denis denis Публикувано 6 март 2013 Сподели Публикувано 6 март 2013 (редакция) Привет на всички. От скоро се заинтересувах от този автомобил /Mitsubishi Outlander 2.0 4WD/ модела от 2001-2006 г. 136 коня, бензин /+газ/.Търсейки си кола в мобиле.де с настройки: пълна история на обслужването, 4х4, след 2000г., до 160 коня и до 2000 кубика. /понеже баба ми е инвалид и от години ползвам и място за паркиране и останалите облаги, които не са за пренебрегване - само сега да не ме оплюете, както в няколко теми във форума по тази тема, моля!/До скоро гледах комбита: пасати, аудита, мерцедеси и субаро, но ми излезна този аутледнър, който много ми хареса и като цена и като вънщен вид, и като година на производство. Проблема ми е, че не знам нищо за него. Нямам и нито един познат, който да е имал. Преди доооста години имах паджеро, бензиново, дългата база и съм го карал душмански без никакви забележки, но това са единствените ми наблюдения по темата, а са доста недостатъчни.Та, понеже не намерих отговори Ви пиша нова тема за този автомобил. Предполагам, че събрана на едно място ще е полезна и за други съфорумници.А въпросите ми са стандартни: какво Ви е мнението за този модел, каква е поддръжката, здрав ли е като цяло, има ли честосрещани проблеми, какво са плюсовете и минусите му и тнт. Всичко, което можете да ми кажете, ще е от полза за мен.Предварително Ви благодаря п.с. Ако искате, ще ви пратя и линк от моблие.де, за да видите за какво ориентировъчно нагледно говоря. Редактирано 6 март 2013 от denis denis Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 март 2013 Сподели Публикувано 6 март 2013 Привет на всички. От скоро се заинтересувах от този автомобил /Mitsubishi Outlander 2.0 4WD/ модела от 2001-2006 г. 136 коня, бензин /+газ/.Търсейки си кола в мобиле.де с настройки: пълна история на обслужването, 4х4, след 2000г., до 160 коня и до 2000 кубика. /понеже баба ми е инвалид и от години ползвам и място за паркиране и останалите облаги, които не са за пренебрегване - само сега да не ме оплюете, както в няколко теми във форума по тази тема, моля!/До скоро гледах комбита: пасати, аудита, мерцедеси и субаро, но ми излезна този аутледнър, който много ми хареса и като цена и като вънщен вид, и като година на производство. Проблема ми е, че не знам нищо за него. Нямам и нито един познат, който да е имал. Преди доооста години имах паджеро, бензиново, дългата база и съм го карал душмански без никакви забележки, но това са единствените ми наблюдения по темата, а са доста недостатъчни.Та, понеже не намерих отговори Ви пиша нова тема за този автомобил. Предполагам, че събрана на едно място ще е полезна и за други съфорумници.А въпросите ми са стандартни: какво Ви е мнението за този модел, каква е поддръжката, здрав ли е като цяло, има ли честосрещани проблеми, какво са плюсовете и минусите му и тнт. Всичко, което можете да ми кажете, ще е от полза за мен.Предварително Ви благодаря п.с. Ако искате, ще ви пратя и линк от моблие.де, за да видите за какво ориентировъчно нагледно говоря.Здрав и непритенциозен автомобил.........малко повечко харчи, но е нормално за СУВ автомобил с 4х4 .......подръжката не е чак толкова по скъпа от на друг автомобил.......доста по безпроблемна от друг ,аналогичен автомобил......Цените са общщо взето нормални и не много по високи от на други коли..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denis denis Публикувано 6 март 2013 Автор Сподели Публикувано 6 март 2013 (редакция) Благодарско, обнадеждаващо звучи. Четох едно мнение на д-р Пламен тук: "Лошото е че почти всички части са без заместители - само оригинални..."Малко притеснително. Японските части са скъпички.А и някъде из форума пишеше, че са производство в европа!? едва ли е вярно! Редактирано 6 март 2013 от denis denis Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 6 март 2013 Сподели Публикувано 6 март 2013 (редакция) Ами, има си и заместители.Като слаби места на този автомобил са ламбда сондата, горната на колекторите (оригинална около 400лв., заместител на NTK около 120 лв.),датчика на вентилаторите на радиатора, и едни втулки на окачването отзаде, които проскърцват и дразнят. И малко инфо на английски http://outlander400.piczo.com/knownissues?cr=5&linkvar=000044.Като разход за Варна на мен ми дава 11-14 в зависимост от трафика и дали съм изнервен .Извън града очаквай 8-10.