Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Заключена кола


Rumen Hristov

Препоръчано мнение

Здравейте колеги. Желая на всички щастливи и весели празници.

 

Искам да попитам за мнения как да отстраня следния проблем. Колата ми е напълно заключена и не мога да вляза в нея. Преди няколко дена смъкнах акумулаторът, за да го заредя, тъй като беше много много зле. Заключих всички врати от лостчетата вътре в колата, затворих предният капак и се прибрах. Днес отивам да поставям акумулаторът, вкарвам ключа, въртя на ляво, въртя на дясно - нищо не става. И разбрах, че няма нищо механично в ключалката на тази кола. Колата ми е 2008 Lancer GTS. И се изчерпах на всякакви идеи. Колата ми е в двора и не мога да я отключа. Просто не знам как. Ако някой може да ми обясни как е направено устройството, или по какъв начин бих могъл да я отворя, ще бъда благодарен. Ето така изглежда вратата отвътре: http://www.blog.automotiveaddicts.com/wp-content/uploads/2008/06/2009mitsubishilancergtsdoortrim01fixedsmall.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И тъй като опция за редакция просто не съществува, а линка ми не е активен, прикачвам снимката тук. И много моля да се въздържате от коментари подобни на, "Чупи стъклото" или "Изкриви вратата" и всякакви такива подобни, които на практика не са приложими, защото целта ми не е да си разбивам, а да отключа колата. Не се заяждам, просто вече получих няколко такива коментара от познати. :)

post-15856-008576100 1356930598_thumb.jpg

Редактирано от Rumen Hristov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата щом е GTS е с безключово палене, нали?

Ако е така взимаш дистнционното и от задната му страна ще видиш малко лостче, което трябва да мръднеш на страни.Така ще се отключи металната част на дистанционното,която всъщност си е най-обикновен ключ и с него можеш механично (като на жигули http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif) да отключиш шофьорската врата! Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата щом е GTS е с безключово палене, нали?

Ако е така взимаш дистнционното и от задната му страна ще видиш малко лостче, което трябва да мръднеш на страни.Така ще се отключи металната част на дистанционното,която всъщност си е най-обикновен ключ и с него можеш механично (като на жигули http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif) да отключиш шофьорската врата! Успех!

Точно така, на дистанционното би трябвало да имаш "шиш"....т.е. метален ключ..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Благодаря на всички за отговорите. Само малко дооточнение. Колата ми не е с без-контактно палене. Ключът представлява това: http://di1-4.shoppingshadow.com/images/pi/68/77/9f/113611662-260x260-0-0_mitsubishi+2008+mitsubishi+lancer+remote+key.jpg

 

Аз съвсем спокойно си го поставям в дръжката на шоф. врата и мога да го въртя и в двете посоки. Само че няма никаква механика в тази ключалка. Всичко е електронно. Изглежда има някакъв прекъсвач, който задейства машинките на централното заключване. И този прекъсвач няма да проработи докато не поставя акумулаторът обратно, което не мога да сторя докато не вляза в колата, за да отворя предния капак.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На колт съм отварял предния капак с тел, бъркайки през отвора на бронята и въздействайки на лоста. Огледай дали на лансера няма някаква възможност да направиш тази гимнастика...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Благодаря на всички за отговорите. Само малко дооточнение. Колата ми не е с без-контактно палене. Ключът представлява това: http://di1-4.shoppingshadow.com/images/pi/68/77/9f/113611662-260x260-0-0_mitsubishi+2008+mitsubishi+lancer+remote+key.jpg

 

Аз съвсем спокойно си го поставям в дръжката на шоф. врата и мога да го въртя и в двете посоки. Само че няма никаква механика в тази ключалка. Всичко е електронно. Изглежда има някакъв прекъсвач, който задейства машинките на централното заключване. И този прекъсвач няма да проработи докато не поставя акумулаторът обратно, което не мога да сторя докато не вляза в колата, за да отворя предния капак.

