Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем във високите обороти


Препоръчано мнение

Така приятели. Колата е Галант 2,4 150к.с. 1999г.

В ниските обороти е пъргава, но проблема ми идва в високите... около 5/5500 почва да тъпче ... развърта оборота, но промяна от 5000 нагоре почти няма никаква... Акумулатора е малко заминал и си мисля, че не подава хубав ток към свещите.. Дюзите му доколкото знам са чистени на ултразвук така, че ме съмнява да е от там. Какви варианти има от какво може да бъде ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така приятели. Колата е Галант 2,4 150к.с. 1999г.

В ниските обороти е пъргава, но проблема ми идва в високите... около 5/5500 почва да тъпче ... развърта оборота, но промяна от 5000 нагоре почти няма никаква... Акумулатора е малко заминал и си мисля, че не подава хубав ток към свещите.. Дюзите му доколкото знам са чистени на ултразвук така, че ме съмнява да е от там. Какви варианти има от какво може да бъде ?

 

Запушен катализатор, бензинов филтър, бензинова помпа, поне затова се сещам аз, сигурно е възможно и да е друг проблемът.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, проблема със сигурност не е от акумулатора. Този двигател е малко специфичен, обърни се към Milen_Z, той е бог на всички GDI двигатели.

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От много неща може да е - температурен датчик, дебитомер, маншона на дебитомера (напукване, дупка), засмукване на "грешен" въздух (напр. от гарнитура на смукателния колектор) и стигнем до компресия и клапани.

На всички предавки ли е еднакво, или на първа и втора сякаш си върви, а на ІІІ, ІV и V е по-ясно изразено?

 

Ако моята до 5000 си върви нормално, а нагоре се зачудва, но не прекъсва, вибрира, гърми, стреля и т.н. не бих се занимавал. Най-много една диагностика щях да й пусна и ако не излиза нищо нередно, така остава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Имал съм подобен случай със същите симптоми на грешно зацепен ангренажен ремък. Сменял ли си скоро такъв?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тя е подържана до сега от Milen_Z .. Той като погледне ако може да се изкаже ще му бъда благодарен :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така приятели. Колата е Галант 2,4 150к.с. 1999г.

В ниските обороти е пъргава, но проблема ми идва в високите... около 5/5500 почва да тъпче ... развърта оборота, но промяна от 5000 нагоре почти няма никаква... Акумулатора е малко заминал и си мисля, че не подава хубав ток към свещите.. Дюзите му доколкото знам са чистени на ултразвук така, че ме съмнява да е от там. Какви варианти има от какво може да бъде ?

Автоматик ли е колата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така по описание информацията ми идва малко оскъдна.... Все пак с газ до дупка колко оборота вдига, и при това тъпчене някаква грешка записва ли. Изведнъж ли стана това или малко по малко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ръчка е колата. Мисля, че не ме разбра относно тъпченето... От към оборот го развива ... дори и в прекъсвач си влиза ... само, че от 5500 до 7000 (там някъде влизаше мисля) разлика в ускорението не се долавя... Докато в нискито като я намачкам и неможе да вземе решение откача :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каква е разликата с преди? Вървяла ли е след 5500?

На мен ми се струва нормално. Максималния момент го дават на 4000 об/мин, а конете на 5500. Според тези показатели няма как да набира както до 5500, защото след тази стойност действителната мощност намалява. Ако намериш динографика на разгръщане на мощността в киловати и въртящия момент, ще видиш това мое на пръв поглед нелепо твърдение нагледно.

 

Щом стига безпроблемно "прекъсвача" би трябвало налягането на бензина да е нормално за модела. Ако имаше примерно затлачен горивен филтър или прегънат някъде маркуч, или проблем с налягането на самата помпа (а те май бяха две помпи при тази модификация), щеше да "тъпче" и на втора предавка. А щом е еднакво положението би трябвало горивоподаването да е наред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди незнам как е била, купих я преди 2 седмици :)

Редактирано от BurgasGDI
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди незнам как е била, купих я преди 2 седмици :)

 

Така и предполагах, както и че на колата ти нищо и няма. Като си купите кола със 150 коня и очаквате да върви като рали автомобил:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не може кола 75 коня да върви едвам, а такава със 150 да къса точилата и да причинява спиране на дъха. Малко по-бързо идват завоите :-) с по-мощната. Това си е съвсем нормален семеен седан, създаден с идеята да е икономичен (2.4ГДИ). Не е спортна кола и дори няма поведение на такава. Случаите със спортно окачване и нископрофилни гуми са изключение що се отнася до начина на завиване. И пак не е спортна кола, щото пък не върви като такава ... Карай я по-бавно. Ще я счупиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само не знам колко очакваш да върви след 5000 оборота,като максималните конски сили идват на 5200-5300 оборота,така че това не е Ево,след 5000 да му идват "веселите" обороти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В случая е важна кривата на въртящия момент. Погледни къде му е пика и след него колко стремглаво пада. Пък и евото, кат вр-а мисля, веселото му е до от 3500 до няма 6000об/мин :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и аз да греша и вие да сте прави.. Просто в сравнение с другата 150-ка която си карах тази ми изглежда тромава по измъчена горе. Тия дни ще я закачам за диагностики и мисля и едно дино да и пусна да видя дали аз съм проблемния и очаквам нещо повече или тя :)) Благодаря за мненията все пак

Редактирано от BurgasGDI
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На диагностиката си запиши всички параметри от датчици и самообучения (всичко което излиза в полето живи данни).....дай ги тук да ги видим. Желателно е да ги има и двата варианта и в режим на супер бедна смес, и в режим на нормална работа.... Пък ако можем ще помогнем. Иначе така по описание е трудна работа, за мен поне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На диагностиката си запиши всички параметри от датчици и самообучения (всичко което излиза в полето живи данни).....дай ги тук да ги видим. Желателно е да ги има и двата варианта и в режим на супер бедна смес, и в режим на нормална работа.... Пък ако можем ще помогнем. Иначе така по описание е трудна работа, за мен поне.

-Да, точно казано, записът на данни в реално време и в различни режими на работа на мотора ще помогне много в разсъжденията!

Но вместо да си играеш да преписваш данни от диагностиката, накарай диагностика да ти изкара(принтира) диагностичен лист , всяка една свясна диаг. апаратура има възможност да записва и принтира всичко което си и задал, тъй наречения "воркшоп мениджър", или още "лог файл", или "сейф фрезе дата"! После пусни тук да видим .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Eхааа, че готина крива на върт. момент :icon_thumbup: , гледай как след 5000 рязко умира, ама пък разполагаш с близо 200 Н/м още на 1500об. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Илийка, уверявам те, че нашите двигатели имат по-красиви криви. Поне като нови. Ние имаме 180 нютона на 1500 оборота и от опит знаеш че след 5500 не забавя ход. Това става след 6000.

На 5750 е 200 Нм и на 1850 също е 200. От 6000 надолу падат и двете, респ. ускорението страда.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...