Премини към съдържание

Галант? Нещо взех да се замислям! Помогнете ми!


kenykirilov

Препоръчано мнение

Дам добър съвет, колега! Ок това означава ли че дизеловите мотори по малко се чупят от бензиновите? Аз доста теми изчетох в раздела ГАЛАНТ и много хора казват че са правили повдигачи да речем... това май им е слабост... освен това нямаше човек който да я е взел и в рамките на година-две да не му е стъпило с 3 хилки отгоре .. може би сте прави че има спекулации леко с цена на части и ремонти, но да речем за един Голф 3 такива неща не се говорят .. просто защото наистина не е скъп за поддръжка ( като изключим моя двигател, който има един куп вакуумни карантийки които струват пари, както и турбо пътищата, ок може би и скоростите на моята и на VR6 )

все пак ми се кара бензин на газ... все си мисля че ще излезе по евтино от дизела

 

 

Няма място за сравнение голф3 с галант , аз карам дизел 2000кубика 90 коня и много ме радва как се дърпа и върви старичак е 95 но е много пъргав и возиата му е супер , стига с тия немски кокали :) взимай един добър галант и не се чуди

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз да потвърдя, че като се качиш на японско ще забравиш всички гоуфове и т.н. Преди карах на баща ми Вектрата и като купувах кола търсих нещо европейско. Слава Богу попаднах на Тази Мазда и не съм вярвал, че ще съм толкова възхитен от нея. Преди 1 седмица я смених и аз за Галант, че разликата в комфорта и екстрите е много голяма. Моя съвет е твърдо за Галант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 години собственик на а4 коНби В7 модел каза пред майстора, където беше колата ми (за смяна на антифриз мисля че беше) - Тц, не ми `аресва. Много е опростено вътре. Това без никой да го пита. Попитах го - Добре, какво усложнено има в твоето а4? Освен врътката за пускане на фаровете, а моите се пускат от лоста за чистачките със завъртане, какво толкова по-красиво и в повече като копчета има в а4-ката? Ама климатроника имал 5 копчета и една врътка. Е, тук половината копчета правят по няколко неща, а при теб е за всяка функция копче... Ма не бил двузовон... Хе, ти пък нямаш 2ДИН :icon_bye:

Не знам, аз ако давам 18000 лева за кола, щях да искам да е с поне 3 пъти по-уютен интериор и толкова по-красива като дизайн. Ясно е кое по-доброто, но разликата в цената не компенсира, осве че наистина е три пъти по-скъпа от моя галант. А и силно се съмнявам че разликата в цената щеше да е толкова, ако и моят беше направен през 2006-та в същия си вид като сега...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А4 В7 е просто фейслифт на В6, просто никаква разлика освен наистина доста по-съвременните мотори. Един вид същия автомобил като А4 от 2001ва година...Не, че същото не се отнася и за Галант и предния модел...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
  • преди 3 седмици ...

Здравейте, колеги! И аз нещо започнах да се зачислям за Галант 2.5 V6 комби автоматик. За 5 години смених Мазда 626 2000г. (любима), Голф 4 V5 150к.с. (самолет, нямащ изхранване и побиращ максимум двама човека. Хлапашка забежка), А-класа 170 CDI (взета при първото увеличение на горивата), БМВ 320D 136к.с. (голямото ми зимно приключение из София през зима 2011-2012г. :icon_thumbup: ) и накрая само за 3 месеца - Субару Форестър S-turbo 170к.с. (продаден по спешни и неогтложни финансови причини).

След около месец пак ще съм пред избора на МПС и през последните 4-5 месеца без кола, бях напълно убеден, че тя отново ще е Субару - или Форестър или Аутбек, но... се возих и покарах Галанта на един приятел и вече не съм толкова сигурен. Визията на колата няма какво да се коментира, то е ясно. Возията - най-добрата от гореизброените. Автоматикът - лично аз съм доволен. Интериорът - много приятен, като на японска кола, т.е. семпъл, практичен и без излишни червени и сини лампи и осветяване. Климатроник - идеален. Багажник - огромен (комби). Двигател - V6 какво да се коментира. Поддръжка в сравнение със Субару - далеч по-евтина.

