Milen_z Публикувано 8 юни 2013 Сподели Публикувано 8 юни 2013 (редакция) ..............Днес пак я покарах повечко и пак се забеляза-като карах на 3-та с 40км/ч ,не мърдам газта ни надолу ни на горе в един момент сама тръгна да дърпа и отиде до 50км/ч,се едно е била запушена за момент и изведнъж се отпушва,затова мисля,че трябва да извадя катализатора. Известен отдавна проблем при ГДИ-тата..... Не е от катализатора. А и като ти гледам другите мнения където се оплаквате от пушене и люта миризма..... Явно автомобила ви има проблем със смесообразуването. Редактирано 8 юни 2013 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 8 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 8 юни 2013 Здравей. Това дето си подава по малко газ както писах по горе,ме съмняваше да е нещо подобно-със сместа (все пак съм моторист и сам си правя моторите),но по колите много не съм в час и именно затова питам как да си почистя дебитомера и самата му решетка дали да я пръскам със спрея и нея(тази дето е откъм филтъра). Смесообразуването как става...предполагам от ламда сондата и дебитомера като подават сигнал към компа или...(по-добре да ми кажете вие). А съмнявам се в катализатора да е причина за миризмата,защото оправях едната ни мазда така-миришеше на гадно и след като махнах катализатора се оправи,и не след дълго бях сменил свещите и единия кабел и сега нито предимява нито мирише лошо,а си работи добре. Разхода се нормализира също. :drinks: :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 9 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 9 юни 2013 Здравей. Това дето си подава по малко газ както писах по горе,ме съмняваше да е нещо подобно-със сместа (все пак съм моторист и сам си правя моторите),но по колите много не съм в час и именно затова питам как да си почистя дебитомера и самата му решетка дали да я пръскам със спрея и нея(тази дето е откъм филтъра). Смесообразуването как става...предполагам от ламда сондата и дебитомера като подават сигнал към компа или...(по-добре да ми кажете вие). А съмнявам се в катализатора да е причина за миризмата,защото оправях едната ни мазда така-миришеше на гадно и след като махнах катализатора се оправи,и не след дълго бях сменил свещите и единия кабел и сега нито предимява нито мирише лошо,а си работи добре. Разхода се нормализира също. :drinks: :help: Както казах,сякаш придимя малко някъв тъмен дим,не можах да определя дали беше черен или много тъмно синьо. Накарах брат ми да я изреже а аз да гледам. Още като я запали имаше малко дим,но след няколко секунди,а не на момента от паленето. Като я изряза на 4 хил. и повече об. сякаш излезе много малко дим и то като върна газта както и конденз(като сложиш чист парцал под ауспуха имаше капки вода с черен цвят.А миризмата-не знам точно дали е на сяра както казвате,понеже не помна точно как мирише сярата,но ми люти на очите и е една остра миризмата. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislav Penev Публикувано 9 юни 2013 Сподели Публикувано 9 юни 2013 (редакция) Както казах,сякаш придимя малко някъв тъмен дим,не можах да определя дали беше черен или много тъмно синьо. Накарах брат ми да я изреже а аз да гледам. Още като я запали имаше малко дим,но след няколко секунди,а не на момента от паленето. Като я изряза на 4 хил. и повече об. сякаш излезе много малко дим и то като върна газта както и конденз(като сложиш чист парцал под ауспуха имаше капки вода с черен цвят.А миризмата-не знам точно дали е на сяра както казвате,понеже не помна точно как мирише сярата,но ми люти на очите и е една остра миризмата. :icon_hmm: И моята е същата история като я изрежа на място до прекъсвач и изкарва черен дим или като карам и като вкарам по-малката и я нахраня и отзад изпушва черно,така е откакто я имам възможно е да са за смяна гумички на клапаните.На 10 000 км при смяна на масло и доливам към 400-500 грама демек го побутва лекичко ама то няма как не я карам винаги с 2000 об/мин. малко състезател си падам извън града и си мисля,че е нормално това при моето каране,но със сигурност ако сменя гумички работата ще се заглади иначе никога не съм сменял кабели и свещи може и от там да идва изпушването ама с моята народна заплата от къде 200 и горница лева за кабели и свещи :icon_doh: :drinks: Както каза колегата Милен имаме си някакъв проблем с колите ама само той знае за какво става на въпрос,а ми е малко далеко.Скоро не съм имал път към Пловдив да я прегледа понеже за да тръгна само зареди колегата да я види чичо доктор ми трябват символичните 80-100 лв. за бензин и ми идва малко скъпа диагностиката,но живот и здраве ще дойде и този момент :icon_angel: Редактирано 9 юни 2013 от Borislav Penev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 9 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 9 юни 2013 (редакция) То ако е черен дим е или богата смес или просто сместа е нормална,но не изгаря на 100% и затова припушва черно. Това 400-500грама масло дето си долял е почти нищо. Щом гори толкова малко масло не ми струва,че ще дими от горене на масло,а по-скоро от първото дето споменах. Така мисля аз поне-все пак не съм толкова в час с колите,но искам да се науча...защото ми е интересно и ме влече :drinks: -Нека по-опитните да кажат дали съм прав или не. :icon_hmm: Ако колегата Милен ми беше на по близо досега да бях там и да разказвам с кеф как е оправена колата вече :icon_blush: Редактирано 9 юни 2013 от vanko91 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 11 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 11 юни 2013 Здравейте. Според вас възможно ли е да е от горивния филтър-дето с постоянна газ на 3-та изведнъж си подава газ сама и стига до 50 (както казах педала за газта е натиснат на едно положение,ни повече,ни по-малко). Дано Milen_Z засече поста,защото както казват повечето-той знае най-добре за проблема. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 12 юни 2013 Сподели Публикувано 12 юни 2013 Не. По-скоро е нещо около електронното управление на дросела. Или налягането на горивото се изменя по някаква причина и дюзите нацръцкват гориво в даден момент по неясна причина. ГДИ-тата работят с голямо налягане на бензина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 12 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 12 юни 2013 Не. По-скоро е нещо около електронното управление на дросела. Или налягането на горивото се изменя по някаква причина и дюзите нацръцкват гориво в даден момент по неясна причина. ГДИ-тата работят с голямо налягане на бензина. Мислех си по следния начин-ако помпата работи с постоянно налягане горивото стига до филтъра. Ако филтъра е позадръстен няма да достига достатъчно гориво когато натисна педала повече за да ускори колата,а когато вече е на едно положение газта не и е нужно толкова гориво както при ускоряване и просто насмага да се нахрани колата. Това бе мойто разсъждение,все пак с коли сега почвам да се занимавам повече и имам желание да си разбирам по колата това онова как действа. До сега съм се занимавал с мотори,най-вече 2т двигатели и затова малко ми е мътно към колите :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.