Премини към съдържание

Дупчене на вс. колектори


Subsa

Препоръчано мнение

Колеги,

При монтаж на ГИ, се дупчат входящите колектори.

 

Интересува ме дали Иво Ленков от каравелгаз ги сваля, като ги монтира или пълни всичко вътре със стружки, при пробиването, и остава да се опасявам?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

При монтаж на ГИ, се дупчат входящите колектори.

 

Интересува ме дали Иво Ленков от каравелгаз ги сваля, като ги монтира или пълни всичко вътре със стружки, при пробиването, и остава да се опасявам?

 

Не ги сваля и не ги пълни... поне така си мисля (2000сс)- че се взимат някакви мерки. Сина му дупчи моите с бормашината на място... Баща му ми дупчи резервоара... всичко изглежда наред.

:offtopic:И на мен ми беше интересен момента с дупченето,очаквах да става при работеща прахосмукачка ама... цял ден прекарах там да видя кое как става :icon_thumbup:, истърпяха ме. От години не бях гледал АЛФ... стига спам.

Редактирано от Large
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

При монтаж на ГИ, се дупчат входящите колектори.

 

Интересува ме дали Иво Ленков от каравелгаз ги сваля, като ги монтира или пълни всичко вътре със стружки, при пробиването, и остава да се опасявам?

 

Не ги сваля.

 

Когато говорих с моя газаджия той ми каза ако искаш да ти ги сваля, на едно 10% от колите ги сваляме.

Еми свалихме ги, при дупченето 100% главата се пълни със стружки, просто видях как и бургията си ги пълни свалени със стружки после видях и как метчика изхвърля още сумати стружки, моя колектор беше свален, всичко си се изчисти до ново с коресилин или някакъв друг разредител.

 

Свалянето на колектора си е доста допълнителна разправия, незнам дали всеки би се навил да го прави. Отделно трябва да си намериш и съответните гарнитури, антифриз и т.н.

 

Има и друго, което научих тия стружки правят по-голяма мизерия на пластмасовите колектори, защото там стружката която се образува е по-едра, вероятността да залепне по клапан или нещо друго и да направи голяма мизерия е доста по-голяма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Грес му е майката ;)

И с грес и без, количеството стружки е сериозно, колектора е дебел.

 

Има един голям + на свалянето за дупчене, че дупките се правят макс. близко да бензиновите инжектори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ми трябва да ги свалям даже.

Само да ги повдигна, да пъхна един картон омазан с грес да събира отпадъка и да си дупча. После вадя внимателно и се опасявам. :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ми трябва да ги свалям даже.

Само да ги повдигна, да пъхна един картон омазан с грес да събира отпадъка и да си дупча. После вадя внимателно и се опасявам. :icon_n_king:

Няма да стане.

Голяма част от стружките ще си останат по самия колектор понеже той също е мазен и с времето ще си минават надолу когато двигателя и потока въздух ги засмуче, т.е. когато той си хареса.

 

Ама тия двигатели са здравни, няма да му стане нищо от малко стружки :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ми трябва да ги свалям даже.

Само да ги повдигна, да пъхна един картон омазан с грес да събира отпадъка и да си дупча. После вадя внимателно и се опасявам. :icon_n_king:

 

Извинявай, но ти наистина инженер ли си?

Много взех да се опасявам...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

О, ти още не си разбрал идеята на опасяването :icon_clap:

Не се правя на повече, отколкото съм.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аве пич ти верно си нямаш идея за какво говориш. Я се пробвай на твоя 6-так да вдигнеш жабата и да посложиш картон с грес на 1-3-5 цилиндри. Изобщо как можете да го обсъждате. Колекторите винаги се вадят , за да се пробият. Да, няма да и стане нищо сега на колата и ще върви, но никой не може да гарантира ,че преди да изгори или преди да излезе стружката няма да надере цилиндъра. На чужда кола лесно се дупчат, но ако видиш веднъж колко много са стружките няма и да си помислиш да ги дупчиш на място.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще се свалят, който майстор не се съглася, по добре го сменете. Може да коства сериозен ремонт.

Не че не сме намирали гайка в цилиндъра, след 400км беше станала на топче, това е крайния резултат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 години ...

Да попитам: понеже така и така ми е свален всмукателният колектор, реших преди да го монтирам, да го дупча за газ. Разглеждах разни колектори по снимките в Мегапартс, (някои са свалени от газифицирани коли - естествено), с цел да видя къде ги дупчат газаджиите (* обикновено в близост до бензиновите дюзи - така съветват по всичките книжки и ръководства). Но попаднах и на една снимка, на която се вижда, че колекторите са били дупчени до дюзите, а след това дупките са запушени с болтчета и са дупчени по-назад.

На снимката се вижда второто дупчене - където са отрязани газаджийските тръбички. И явно колата е работила с щуцерите, които са монтирани по-надалеч от дюзите. Някой има ли идея за причината да се направи така.

Има ли някакви предимства (например да се смесва по-добре с въздуха)?

Или няма такова нещо: - ами по-скоро да е било с цел някакви удобства при монтажа?

https://i.postimg.cc/3rk6h5qL/644800961503127295.jpg

 

 

Редактирано от dreadx
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...