Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Съвет за покупка на Аутлендър след 2007


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Моля за съвет за покупка на Аутлендър след 2007.

 

Първата основа дилема е типа на двигателя - бензин или дизел. Сякаш по-ме влече бензина, но ще се радвам да чуя мнения и на собственици на дизелови машини.

 

Интересуват ме и най-честите проблеми и какво да гледам при покупка.

 

Предварително благодаря на отзовалите се.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Моля за съвет за покупка на Аутлендър след 2007.

 

Първата основа дилема е типа на двигателя - бензин или дизел. Сякаш по-ме влече бензина, но ще се радвам да чуя мнения и на собственици на дизелови машини.

 

Интересуват ме и най-честите проблеми и какво да гледам при покупка.

 

Предварително благодаря на отзовалите се.

Бензин естествено,изцяло японски мотор......избягвай дизела на ВАГ групата, много шумен, няма никаква динамика ,освен в доускорението и харчи масло........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бензин естествено,изцяло японски мотор......избягвай дизела на ВАГ групата, много шумен, няма никаква динамика ,освен в доускорението и харчи масло........

 

За шумен е шумен наистина, но пък според мен има прилична динамика, добър разход, поне моят не харчи грам масло. Не е и капризен по отношение на скапаната ни нафта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За шумен е шумен наистина, но пък според мен има прилична динамика, добър разход, поне моят не харчи грам масло. Не е и капризен по отношение на скапаната ни нафта.

В доускорение да, ама на ускорение е като един по бавен автомобил.......

За нафтата- ще дойде и твоето време, споко.......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

гледам, че и бензиновите двигатели сякаш са два - 170 и 230 коня. Някой има ли повече информация за тях?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

5г. карах 2.0 дизела на VAG - капчица масло не гореше, но имай предвид, че съм спокоен шофьор. Като динамика е напълно ок, но наистина има доста голяма "турбо дупка".

Сега карам с 2.2 дизела на Mitsubishi - супер е! Първо е 178 коня и тегли мощно - огромна разлика спрямо VAG-a. Много по-тих е. За моето каране е по-икономичен с 1л/100 спрямо германеца.

Естествено тук изказвам моето лично мнение и моите лични впечатления.

П.С. Карах и на колежката пежо-то 4007 за да сравня динамиката спрямо VAG-a - разлика особена няма (да не кажа никаква), само дето разхода е с 1л/100 над немския мотор.

Успех с избора! ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бензин естествено,изцяло японски мотор......избягвай дизела на ВАГ групата, много шумен, няма никаква динамика ,освен в доускорението и харчи масло........

А знаеш ли, че собственикът на Хонда -Бургас кара Ауди А6 точно с този мотор и твърди точно обратното. Аз също нямам впечатления да е муден, дори напротив. Френския дизел не ми се струва изобщо по-динамичен, а въртящият момент и на двата е повече от колкото при бензина, което автоматично ги прави по-пъргави от бензиновият мотор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колкото собственици, толкова и мнения общо взето :) Първо - външен вид. На мен лично предницата на фейслифта не ми харесва, според мен файтър решетката не подхожда, но това е субективно. Има обаче подобрения вътре - много хора не харестват изцяло пластмасовото табло и като цяло почти изцяло пластмасовия интериор на MY06-10, който малко е пооправен във фейслифт версията - малко повече хром, малко повече кожа по таблото и вратите, по-хубав (цветен) дисплей на бордкомпютъра и т.н. Не е кой знае какво, но прави впечатление. Самата кожа е доста дебела, но определени места са слаби и лесно се изтъркват, затова иска редовна поддръжка. Воланът е М и се коригира само по височина. Не знам какво им пречеше да сложат L и да го направят и да потъва, но иначе е удобен. Вторият ред седалки са малко твърди за дълъг път и има малко място между главите и тавана при изправено и средно положение на облегалките - хора над 2 метра при някоя дупка ще изкривят тавана :) Отпред нещата са ОК, но ми липсват някои настройки при регулирането на шофьорската седалка. Подгрев отзад няма.

