GalantDream Публикувано 7 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2013 (редакция) Супер е станало .. дай координати от къде си ги купил и за колко, понеже наистина е много добре! В коментар Номер 3 от тази тема съм дал линк към фирмата от която ги купих. Иначе модула за управление така е направен, че DRL светлините при включване на къси драстично намаляват силата си, но не изгасват напълно, както се вижда от приложените снимки.Доколкото ми е известно някои от фабричните DRL също остават включени на нисък интензитет заедно с късите светлини, което за мен не би трябвало да е проблем.Скоро ще кача и видео при ясно слънчево време за да се види най-добре как действат на светло през деня. Редактирано 7 юни 2013 от GalantDream Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 9 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 9 юни 2013 Днес направих едно кратко видео през силен слънчев ден. Заснето е с камерата на GSM Sony Ericsson Vivaz, като слънцето свети срещу нея. Пускайки късите светлини DRL намалят на 30% чрез ШИМ и затова заснето с камера се вижда все едно примигват. Реално човешкото око не вижда това примигване Добре, че снимах клипчето да забележа, че имам изгоряла крушка на дългите и единия габарит :icon_doh: http://www.youtube.com/watch?v=YGqg9Exlpqs Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 юни 2013 Сподели Публикувано 10 юни 2013 (редакция) В коментар Номер 3 от тази тема съм дал линк към фирмата от която ги купих. Иначе модула за управление така е направен, че DRL светлините при включване на къси драстично намаляват силата си, но не изгасват напълно, както се вижда от приложените снимки.Доколкото ми е известно някои от фабричните DRL също остават включени на нисък интензитет заедно с късите светлини, което за мен не би трябвало да е проблем.Скоро ще кача и видео при ясно слънчево време за да се види най-добре как действат на светло през деня. Не знам какво правят КАТ-аджиите, но по закон в България употребата на халогените е разрешена само при влошени метеорологични условия, сиреч дъжд, мъгла, снеговалеж и подобни. И по-важното, е забранено употребяването им в ясни дни и нощи. Сега, доколкото халогените ти вече имат стъкла с обозначение за DRL съвместимост, а и повечето полицаи не могат да се наведат толкова ниско, че да ги прочетат :icon_thumbup: , сигурно няма да е проблем, но все пак да го знаеш. ПП. на около 25-30 метра вече изобщо не забелязвам, че имаш дневни светлини. Редактирано 10 юни 2013 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 10 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 10 юни 2013 (редакция) Поради ограничените възможности на обектива през камерата не се виждат толкова добре, на живо са доста по-ярки и се виждат много отчетливо от разстояние над 100 метра. Доколкото за наредбите и аз съм ги чел много внимателно. Първо за модела Аванс, заводското предназначение на тези фарова е да светят заедно с дългите или при завиване наляво/надясно, но в никой случай не се водят фарове за мъгла. Второ аз съм махнал оригиналните фарове и съм сложил сертифицирани по всички директиви DRL светлини. Трето спазил съм правилата за монтаж, където никъде не се забранява поставянето им по бронята. Даже ако се загледате в новите Green Taxi (зелените Toyota Prius) техните DRL са изпълнени по абсолютно същия начин. В крайна сметка ако някой от КАТ реши да се заяжда ше напиша възражение на евентуално съставения акт и ще се видим в съда. Единствено може да ме пипнат, че съм направил видоизменение на превозното средство без да премина ТЕХНОТЕСТ. Редактирано 10 юни 2013 от GalantDream Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 10 юни 2013 Сподели Публикувано 10 юни 2013 В крайна сметка ако някой от КАТ реши да се заяжда ше напиша възражение на евентуално съставения акт и ще се видим в съда.Единствено може да ме пипнат, че съм направил видоизменение на превозното средство без да премина ТЕХНОТЕСТ. Колега че ще се заяждат катаджиите......бьди сигурен, и мен ме спират заради 'дневните светлини',последно 1 ченге ми каза ще трябвало да са 'само вьв фара',но след кратьк спор и доводи от моя страна да погледне 'новите модели' кьде са им дневните.....млькна,още повече като му казах че в сьда ще се разберем.Не е 'измислен' тоя закон,и вече се чува че ще врьщат 'старото положение' с фарове от 1.11 до 1.03 месец. П.С. Пьрвия ми братовчед преди баловете ходил до Гьрция на разходка с компания,заради 'постоянно включени кьси светлини' (човека е с модул)......