Така че съм пред сериозна дилема. Желанието ми е да спра най-накрая със сменянето на коли и да попадна на нещо хубаво и да си го карам поне две - три години. Да спра с наливането на пари за ремонти - около 8 000 лева сумарно за всички гореизброени автомобили. Единственото нещо, което ме възпира при Галанта е просветът му - 150мм. Не че всяка зима ще е като миналата, но все пак ми се ще автомобилът да не ляга по корем при всеки по дълбок коловоз.

Какво ще кажете, колеги, за дилемата ми?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще кажете, колеги, за дилемата ми?

 

Ами колега, знаеш.. всяка кола си има плюсове и минуси. Ако Галанта ти е на сърце вземи си някой по-запазен и опитай, може пък да се окаже това което ти трябва и да избуташ някоя и друга годинка :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С тая смяна на коли,както си я почнал,само от обслужването ще ти се завие свят и недай си боже да има още нещо "интересно" и кво праим ??? Ще дадеш,примерно,2000 лева за няколко месеца и ще почнеш да пишеш,аааа тоя Галант много скъп,златен ми излезе,да бях си карал ГоУф-а.Тая кола или е с тебе или не,ако я караш докато издъхне и я пуснеш за продажба,почти нищо няма да вземеш,дори и да я продадеш. Имам приятел с твоите умения да сменя колите и с тия финансови проблеми дето има,както и ти,еми с Галант ако си няма да се видиш с парички,дори и само да я зареждаш с гориво.Сам си преценявай,колко караш и можеш ли да я поддържаш колата.Успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С тая смяна на коли,както си я почнал,само от обслужването ще ти се завие свят и недай си боже да има още нещо "интересно" и кво праим ??? Ще дадеш,примерно,2000 лева за няколко месеца и ще почнеш да пишеш,аааа тоя Галант много скъп,златен ми излезе,да бях си карал ГоУф-а.Тая кола или е с тебе или не,ако я караш докато издъхне и я пуснеш за продажба,почти нищо няма да вземеш,дори и да я продадеш. Имам приятел с твоите умения да сменя колите и с тия финансови проблеми дето има,както и ти,еми с Галант ако си няма да се видиш с парички,дори и само да я зареждаш с гориво.Сам си преценявай,колко караш и можеш ли да я поддържаш колата.Успех.

Благодаря! При Субару първоначалното обслужване - ангренаж, ролки, водна помпа, масло двигател, масло диф, масло ск. кутия, свещи, охл. течност е общо 1200лв. И то без да се прави нищо по окачването. Смених по-късно 2 нормални (не с нивомат) амортисьори за общо 420лв. Не вярвам да ме уплашат първоначалните разходи при придобиването на колата. Голфът беше грешка, начесване на крастата - първа кола със 150к.с. и първи автоматик. Ремонтите по ГоУфа бяха "само" около 1000лв. Единствената кола, която съм продал поради финансови причини, беше Форестъра и за него ме беше най-яд. Финансовите причини бяха еднократни и отминаха. Финансови проблеми нямам след като съм си позволил да налея около 8000лв. за 4-5 години в 5 различни коли. Просто вече ми се струва нередно първоначалните разходи да са 2000лв., а не 500-1000лв. Просто желанието ми е за следващата кола да не наливам огромни суми, както първоначални, така и последващи. Нямам проблем и със зареждането - в нито един момент от притежаването на ГоУфа (15-17 градско) и на Форестъра (12-15 градско) не съм имал намерение да слагам газова. При ГоУфа си беше шок. До този момент бях карал кола с разход 9-11 градско и притежаването на ГоУфа съвпадна с първия голям ръст на цените на горивата, т.е. двоен шок-от разхода и от увеличениието на цените на бензина. Едно е да зареждаш в един момент за 40-50лв., а друго е за 140-150лв. Просто разликата беше изведнъж и огромна. Знам, че Галанта ще ми гори 13.5-16 градско. Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има го и другия момент. Когато задържиш една кола 4-5 години, както аз например, не мислиш да я продаваш и гледаш да я поддържаш в отлично техн. състояние. По едно време се оказва, че си дал 2-3 хил. лв. (понякога и повече, според каквото се строши) и можеш да я продадеш за 4000. Просто повече няма кой да плати. Тук вече опираме да това кой доколко е склонен да поддържа автомобила си. Все повече хора спестяват от това, дори от масло и филтри (купуват евтини и карат колкото може повече със старите). Когато на пазара на употребявани возила попаднеш на такъв екземпляр, марката се зачертава от списъка с евентуални следващи покупки. Мислиш, че марката не е добра и покупката й е била грешка. Съжаляваш какво е можело да вземеш, пък ти видиш ли си се заблудил от писаници и приказки на някакви непознит. За съжаление виждам все повече хора, които пет пари не дават за поддържане и после разкарват возилото и купуват друго, което също не задържат дълго. Един вид карат без да поддържат (да харчат различни пари от тези за гориво). Както е тръгнало ще се напълни със стари навеси, които нямат създаване.

