Премини към съдържание

Галант? Нещо взех да се замислям! Помогнете ми!


kenykirilov

Препоръчано мнение

А бе, пичове, точно се бях надъхал за следващата кола да бъде Галант... и вие ми убихте желанието.. карах Пежо 205 1.4 моно ... карам в момента Голф 3 1.9 тди 110 коня, който мисля да оставя на баща ми и Галант-а беше вариант за мен ама нещо тая поддръжка ми стъпва на поддръжката на Алфа 156...дори повече.. щото там по двигателя на моя приятел не сме пипнали ( както и по двигателя на братчет ми) съответно 1.9jtd и 2.4 jtd . По удачния избор откъм харчлък и части кой ще бъде... бях се насочил към Галант 90 коня дизел, но сега заглеждам един Меган Коч който с лети джанти 16ски , чип, k&n филтър, генерация без грам ръжда и с перфектно окачване ( почти всичко е правено пред мен по тая кола ) се продава за 2.500 с коментар по цената! Да се пренасочвам ли към тоя тип Рренде или към вектри ... астри.. и ауди а3, имайки в предвид цените за поддръжка на Галанта в сравнение с изброените... струва ми се скъпичко?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А бе, пичове, точно се бях надъхал за следващата кола да бъде Галант... и вие ми убихте желанието.. карах Пежо 205 1.4 моно ... карам в момента Голф 3 1.9 тди 110 коня, който мисля да оставя на баща ми и Галант-а беше вариант за мен ама нещо тая поддръжка ми стъпва на поддръжката на Алфа 156...дори повече.. щото там по двигателя на моя приятел не сме пипнали ( както и по двигателя на братчет ми) съответно 1.9jtd и 2.4 jtd . По удачния избор откъм харчлък и части кой ще бъде... бях се насочил към Галант 90 коня дизел, но сега заглеждам един Меган Коч който с лети джанти 16ски , чип, k&n филтър, генерация без грам ръжда и с перфектно окачване ( почти всичко е правено пред мен по тая кола ) се продава за 2.500 с коментар по цената! Да се пренасочвам ли към тоя тип Рренде или към вектри ... астри.. и ауди а3, имайки в предвид цените за поддръжка на Галанта в сравнение с изброените... струва ми се скъпичко?

Кво го мислиш вземай ла..ото, не се занимавай с Галантите

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За 3 бона галант с милион кусури ще купиш, ще изхарчиш още 4 да стане на кола. Махай тая опция :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, каквото и да вземеш за тия пари все ще се налага да правиш.. така че вземай това, което ти харесва най-много. Аз моя Галант го взех за 3600 преди 3 години и по двигателя не е пипано нищо освен обслужване, но пък по окачването съм правил ремонти.

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А бе, пичове, точно се бях надъхал за следващата кола да бъде Галант... и вие ми убихте желанието.. карах Пежо 205 1.4 моно ... карам в момента Голф 3 1.9 тди 110 коня, който мисля да оставя на баща ми и Галант-а беше вариант за мен ама нещо тая поддръжка ми стъпва на поддръжката на Алфа 156...дори повече.. щото там по двигателя на моя приятел не сме пипнали ( както и по двигателя на братчет ми) съответно 1.9jtd и 2.4 jtd . По удачния избор откъм харчлък и части кой ще бъде... бях се насочил към Галант 90 коня дизел, но сега заглеждам един Меган Коч който с лети джанти 16ски , чип, k&n филтър, генерация без грам ръжда и с перфектно окачване ( почти всичко е правено пред мен по тая кола ) се продава за 2.500 с коментар по цената! Да се пренасочвам ли към тоя тип Рренде или към вектри ... астри.. и ауди а3, имайки в предвид цените за поддръжка на Галанта в сравнение с изброените... струва ми се скъпичко?

Еми колега няма начин да няма разлика. Сравняваш различни класове коли и правиш обобщение. Но каквото и да вземеш все ще има какво да се прави. Затова вземаш каквото ти хване окото и късмет....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Алфа 156 с 1.9JTD без чипС не враЙ на фона на дизеловия галант. Преди да взема галант карах за проба една 2.4JTD и не ми направи впечатление да върви като за 136 коня. Един от форума на алфа я беше карал и каза, че е била доста бърза. Пък аз мислех, че дебитомерът е дал фира и затова не тегли. Тогава това се оправяше срещу 400 лева. Приятно впечатлен бях от спирачките на 156-цата. Много по-добре от всички галанти с фабрични спирачки. Обезшумяването е малко по-добро при алфата. Даже изпуснах една за 3500 ойро в Нюрнберг. Беше затворена автокъщата и като се върнали моите хора, алфата била продадена. Иначе се кара приятно и не са лоши машини. Не знам за какво правене на двигател говориш и какво си чел.