Пробвал ли си да влезнеш през багажника.Не съм запознат с колата в детайли, но ако имаш ключалкта там, може и да стане номера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал ли си да влезнеш през багажника.Не съм запознат с колата в детайли, но ако имаш ключалкта там, може и да стане номера.

 

За голямо съжаление изобщо нямам ключалка на багажника.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За голямо съжаление изобщо нямам ключалка на багажника.

Дет се вика на ингилизки SH*T!Освен да си поиграеш с телта, както колегата Емо е предложил, за друг вариант не се сещам.И аз съм го правил на моя Колт този номер, предполагам и на Лансъра ше има място да се манипулира затвора на капака.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако я беше забравил на фарове, щях да ти кажа със сигурност как да стане, но в случая ми е малко съмнително, дали ще се получи...Пробвай все пак да отвиеш лампичката на задния номер и да пуснеш ток през там. Добре е да не е от акумулатора, освен ако не си сигурен, че е почти точно 12v.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако я беше забравил на фарове, щях да ти кажа със сигурност как да стане, но в случая ми е малко съмнително, дали ще се получи...Пробвай все пак да отвиеш лампичката на задния номер и да пуснеш ток през там. Добре е да не е от акумулатора, освен ако не си сигурен, че е почти точно 12v.

Лелеййй, сакън, недей пробвай това на :mitsu-smiley: коли......... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Благодаря на всички за отговорите. Само малко дооточнение. Колата ми не е с без-контактно палене. Ключът представлява това: http://di1-4.shoppingshadow.com/images/pi/68/77/9f/113611662-260x260-0-0_mitsubishi+2008+mitsubishi+lancer+remote+key.jpg

 

Аз съвсем спокойно си го поставям в дръжката на шоф. врата и мога да го въртя и в двете посоки. Само че няма никаква механика в тази ключалка. Всичко е електронно. Изглежда има някакъв прекъсвач, който задейства машинките на централното заключване. И този прекъсвач няма да проработи докато не поставя акумулаторът обратно, което не мога да сторя докато не вляза в колата, за да отворя предния капак.

Това е ключ за Лансер от 2000 до 2007 година модела, при тях на шофьорската вратас има контакт в бравата, която командва централното на всички врати, обаче патрона на бравата е вързан механично към лостчето за отключване и закл. на вратата, така че би трябвало да можеш да отключиш с ключа вратата........за да не можеш, то нещо е станало в патрона.........пробвайте с тел да отворите капака ......ако не стане, тогава с щека за проверка на маслото на мотора,по възможност по дълга ,изкривете връхчето от долната й част така ,че да стане като кука , пъхнете м/у уплътненията на вратата и се опитайте да отключите ,като закачите палеца на вратата.........даже и с щекаю няма да стане, а с твърда тел, най добре е телта от тасове на джанти да ползвате.........тя е твърда и сравнително тънка.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е ключ за Лансер от 2000 до 2007 година модела, при тях на шофьорската вратас има контакт в бравата, която командва централното на всички врати, обаче патрона на бравата е вързан механично към лостчето за отключване и закл. на вратата, така че би трябвало да можеш да отключиш с ключа вратата........за да не можеш, то нещо е станало в патрона.........пробвайте с тел да отворите капака ......ако не стане, тогава с щека за проверка на маслото на мотора,по възможност по дълга ,изкривете връхчето от долната й част така ,че да стане като кука , пъхнете м/у уплътненията на вратата и се опитайте да отключите ,като закачите палеца на вратата.........даже и с щекаю няма да стане, а с твърда тел, най добре е телта от тасове на джанти да ползвате.........тя е твърда и сравнително тънка.......

