Премини към съдържание

Проблем след шлайф на главата


Препоръчано мнение

Здравейте колеги. Шлайфаха ми главата на колата и след като я изкарах от сервиза се появи тракане от двигателя. Шумът е право пропорционален на оборотите на двигателя,т.е. на ниски почти не се чува, а на 2500 имам чувството че карам трактор. От какво може да е, защото ме убеждават, че всичко е наред. Един приятел ми спомена нещо за делкото и предварение което се задавало.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Шлайфаха ми главата на колата и след като я изкарах от сервиза се появи тракане от двигателя. Шумът е право пропорционален на оборотите на двигателя,т.е. на ниски почти не се чува, а на 2500 имам чувството че карам трактор. От какво може да е, защото ме убеждават, че всичко е наред. Един приятел ми спомена нещо за делкото и предварение което се задавало.

Този приятел ако може и да ти го покаже това делко на дизелов автомобил, :lol: направо си решаваш проблема ..

Най вероятно са ти сложили неподходяща гарнитура на главата след шлайфа и сега клапаните опират в буталата ..

Знае ли се колко са отнели при шлайфа ? .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този приятел ако може и да ти го покаже това делко на дизелов автомобил, :lol: направо си решаваш проблема ..

Най вероятно са ти сложили неподходяща гарнитура на главата след шлайфа и сега клапаните опират в буталата ..

Знае ли се колко са отнели при шлайфа ? .

Майсторът каза че един път вече е била шлайфана и повече не можело и е сложил най-дебелата гарнитура. (120 лв за самата гарнитура?)

Редактирано от vlad enev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тракането веднага след запалването ли се появи или първо я покара малко и после започна да трака?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тракането веднага след запалването ли се появи или първо я покара малко и после започна да трака?

Тя си трака и на студен двигател... но като влезе на 90гр (работния си режим) и тогава се чува най-много

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

т.е. ?

Тоест може да е зацепен грешно при сглобяването, оттам бяга центровката, двигателя работи лошо и се появява въпросното тракане/ чукане. Като това е само предположение, разбира се. :) Има ли загуба на мощност?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоест може да е зацепен грешно при сглобяването, оттам бяга центровката, двигателя работи лошо и се появява въпросното тракане/ чукане. Като това е само предположение, разбира се. :) Има ли загуба на мощност?

Мисля че не... Може ли да са прецакали дюзите?

нещо друго?

АМАН от пишман майстори

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че не... Може ли да са прецакали дюзите?

Едва ли, тогава проблема нямаше да е този който описваш... Най-добре потърси някой свестен майстор за консултация. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марио ти е казал!

Днес ходих при тоя "майстор" и ми каза да съм проверил първо дюзите.. Възможно ли е от дюза да трака двигателя (само като е загрял и над 2000 оборота)...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих при тоя "майстор" и ми каза да съм проверил първо дюзите.. Възможно ли е от дюза да трака двигателя (само като е загрял и над 2000 оборота)...

 

Колега,

преди ремонта колата ти не е тракала. Шлайфат главата, което значи, че тя "слиза по-ниско"

/колкото и да е/ сглобяват, палиш и се появява тракане. Без да си автомонтъор VІІ разряд какво би си помислил??? Какво общо имат тук дюзите в случая? Тях пипали ли са ги?

За някои модели автомобили /Пежо Боксер, Ситроен Джъмпер/ съществуват специални по-дебели гарнитури които компенсират шлайфането. Не знам за Каризма дали има такива.

Проблема ти е 99% в това което "Марио 64" ти е написал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих при тоя "майстор" и ми каза да съм проверил първо дюзите.. Възможно ли е от дюза да трака двигателя (само като е загрял и над 2000 оборота)...

Невъзможно, дюзите работят по шумно когато колата е студена, когато загрее утихват ..;)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте колеги. Шлайфаха ми главата на колата и след като я изкарах от сервиза се появи тракане от двигателя. Шумът е право пропорционален на оборотите на двигателя,т.е. на ниски почти не се чува, а на 2500 имам чувството че карам трактор. От какво може да е, защото ме убеждават, че всичко е наред. Един приятел ми спомена нещо за делкото и предварение което се задавало.

 

 

Правил съм три такива, като едната преди 2 месеца и тракаше точно така,щото предишния майстор я беше... усрал.Не ти е зацепен правилно ангренажния ремък.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че е от зацепването. беше ми прескочил един зъб на разпределителния вал и взе да трака както описваш, пропорционално на оборотите. Освен ако наистина не са остъргали яко главата и дебелите гарнитури вече не помагат. :icon_doh:

Редактирано от n67
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател с хидравлични компенсатори ли е? Може да е залепил някой и с времето разпр. вал да го "отпецне".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или е зацепен неправилно ангренажния ремък, а най-добре ще е да си сложите пак гарнитура с дебелина като оригиналната...... Това е огромна грешка допускана от "маисторите". Дебелината на гарнитурата на главата се определя от надстърчането на буталата, следователно не се променя при шлаифане на главата. От какъв зор ще слага по-дебела....... Гарнитура по-дебела се слага когато се шлаифа блока :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...