 

Карал съм Е46 2.0 бензин, но беше с 19-ки и не мога да съм сигурен дали вози по-добре от галант, щото моят е с 15-ки и гУеми гуми. Казвал съм го няколко пъти вече. За мен галантите са сред подцените автомобили на пазара и това е така от 4 години насам. Много рядко ще се намери някой да се "излъже" да купи такава кола.

 

Зимата не е най-проходимата кола. Тя не е толкова ниска, колкото предната броня й е ниско. Моята е на 14 см. от пътя и е с нормално окачване (пружини и маслени аморт.). Щом ти е харесала, взимай. На мен още си ми харесва. За 300-ина лева ще й вземеш ремък и ролки, ще прегледаш ходовата част и с времето каквото излезе. Ако се вглеждаш все ще намираш по нещо да се чопли. Аз поне съм така :-)

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за коментара! Аз съм идеалният продавач на собствените ми МПС-та. Както казваше един приятел: "Трябва да си купете кола от него"! Аз профилактирам и оправям на 100% новопридобите МПС-та. След това меракът ми минава - било поради размера на разходите, било поради омръзването от конкретната кола, било поради харесването на нещо ново и различно. Всичките ми приятели минаха през момента със смяната на многото коли, когато бяха на по 18-24 години. Аз през това време учех и стажувах. Станах на 29 години и започнах с ротациите. Това дали ще ми хареса, онова дали е готино, третото как върви, четвъртото как ускорява, петото колко вдига, но пък и колко гори и т.н., т.н. Винаги съм харесвал излъчването на Галанта, но до скоро не бях нито се возил, нито карал. Вече съм пробвал Мици и ми хареса, пък и започвам да се кротвам и съм готов да се отдам на някоя :D , ако не за постоянно, то поне за по-продължителна връзка. За пръв път от 5 години издържах 5 месеца без собствено МПС. Ще го мисля. Вече съм започнал да мисля и да питам по-знаещите и опитни с даден модел преди да инвестирам пари, очаквания, нерви и т.н. Затова и питам тук във форума. Ето тази (макар и синя) хубавица съм харесал: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11319264719961562&f1=details&slink=24xh3m.Поздрави!

Редактирано от zlost
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-скъпоструващият ремонт може да бъде точно автоматичната трансмисия. От там нататък всичко е под 1000-те лева (вкл. кутията може да е по-евтино да се направи). Слаби точки са предните сп. дискове, тропкащи хидравлични компенсатори, тръгнала ръждица по веждите на задните калници, по някой и друг болт в двигателния отсек около предницата, изгоряла крушка тук-там (примерно по климатроника и или друга подсветка). Окачването е по 3 носача на колело, като правите са най-отговорни и като са износени шарнирите им не се "обаждат". Не е макферсън, а уишбоун. Иначе от накрайници и рейка не страдат повече от едно ауди или "еБеМтиВе". Рядко създават грижи и смени ли се дадена част с хубава такава и кадърен монтаж - ще изкара много, много време.