Проблемите при реното ще са едни, при алфата други и при галанта трети. Проблеми ще има, гаранция и ще трябва да се купува това-онова.

Ауди а3 също не може да вземеш за 3000 лева. Ще е някакъв занемарен екземпляр с изпоизносен интериор и на много километри.

Астра G също не е лоша. Мотора 2.0 със 101 конски сили е сполучлив, върви прилично и е по-икономичен от този на галанта. Също така е по-шумен на място.

Щом ти харесва реното коуч и знаеш достатъчно за колата, щом с 2 порти не е проблем, има коментар на цената, харесва ти и ти трябва кола, тогава действай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В никой случай Галанта не е по-чуплива кола от другите марки. В нашия форум напоследък се забелязва тенденция на преекспониране на проблемите по Галантите. Не е задължително проблемите на десетина коли да се случат на едно място в един автомобил. Аз карам четвърти Галант от 1995 г. насам и освен консумативи, и някой шарнир и накрайник заради калпавите ни пътища , други ремонти не съм имал. Разбира се важно е когато купуваш да си отваряш очите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш Мицубиши със що-годе евтина подръжка, що не погледнеш нещо такова: цък или такова: цък. SpaceStar също е добър избор, но не вярвам да се кефиш на ванове. Наистина за тези пари, все ще трябва да правиш нещо, каквато и кола да вземеш... Най-добре е, като ще е евтино, да е от познат. Така че, ако Рендето е позната кола, взимай :). За мен лично, нещата стоят така: Японското производство е безупречно до към 2000г, за жалост вече поостаря... Каквото и по-ново да вземеш (италиянско, японско или немско), все е чупливо и все е със скъпи ремонти. Аз лично имам афинитет към японското и италиянското. И следващата ми кола ще е 4х4 от по-старите дизели :) (за джипка говоря)

ПП: Ако досега не си пробвал японка, сега е момента :). Търси я по-стара, но запазенка :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря за адекватните мнения! Истина е, че по принцип от кола до кола разликата е от тук до китай! Истина е също, че и всичко опира до късмета да уцелиш що годе нормална колица. Обаче третата истина ме плаши - връщане на километражи, миене на двигатели, изчукване и изпръскване, добавки в двигателя... и всичко това трикове на пичагите по борсата! Колата мърка днес, а утре ръмжи за части :( .. Моя голф беше пушка в автокъщата и след 2-3 седмици... намали вървеж.. пушеше.. и какво... ремонт на помпата 230 лева, турбо- 300 лева, маркучи за вакуум около 20 лева, 2 вакуумни клапанчета- 75 лева... ( ролки, ремъци и динамо още при покупката) ... страшно е.. разбира се сега колата е наред но е на 6 бона вече. Как бих могъл да позная нормалната кола, нуждаеща се от 2-3 дреболийки пред тая, която днес върви добре, а утре иска клапани и гарнитури едва ли не.

На мен ГАЛАНТА ми хареса щото е злоба.. вида е уникален... падам си по спротен тип коли но цените на горивата са страшни! Разглеждах Тойота Селика ( с кръглите фарове) 1.8 мотора, разглеждах юбилейния Опел Астра 100... какво ли не разгледах и за всяко ми изредиха толкова много проблеми които разбираш ли при тоя модел ВИНАГИ се били проявявали.. че се отказах от всякакви коли яки на вид... единствената от която не са се оплакали е Хонда Сивик 1.6 Витек 125 коня купе двувратка, но тя пък била супер несигурна кола откъм ламарини... е няма угода явно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

В никой случай Галанта не е по-чуплива кола от другите марки. В нашия форум напоследък се забелязва тенденция на преекспониране на проблемите по Галантите. Не е задължително проблемите на десетина коли да се случат на едно място в един автомобил. Аз карам четвърти Галант от 1995 г. насам и освен консумативи, и някой шарнир и накрайник заради калпавите ни пътища , други ремонти не съм имал. Разбира се важно е когато купуваш да си отваряш очите.