 

Много ви благодаря. Днеска ще ходя да опитвам това с телта м/у уплътненията. За предния капак, просто не виждам как може даже да прокара тел под него. То буквално няма от къде. Много се позарадвах на идеята с крушката на номера, но другия колега ме поспря. Ако може да обясни защо да не го правя това, бих бил много благодарен. А колата не е 2007г а е 2008г. Не знам защо ключът е от по-старите, но колата със сигурност не е 2007г. По номера на рамата даже съм го проверявал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много ви благодаря. Днеска ще ходя да опитвам това с телта м/у уплътненията. За предния капак, просто не виждам как може даже да прокара тел под него. То буквално няма от къде. Много се позарадвах на идеята с крушката на номера, но другия колега ме поспря. Ако може да обясни защо да не го правя това, бих бил много благодарен. А колата не е 2007г а е 2008г. Не знам защо ключът е от по-старите, но колата със сигурност не е 2007г. По номера на рамата даже съм го проверявал.

Защото колега, при твоята кола всичко се управлява от ETACT компютър ,включително и фаровете/ габаритите, и при една такава интервенция може да окъсиш оперативните вериги и да изгори някоя от тях.........на компа нищо няма да му стане, тъй като то командва релета чрез управляващи вериги......

Твоя вариант е този с телта, но вземи по твърда тел ,така че да можеш да имаш по директен контрол в/у нея.......аз съм си направил от тел на тасове на кола такава и ми върши добра работа......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лелеййй, сакън, недей пробвай това на :mitsu-smiley: коли......... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif

Защо? Да се обзаложим ли, че работи?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лелеййй, сакън, недей пробвай това на :mitsu-smiley: коли......... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif

Не знам как е схемата точно при Лансер, но при доста други коли работи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как е схемата точно при Лансер, но при доста други коли работи.

 

Дори и да се управляват с компютър, накрая има релета, и ако лампите се комутират откъм минус (маса), лампата ще е свързана с плюса на акумулатора, което е целта на занятието.

 

Винаги може да се сложи ограничение на тока при този експеримент за да се намали риска, някакъв резистор от десетина ома, или една слаба лампичка 12V. Може дори да се пробва с 3 батерии по 4.5V. Но риск има винаги, ето например с телта може да си издраска дръжките и боята около уплътнението :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Варианта ти е,да си отвориш предния капак и да си сложиш акумулатора,не слушай тука разни щуротии да пускаш ток от не знам си къде и после да пишеш,ами нещо изгоря и еди си какво не работи.Това не е Гоуф 2-ка,че да няма проблем да му се пуска ток външно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То, това е най-добрия вариант, ама дали е възможен? Иначе упражнението , за което говоря съм го виждал за пръв път на къде по-съвременна и "натоварена" кола от Лансер.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно какво ще е официалното становище и съвет на БС за решение на проблема? Може в тяхната практика да са се сблъсквали с такава ситуация...

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако се стигне до работа с тел, може да ползвате и тел от чистачка, тънка е и някои дори си имат като кука оформено накрая. Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така. Днес взех една обикновена метална закачалка, отрязах я и я изправих. След това я промуших през вратата, но беше къса, да й се не знае на закачалката. Току да закача палчето и да го дръпна, и не може да стигне... Само ми разпроби оплътнението и ми изпонажули боята на вратата в един малък участък на горния край. Сега ще ходя да търся по-здрава и дълга тел и ще продължавам да се мъча, а после, то се е видяло, че ще сменям оплътнение. Апък боята ще видим дали може само да се полира малко на конкретното място. То е около 3см дълго и 1,5см широко това място, но е от вътрешната страна на вратата, така че не се вижда отвън и няма да ръждясва. Но ще видя как ще мога да го оправя. Иначе ме е шубе да пускам ток през кабелите отзад за светлините на номера...

 

А каква е тази тел от чистачка???

Редактирано от Rumen Hristov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що не се обадиш на някпй автоключар, поне да питаш...Също може и в Балканстар. Не знам системата дали работи с въздух, но ако е така, тази тел, няма да ти е много полезна. Най-добре си намери схема на механизма във вратата, понеже има автомобило, на които не минава този номер...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, толкова ли няма ключар, който да ти свърши работа!? Има такива магьосници .... За 80 лв. ще ти я отворят и докарат без акумулатор :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...