Bobi_I Публикувано 9 април 2013 Сподели Публикувано 9 април 2013 Здравейте! Казвам се Боби, София, 35г.От около седмица за първи път съм собственик на Мицубиши и това ми е първи пост във форума.Имам Pajero 4 (2007) с 3,2 DID двигател, 129kW и ми се иска да му сложа пауър бокс. За сега съм се спрял на PStuning. Хората твърдят, че мощността на двигателя се увеличава до около 147-148kW пък същевременно разхода на гориво намалява.Не съм слагал пауър бокс на кола до сега, камо ли на Мицубиши. Моля ако някой от форума има лични впечатления, независимо дали са положителни или негативни да ги сподели с мен. Предварително благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 9 април 2013 Сподели Публикувано 9 април 2013 Здравейте! Казвам се Боби, София, 35г.От около седмица за първи път съм собственик на Мицубиши и това ми е първи пост във форума.Имам Pajero 4 (2007) с 3,2 DID двигател, 129kW и ми се иска да му сложа пауър бокс. За сега съм се спрял на PStuning. Хората твърдят, че мощността на двигателя се увеличава до около 147-148kW пък същевременно разхода на гориво намалява.Не съм слагал пауър бокс на кола до сега, камо ли на Мицубиши. Моля ако някой от форума има лични впечатления, независимо дали са положителни или негативни да ги сподели с мен. Предварително благодаря!Със здраве да си я караш. Не знам за POwer box ама я сподели впечатления от 4етворката , че съм и голям мераклия. Сега съм PININ и ми се ще да го сменям. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carche Публикувано 9 април 2013 Сподели Публикувано 9 април 2013 Колега слагали бокса ще останеш доволен.Хубавото на бокса е че винаги можеш да го махнеш ако по нататък се наложи елементарно е.Истина е разхода пада и се повишава въртящия момент и мощността Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 април 2013 Сподели Публикувано 9 април 2013 Колега слагали бокса ще останеш доволен.Хубавото на бокса е че винаги можеш да го махнеш ако по нататък се наложи елементарно е.Истина е разхода пада и се повишава въртящия момент и мощносттаМай не си в час с тези неща.........слагането е ясно, и понякога дава проблеми, но не са кой зне колко проблем, но махането е кофти и винаги има после проблеми ,които ще накарат собственика да намрази колата си..........Иначе джипката кърти от всякога, но бих заложил на бензин ,доста по здрави и безпроблемни са.......лошото е ,че е един мотора и е 3.8 литров........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobi_I Публикувано 29 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 29 Май 2013 Благодаря за отзивите! Разкандардисаха ме от БалканСтар за друг пауър бокс, освен на Щайнбауер, който обаче е бон и половина...Много ме радва джипката и за околото 3000км вече тотално ме отврати от мисълта някога да се кача отново на кола.Двигателя е лаком, но много равномерно държи тяга в почти целия обхват на оборотомера. Липсва му малко повече мощност, но ще го решим и този проблем в бъдеще.Приритването на скоростите малко ме дразни, получава се по магистралата когато не се ползва автопилота и ми обясниха, че е от програмата на скоростната кутия, която се самообучавала според стила на каране и като караш основно градско превключванията са по-бързи и това е малко кофти на магистрала.Окачването на колата е уникално! Просто не съм попадал на по-добре балансирано окачване, или поне за моя вкус. И на магистрала, и по тесни планиски пътища с множество завои, и на здрав офроуд машината стои перфектно балансирана. Сега за сега за мен това е най-голямото качество на колата.Интериора е също перфектен, всичко е здраво, не тресе, не скърца, изобщо вътре е много удобно.Пробвах тракшън контрола и ASC-то как се държат в реални условия и съм във възторг, но естествено не съветвам никой да прекалява с доверието към тези системи.Шашка ме лампата за обща повреда в двигателя, която светка и гасне абсолютно необяснимо за мене и за сервизните инженери на БалканСтар. Джипа с две думи е "железен дзвер"! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 29 Май 2013 Сподели Публикувано 29 Май 2013 .....която светка и гасне абсолютно необяснимо за мене и за сервизните инженери на БалканСтар. То на тях и изгрева и залеза на слънцето не са им ясни. Пък да не говорим за някаква си лампа на Паджеро. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 29 Май 2013 Сподели Публикувано 29 Май 2013 (редакция) Да вметна и Аз нещо по темата..Не бързай с тунинг бокс-а..покарай колата , 3000 км са още малко да и свикнеш на маниерите. Винаги можеш да похабиш парите за меджик бокс. Фирмите които трябва да гледаш са 2 STT Emtec и Ralliart..по същество модулите си приличат. Давам ти жокер,cooler-а na STT e добър..аз смених фабричния с него и съм доволен. Прочел съм всичко де що има и за двата модула.. от бай руснак дето ги разглабя за здравей тез коли ,до патилата на финландци ..няма еднозначно мнение за модулите, и 2 та в някой момент дават някакви аномалиии ,STT страдали зимата ,трудно пали и пуши.. Ralli-to пък пише ,че като се поставя се променят настройки в компа..кои настройки, кой ги променя.. БалканСтар слагат Ralliart,..ама ако смяташ ,че знаят какво правят... Разхода и при двете се вдига с около с 1 литър..като се запази маниера на каране..ама и това е много условно,по рекламите дават ,че пада...възможно е .Изобщо много тъмна материя.Ако ти се заиграва инвестирай в cooler от Шведите,ефект има и е кит.Тоест всичко е вътре за твоята кола,нищо не режеш.Аз съм с L200 ама мисля имаха и за Паджеро. Не безпроблемно е и махането на тези устройства.. също има проблеми . Аз неможах за мен да си защитя инвестицията и да знам ,че е надеждно.. макар и маркови модулите.. Power -мовер на други фирми забрави. Само едни италианци правят зверски мап на тези мотори ..ама не вярвам да искаш да си демонтираш компа ,да го пратиш при тях и тъй нататък.Те това е от мен :mitsu-smiley: Един съвет..тези машинки ядат въздух като лами..съответно след 5000 км въздушният ти филтър е зацапан 50+ % ,разхода расте.. бъди готов да менкаш въздушен филтър на около 5000 км. Тия приказки за 10 че и 15 подминавай с насмешка.Сервизен интервал ала бала..чушки. Отваряш и гледаш. Добри филтри с които аз карам без проблем са Herth&Buse (нещо такова беше името ,че е малко изчанчено) Редактирано 29 Май 2013 от Symptom Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 29 Май 2013 Сподели Публикувано 29 Май 2013 Не стига всичко ми и DPF.. той колегата ако има.. да си избира читаво малсо също.. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobi_I Публикувано 5 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 5 юни 2013 Сега за сега нещо се разкандардисах за Пбокс. По отношение на горивото, всеки който кара такъв модел ме предупреждава само от най-хубавата нафта да сипвам и добавки от време на време. Май верно ще излезе че дизеловия мотор е по-капризен... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 юни 2013 Сподели Публикувано 6 юни 2013 Сега за сега нещо се разкандардисах за Пбокс. По отношение на горивото, всеки който кара такъв модел ме предупреждава само от най-хубавата нафта да сипвам и добавки от време на време. Май верно ще излезе че дизеловия мотор е по-капризен...Че то от 20 години винаги е бил по капризен.......и по ненадежден, особено в Бг......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.