vlad enev Публикувано 1 юли 2013 Сподели Публикувано 1 юли 2013 Здравейте колеги. Шлайфаха ми главата на колата и след като я изкарах от сервиза се появи тракане от двигателя. Шумът е право пропорционален на оборотите на двигателя,т.е. на ниски почти не се чува, а на 2500 имам чувството че карам трактор. От какво може да е, защото ме убеждават, че всичко е наред. Един приятел ми спомена нещо за делкото и предварение което се задавало. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 юли 2013 Сподели Публикувано 1 юли 2013 Здравейте колеги. Шлайфаха ми главата на колата и след като я изкарах от сервиза се появи тракане от двигателя. Шумът е право пропорционален на оборотите на двигателя,т.е. на ниски почти не се чува, а на 2500 имам чувството че карам трактор. От какво може да е, защото ме убеждават, че всичко е наред. Един приятел ми спомена нещо за делкото и предварение което се задавало.Този приятел ако може и да ти го покаже това делко на дизелов автомобил, :lol: направо си решаваш проблема ..Най вероятно са ти сложили неподходяща гарнитура на главата след шлайфа и сега клапаните опират в буталата ..Знае ли се колко са отнели при шлайфа ? . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad enev Публикувано 1 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 1 юли 2013 (редакция) Този приятел ако може и да ти го покаже това делко на дизелов автомобил, :lol: направо си решаваш проблема ..Най вероятно са ти сложили неподходяща гарнитура на главата след шлайфа и сега клапаните опират в буталата ..Знае ли се колко са отнели при шлайфа ? .Майсторът каза че един път вече е била шлайфана и повече не можело и е сложил най-дебелата гарнитура. (120 лв за самата гарнитура?) Редактирано 1 юли 2013 от vlad enev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 1 юли 2013 Сподели Публикувано 1 юли 2013 Тракането веднага след запалването ли се появи или първо я покара малко и после започна да трака? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad enev Публикувано 1 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 1 юли 2013 Тракането веднага след запалването ли се появи или първо я покара малко и после започна да трака?Тя си трака и на студен двигател... но като влезе на 90гр (работния си режим) и тогава се чува най-много Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 1 юли 2013 Сподели Публикувано 1 юли 2013 Хвърли едно око на зацепването на ангренажния ремък, има шанс да е от него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad enev Публикувано 1 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 1 юли 2013 Хвърли едно око на зацепването на ангренажния ремък, има шанс да е от него. т.е. ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 1 юли 2013 Сподели Публикувано 1 юли 2013 т.е. ?Тоест може да е зацепен грешно при сглобяването, оттам бяга центровката, двигателя работи лошо и се появява въпросното тракане/ чукане. Като това е само предположение, разбира се. Има ли загуба на мощност? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad enev Публикувано 1 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 1 юли 2013 Тоест може да е зацепен грешно при сглобяването, оттам бяга центровката, двигателя работи лошо и се появява въпросното тракане/ чукане. Като това е само предположение, разбира се. Има ли загуба на мощност?Мисля че не... Може ли да са прецакали дюзите?нещо друго?АМАН от пишман майстори Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 2 юли 2013 Сподели Публикувано 2 юли 2013 Мисля че не... Може ли да са прецакали дюзите?Едва ли, тогава проблема нямаше да е този който описваш... Най-добре потърси някой свестен майстор за консултация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 2 юли 2013 Сподели Публикувано 2 юли 2013 Марио ти е казал! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad enev Публикувано 4 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 4 юли 2013 Марио ти е казал!Днес ходих при тоя "майстор" и ми каза да съм проверил първо дюзите.. Възможно ли е от дюза да трака двигателя (само като е загрял и над 2000 оборота)... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 4 юли 2013 Сподели Публикувано 4 юли 2013 Днес ходих при тоя "майстор" и ми каза да съм проверил първо дюзите.. Възможно ли е от дюза да трака двигателя (само като е загрял и над 2000 оборота)... Колега,преди ремонта колата ти не е тракала. Шлайфат главата, което значи, че тя "слиза по-ниско"/колкото и да е/ сглобяват, палиш и се появява тракане. Без да си автомонтъор VІІ разряд какво би си помислил??? Какво общо имат тук дюзите в случая? Тях пипали ли са ги?За някои модели автомобили /Пежо Боксер, Ситроен Джъмпер/ съществуват специални по-дебели гарнитури които компенсират шлайфането. Не знам за Каризма дали има такива.Проблема ти е 99% в това което "Марио 64" ти е написал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 5 юли 2013 Сподели Публикувано 5 юли 2013 Днес ходих при тоя "майстор" и ми каза да съм проверил първо дюзите.. Възможно ли е от дюза да трака двигателя (само като е загрял и над 2000 оборота)...Невъзможно, дюзите работят по шумно когато колата е студена, когато загрее утихват ..;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roco Публикувано 13 юли 2013 Сподели Публикувано 13 юли 2013 Здравейте колеги. Шлайфаха ми главата на колата и след като я изкарах от сервиза се появи тракане от двигателя. Шумът е право пропорционален на оборотите на двигателя,т.е. на ниски почти не се чува, а на 2500 имам чувството че карам трактор. От какво може да е, защото ме убеждават, че всичко е наред. Един приятел ми спомена нещо за делкото и предварение което се задавало. Правил съм три такива, като едната преди 2 месеца и тракаше точно така,щото предишния майстор я беше... усрал.Не ти е зацепен правилно ангренажния ремък. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 13 юли 2013 Сподели Публикувано 13 юли 2013 (редакция) И аз мисля, че е от зацепването. беше ми прескочил един зъб на разпределителния вал и взе да трака както описваш, пропорционално на оборотите. Освен ако наистина не са остъргали яко главата и дебелите гарнитури вече не помагат. :icon_doh: Редактирано 13 юли 2013 от n67 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 юли 2013 Сподели Публикувано 14 юли 2013 Този двигател с хидравлични компенсатори ли е? Може да е залепил някой и с времето разпр. вал да го "отпецне". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 14 юли 2013 Сподели Публикувано 14 юли 2013 Или е зацепен неправилно ангренажния ремък, а най-добре ще е да си сложите пак гарнитура с дебелина като оригиналната...... Това е огромна грешка допускана от "маисторите". Дебелината на гарнитурата на главата се определя от надстърчането на буталата, следователно не се променя при шлаифане на главата. От какъв зор ще слага по-дебела....... Гарнитура по-дебела се слага когато се шлаифа блока :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.