Когато приятелката ми кара е давал 8, ама аз като се кача 10 не ми мърда. Това е на бензин, за газ не мога да кажа нищо. Редактирано 6 март 2013 от S.Iliev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 март 2013 Сподели Публикувано 6 март 2013 Благодарско, обнадеждаващо звучи. Четох едно мнение на д-р Пламен тук: "Лошото е че почти всички части са без заместители - само оригинални..."Малко притеснително. Японските части са скъпички.А и някъде из форума пишеше, че са производство в европа!? едва ли е вярно!Цт, за единицата няма в Европа производство.......Едно време нямаше заместители, но сега има доста...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denis denis Публикувано 7 март 2013 Автор Сподели Публикувано 7 март 2013 (редакция) За нещо подобно става въпрос.http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mitsubishi-outlander-2-0-comfort-klima-euro4-1-hand/174067046.html?lang=de Редактирано 7 март 2013 от denis denis Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 7 март 2013 Сподели Публикувано 7 март 2013 Колата изглежда много добре, но и липсват доста нещица дето правят аутлендъра най-добрият избор за СУВ- панорамен покрив, климат контрол, автоматик, алуминиеви джанти, халогени фарове,... но пък и цената му е доста добра така че на мен лично пак си ми харесва. :mitsu-smiley: Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denis denis Публикувано 7 март 2013 Автор Сподели Публикувано 7 март 2013 Колата изглежда много добре, но и липсват доста нещица дето правят аутлендъра най-добрият избор за СУВ- панорамен покрив, климат контрол, автоматик, алуминиеви джанти, халогени фарове,... но пък и цената му е доста добра така че на мен лично пак си ми харесва. :mitsu-smiley: УспехТази, която май съм си избрал от сайта е мааалко по-скъпа, има панорамен покрив, климат контрол, зимни и летни гуми. има и газ дори. А автоматик на този мотор няма, до колкото аз зная.А какво е СУВ? :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 7 март 2013 Сподели Публикувано 7 март 2013 Здрасти колега, СУВ е от SUV( Sport Utility Vehicle) демек кола за удоволствие и свободно време. Много гори, много върви и много кеф да се кара -а това си е моето мнение за колата. Има и турбо варианти на този 2.0 двигател и те са си ЕВО8 на половин цена :drinks: :mitsu-smiley: Ако е на газ пък става и за всекидневна употреба особено ако се кара в планински райони или места с лоши пътища и лошо време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denis denis Публикувано 15 март 2013 Автор Сподели Публикувано 15 март 2013 Имам още едно въпросче. Мога ли в сервиза на Мицубиши, или някъде другаде да закарам Аутлендърчето и да ми кажат на 100% дали е превъртан километража и колко са истинските километри, ако е превъртан? А четох, че имало и още един "механичен" километраж в колите, при двигателя или в скоростната кутия, който също давал данни и можел да се провери? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 15 март 2013 Сподели Публикувано 15 март 2013 Имам още едно въпросче. Мога ли в сервиза на Мицубиши, или някъде другаде да закарам Аутлендърчето и да ми кажат на 100% дали е превъртан километража и колко са истинските километри, ако е превъртан? А четох, че имало и още един "механичен" километраж в колите, при двигателя или в скоростната кутия, който също давал данни и можел да се провери?Интересно, не бях чувал, че има такова нещо.С интерес очаквам отговор от компетентните лица. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denis denis Публикувано 15 март 2013 Автор Сподели Публикувано 15 март 2013 До колкото разбрах, основния километраж се превъртал и можело да се хване. Но пък имало към него един модул, който ако се смени не можело да се хване дали е пипан. А този допълнителния също показвал километрите и също можел да се манипулира..той също си имал свой си модул. Втория километраж обаче рядко го връщали, още по рядко пък сменяли и неговия модул. Дали от незнание, или от финансова гледна точка. Това е, което четох. Да видим компетентните какво ще кажат и предложат? :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.punto Публикувано 15 юни 2013 Сподели Публикувано 15 юни 2013 В Англия карах аутлендър бензин около 2 месеца...много доволен останах от пътно поведение,возия,удобство,видимост и подобни... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