 

Напълно съгласен с мнението на Krasko. Няколко човека във форума преекспонират, но и това ще има своя край.

Подробно погледнато Галант е много добра кола и поддръжката и не е чак толкова скъпа.

При всички положения се колегата трябва да търси запазен екземпляр.

Добре е, че във форума има много части втора употреба, ако все пак се наложи някоя скъпа смяна на определена част.

Всичко друго, като консумативи е напълно поносимо. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш Мицубиши със що-годе евтина подръжка, що не погледнеш нещо такова: цък или такова: цък. SpaceStar също е добър избор, но не вярвам да се кефиш на ванове. Наистина за тези пари, все ще трябва да правиш нещо, каквато и кола да вземеш... Най-добре е, като ще е евтино, да е от познат. Така че, ако Рендето е позната кола, взимай :). За мен лично, нещата стоят така: Японското производство е безупречно до към 2000г, за жалост вече поостаря... Каквото и по-ново да вземеш (италиянско, японско или немско), все е чупливо и все е със скъпи ремонти. Аз лично имам афинитет към японското и италиянското. И следващата ми кола ще е 4х4 от по-старите дизели :) (за джипка говоря)

ПП: Ако досега не си пробвал японка, сега е момента :). Търси я по-стара, но запазенка :D

Дам добър съвет, колега! Ок това означава ли че дизеловите мотори по малко се чупят от бензиновите? Аз доста теми изчетох в раздела ГАЛАНТ и много хора казват че са правили повдигачи да речем... това май им е слабост... освен това нямаше човек който да я е взел и в рамките на година-две да не му е стъпило с 3 хилки отгоре .. може би сте прави че има спекулации леко с цена на части и ремонти, но да речем за един Голф 3 такива неща не се говорят .. просто защото наистина не е скъп за поддръжка ( като изключим моя двигател, който има един куп вакуумни карантийки които струват пари, както и турбо пътищата, ок може би и скоростите на моята и на VR6 )

все пак ми се кара бензин на газ... все си мисля че ще излезе по евтино от дизела

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дам добър съвет, колега! Ок това означава ли че дизеловите мотори по малко се чупят от бензиновите? Аз доста теми изчетох в раздела ГАЛАНТ и много хора казват че са правили повдигачи да речем... това май им е слабост... освен това нямаше човек който да я е взел и в рамките на година-две да не му е стъпило с 3 хилки отгоре .. може би сте прави че има спекулации леко с цена на части и ремонти, но да речем за един Голф 3 такива неща не се говорят .. просто защото наистина не е скъп за поддръжка ( като изключим моя двигател, който има един куп вакуумни карантийки които струват пари, както и турбо пътищата, ок може би и скоростите на моята и на VR6 )

все пак ми се кара бензин на газ... все си мисля че ще излезе по евтино от дизела

Не, ти мен недей да ме слушаш. Аз за себе си говорех - че искам да пробвам нещо високопроходимо и с висок въртящ момент при ниски обороти (за теглене на товари), такъв бензин досега не е измислен (освен ГДИ и боксерите). Действително бензин на газ е по-евтин за подръжка заради липсата на слаби звена (турбо, дюзи, гнп, съединител и мн. др.) Така че, щом като за себе си си решил, че искаш бензин на газ - това е правилен избор. Недей да повдигаш въпроса "бензин или дизел" че ще настане голяма полемика във форума :D. Държа да отбележа, че и аз не искам да го повдигам :). Колкото за Галант - ако си прочел темите във форума, следва да знаеш, че слабите му звена са следните:

1. спирачки (криви дискове);

2. повдигачи (на всички бензинови двигатели) - разтропват се, проблемът се решава със смяна;

3. скоростна кутия (ако е механична - лагери, ако е автоматична - просто се разваля, и двете са поправими, ремонта излиза около 500 лв +/- 200-300 лв :));

4. ръжда - тук е ясно, всички имаме опит :);

5. окачване - поради това, че е многораменно, следва че има повече гумени елементи и шарнири; колко бързо се разтропва не знам, уж е здраво, колегите са го писали по другите теми;

6. ако ще е бензин 6 цилиндъра - нищо по-специално от другия 2.0 4 цилиндъра, само дето свещите са в пъти по-скъпи; разлика в разхода няма голяма (0.5-1л);

Не държа да съм изчерпателен с точките, сигурно изпускам нещо. Всичко това може никога да не ти се случи да го правиш, а може да се случи всичкото наведнъж. Никога не съм имал Галант, просто ти систематизирам цялата информация, която съм чел из форума, и която и ти можеш да намериш.