Току що си поръчах свещи NGK по каталог - 34 лв/бр. Обещаха ми отстъпка и ги чакам на ~150 лева 6-те броя, пък ще видим. Взех си уплътнения за свещите - 6 броя и гарнитури за капаците на клапаните за двете глави. Някои хора ще кажат, че за тези пари може да си купят кола...

Комбитата отзад по принцип са с нивомат. Съфорумци да кажат как се определя дали работи коректно.

 

Добре изглежда този от линка, който си дал. Кожа, люк, нарди волан, типтроник, изглежда голяма свежарка. Блокаж, борд. компютър няма, ESP, автом. контрол на стабилността, както и филтър за твърди частици - няма. Останалото изглежда коректно.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вземай тогава Галанта и като го оправиш и ти омръзне, ми се обади да го купя ..:D

Сега сериозно, каквото и да вземеш, вече сам си се убедил, че кола без поддръжка още не е измислена ..:)

Най важното е да си отваряш очите при покупката и да попаднеш на читав и пазен екземпляр, другото е въпрос на късмет ..

Галанта не е толкова страшен за поддръжка, щом си обслужвал и поддържал фори, не може да те уплаши, пък и разхода му е по нисък, тъй че скачай смело на Галанта, ама не чак много смело и слепешката, а гледай какво взимаш ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! И аз нещо започнах да се зачислям за Галант 2.5 V6 комби автоматик. За 5 години смених Мазда 626 2000г. (любима), Голф 4 V5 150к.с. (самолет, нямащ изхранване и побиращ максимум двама човека. Хлапашка забежка), А-класа 170 CDI (взета при първото увеличение на горивата), БМВ 320D 136к.с. (голямото ми зимно приключение из София през зима 2011-2012г. :icon_thumbup: ) и накрая само за 3 месеца - Субару Форестър S-turbo 170к.с. (продаден по спешни и неогтложни финансови причини).

След около месец пак ще съм пред избора на МПС и през последните 4-5 месеца без кола, бях напълно убеден, че тя отново ще е Субару - или Форестър или Аутбек, но... се возих и покарах Галанта на един приятел и вече не съм толкова сигурен. Визията на колата няма какво да се коментира, то е ясно. Возията - най-добрата от гореизброените. Автоматикът - лично аз съм доволен. Интериорът - много приятен, като на японска кола, т.е. семпъл, практичен и без излишни червени и сини лампи и осветяване. Климатроник - идеален. Багажник - огромен (комби). Двигател - V6 какво да се коментира. Поддръжка в сравнение със Субару - далеч по-евтина.

Така че съм пред сериозна дилема. Желанието ми е да спра най-накрая със сменянето на коли и да попадна на нещо хубаво и да си го карам поне две - три години. Да спра с наливането на пари за ремонти - около 8 000 лева сумарно за всички гореизброени автомобили. Единственото нещо, което ме възпира при Галанта е просветът му - 150мм. Не че всяка зима ще е като миналата, но все пак ми се ще автомобилът да не ляга по корем при всеки по дълбок коловоз.

Какво ще кажете, колеги, за дилемата ми?

 

Здравей, колега! Вече за 5000-6000лв. може да си намериш читав Галант и да те радва дълго време. Като гледам, като мен обичаш да си поддържаш добре колите и сигурно след покупката ще налееш още доста пари, ако искаш да стане както трябва. Части има оригинални и афтърмаркет, според възможностите си преценяваш на кои да залагаш.

