Премини към съдържание

Чистене на компютър от грешки на Lancer - 2008


Препоръчано мнение

Само с диагностичен уред. Ако питате дали става с откачане на акумулатора ..... Не нестава, даже се добавят грешки за спад в захранването.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Мойте грешки ги чистя от телефона си като ползвам OBDII Bloutooth адаптер и една програмка за Android.

При мене постоянно се появява P0171 - System too lean - или преведено на разбираем език - в сместа от бензин и въздух има повече въздух.

Това е така заради K&N Cold air Intake-а който съм инсталирал.

Винаги когато я изрежа се появява. Добре че е само тази грешка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Мойте грешки ги чистя от телефона си като ползвам OBDII Bloutooth адаптер и една програмка за Android.

При мене постоянно се появява P0171 - System too lean - или преведено на разбираем език - в сместа от бензин и въздух има повече въздух.

Това е така заради K&N Cold air Intake-а който съм инсталирал.

Винаги когато я изрежа се появява. Добре че е само тази грешка.

 

Здрасти колега, K&N-а панелен или конусовиден е ?

Пластмасите на intake-а преди (ако е панелен) и след филтъра с оригиналният размер ли са или по-широки?

Аз съм с DNA панелен филтър с оригиналният размер за корубата на колата, когато го почиствам го заменям с OEM-ския или с Ashika и до сега не ми е набивала колата грешки от това естество. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rulez.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, K&N-а панелен или конусовиден е ?

Пластмасите на intake-а преди (ако е панелен) и след филтъра с оригиналният размер ли са или по-широки?

Аз съм с DNA панелен филтър с оригиналният размер за корубата на колата, когато го почиствам го заменям с OEM-ския или с Ashika и до сега не ми е набивала колата грешки от това естество. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rulez.gif

 

 

Всъщност е кит. Ето този

http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=69-6544ts

Всички пластмаси съм изхвърлил. Тръбата е метална и има място за оригиналния MAF Sensor.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Мойте грешки ги чистя от телефона си като ползвам OBDII Bloutooth адаптер и една програмка за Android.

При мене постоянно се появява P0171 - System too lean - или преведено на разбираем език - в сместа от бензин и въздух има повече въздух.

Това е така заради K&N Cold air Intake-а който съм инсталирал.

Винаги когато я изрежа се появява. Добре че е само тази грешка.

Кое му е добрето, че е само тази грешка ? :)

Сместа ти е твърде бедна, а щом я "изрязваш" значи 100% нокваш на поразия с тази бедна смес.

 

Това което причиняваш на колата е твърде опасно за двигателя ти. Бедната смес води до детонации, които във високите обороти представляват реална опасност.

 

Този интейк е правен за 4B11 двигателя и там работи отлично, но за 4B10 двигателя води до допълнително обедняване на сместа. Трябва да се направи настройка на горивната калибрираща карта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я проверявал със сервизен тестер.

Колега как се прави тази настройка и по точно кой може да я прави?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я проверявал със сервизен тестер.

Колега как се прави тази настройка и по точно кой може да я прави?

И да я закачиш на сервизен тестер пак ще излезе P0171. След инсталация на такъв тип интейк система е нормално да ти се появи.

 

Ако беше с Ево Х можеше аз да ти направя тази настройка, но за обикновен Лансер я нямам тази карта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Аз съм със същия K&N intake-а от 4 години вече. Проблема с обедняването на сместа е само лятото, като е топло, не съм сигурен защо е точно тогава. Зимата никога не се появяват никакви грешки. По принцип компютъра като обеднее сместа сам вкарва веднага допълнително гориво и така предпазва двигателя. Но все пак някой ако може да оправи горивната карта, ще е много по-добре. Грешката при мен винаги е в средни обороти - между 3 и 4 хиляди.

Редактирано от afterdarq
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същия K&N intake-а от 4 години вече. Проблема с обедняването на сместа е само лятото, като е топло, не съм сигурен защо е точно тогава. Зимата никога не се появяват никакви грешки. По принцип компютъра като обеднее сместа сам вкарва веднага допълнително гориво и така предпазва двигателя. Но все пак някой ако може да оправи горивната карта, ще е много по-добре. Грешката при мен винаги е в средни обороти - между 3 и 4 хиляди.

Защото зимата въздуха е по плътен и за една и съща единица обем,влиза повече въздух ,докато когато въздуха е по топъл, тогава в същата тази единица обем влиза по малко въздух тъй като той се разширява когато е топъл......колкото повече се загрява, толкова повече се разщирява.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защото зимата въздуха е по плътен и за една и съща единица обем,влиза повече въздух ,докато когато въздуха е по топъл, тогава в същата тази единица обем влиза по малко въздух тъй като той се разширява когато е топъл......колкото повече се загрява, толкова повече се разщирява.......

 

Да, затова и мощността се качва една идея зимата, тъй влиза повече въздух в същия обем в който лятото влиза по-малко.

Обаче не би ли трябвало тогава зимата да е проблема, защото тогава влиза повече. То нали проблема се корени в тва, че въздуха в сместа е много, а най-много би бил зимата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, затова и мощността се качва една идея зимата, тъй влиза повече въздух в същия обем в който лятото влиза по-малко.

Обаче не би ли трябвало тогава зимата да е проблема, защото тогава влиза повече. То нали проблема се корени в тва, че въздуха в сместа е много, а най-много би бил зимата.