 

С две думи - ако си приготвил 3 бона, хубав Галант трудно ще вземеш...

... което не значи, че за 3 бона ще вземеш нещо друго хубаво :).

Както казах - в този случай най-добре вземи кола от познат.

ПП: Веднъж се возих в един Коч - седалките ми бяха доста неудобни, все едно съм седнал в трапезарията да обядвам. Не ми харесва като кола - под капака всичко е наопаки :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я си карай Гоуф-а и не се занимавай с тия скъпи японски коли,с пари няма да се видиш,частите скъпи изглеждат и всички ще те гледат като минаваш с каква кола си:). Ако искаш еФтино,не е това колата за теб,има достатъчно евро-бангии с евтини части за тая цел,а бърза и добре изглеждаща кола,дето да не се чупи,е и аз търся такава,пиши като я намериш :drinks:.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В момента съм със Опел астра (от старите) и при първа възможност ще я сменя ! ! ! Много добри коментари съм чувал за Галанта !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сетих се за една стара тема.

Никаква опасност 156-ците да са по-добри от нашите парчета. Те в сравнение с нашите са като пръдня в тайфун - едно голямо нищо.

 

И още в същия дух, но под формата на

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Привет аз съм нов във форума (от около месец само чета из него), но просто не се сдържам да споделя усещането от това да караш Галант. Мания..........

Преди около няколко месеца бях решил, че ще сменям старата Астарица (Орел Астра) с нова (на старо ) кола и се почна едно умуване. Знаех, че искам бензин и голям двигател (горивото не го плащам аз и ми беше писнало от 1.4 пр***ята на гореспоменатия "автомобил"). Знаех, че искам да е с 4 врати (никакви хечове, никакви купета). Никакви дизели (не съм почитател на нафтовите печки). Не исках Фолцваген (при всичките ми уважения към притежателите им това за мен не е кола - особено Голф). За Бенц, ауди, БМВ съм слушал, че поддръжката била скъпа (което си е адски относително). Друго движещо за мен беше интериора - много важно. Кожа, екстри, глезотийки и т.н. (Бях минал и през варианти на Мицубиши галант, каризма, лансер въобще всички коли ама от вътре ми се виждаха дървени таблата им а 166 е с дисплай сатнав и т.н.)

 

По странни стечения на обстоятелствата 3-ма пича от моята компания по същото време си купиха коли - все алфи. С един вече притежаващ такава, в компанийката ни станаха 4 и малко по малко и аз се зарибих, та се спрях на Алфа 166. По едно време вече се бях побъркал и бях регистриран във форума им, научих почти всичко за тази кола, уолпейпъри ала бала. Всяка вечер се говореше какви резачки са алфите, колко изпилени им били двигателите, дизайн, детайли италианци тва онва.........

 

Изтеглих кредит и започнах да си търся начини да ми вкарат от чужбина. Бях решил, че за нищо на света няма да си взема кола от БГ. Ама времето минаваше, говорих с доста познати на познати, които вкарват и в крайна сметка аз си оставах с пари в джоба и без кола - причини много. Накрая взе да ми писва и отидох на Горубляне. Обикаляме ние 4 човека, в най-големите жеги, цяла събота и няма такава алфа каквато си търся. Аверите ми постоянно ми показваха тройки, хюндай купета, пежо 406 (пининфарина), е-класи, 156-ци, ц-класи, пасати (опазил ме господ ) и всякви други ама проблема беше, че знаех какво търся.

 

Съвсем случайно на "н"-тия час визирах отдалече акулоподобната муцуна на бъдещата ми кола. Ооооооо бейби моята Мицубара. Харесах я веднага. Тъмно син металик, нов внос от Швеийцария, седан, ляти джанти, кожен салон, климатроник, чеинджър, круиз контрол, тракшън контрол, ел. седалки, ел огледала, ел. шибидах (или люк - все тая), автоматик (и това много го исках - да не се занимавам из гадните софийски задръствания нали съм си гъзе и най-сладкото 2.5 в6 - хахахахахха откачих.

