Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Работна температура на Галант 2.5 V6


Препоръчано мнение

Има два датчика, този за показанието на таблото е за смяна. Струва няма и 14лв. не е скъпо да се смени дори и за проба.

Още в първото си мнение казах че при тези показания на ОВД-то стрелката ще седи като закована, т.е. и при 84 и при 94, по принцип тя е доста инертна и се отклонява чак при температура над 104гр.

 

Колега, за 14лв. ще си взема със сигурност да пробвам. Кажи ако знаеш от къде може да се купи и къде точно се намира в колата.

 

Дано да се окаже нещо такова, за да приключа най- накрая с тази главоблъсканица :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 62
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

А нещо по моя въпрос? :)

На предната страница - промивка на охладителната система. Някои направо завират маркуча от чешмата направо на мястото на термостата. Това на празна система и отворени пробки и студен двигател. В краен случай да е минала 1-2 км или бръмчала 2-3 мин на място. Ще стане зле да се сипе студена вода в горещия чугун на блока, главите и радиатора. Тръгне ли чиста вода, изчакваш да се изцеди, завиваш пробките и наливаш новия концентрат с дестилирана вода 1:1 или както го направиш и мислиш че е добре. Не казвам, че това ще свърши работа и че точно това ще реши проблема. Тя би трябвало да грее и в града щом качва на баир на дълъг път, т.е. при товар. Може и датчика за Т на стрелката да лъже и замазва както Милен обяснява. Любо на предната страница казва, че такъв датчик няма и че ЕКУ управлява този сигнал. Предполагам и ти като мен нямаш точна представа как работи това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има датчик как да няма номера му е MD091056. За ЕКУ-то е отделен. Таблото е тъпо аналогово, без никакви настроики и адаптации и т.н., и много бавнодеистващо...... При подобен проблем първо си сменете датчика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На предната страница - промивка на охладителната система. Някои направо завират маркуча от чешмата направо на мястото на термостата. Това на празна система и отворени пробки и студен двигател. В краен случай да е минала 1-2 км или бръмчала 2-3 мин на място. Ще стане зле да се сипе студена вода в горещия чугун на блока, главите и радиатора. Тръгне ли чиста вода, изчакваш да се изцеди, завиваш пробките и наливаш новия концентрат с дестилирана вода 1:1 или както го направиш и мислиш че е добре. Не казвам, че това ще свърши работа и че точно това ще реши проблема. Тя би трябвало да грее и в града щом качва на баир на дълъг път, т.е. при товар. Може и датчика за Т на стрелката да лъже и замазва както Милен обяснява. Любо на предната страница казва, че такъв датчик няма и че ЕКУ управлява този сигнал. Предполагам и ти като мен нямаш точна представа как работи това.

Промил съм я яко, маркучи, добавки, простотии каквито се сетиш! Нов антифриз с дест. вода. В града не мръдва стрелката, 1 час да бръмчи на място, ако щеш, но има ли баир, давам ли газ и се вдига :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има датчик как да няма номера му е MD091056. За ЕКУ-то е отделен. Таблото е тъпо аналогово, без никакви настроики и адаптации и т.н., и много бавнодеистващо...... При подобен проблем първо си сменете датчика.

Мда, има датчик, аз не съм догледал. По този номер в Тех-Ко излизат 2 вида налични, J5622003 18.30лв клиентска и 28265 за 7.80лв. С тези номера автора може да отиде до техен магазин и да си го купи датчика.

Така би тр. да изглежда:

http://websrv.tech-co.net/tecdocpublic/img/055/J5622003.JPG

 

Илиика, това което описваш е много притеснително, да не излезе гарнитура... :icon_hmm:

Я кажи, за да промиваш, да не би да беше кафяв стария антифриз? Щото има вариант радиатора да е задръстен, но само частично и да не му стига дебит за пълно натоварване .. трудно ще го хванеш ако е това но съм го виждал при други коли ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чекай бе, донт ми са карай ся :-)

Да не излезе и при теб датчикЪ за стрелката.

На един приятел мерцедеса 300д с максимална газ на последната предавка извираше като чайник и пак не му грееше в града. А другата ми кола в града и на място загрява много бързо, но на дълго можеш да даваш цялата газ и стои на 80-86 градуса. Ще медитирам върху това :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Промил съм я яко, маркучи, добавки, простотии каквито се сетиш! Нов антифриз с дест. вода. В града не мръдва стрелката, 1 час да бръмчи на място, ако щеш, но има ли баир, давам ли газ и се вдига :rolleyes:

 

Хич не звучи добре тая работа. Измил ли си хубаво радиаторите отпред?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали не се усеща някакъв грандиозен спад в мощността когато е с включен климатик? Идеята ми в предния въпрос е двигателят да се товари прекомерно от високо налягане в климатичната система, но ти не си споменавал за такова нещо.

Причина може да е недокрай отварящ термостат или частични запушвания в каналчетата на радиатора, където циркулира охл. течност. Чувал съм за специални препарати, с които се налива радиатора, седят вътре известно време, разлагат налепите и отпушват миниатюрните каналчета. Така се ползва целия капацитет на радиатора. Такива налепи може да се образуват например от използване на чешмяна вода със съдържание на повечко хлор. Имаше случай да не може да се отпуши, купиха друг радиатор (нов, но по-евтин алтернативен) и пак грееше, но по-слабо. Тогава набедиха калпавата изработка на този радиатор - не можеше достатъчно ефективно да топлообменя. Последва втора употреба радиатор, който си беше чист и се приключи.