глобата там му е била 200евро. Е на кой да угодиш се пита в задачата......... :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 юни 2013 Сподели Публикувано 10 юни 2013 Поради ограничените възможности на обектива през камерата не се виждат толкова добре, на живо са доста по-ярки и се виждат много отчетливо от разстояние над 100 метра. Доколкото за наредбите и аз съм ги чел много внимателно. Първо за модела Аванс, заводското предназначение на тези фарова е да светят заедно с дългите или при завиване наляво/надясно, но в никой случай не се водят фарове за мъгла. Второ аз съм махнал оригиналните фарове и съм сложил сертифицирани по всички директиви DRL светлини. Трето спазил съм правилата за монтаж, където никъде не се забранява поставянето им по бронята. Даже ако се загледате в новите Green Taxi (зелените Toyota Prius) техните DRL са изпълнени по абсолютно същия начин. В крайна сметка ако някой от КАТ реши да се заяжда ше напиша възражение на евентуално съставения акт и ще се видим в съда. Единствено може да ме пипнат, че съм направил видоизменение на превозното средство без да премина ТЕХНОТЕСТ. Надявам се освен наредбите, си чел и Закона за движение по пътищата. Не твърдя, че вършиш нещо незаконно, просто ти отбелязвам, че при едновременна работа на къси и DLR по външни белези изглежда сякаш нарушаваш ЗдВП, използвайки халогените не съобразно правилата. А това дали си прав и как се доказва е отделен въпрос. Мисълта ми беше, че ако те спрат, примерно, 6 пъти в годината и се наложи общо 36 минути да обясняваш на фатмаците това, което си написал, сигурно ще загубиш някакво време. Иначе лично аз мисля, че цялата операция с модифицирането на допълнителни дневни светлини не е съответна на превъзпитаването на човед да кара с включени къси светлини. Иначе одобрявам всякакви технически приноси и човърканици. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 юни 2013 Сподели Публикувано 10 юни 2013 това премигване ме подсеща за една идея от преди доста време във форум за мотори. Става въпрос за така наречените блиц светлини. Мисля че така се казваха. Фаровете премигват вместо да светят постоянно с цел мотоциклетите да се забелязват по-лесно. Според мен за в града ще е много по-добре с такива диодни крушки (отговарящи на изискванията за DRL осветителни тела), но не да светят постоянно, а да премигват по следния начин: 4 бързи мигания за 0,2 секунди, пауза една секунда, 4 мигания за 0,2 сек, пауза една секунда........ Премигванията както се виждат от камерата при теб се получават страхотно. Примерно така в града ще се забелязват по-лесно, а на дълъг път да не мигат.Дано имаш малко проблеми с тези светлини. Много хубав галант! Да не повярва човек, че струват по 5000 лева и то хубавите. Като твоят Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 11 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 11 юни 2013 Примигващи светлини се ползват във Формула 1 при намалена видимост (силен дъжд и т.н.) В задната част на болида има едно червено фарче, което почва да мига очестено. За мен най-правилното е ако оставят закона в същия си вид, то човек трябва да има възможност да отиде някъде за проверка (примерно ТЕХНОТЕСТ) и да му узаконят инсталацията на DRL. Издават ти сертификат и си свиркаш...спира те полицай показваш документа и приятен път. Да не предизвиквам съдбата, но тези дни минах безпроблемно покрай няколко стоянки и никой не ме спря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 12 юни 2013 Сподели Публикувано 12 юни 2013 Ни бой са бре, толкоз кола братче, на всеки му свети нещо отпред, милицията е в неведение кое какво е, нъл свети там, значи добре е :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 17 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 17 септември 2014 Малко да разбутам темата. Дневните светлини все още си работят безотказно и не съм имал никакви проблеми нито с полиция нито с технически прегледи :icon_rock: Ако има колеги, които още се колебаят за инсталиране на такива диодни светлини, бих ги посъветвал да действат смело.Ето и няколко линка от ebay на модела, който съм инсталирал:Осветителни тела: http://www.ebay.com/itm/2X-12V-White-4-LED-Round-Car-DRL-Driving-Daytime-Running-Light-Fog-Day-Lamp-/191083237838?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item2c7d72d1ce&vxp=mtrМодул за управление: http://www.ebay.com/itm/DRL-LED-Daytime-Running-Light-Relay-Harness-Automatic-On-Off-Control-Switch-12V-/270974270399?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3f17533bbf&vxp=mtr П.С. За съжаление от магазина в Пловдив вече не са налични. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 18 септември 2014 Admin Сподели Публикувано 18 септември 2014 Това е изключително полезно. Браво! :icon_clap:Тези дни ще си поиграя малко да видим какво ще се получи и ще кача снимки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 24 септември 2014 Admin Сподели Публикувано 24 септември 2014 Ето как стана при мене: http://media.snimka.bg/s1/3919/034081983.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/3919/034081984.jpg?r=0 Скоро ще си поиграя и с оригиналните фарове от VR-4. Имам усещането, че ще стане още по-добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 30 септември 2014 Сподели Публикувано 30 септември 2014 Шихан ни рей, точно такъв тип ми харесва и точно на това място, само, че ми се ще да са повече диодите и да продължават от долната страна чак до халогена. Има ли чалъм? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 30 септември 2014 Сподели Публикувано 30 септември 2014 (редакция) Пък на мен ми се струва най-добре вътре във фара. Да започва от вътрешния край на секцията за дълги към близкия край на стъклото на фара (не към мигача), оттам (по скосеното стъкло) надолу, след това завой към долната част и през цялата долна част на стъклото (където на стъклото има една едвам видима формичка - чертичката) и до края на стъклото. Буквално бяла светлина от диодите. Така на мен най-много ми харесва, но ме мързи да свалям фарове, да ги грея, отварям и т.