Общо взето след закупуването най-вероятно ще ти се наложи да смениш ремъци и ролки от 300 до 600лв. в зависимост дали ще се наложи водна помпа или хидравличен обтегач, ако взимаш автоматик ти трябва около 150лв. за оригинално масло, свещи пак около 150лв. Мисля. че комбитата след 2000г. са без нивомат (ако греша нека колегите ме поправят),пружините е почти сигурно, че след 10г. служба ще са си изпяли песента и ще трябва нови, пак около 150лв. 2бр., ако решиш да сменяш амортисьори към 400лв 4бр. Оригиналните носачи са много скъпи (около 400лв. е бр.), но имат и по евтини заместители, както някой се рециклират без проблем. За височината, с оригиналните пружини, бих казал, че дори е висок спрямо доста други марки автомобили. За мен най-големите минуси са, че няма добра антикорозионна защита и че няма добра шумоизолация. Аз освен Галанта се кефя много и на Субару Аутбек трета генерация от 2004г. но още държат цени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямат нивомат след 2000. Това комби ми харесва така по снимките. Трябва да се види. На автоматичната кутия трябва да смениш маслото, много плавна е, нагажда се според стила ти на каране, аз лично съм доволен. Не е лошо да заведеш някой, който е наясно със слабите страни на галанта. Успех, надявам се да се присъединиш към нас "милионерите" :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви! Автоматикът много ме влече с това градско. Лявото си коляно здраво ме боли вечер. Каквато и машина да харесам, първо ще я заведа при DJ-я за мнение и след това ще купувам. Ще дам знак като тръгна да правя нещо и след като го направя. Поздрави!

Редактирано от zlost
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моите дилеми за покупка на Галант изчезнаха само след 5 минути каране на v6 24v притежание на един познат. Веднага разбрах, че това е моята кола и започнах да събирам парички за покупка. И така вече и се наслаждавам пети месец, като лично за мен има нужната динамика, комфорт и агресивна визия. Всеки ден си начесвам егото забелязвайки как ме заглеждат, като преминавам покрай спирки, пешеходни пътеки и светофари :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз сьм се запалил по Галанта но жената като се влюби тоя Спейс Вагон и това е :) Викам и виж колко е елегантен и красив Галанта. Ще отидем да видим и някой Галант. Ама тя не . Твьрдо си е харесала Вагона:) Тя ще си я кара колата така че тя си избира но на мен лично ще ми е кофти че неиска Галанта. Все пак ще направя опит като ходиме да гледаме Мицибушита да я омая с някой красавец Галант ама дали ще успея незнам:) хаха

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз сьм се запалил по Галанта но жената като се влюби тоя Спейс Вагон и това е :) Викам и виж колко е елегантен и красив Галанта. Ще отидем да видим и някой Галант. Ама тя не . Твьрдо си е харесала Вагона:) Тя ще си я кара колата така че тя си избира но на мен лично ще ми е кофти че неиска Галанта. Все пак ще направя опит като ходиме да гледаме Мицибушита да я омая с някой красавец Галант ама дали ще успея незнам:) хаха

Галанта има агресивна визия, която не се харесва особено на жените (с малки изключения). Жените определено харесват визията на Каризма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз сьм се запалил по Галанта но жената като се влюби тоя Спейс Вагон и това е :) Викам и виж колко е елегантен и красив Галанта. Ще отидем да видим и някой Галант. Ама тя не . Твьрдо си е харесала Вагона:) Тя ще си я кара колата така че тя си избира но на мен лично ще ми е кофти че неиска Галанта. Все пак ще направя опит като ходиме да гледаме Мицибушита да я омая с някой красавец Галант ама дали ще успея незнам:) хаха

 

Аз водих и дъщерята и спечелихме с числено превъзходство :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Избрал си правилна стратегия и си спечелил:) хаха

Жената изхожда от това че според нея Спайс Вагона (до 99 година) бил по удобен и функционален да вози децата и кучето пьк и мене като трьгнем на някьде. Според мене и комбито на Галант не е по малко функционално. А и Галанта е по нова година за сьщите пари като Спайс Вагона. Иначе приятел от форума който има Вагон ми е споделял че 5 години никакви проблеми с тая кола и е желязна. От кьм ходова част Вагона ще е по евтин за обслужване и ремонт но пьк предницата на Галанта не се прави всеки ден така че не е болка за умиране . Който и от двата модела да се вземе заьлжително ще е 2.0 MPI мотора. Тоя мотор единствено ме смущава малко до колкто сьм чел вьв форума че тва стьпково моторче е дефицит и е доста скьпо. Хидравличните компенсатори не ме плашат и да има за смяна защото ги има на приемливи цени. Рьчните скорости при Галанта си имам едно на ум( 500 лв за ремонт и лагери) след като четох за проблемите с лагерите. При Вагона май не сьм чувал да имат проблеми сьс скоростите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...