 

Обаче много добре не е на добре измамника който отговаряше за групичката от трошки около Мицу (и не го включително) - Вальо Артиста. Започна да ми обяснява, че климата и била ок. А тя не работи въобще, да го ***. Казах му, че много ми харесава колата и ще я гледам пак с един приятел (бясен монтьор който оправя (разбирай маскира) гробници за 2 автосалона като на Бат Вальо и измамническите им трикове са му ясни). Вальо естествено не знаеше това, но както и да е. Идвам с моя човек - а той преди това ми казваше, че ако си купя Алфа въобще да не му се вявам в сервиза Като я видя много му хареса. Карахме я, ала бала. Каза ми, че е блъскана отзад (евала), каза ми има някакви лагери прее****. Абе помогна много и каза "взимай Японската Чекия" само да ти оправят климата. Артиста казва "то само фреонче трябва да се доналее за 50 лв.". Ама аз защото знам компресорчетата колко са и му казах "Пич напълни я с *айна ако щеш утре идвам и я купувам, ако тоя робот духа студено ок?". През цялото време до другия ден само си мислех за Мицу - бях се влюбил. Даже толкова, че бях готов да я взема и със счупен климатроник. Както и да е. Отивам на другия ден и на терените вече се беше появил на Вальо Артиста шефа - Петьо Петела (имената и псевдонимите са истинки - бягайте далече от тези измамници на Горубляне под Цариградско откъм страната на Пловдив.). Копелетата бяха направили така, че климата работи 5-7 мин колкото да направим сделката. Добри са - няма спор. Така и не разбрах как го направиха. С един мой приятел държахме ръцете си на отворите и дънеше студено като за световно. Купих я качих се на цариградско и до там........... ТОПЛО. В последствие се оказа КОМПРЕСОРЧЕ хахаххаха. 1500 лева ново. ЧЕСТИТО НА ПЕЧЕЛИВШИТЕ - считай моя милост.

 

После се почнаха несгодите. Забравих я на задна една вечер. През ноща се е засилила и се изтряскала в един гараж - стоп броня и калник. Откачих. От каското нищо - ку*ец. На всичкото отгоре трябваше да се разбравям с няква откачена лелка - собстеника на гаража. Искаше да и плащам ремот на зида я на него му нямаше нищичко - малко синьо от боята МИ. Амам както и да е. Кибичих цял ден в кат за протокол, после ми оцениха щетата на 600 лева и като ми приспаднаха вниските взех 96 лева. 96 ЛЕВА. Та аз даже не мога да се усмихна с тея пари. Оригинален стоп струва - не ми се мисли. И защото колата ми била над 10 години (губя мача за няколко месеца ) нямало такъв филм, те да ми я оправят или аз да им дам фактура. Измамници - Уника (Витоша се тая).

 

После се почнаха ремончетата. Разбрах (от фоума, ВАС тоест), че най-добре е да я закарам при Пламен. Там разбрах, че играта е много дебела, защото имам няколко по-специфични проблема (освен климатика и резонните смени на консумативи). Хубавото е, че бях подготвен психически за това. И финансово - добре, че бачкам като куче и кешовицата (кинтите) не са проблем.

 

Какъв е извода, се пита в закачката. Въобще не съжалявам. Благодаря на бога, че си купих "Японската Чекия" а не някаква насрана алфа. Аверите с алфите се разцепиха от колата ми - хахаххаха. Побърквам ги по светофарите, побърквам ги с возия, с глезотийки. Техните алфи постоянно висят по сервизите. Момчета купуваите си галати. Кога ще излезе новия? Най-готиното е двигателят. Като го чуя и направо получавам ерекция. Линията, фаса, предницата хммммм - нямам думи. Италианците правили яки дизайни - топки. Предницата на Мицу е една малка болница.

 

Взех да се увличам. Момчета - наслаждавайте се на Галантите си както аз се наслаждавам на моя..........

:icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сетих се за една стара тема.

 

 

Типичен фен без опит с модела.

Съветът към автора на темата е да си купи Галант само ако има за подръжка грубо по хиляда лева минимум за годишен пробег 30 000км (всяка година) и начални няколко хиляди за да го оправи, и да се приготви за разход 10-12 /100.

Отличен автомобил, но на мен ми се видя безсмислено да му набивам пари повече. Лично за мен моделът е мъртъв и има колекционерска стойност за любители на човъркането по колите, но не и практическа стойност като активно МПС на което да се разчита ежедневно по 100км, в реалностите на живот със семейство и задължения. Въпрос на 2-3 години е почти изцяло да изчезне от пътищата и да останат единични бройки.