Между двата радиатора (топлообменника на климатика и радиатора на течното охлаждане) също може да се съберат ла*на. За последствията се досещаш, но казваш че си чистил.

Друга възможност е недостатъчен дебит на водната помпа. Сега се сещам че ти вече имаш и ГИ. Това загряване имаше ли го преди да ти монтират романото?

Естествено възможни са и комплексни проблемчета с ефекта на наслагване. Например замърсяване между питите на двата радиатора + позапушен катализатор.

Тя не ти губи охл. течност, не вдига нивото, държи си цвета, не прави мехурчета, нямаш твърди маркучи, нали?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ся, да кажа, стрелката отчита покачване на температурата, но перките си въртят съвсем лежерно, при вкл. на климатик на минимум стрелката тутакси пада, перките веят мощно. Ще послушам Милен и ще си сменя датчика, от който стрелката взима инфо за темп. щото може да се окаже, че колата НЕ ГРЕЕ, а просто стрелката се покачва :) От миналата година ги върти тея номера, досега да се е скапала ако редовно прегряваше :rulez: Ще пиша за резултата като ми се навири да го направя :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е нормалното поведение на вентилаторите. Сигурно над 102 градуса включват на бързата степен.

Греене е когато остане по-малко от един сантиметър догоре на делението на стрелката. Да речем на средата е 80 градуса, а първата долу съответства на 40, значи последната горе е 120 градуса. Някакви 5 мм над средата са примерно 90 градуса. Дори да са 96-98 пак не е греене. То като е жега навън, ще вдига температурата.

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Един приятел преди няколко години ми върна мотора след като го беше карал в една жега. Изрично му казах бавно да не кара. Усетих нагорещената рама и горещината от машината. Тя се нагрява и пАри в жегите, но сега бълваше огън и жупел. Дадох на контакт да паля и да го вкарам вътре и се ококорих - 120 градуса пишеше на таблото. Веднага пуснах 2 тегела по хубавото шосе със 70-80 в града, спадна на 90 и го прибрах. Нашия ходил на абитуриентски бал на центъра да вози "нещо" отзад. А датчика за перката му явно не е работил... При мен не загрява така. Аз откъде да знам че не работи и той къде ми казва че отива, пък къде е ходил. Просто не му позволявам да грее така. Нищо му немА на маторя :icon_bye:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да попитам , леко встрани от темата, колата ти е след фейслифта от 99та година,нали ?

Явно те са с ОБД протокол, може ли да видиш Торк-а кой проткол ти полазва, Мерси!

 

 

Колега, колата е 2001г., а обд протокола е: iso 914102 5 baud; adapter version eim327- 1.5

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ся, да кажа, стрелката отчита покачване на температурата, но перките си въртят съвсем лежерно, при вкл. на климатик на минимум стрелката тутакси пада, перките веят мощно. Ще послушам Милен и ще си сменя датчика, от който стрелката взима инфо за темп. щото може да се окаже, че колата НЕ ГРЕЕ, а просто стрелката се покачва :) От миналата година ги върти тея номера, досега да се е скапала ако редовно прегряваше :rulez: Ще пиша за резултата като ми се навири да го направя :D

 

 

Колега, при мен ефектът с пускането на климатика и охлаждането е абсолютно идентично с това, което описваш ти :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колата е 2001г., а обд протокола е: iso 914102 5 baud; adapter version eim327- 1.5

 

Мерси за информацията. Преди известно време гледах един клип в Youtube с един Галант, дето снимаше с телефона така.

:plane: :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я кажете къде се намира този датчик, за стрелката, че вчера яко се кьорих и не го видях :icon_blush: :icon_blush: :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я кажете къде се намира този датчик, за стрелката, че вчера яко се кьорих и не го видях :icon_blush: :icon_blush: :icon_blush:

 

Номер 10803 или 10801 на картинката ми се чини да е :)

 

http://ci.catcar.info/mitsubishi/euro/114/114_120500345T.png

Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браточка, все си мисля че този датчик си работи при теб. Я пробвай като стане пак жега и вдигне стрелката да пуснеш парното на 32 градуса на поне средна степен на перката да видим дали ще се понижи Т по стрелка. Ако се понижава, значи работи. Дотогава не търси нищо.

Това с инертността или забавянето на уреда за Т на таблото има логика. Тази стрелка не може да стои все на едно място в жегите. Температурата си се качва, спада, пак се качва .... но това нещо оте%#ва да се премества.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 10801 по мяза да е, баш там се кьорих бе м@*а му, ама то голяма плетеница :icon_censored:

 

Аве кво го търсиш. Милен е дал номера още на предната страница, а аз ви извадих номерата на наличностите в Тех-Ко ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за информацията. Преди известно време гледах един клип в Youtube с един Галант, дето снимаше с телефона така.

:plane: :mitsu-smiley:

 

Като гледам на тоя пич каква температура му отчита при каране без кой знае какво натоварване, започвам да си мисля, че колата ми дори не загрява достатъчно :). Вдигна 90С с близо 90км/ч :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз само за протокола да кажа, че видях къде стои "говедото" и ще го сменя при първа възможност :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Датчика е сменен, тест е проведен! Колата не грее, просто стрелката показваше така, заради въпросния датчик. Благодарности на Милен Загоров за точната консултация :drinks: :worthy:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво!

Дайте някакви варианти за гледане на "живи" данни през диагностичната букса. Може ли да се включи лаптоп със специална програма с кабел и да се гледат разни параметри?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...