Skater Публикувано 8 април 2013 Сподели Публикувано 8 април 2013 (редакция) Вчера кoмпа на колата ми полудя. Карам си аз, натискам спирачките и компа светна и изгасна след 10 сек някъде. Минах още някой и др км ( 2-5 ) и компа пак светна. Спрях колата и той изгасна. Днес пак същото .... ( Времето е доста мокро ) Святка и гасне когато му е кеф. Някой може ли да ме насочи какво може да е или да го закачам на доктор ? Редактирано 8 април 2013 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Публикувано 8 април 2013 Сподели Публикувано 8 април 2013 Нa коя лaмпa по-точно и кaзвaш комп,дaй инфо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Skater Публикувано 8 април 2013 Автор Сподели Публикувано 8 април 2013 (редакция) Извинявам се предварително, че писнах 2ра тема. Порових из форума и намерих подобна, но проблемът е, че в нея се описва за автоматик.Иначе лампичката, която пресветка е Check Engine ... И доста ме притеснява. Преди 2 седмици на служебната кола светна и повече не подкарах колата... ама тя е служебна и каквото и да се е случило е още в гаранция само на 50к км. А за моето Галантче ... няма гаранционен сервиз.До колкото разбрах от др. тема може да е Датчик на Дроселовата Клапа, ламб сондата .. което доста ме натъжава.Но и др се замислям, когато е влажно времето, мокро, гадно.... датчика, който е на вратата, за да отчита дали е отворена и затворена си мисля, че може някъде да дава на маса и от там да идва проблена. В четвъртък съм на диагностика. Редактирано 8 април 2013 от Skater Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 април 2013 Сподели Публикувано 8 април 2013 Бутончетата на вратите не могат да предизвикат отчитане на грешка в ЕБУ Такива неща се проверяват с диагностика. По форуми не става. Не са много местата, където могат да проверят този проблем. В моя град например няма къде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Публикувано 8 април 2013 Сподели Публикувано 8 април 2013 Приятелски съвет-преди дa отидеш нa сервиз,откaчи клемaтa нa aкумулaторa и покaрaй дa видиш дaли пaк ще светне,a колaтa не е нa гaз тaкa ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Skater Публикувано 8 април 2013 Автор Сподели Публикувано 8 април 2013 Има газ, като е скопена доста... и има малък недостиг на гориво при високи скорости.Ако откача клемите на акумулатора ... няма ли да да изгасне колата? До колкото знам само при дизелите може да се откачи и автомобилът да продължи да работи нормално. А за диагностика... най-близо ми е Пловдив. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 април 2013 Сподели Публикувано 8 април 2013 Приятелски съвет-преди дa отидеш нa сервиз.... То пък след това закакво да ходи ??? След като си затрие данните за проблема, диагностика боб ли да хвърля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 април 2013 Сподели Публикувано 8 април 2013 Е ти това направи... откачи клема на акумулатора докато двигателя работи и е много вероятно да приключиш с диагностиката. Кристиян имаше предвид да откачиш клемата за малко и пак да я сложиш, но без дори да си контакт. Контактния ключ най-хубаво в джоба докато си при акумулатора! Според мен няма смисъл в това. Това светване, гаснене, светване... В Пловдив щом си решил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Skater Публикувано 8 април 2013 Автор Сподели Публикувано 8 април 2013 Това с акумулатора вече го направих.Появи се отново. След всичко изчетено в порядъка на 1-2 часа стигнах до 2 извода:1. Проблемът идва от ГИ-то2. Проблем в буксите. Някой има ли идея колко е една диагностика. А и Пловдив ми е на 90 км от нас... ако светне лампата искам не искам ще я карам на самоход :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 април 2013 Сподели Публикувано 8 април 2013 Че питай още сега де. Човекът е писал точно над предния ми пост . Даже има тел в профила му. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 8 април 2013 Сподели Публикувано 8 април 2013 Залагам на TPS. Сподели след диагностиката какво е излезнало. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 април 2013 Сподели Публикувано 8 април 2013 А аз на бедна смес :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 8 април 2013 Сподели Публикувано 8 април 2013 (редакция) Има газ, като е скопена доста... и има малък недостиг на гориво при високи скорости.Ако газта е слагана скоро и проблемът е следствие, аз залагам на хлабава връзка/букса. Особено в студено/влажно време. При моята е абсолютно същия случай, затова в такова време я карам само на бензин.Дано да е това де, че другото е по-кофти... Skater, не каза на бензин или на газ свети чек-а? Или и на двете? А като светне, има ли промяна на работата на двигателя? Редактирано 8 април 2013 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Skater Публикувано 8 април 2013 Автор Сподели Публикувано 8 април 2013 Като цяло, промяна не усещам колата си ускорява и намалява както трябва.Лампичката свети на газ, за бензин не съм на 100% сигурен, защото самия инжекцион прехвърля когато му скимне... мени ги.Ако карам с до 80 км на 4-та няма проблеми за вървежа само газ... след това като почна малко по-вече да натискам на 5-та сменя на бензин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 8 април 2013 Сподели Публикувано 8 април 2013 Абе кой и как ти го слага този ГИ??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 8 април 2013 Сподели Публикувано 8 април 2013 По-скоро,защо си го карал толкова да ти намаля дебита на газта,не знаеш ли,че така гори повече и определено няма да си доволен от резултата. Прехвърля ти на бензин,защото не стига газта,а ако не забележиш,че е на бензин,няма да ти е евтино карането. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 9 април 2013 Сподели Публикувано 9 април 2013 А като я караш на бензин свети ли ти чека? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Skater Публикувано 9 април 2013 Автор Сподели Публикувано 9 април 2013 Тоя чек свети понякога не постоянно... а не знам кой е слагал ЛИ-то така я купих. Смених бензиностанцията, на която зареждам газ... след това светна.Ще я покарам и на бензин като тръгна за Ратола да видя дали ще светне. Да се надявам, че не. След диагностиката ще споделя какво са открили. Дано да не е нещо сериозно, да е просто от Газта, която заредих. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.