Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Промяна на оборотите при включване на аварийни


freeman

Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Честита Коледа на всички!

Констатирах нещо много странно - при включване на аварийните светлини, оборотите на двигателя се променят в ритъм с премигването им. Същото се получава и когато използвам бутоните за отваряне и затваряне на прозорците??? Някой имал ли е подобен проблем и как се решава?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да се променят оборотите трябва сериозен товар ,посети жичкаджия да провери проблема, някой кабел вероятно. :drinks:

Редактирано от lesko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи оставям колата на свободна да работи на място, пускам аварийните и се чува как двигателят при всяко премигване на аварийните леко глъхне и пак си връща нормалните обороти. Понеже колата е с дизелов мотор при заглъхването купето леко се разтърсва от вибрациите (понеже леко се менят оборотите)?!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет. И аз го имам същия проблем с аварийните. Пак съм с дизеловия мотор, но не го прави всеки път. Нещо по токовете е, то е ясно, но какво???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на следните:

- зацапани клеми на акумулатора;

- лош контакт между цокъл и крушка, или няколко крушки;

- утечка или лоша връзка на кабел...

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на следните:

- зацапани клеми на акумулатора;

- лош контакт между цокъл и крушка, или няколко крушки;

- утечка или лоша връзка на кабел...

:mitsu-smiley:

Извинявам се, но няма логика в нито едно от изброените от теб неща.

Ако клемите на акумулатора са зацапани, тогава няма да пали, или ще пали трудно.

Ако има лош контакт на крушките, това няма да увеличава товара (консумацията на ток).

Според мен единствения възможен вариант е да липсва кабела, който замасява двигателя към купето, или да не е затегнат добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм "за" масата. Намира се отзад на акумулатора, и аз съм го чистил местенцето поради странни явления в токовете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На дизела тока не е жизнено необходим, освен датчицитие на ГНП-то. Проследи кабелите и веригите, някъде окъсява. Не е лесно, трябва жичкаджия ако проблема не е ясно видим.

Консумацията на аварийните не е толкова голяма, че да товари двигателя, бърка управлението на помпата, може би и ЕКУ-то.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Някой откри ли от какво е този проблем ?

От няколко дни забелязвам че и при мен се появява този проблем ,интересното е че не всеки път като се пусната аварийните го прави.

Пробвано е при включени консумативи (СD,фарове)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен,някъде да има хлабава връзка и да искри и заради това да започва да зарежда алтернатора,но мисля станаха много ако-тата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и аз да се включа, не е на моята кола а на приятелката ми микрата... при нея странното е че какъвто и консуматор да се пусне има промяна на оборотите надолу и леко претрисане, това габарити, фарове, нагревател стъкло, парно ...... от както сме я взели е така и вече много време мина обаче питах тук там и нищо... и понеже всичко работи си я кара така, но не е приятно де, 1000 16v бензин е нейната.... ако някой знае къде да я закарам и да ми кажат нещо по въпроса или да я оправят да казва... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........на всички вас проблемите са или разхлабена връзка на реле-регулатора в алтернатора, или дефектен (за смяна ) реле регулатор........случвало се е да има същия проблем и с клемите на акумулатора....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е колко силно е това дето се чува - промяната в работата на двигателя. Това го има на моя Галант още от както съм го взел преди 5 години. Но е лекичко и според мен си е нормално, пък и ако беше проблем, шяха да съм останал на пътя до сега 100 пъти, да не ми зарежда акумулатора и т.н. пък то - не... Все пак това са си 6 крушки=~100вата/10А които светват и изгасват и натоварването на алтернатора се променя в такт. Почти все едно да пускаме и спираме фаровете от копчето ритмично.. това при по-слаб двигател от шестака ще се усеща съответно и по-силно.. Така че според мен не търсете проблем където го няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В края на живота на стария акумулатор се прояви 2 пъти и при мен. Може и повече пъти да се е получило, но рядко цъкам аварийни. Към момента го няма.

Леко клати оборотите, вижда се стрелката как помръдва с 1 мм нагоре-надолу (общо движение 1 мм) и се усеща едно натоварване към двигателя с включването на релето за мигачите. Все едно алтернатора се натоварва периодично и спъва въртенето на двигателя, а той компенсира.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да не ви играе стрелката и товари алтернатора сложете си диоди . Аз съм сложил навсякъде диоди -плафони ,мигачи, стопове,габарити,всичко освен крушките на фара H-4 :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като се поизтрият четките на алтернатора, си е направо нормално да го прави това,просто вече няма толкова мощност на 700-800 оборота.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Именно :good: . Но пак казвам, според мен зависи колко точно "го прави". Ако само сменя звука на двигателя мъничко, без да мърдат оборотите, не мисля че нещо трябва да се предприема. Евентуално за спокойствие може да се провери дали зарежда системата и колко е капацитета на акумулатора.

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

За да не ви играе стрелката и товари алтернатора сложете си диоди . Аз съм сложил навсякъде диоди -плафони ,мигачи, стопове,габарити,всичко освен крушките на фара H-4 :icon_thumbup:

 

П.С> И по-леко с диодите в стоповете (поне при ЕА Галантите) - трябва да остане поне една крушка със жичка (поне в трети стоп) иначе се шашкат ABS/TCL/Cruiz - прецаква им се детекцията кога е натисната спирачката (писано е по други теми защо).

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като се поизтрият четките на алтернатора, си е направо нормално да го прави това,просто вече няма толкова мощност на 700-800 оборота.

А нормално ли е да го прави само при загрял двигател ?

При студен двигател няма никакви проблеми (със и без включени други консумативи на ток) ,играта на обороти се появява само при загрял двигател :icon_hmm:

Любо , оборотите играят и двигателя ти сменя и звука ...

На скоро си човърках копчето за аварийните, освен там да съм прецакал нещо,ама пък то си работи

Утре ще гледам да притегна всички връзки,ще погледна и за масата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е само при загрял. Празният ход е направен за устойчива работа на двигателя с минимум разход на гориво (литри/час), да не тресе от прекомерно малко обороти, да зарежда алтернатора, да прави достатъчно налягане на маслото и да има някаква мощност все пак, но тя не е много. Тази малка мощност на загрял двигател (малко обороти на въртене) лесно може да бъде преодоляна с включване на консуматори и липсваща електроника, която да качва оборотите. Например включването на климатичната система - ако няма кой да вдигне оборотите, двигателят ще загасне или ще заработи много грубо, ще се тресе, ще светва лампата за налягане на маслото и в крайна сметка ще изгасне, а опасността от повреда в биелните и основните лагери е огромна. По-голяма от пълната газ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не пропускаме и възможността за мръсна връзка някъде и от там повишаване на съпротивлението и съответно консумацията на ток, а от там и нуждата от работа на алтернатора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не пропускаме и възможността за мръсна връзка някъде и от там повишаване на съпротивлението и съответно консумацията на ток, а от там и нуждата от работа на алтернатора.

Още в началото насочих колегите към този проблем. Завършил съм електротехника и добре знам какво пиша, но колегите отхвърлиха изброените от мен причини с лека ръка. Зацапаните клеми и фасунги са предпоставка за повишено съпротивление и искри. А искрите са товар, в пъти по-голям от нормалния.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не пропускаме и възможността за мръсна връзка някъде и от там повишаване на съпротивлението и съответно консумацията на ток, а от там и нуждата от работа на алтернатора.

Повишаване на съпротивлението - намаляване на тока - съответно намалява консумацията. Закон на Ом :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...