Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 24 декември 2013 Сподели Публикувано 24 декември 2013 На кое да не вярвам? Че човекът не знае къде да си закара машината ли? Не съм казал че във Варна няма къде. При всички случаи има, но не виждам някой да го е насочил. Мина доста време откакто попита.Този твой познат вероятно може сам да свали кутията. Плати на майстор да ти свали кутията, прати я където искаш в България да я сцепят и ремонтират и накрая първия да ти я сглоби на колата. Това е редът когато автомобилът вече не може или не трябва да се движи на собствен ход. Това колко пари прави с куриера - 300 лева някъде и то в оптимистичен вариант. Колко струва работата когато колата е в сервиза, където ще се сваля и разглобява кутия и е дошла на ход? Не по-малко от 150-180. Слагам я 200. Значи 100 остават за гориво. Евентуално може да стане за същия ден, а с куриер само два дни й е пътя... Но принципно колата се закарва до майстора, той я прави ден-два и тогава отиваш да си я вземеш. Човекът, който правИ моята и се наложи повторно да я отваря при оборудвана кола и стегнати болтове на гредата отдолу ... абе само да си тръгна ..., я почна от ранния следобед и аз по светло вече си бях в нас. Това беше края на март месец 2009-та. Някъде 4-5 часа отне. В случая може да няма механичен проблем и затова го накарах да пусне самодиагностика на системите. При него това освен "чек енджин" и ABS включва и електрониката на типтроника. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 25 декември 2013 Сподели Публикувано 25 декември 2013 Анди, стига си нареждал наизуст. Аз пък имам познат дето си праща всички кутии които му излязат за ремонт до Варна и обратно, и твърди че му излиза дори по-евтино, въпреки транспорта. Трябва да го питам за координати. Та не вярвай на всичко което се пише тук. Sent from my Nook HD+ using Tapatalk HD Любо, не се карай на Анди, той е ентусиазиран младеж и понякога да се изказва неподготвен. И аз съм чел негови грешни изказвания, но това е нормално имайки в предвид възрастта му. Хайде със здраве и весели празници ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 декември 2013 Сподели Публикувано 25 декември 2013 В столицата са най-добрите майстори. Никой не казва евтини, а добри, демек разбиращи от всичко. На новите коли има компютри и електроника във всичко, вкл. в отварянето на която и да е врата. Има си софтуер, има си ъпдейти за него и т.н. Някой като мен в дълбокия прованс ако кара такава сложна кола ще има да чака на форуми и да си смуче палците докато реши проблема. А той (проблемът) ще се реши само по един начин и аз казах кой е той. И какво стана с кутията в крайна с/ка, къде я закара, разбра ли се? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m-galant Публикувано 26 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 26 декември 2013 Господа след дълго ходене при какви ли не специалисти се оказа че има слаба връзка на датчика който чете обототите на торка! Прави проблем когато си поиска но го открихме ороблема! Благодаря на всички които бяха съпричастни с моят проблем и се помъчиха да ми помогнат! Весели празници...! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 3 януари 2014 Сподели Публикувано 3 януари 2014 При кой я закара? Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 3 януари 2014 Сподели Публикувано 3 януари 2014 Това щеше да ти излезе на самодиагностиката (с мост на 1 и 4 pin) в момента когато е в авариен режим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ayri Публикувано 2 декември 2022 Сподели Публикувано 2 декември 2022 Колеги здравейте. Имам същия проблем и бих се радвал въпреки че темата е стара някой да ме насочи къде точно се намира този датчик и евентуално как изглежда? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.