 

Мисля, че съм реалист в описанието, и не забравяйте че аз много обичам Мицубиши Галант 2.5 V6 - завинаги в спомените ми :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Една Астра на газ е твоята кола. Не им се връзвай на разни масони тук , които мислят, че карат бутикови коли и цената заради това си струва...Ако си вземеш Галант, сам ще се убедиш, че има и много други колеги здраво стъпили на земята, които ще ти бъдат полезни с помоща си. Обективно Галант не е от най-надеждните коли правени някога, но беше много добър автомобил за парите си преди 5-10 години, когато наистина терминът "евробангии" беше актуален. Вярно, не е с много евтина подръжка, но ако намериш запазен екземпляр, допълнителните инвестиции, ще са минимални. Галант със 2.0 136 к.с. е най-добрият избор щом искаш кола на газ с нормален разход. Спрямо дизела на голфа, този на Галант е по-зле. Не знам защо мислиш да гледаш дизайнерски Голф като А3...? Меган ще ти стъжни живота с проблеми по електрониката. Друг добър вариант и по-добър от Пежото ти е Колт 1.6 ...Ако искаш динамика -1.8Т . Него може да го намериш на Пасат 5, но предполагам знаеш как е там с окачването. За сметка на това, получаваш голям автомобил, приблизително в твоя ценови диапазон. Ако ли не Астра, щом държиш на евтината подръжка, но и при тях цените на частите за моделите след 2000 не са много приятни или поне двойни спрямо предните.

Късмет!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата добре се е насочил, към :mitsu-smiley:, но просто с този бюджет трябва да слезе малко по-ниско. Аз бих го посъветвал да мине към варианта Лансър стига да му допада автомобила. Галанта е голям, агресивен, красив автомобил който иска път, а не да се задушава в градския трафик. Голяма част от хората които карат големи коли, сув и джипове го правят от грандомания, а не от нужда...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Уважаеми Aga и todor :icon_bye: , ако имах вашите доходи и аз щях да взема друга кола. Не съм вдигнал ръце от моя автомобил и изобщо не може да се говори за това, но вече искам нещо различно. Преди 4 години галантите ги нямаше и струваха по над 10 000 лева. Сега са по 3500-4000. Говоря за добрите екземпляри.

Специално Ага кара почти нова машина. Нека си припомни преди години как е гледал галанти и как им се е радвал, какъв кеф е изпитвал като седне в неговия и как се е обръщал да го види след като го заключи. Същото ще стане и със сегашната. На нас хората трудно може да се угоди. Все искаме разнообразие и никак не лоши неща ни омръзват.

Емо е прав. Галанта, особено V6, иска хубав път и да гълта километри. Прави го бързо и приятно, с малки изключения, които са характерни за марката въобще. Няма да ги споменавам. В никакъв случай това не поставя марката по-надолу от други, тъй като както и при хората, така и при отделните марки, модели и модификации си има недостатъци.

На пазара има всякакви автомобили и всеки вкус може да бъде удовлетворен. Всеки да кара това, което може да си позволи и което го удовлетворява в най-голяма степен. Ако някой очаква, че тука ще се юрнем да го убеждаваме какво да закупи за себе си, ще си остане жаден в очакванията си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нека си припомни преди години как е гледал галанти и как им се е радвал, какъв кеф е изпитвал като седне в неговия и как се е обръщал да го види след като го заключи.

 

Не аз се отказах от Галант, а той от мен!

Аз му дадох всичко от себе си :) :) И изобщо не ми беше в плановете да го сменям скоро. Разбира се, че макар и да нямам Галант, аз все още му се радвам :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Уважаеми Aga и todor :icon_bye: , ако имах вашите доходи и аз щях да взема друга кола. Не съм вдигнал ръце от моя автомобил и изобщо не може да се говори за това, но вече искам нещо различно.