д-р Пламен Публикувано 16 юни 2013 Сподели Публикувано 16 юни 2013 Вече година и половина карам такъв автомобил 2005г. 2,0 136 коня, с газов инжекцион и съм доволен.За цената която държи в момента - около 10000лв е доста добър избор за многофункционален автмобил. Гори между 10-14 газ в зависимост от карането, като не броим бензина който в градски условия неминуемо се харчи докато обърне на газ. За ремонти до сега съм дал не повече от 400 лв от които повечето в началото като я взех за смяна на тампони, кормилен накрайник, по късно смених и биалиетки. Единственият по неприятен проблем за сега се оказа, че горивният филтър и горивната помпа са комплект. Има и проблем със скърцането, който при мен е минимален, но чета из форума че е хроничен при този автомобил. До колкото съм запознат моделите преди 2005г. имат повече проблеми, които за тезо от 2005-2006 са поизчистени, а и последните модели имат повече екстри. Плюсове които съм констатирал:Многофункционален; С по-висока проходимост (не става за душмански off-road)- особено добър за неразчистените от снега улици през зимата;Добро съчетание между лек и високопроходим автомобил, на добра цена;На газ с разход до около 15лв/100км.Нескъпа поддръжка;Интересен и уникален външен вид;Ергономично и удомно място на водача. Минуси които съм констатирал:Малко по тромаво ускорение - но много зависи от стила на каране, при високи обороти се държи по добре;Няма бързи и бавни скорости;Няма като екстри кожен салон, парктроник;На бензин не е рентабилна;4х4 не може да се изключва - не съм сигурен дали е минус. Както пишеше в едно ревю на автомобила - караш високопроходим автомобил, а поддържаш лека кола - вярно е! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 юни 2013 Сподели Публикувано 16 юни 2013 Вече година и половина карам такъв автомобил 2005г. 2,0 136 коня, с газов инжекцион и съм доволен.За цената която държи в момента - около 10000лв е доста добър избор за многофункционален автмобил. Гори между 10-14 газ в зависимост от карането, като не броим бензина който в градски условия неминуемо се харчи докато обърне на газ. За ремонти до сега съм дал не повече от 400 лв от които повечето в началото като я взех за смяна на тампони, кормилен накрайник, по късно смених и биалиетки. Единственият по неприятен проблем за сега се оказа, че горивният филтър и горивната помпа са комплект. Има и проблем със скърцането, който при мен е минимален, но чета из форума че е хроничен при този автомобил. До колкото съм запознат моделите преди 2005г. имат повече проблеми, които за тезо от 2005-2006 са поизчистени, а и последните модели имат повече екстри. Има отделно гор. филтър, който продадох преди 2-3 седмици последния,чакам поръчка, но кога ще дойде ,не знам.........Скърцането ти идва от 3-4 места.......1. втулките на големите задни носачи ( напречните )там са на втулки с ябълковидни болтове ,а не на гума каквато е традиционната втулка........2. задните амортисьори3. тампоните на задната ст. щанга ........Но така и така ще се правят тези неща, а и то щом едно е тръгнало ,то след време и другото ще тръгне - за това прави цялата задница......не струва скъпо спрямо цената на автомобила.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
д-р Пламен Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 (редакция) Има отделно гор. филтър, който продадох преди 2-3 седмици последния,чакам поръчка, но кога ще дойде ,не знам.........Скърцането ти идва от 3-4 места.......1. втулките на големите задни носачи ( напречните )там са на втулки с ябълковидни болтове ,а не на гума каквато е традиционната втулка........2. задните амортисьори3. тампоните на задната ст. щанга ........Но така и така ще се правят тези неща, а и то щом едно е тръгнало ,то след време и другото ще тръгне - за това прави цялата задница......не струва скъпо спрямо цената на автомобила.......... За скърцането за сега се появява само когато седнат много хора отзад и се трае. В теб ми е надеждата за този горивен филтър, но все като имам път към София, или не е в подходящо време или имам много задачи. Мога ли да попитам колко време би отнело смяната на филтъра при теб и дали работиш в събота и колко време по-рано трябва да се обадя за резервация. P.S. Извинявам се, ако тук не е мястото за този пост! Редактирано 17 юни 2013 от д-р Пламен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 За скърцането за сега се появява само когато седнат много хора отзад и се трае. В теб ми е надеждата за този горивен филтър, но все като имам път към София, или не е в подходящо време или имам много задачи. Мога ли да попитам колко време би отнело смяната на филтъра при теб и дали работиш в събота и колко време по-рано трябва да се обадя за резервация. P.S. Извинявам се, ако тук не е мястото за този пост! Абсолютно същите симптоми за скърцането имам и аз. Само когато се качат хора започва да проскърцва търпимо. И мен ме интересува време за отсраняване на проблема (най-вероятно събота) и горе долу колко парички ще струва, защото и аз ще имам ходене до София скоро. