Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

ASC/ABS service required - на къде да се насоча?


l.mitkov

Препоръчано мнение

От скоро съм собственик на Lancer 2.0 D-ID Instyle, колата е на по-малко от 40 000 х., но ми се появява грешката с която съм озаглавил темата. Въпроса ми е къде да потърся помощ, Ратола или БС, и колко ли ще ми излезе това удоволствие? Прочетох малко и май става въпрос за speed sensor.

И малко пояснение - след като се появи тази грешка, след като изгася колата и запаля отново тя изчезва и понякога не се появява цял месец, но има и дни които се появява през 10-15мин. шофиране.

Предварително Ви благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отиди при Пламен, http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=9 ето този господин е Пламен :), ще я закачи и ще видите какъв е проблема, а ако е в гаранция, отиди в Ратола, ще е по тънкана :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте, положението се влошава. Помпата на ABS (ESP) започна да издава постоянен ужасяващ звук (бзззззззззззззззззз), махнах захранването и помпата изгасна (естествено), сега карам без ABS и другите го съпътстващи стабилизации. Минах на диагностика и излезе code:C2116 Motor pump voltage low. Може би имам решение на проблема, но ако имате проигран метод моля да го споделите. :(((((( ;(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На диагностиката беше закачена буксата,нали :) ?

Посредством буксата беше закачен апарата за диагностициране и моят автомобил!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос да е била закачена буксата на помпата, и да е имало захранване (т.е. това което сте откачили да е било закачено). Иначе каква диагностика ще е ......Махаш захранването, а то дава грешка в захранването ???

Не е трябвало изобщо да се пипа преди диагностиката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос да е била закачена буксата на помпата, и да е имало захранване (т.е. това което сте откачили да е било закачено). Иначе каква диагностика ще е ......Махаш захранването, а то дава грешка в захранването ???

Не е трябвало изобщо да се пипа преди диагностиката.

Разбира се, че беше закачена при диагностиката, иначе не мисля че щеше да даде low voltage.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, мисля че оправих колата. Свалих контролера който е залепен за помпата на ABS-a, стана малко трудничко, но стана. Трябва да се разкачат всички тръби на спирачната система и след това да се свали цялата планка на която се държат помпата и контролера (излиза трудно след като се разкачи, двигателя е прекалено близо до шапката на амортисьора, но съм решавал пъзели от 4-то ниво и се получиха нещата), след това се разделят контролера и помпата, те сасвързани посредством 4 винчета. Отнесох джаджата при "Смахнатия професор" който и друг път е отварял такива модули, отворил го е и е сменил каквото трябва (не го правете ако нямате опит, аз непосмях) обади ми се след 2 часа и каза да го пробвам. Закачих нещата по обратния им ред, обезвъздуших системата и нещата се оправиха. Обадих се на човека и той ми каза сума която ми се стори символична на фона на прогнозните цифри в БС. Дано всичко е наред, но това са стъпките ако на някой му се случи. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...