За мен Галанта е като стара любовница, която като видя се сещам само за добрите страни, но понеже вече не е до мен, мога да погледна и обективно на недостатъците , с които съм се примирявал по една или друга причина. Когато купих моя, с течение на времето осъзнах, че за момента е невероятна покупка за парите си, като съвременна и характерна визия, широк и удобен интериор. Всъщност визията беше първото, което ме грабна и реших, че ще имам тази кола на всяка цена. Платих акциз, колкото в момента струва един Галант, защото Японските коли имаха акциз при внос, а Галантите в мобиле.бг бяха 3-4 , а и в немското мобиле не бяха повече, особенно дизеловите. Може би с годините съм станал по-прагматичен, но подобно нещо не бих направил пак. Предприемам авантюри само в бизнеса вече...В момента карам кола, която е просто средство за придвижване, стара, но надеждна, въпреки, че имам възможност да я сменя във всеки един момент, просто не разполагам с време, да се занимавам със оторизирани сервизи, да речем форумни майстори и поръчки на части и чакане, ако е нещо по-екзотично или доста ново. Чист прагматизъм, сигурност и пестене на време и излишни нерви.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За мен Галанта е като стара любовница, която като видя се сещам само за добрите страни, но понеже вече не е до мен, мога да погледна и обективно на недостатъците , с които съм се примирявал по една или друга причина. Когато купих моя, с течение на времето осъзнах, че за момента е невероятна покупка за парите си, като съвременна и характерна визия, широк и удобен интериор. Всъщност визията беше първото, което ме грабна и реших, че ще имам тази кола на всяка цена. Платих акциз, колкото в момента струва един Галант, защото Японските коли имаха акциз при внос, а Галантите в мобиле.бг бяха 3-4 , а и в немското мобиле не бяха повече, особенно дизеловите. Може би с годините съм станал по-прагматичен, но подобно нещо не бих направил пак. Предприемам авантюри само в бизнеса вече...В момента карам кола, която е просто средство за придвижване, стара, но надеждна, въпреки, че имам възможност да я сменя във всеки един момент, просто не разполагам с време, да се занимавам със оторизирани сервизи, да речем форумни майстори и поръчки на части и чакане, ако е нещо по-екзотично или доста ново. Чист прагматизъм, сигурност и пестене на време и излишни нерви.

 

Такъв ти е бил късмета Тоше. Аз за 2 години хвърлих повече пари за подръжка на Ауди 80 дизел, от колкото вече 3 години за дизелов Галант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дам добър съвет, колега! Ок това означава ли че дизеловите мотори по малко се чупят от бензиновите? Аз доста теми изчетох в раздела ГАЛАНТ и много хора казват че са правили повдигачи да речем... това май им е слабост... освен това нямаше човек който да я е взел и в рамките на година-две да не му е стъпило с 3 хилки отгоре .. може би сте прави че има спекулации леко с цена на части и ремонти, но да речем за един Голф 3 такива неща не се говорят .. просто защото наистина не е скъп за поддръжка ( като изключим моя двигател, който има един куп вакуумни карантийки които струват пари, както и турбо пътищата, ок може би и скоростите на моята и на VR6 )

все пак ми се кара бензин на газ... все си мисля че ще излезе по евтино от дизела

 

 

Пич ти ако се качиш от Голфетката на Галанта, поддръжката ще ти се струва минимална сравнена с всички други плюсове на тази кола. Казвам ти го от личен опит!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такъв ти е бил късмета Тоше. Аз за 2 години хвърлих повече пари за подръжка на Ауди 80 дизел, от колкото вече 3 години за дизелов Галант.

Не е точно така, защото при 4ри годишна кола, с пълна сервизна история и малко над 100 000км, нещата не са до късмет. Аз я поддържах в безупречно състояние също...Просто от прочетеното във форума през годините ,специално за дизеловия Галант може да се каже, че е късмет да НЕ правиш скорости.

А за тези 3 години колко км си изминал ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно така, защото при 4ри годишна кола, с пълна сервизна история и малко над 100 000км, нещата не са до късмет. Аз я поддържах в безупречно състояние също...Просто от прочетеното във форума през годините ,специално за дизеловия Галант може да се каже, че е късмет да НЕ правиш скорости.

А за тези 3 години колко км си изминал ?

 

Почти 60 000км да съм по-точен 57 000км до момента. Синхронизаторите са проблемни, но не е нещо което ще те остави на път. Всяка кола си има слабости, но пък си има и достатъчно плюсове за да допадне на някой и да си я кара. За това казвам, че е на късмет.. е Ауди 80, има доста легенди колко е здрава и не знам си какво, но този на който попаднахме ни вкара във всякакви приключения.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...