Subsa Публикувано 15 Май 2013 Сподели Публикувано 15 Май 2013 Колеги,При монтаж на ГИ, се дупчат входящите колектори. Интересува ме дали Иво Ленков от каравелгаз ги сваля, като ги монтира или пълни всичко вътре със стружки, при пробиването, и остава да се опасявам? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Large Публикувано 15 Май 2013 Сподели Публикувано 15 Май 2013 (редакция) Колеги,При монтаж на ГИ, се дупчат входящите колектори. Интересува ме дали Иво Ленков от каравелгаз ги сваля, като ги монтира или пълни всичко вътре със стружки, при пробиването, и остава да се опасявам? Не ги сваля и не ги пълни... поне така си мисля (2000сс)- че се взимат някакви мерки. Сина му дупчи моите с бормашината на място... Баща му ми дупчи резервоара... всичко изглежда наред. :offtopic:И на мен ми беше интересен момента с дупченето,очаквах да става при работеща прахосмукачка ама... цял ден прекарах там да видя кое как става :icon_thumbup:, истърпяха ме. От години не бях гледал АЛФ... стига спам. Редактирано 15 Май 2013 от Large Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 16 Май 2013 Сподели Публикувано 16 Май 2013 Колеги,При монтаж на ГИ, се дупчат входящите колектори. Интересува ме дали Иво Ленков от каравелгаз ги сваля, като ги монтира или пълни всичко вътре със стружки, при пробиването, и остава да се опасявам? Не ги сваля. Когато говорих с моя газаджия той ми каза ако искаш да ти ги сваля, на едно 10% от колите ги сваляме. Еми свалихме ги, при дупченето 100% главата се пълни със стружки, просто видях как и бургията си ги пълни свалени със стружки после видях и как метчика изхвърля още сумати стружки, моя колектор беше свален, всичко си се изчисти до ново с коресилин или някакъв друг разредител. Свалянето на колектора си е доста допълнителна разправия, незнам дали всеки би се навил да го прави. Отделно трябва да си намериш и съответните гарнитури, антифриз и т.н. Има и друго, което научих тия стружки правят по-голяма мизерия на пластмасовите колектори, защото там стружката която се образува е по-едра, вероятността да залепне по клапан или нещо друго и да направи голяма мизерия е доста по-голяма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 16 Май 2013 Сподели Публикувано 16 Май 2013 Грес му е майката ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 17 Май 2013 Сподели Публикувано 17 Май 2013 Грес му е майката ;)И с грес и без, количеството стружки е сериозно, колектора е дебел. Има един голям + на свалянето за дупчене, че дупките се правят макс. близко да бензиновите инжектори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 18 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 18 Май 2013 Не ми трябва да ги свалям даже.Само да ги повдигна, да пъхна един картон омазан с грес да събира отпадъка и да си дупча. После вадя внимателно и се опасявам. :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 18 Май 2013 Сподели Публикувано 18 Май 2013 Не ми трябва да ги свалям даже.Само да ги повдигна, да пъхна един картон омазан с грес да събира отпадъка и да си дупча. После вадя внимателно и се опасявам. :icon_n_king:Няма да стане. Голяма част от стружките ще си останат по самия колектор понеже той също е мазен и с времето ще си минават надолу когато двигателя и потока въздух ги засмуче, т.е. когато той си хареса. Ама тия двигатели са здравни, няма да му стане нищо от малко стружки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 18 Май 2013 Сподели Публикувано 18 Май 2013 Не ми трябва да ги свалям даже.Само да ги повдигна, да пъхна един картон омазан с грес да събира отпадъка и да си дупча. После вадя внимателно и се опасявам. :icon_n_king: Извинявай, но ти наистина инженер ли си? Много взех да се опасявам... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 18 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 18 Май 2013 О, ти още не си разбрал идеята на опасяването :icon_clap:Не се правя на повече, отколкото съм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uck Публикувано 21 Май 2013 Сподели Публикувано 21 Май 2013 Аве пич ти верно си нямаш идея за какво говориш. Я се пробвай на твоя 6-так да вдигнеш жабата и да посложиш картон с грес на 1-3-5 цилиндри. Изобщо как можете да го обсъждате. Колекторите винаги се вадят , за да се пробият. Да, няма да и стане нищо сега на колата и ще върви, но никой не може да гарантира ,че преди да изгори или преди да излезе стружката няма да надере цилиндъра. На чужда кола лесно се дупчат, но ако видиш веднъж колко много са стружките няма и да си помислиш да ги дупчиш на място. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 21 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2013 Ще се свалят, който майстор не се съглася, по добре го сменете. Може да коства сериозен ремонт.Не че не сме намирали гайка в цилиндъра, след 400км беше станала на топче, това е крайния резултат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 8 декември 2022 Сподели Публикувано 8 декември 2022 (редакция) Да попитам: понеже така и така ми е свален всмукателният колектор, реших преди да го монтирам, да го дупча за газ. Разглеждах разни колектори по снимките в Мегапартс, (някои са свалени от газифицирани коли - естествено), с цел да видя къде ги дупчат газаджиите (* обикновено в близост до бензиновите дюзи - така съветват по всичките книжки и ръководства). Но попаднах и на една снимка, на която се вижда, че колекторите са били дупчени до дюзите, а след това дупките са запушени с болтчета и са дупчени по-назад. На снимката се вижда второто дупчене - където са отрязани газаджийските тръбички. И явно колата е работила с щуцерите, които са монтирани по-надалеч от дюзите. Някой има ли идея за причината да се направи така. Има ли някакви предимства (например да се смесва по-добре с въздуха)? Или няма такова нещо: - ами по-скоро да е било с цел някакви удобства при монтажа? https://i.postimg.cc/3rk6h5qL/644800961503127295.jpg Редактирано 8 декември 2022 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.