н. Не с диодна лента от тези на метър, а като тези диодни тела в някои нови коли ако се сещате.Ти, ммоторс, с такива тела и с твоите ейнджъл айс на лупите, ще изглеждаш много шикозно ако ги направиш да светят заедно (с модул ДРЛ например), а на ключа в купето като цъкаш на габарит и фарове, те да гаснат и да си свети оригинално както е. Редактирано 30 септември 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 30 септември 2014 Admin Сподели Публикувано 30 септември 2014 Шихан ни рей, точно такъв тип ми харесва и точно на това място, само, че ми се ще да са повече диодите и да продължават от долната страна чак до халогена. Има ли чалъм? Кохай ни рей! Няма чалъм. Прекалено е остра извивката на черната пластмаса с голям ръб. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 3 октомври 2014 Admin Сподели Публикувано 3 октомври 2014 Абсолютно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 3 октомври 2014 Сподели Публикувано 3 октомври 2014 Това ако мине вечер през някое затънтено село гаранция ще има баби, които ще се кълнат, че са видели НЛО с извънземни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 15 октомври 2014 Сподели Публикувано 15 октомври 2014 Ето как стана при мене: http://media.snimka.bg/s1/3919/034081983.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/3919/034081984.jpg?r=0 Скоро ще си поиграя и с оригиналните фарове от VR-4. Имам усещането, че ще стане още по-добре.Сподели, моля, какви точно са тези диоди, че пазара е залят с ментаци, които едвам мъждукат... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 15 октомври 2014 Сподели Публикувано 15 октомври 2014 Сподели, моля, какви точно са тези диоди, че пазара е залят с ментаци, които едвам мъждукат... Не е ли по добре там да се напъха ей такава лента ,ако има място : http://www.avto.bim.bg/images_parts/49303.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 15 октомври 2014 Admin Сподели Публикувано 15 октомври 2014 Сподели, моля, какви точно са тези диоди, че пазара е залят с ментаци, които едвам мъждукат... Ето такива Другите на пазара, които съм виждал са наистина много слаби и изобщо не стават.В тази фирма Членовете на клуба имаме големи намаления и аз се възползвах.Изключително съм доволен от резултата. Не е ли по добре там да се напъха ей такава лента ,ако има място : http://www.avto.bim.bg/images_parts/49303.jpg Спрях се на горния вариант, защото тази лента ми се струва подходяща за големите фарове.Те всички дневни светлини са супер грозни, но след като искат да ги има - ОК! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 15 октомври 2014 Сподели Публикувано 15 октомври 2014 (редакция) Тези Бим.бг продават супер ментаци - от 5-те крушки, които съм си купил от тях преди <година, 3 вече имат по 1-2 диода, които не светят, освен това някой от нещата ги продават твърде скъпо. Редактирано 15 октомври 2014 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 15 октомври 2014 Сподели Публикувано 15 октомври 2014 Ние ги купихме почти по едно и също време ако си спомняш. Беше началото на август 2013-та. Моите светят, но бях си прибрал резервни някъде и така ги скрих, че нямат намиране + малко сини шапчици в едно найлоново пликче в кутийка и къде я забутах...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 15 октомври 2014 Сподели Публикувано 15 октомври 2014 (редакция) Аз за диодните им говоря, крушки халогенни от тях не съм вземал.. Редактирано 15 октомври 2014 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tom Публикувано 1 август 2015 Сподели Публикувано 1 август 2015 Мани ти лабаво. Всъщност ако при включване на късите, ДЛР-ът угасва, сигурно няма да има проблеми. Но ако светят ведно с късите, нищо чудно да има пазарлъци. Е, колегиДа не забравяме, че не само пазарлъци и проблеми с КАТ са важни.DRL трябва да не светят заедно с късите вечер, защото те не допринасят за осветяване на пътя, а само за заслепяване на насрещния .... колега .... нали Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 2 август 2015 Автор Сподели Публикувано 2 август 2015 (редакция) Аз от както карам вече две години из София град с монтирани DRL диодни светлини проблеми с КАТ не съм имал никакви. Даже не са ме спирали да търсят под вола теле, дали са ми оригинални или китайчета. Много пъти са ме спирали за проверка поглеждали са към светлините, но не са задавали никакви въпроси за тях. Аз си мисля, че вече нещата с тази мания за каране на светлини през деня улегнаха и КАТ са инструктирани да не се заяждат за не фабричнo монтирани DRL. Даже един познат ми каза, че са го спирали наскоро понеже забравил да пусне късите и катаджията му казал в прав текст: "а бре момче пусни поне габарите да мъждука там нещо и нямаше да те спрем..." Та в този ред на мисли слагайте смело диодните фарчета и не се притеснявайте за проблеми с КАТ. П.С. Има няколко вида модули за управление на диодните светлини с различни режими на работа. При едните диодите остават да светят заедно с късите, но с намален интензитет, а при другите директно се гасят. Аз съм карал и с първия тип модул и с втория и проблеми не съм имал с КАТ никакви. Редактирано 2 август 2015 от GalantDream Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.