Имаш ламбди сонди , цели 4 на брой които следят всеки един момент наличието на кислород в изгорелите газове и от там и сместа .........проблема е другаде и по точно ( колкото и да не ви се вярва ) във филтърната кутия,която при теб е махната ( доколкото разбирам ) за да се сложи спортния филтър.......кутията служи и за компенсация на пулсациите въздух, който постъпва в мотора ........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ламбди сонди , цели 4 на брой които следят всеки един момент наличието на кислород в изгорелите газове и от там и сместа .........проблема е другаде и по точно ( колкото и да не ви се вярва ) във филтърната кутия,която при теб е махната ( доколкото разбирам ) за да се сложи спортния филтър.......кутията служи и за компенсация на пулсациите въздух, който постъпва в мотора ........

 

Какво представляват тия пулсации? И само лятото на жегата ли ги има? И другото е, че тоя интейк работи без грешки при 2.0 литра и 2.4 литровия мотор. Там също има такива пулсации предполагам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

За чистене грешки -само диагностика .Пишеш ако разкачиш акумолатора , ще ги изчистиш .Не го прави Ще изгубиш и настройки .,

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За чистене грешки -само диагностика .Пишеш ако разкачиш акумолатора , ще ги изчистиш .Не го прави Ще изгубиш и настройки .,

Няма нищо лошо в разкачането на акумулатора, даже го правя профилактично от време на време точно с тази цел да се нулират настройките.

Само не разбрах защо пишеш в тема с последно мнение от 2013-та.....

Редактирано от LiX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте колеги, имам следния проблем всеки път като запаля ми излиза гаечен ключ със съобщение, че колата подлежи на годишна проверка, а от 2 години насам всеки път казват, че са го оправили и пак нищо. Идеята ми е проблем ли е това, мога ли да го премахна или трябва специално да ходя да се разправям по сервизи и други глупости ?

:icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, имам следния проблем всеки път като запаля ми излиза гаечен ключ със съобщение, че колата подлежи на годишна проверка, а от 2 години насам всеки път казват, че са го оправили и пак нищо. Идеята ми е проблем ли е това, мога ли да го премахна или трябва специално да ходя да се разправям по сервизи и други глупости ?

:icon_hmm:

 

 

Можеш да изключиш сервизното напомняне ако те дразни -

.

 

Другият вариант е да си го нулираш сам след всяко обслужване, както е описано в книжката на колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой има ли идея какво означават грешки P0037 и P0137. Появиха ми се вчера без да правя каквото и да било по колата.

 

А колата е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой има ли идея какво означават грешки P0037 и P0137. Появиха ми се вчера без да правя каквото и да било по колата.

 

P0037 Oxygen sensor (rear) heater circuit low input

P0137 Oxygen sensor (rear) circuit low voltage

 

Проследи кабелите и буксата до задната ламбда сонда. С мултицет замерваш съпротивлението на нагревателя на сондата ако клони към безкрай е прекъснал и си за нова.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здравейте, имам 2 питанки за Лансер 4811 - 2008 г

1. Излиза ми грешка Р 0441. Къде да търся проблема?

2. Светва ми жълта лампичка с удивителен знак и мека гума. Сменях гуми и явно трябва да се ресетне, но незнам как.

 

Ако има някой идея нека сподели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам 2 питанки за Лансер 4811 - 2008 г

1. Излиза ми грешка Р 0441. Къде да търся проблема?

2. Светва ми жълта лампичка с удивителен знак и мека гума. Сменях гуми и явно трябва да се ресетне, но незнам как.

 

Ако има някой идея нека сподели.

 

Еми като си купуваш американска кола ще свети лампата :) На вентилите имаш TPMS датчици за следена на налягането в гумите. Може да са ти прецакали някой датчик при смяната или само да трябва да се обучи на ново. Това може да го установят в оторизиран сервиз с MUT3 апаратура.

 

P0441 e Evaporative emission control system incorrect purge flow, нещо което също го има само при американките.

Свали си един service manual и си диагностицирай грешката, има си описана процедура.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При всички Лансер-и (включително и Европейските) тази система съществува и нямат особенни разлики освен евентуалния код на грешката (зависи и с какъв тестер си го чел).

Изтегли си от този линк процедурата за проверка при такъв проблем - за Европейския модел е.

 

http://dox.bg/files/dw?a=6cd42fabcb

 

С това не мога да се съглася, датчиците са различни, на европейските модели липсват някой датчици от emission системата. Лично съм го изпитал, след флашване на USDM ROM на EDM Лансер светват 4-5 допълнителни грешки заради липсата на тези датчици.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По тия схеми ми дава , че отзад зад лявата гума е навряна една пластмасова кутия с захват за купето, и куп маркучи влизащи и излизащи от нея, т.е отдушниците от резервоара и т.н. Проверих я единия маркуч беше хлабав, да видим като го стегна какво ще стане. Надявам се от него да е.

Понякога като стои на място се чува един глух шум като от изпукване на празна туба . Явно резервоара се свива и отпуска заради тия изпарения.

 

Остава да се поослушам и да видим дали ще продължава. Отделно отпред в двигателния отсек има една кутийка странна, леко казано с нито един маркуч по нея , а с отвори, които са запушени явно оригинално , или поне така изглежда, но прилича на някакъв вид отдушник за изпарения. Но до нея нищо не отива и се чудя защо е там. Намира се малко зад казанчето за спирачната течност, прихваната за купето/Черна пластмасова с оранжев етикет, на който нищо не се вижда кво пише/. Ако някой се сеща да сподели.

 

Проблема обаче със светещата лампа за мека гума, не мога да реша. Получи се след смяна на зимните с летни гуми. Гледах в някои мануали ама никъде не пише как се изчиства тая лампа. Гадно жълто нещо , не че не може да се кара и така ама дразни :icon_crying:

 

Кой ти знае че 4В11 не е произведен за БГ-неразбирачи като мен. :help: :D :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...