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 За скърцането за сега се появява само когато седнат много хора отзад и се трае. В теб ми е надеждата за този горивен филтър, но все като имам път към София, или не е в подходящо време или имам много задачи. Мога ли да попитам колко време би отнело смяната на филтъра при теб и дали работиш в събота и колко време по-рано трябва да се обадя за резервация. P.S. Извинявам се, ако тук не е мястото за този пост!На лични тези неща.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi.J Публикувано 30 юни 2013 Сподели Публикувано 30 юни 2013 Вече от година имам такъв 2.0 136к.с. супер доволен съм.Моето мнение е взимай го и карай на воля кола с супер.Единствените недостатъци които съм открил са :разходът на гориво е малко по голям но е нормално за 4х4и споменатото от вас скърцане отзад лично аз ви давам съвет които има тоя проблем да прави като мен една капачка масло и скърцането изчезва Всичко останало на колата е отлично няма да съжаляваш ако си вземеш такава Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 30 юни 2013 Сподели Публикувано 30 юни 2013 Тази капачка масло къде я слагаш ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 30 юни 2013 Сподели Публикувано 30 юни 2013 Тази капачка масло къде я слагаш ? Там където ти скърцат задните тампони Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
бобси Публикувано 7 юли 2013 Сподели Публикувано 7 юли 2013 Здравейте,колеги!От 5 години карам такава машина и не съм имал кой знае какви проблеми с колата.Един път ме излъгаха да си купя нови задни амортисьори и (както обикновено става)проблема изобщо не беше в тях.Чаках ги 50 дни за да ми ги доставят,щото само Каяба се навиха да направят.Няма да казвам на каква цена дойдоха.Смених ги и пак скърцаше яко.Втулките ми излязоха по 45 лева бройката и проблема се реши.Затова препоръчвам да не се лъжете само по звука.Откачах амортисьорите и скърцането спираше.По двама човека се хецкахме на теглича и нямаше скърцане.Та затова минах и на първоначалния вариант с амортисьори.Грешка!!!Моят съвет е:първо поглеждайте втулките и после мислете са друго.Основно от там иде проблема.Колкото до филтъра...явно аз съм късметлия.Наложи ми се да я покарам известно време на бензин и прекъсването рано сутрин мистериозно изчезна.Като казвам известно време имам предвид цяла седмица само на бензин.Не казвам,че при всеки това ще помогне-просто споделям моят опит.Преди да сменя втулките съм мазал с какво ли не...И с капачки,и с поливане с масло,и със спринцовки...файда нямаше.Като карах в дъжд за малко се оправяше звука и като изсъхнеше пак наново музика.Сега ми предстои смяна на биалетки и тампони на стабилизиращата щанга.Това е всичко по колата ,което съм правил до сега и което ми предстои.Колкото до екстрите в този модел...Моята е с кожа,климатроник,подгрев на седалки и каквото се сетите още.Сложил съм си и ДВД с камера за задно виждане и 7 инча дисплей.Това автоматично изключва нуждата от парктроник. Това е от мен.Дано съм бил полезен.Поздрави!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 7 юли 2013 Сподели Публикувано 7 юли 2013 Колега, можел ли малко повече инфо за дисплея и камерата, че аз мисля да слагам такова нещо. Даже снимков материал ще е от голяма помощ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sam Публикувано 7 юли 2013 Сподели Публикувано 7 юли 2013 Здравейте колеги,Не успях да намеря информация за типа скоростна кутия за Outlander-a.Дали се препоръчва автоматична или ръчна. За Хундак Санта Фе съм чел, че се препоръчва автоматичната.Освен това виждам, че има и модели на бензин, които са 2.4i. Отзиви за различните видове модели къде мога да видя?Поздрави Сам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 юли 2013 Сподели Публикувано 7 юли 2013 Здравейте колеги,Не успях да намеря информация за типа скоростна кутия за Outlander-a.Дали се препоръчва автоматична или ръчна. За Хундак Санта Фе съм чел, че се препоръчва автоматичната.Освен това виждам, че има и модели на бензин, които са 2.4i. Отзиви за различните видове модели къде мога да видя?Поздрави СамРъчната е по добре, по малко разходи по обслужването й, по пъргава е колата, по малък разход на гориво...........но пък кефа цена няма...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.