Третият ред седалки е напрактика неизползваем от възрастни, иначе се вади и прибира сравнително бързо, но силово. Мястото е супер, задната врата се отваря на 2, което също е хубав бонус. Осветлението е екстра - фарове, стопове, халогени. Фейслифта е с мигачи на огледалата и би-ксенони, които завиват с автомобила, но честно казано фаровее на предния модел имат много широко осветяване и изобщо не страда в завои - вижда се всичко, както и дългите с мощни крушки (например сини осрам или филипс) са идеални. Оригинални дневни светлини (допълнителен аксесоар) има само на фейслифт версията.

 

Навигацията иска малко работа и познания, или пари (за майстор), за да се качи до последна версия на картите (може да се направи в БГ). GPS-ът хваща бързо, но не е нещо особено като цяло. Музиката (Rockford Fosgate) звучи ОК, пищялките не са супер, но за останалото нямам забележки. Обаче ако е със обикновеното радио и няма навигационната и мултимедийна система (MMCS) или афтърмаркет аудио не може да се настрои да звучи добре. Също така музикалнията сървър е зле, AUX-ът е безумен, а USB има само след 2010г. Като цяло мисля да разкарвам цялата система - Bluetooth модула за телефона ме дразни много и само ми прави проблеми, няма споменатото USB, автоматичната осветеност на дисплея не сработва добре... единственото полезно е, че могат да се настройват различни неща по работата на системите на автомобила, например прозорци, keyless функциите и т.н. Аз лично възнамерявам да си сложа един Pioneer плейър с вход за камерата за обратно виждане (която е страхотна екстра), читав Bluetooth за телефона и USB. Връзва се всичко без проблем с бутоните на волана.

 

Сега, за отвън - във всички версии без черната има разлика в нюансите на боята между пластмасовите части по екстериора (предна и задна броня) и металните, което е малко разочароващо, но с пастиране и полиране почти не си личи. Има добра видимост, а огледалата са огромни и много полезни. Всичко друго мен лично много ме радва, но това пак си е въпрос на вкус.

 

Вози малко твърдо, особено с 18-инчовите но все пак е на платформата на Лансър. Преди гуми за 18-ките и накладки/дискове се намираха трудно, вече не е така.

Не е лоша идея отзад да се усилят пружините (с по-малки вкарани в оригиналните), защото с натоварена кола и много багаж направо си опира отзад...

 

Сега, за двигателя - аз съм с френския 2.2 - като всеки дизел е шумен в началото, особено на зимните студове, но след като загрее добре е идеален, а аз идвам от почти безшумен бензин... VAG моторът определено потропва повече, Mitsubishi дизела ми се стори като френския. Аз от PSA двигателя съм много доволен, с уговорката, че не трябва да му се дава зор докато е студен (което е валидно за всички дизели, естествено). Иначе дърпа много, дори при пълен автомобил няма никакви проблеми с изпрерварвания и изобщо винаги се изненадвам колко още мощ продължава да се спотаява под капака. Масло не гори, а аз си го зоря по магистралата доста :) Аз лично, за разлика от колегата по-горе виждам голяма разлика между двата двигателя. Карал съм чист VAG, карал съм и чипосан (по-скоро софтуерно препрограмиран) - чипосаният върви една идея по-зле от моят непипнат 2.2 френски, но ако се изключи чипа няма база за сравнение. Като цяло двойката има споменатата голяма турбо дупка, а и самият педал на газта е крайно неотзивчив без чип :) Мицубиши дизелът ми хареса много, но го карах само час и то в града, няма как да дам обективна оценка, но честно казано не можах да намеря огромна разлика в динамиката. Може би скоростите ми харесаха повече, френските влизат малко "остро".

 

Иначе моят е купуван от един немски дилър в Бавария, познат на вуйчо ми (който живее от 20 години там), продава само Мицубиши. Автомобилът е върнат от лизинг, като всички други там, имаше сигурно 5-6 доста сходни бройки за продан с VAG и PSA двигатели, на доста сходни цени. Поговорихме си бая, общо взето човекът имаше десетки продадени Аутлендъри и всички поддържани при него, каза, че по френските двигатели освен съединител не е пипал нищо друго по-сериозно досега, с уговорката, че слабото място там е филтърът за твърди частици, т.нар. еолиз система, която има резервоар с течност, който е на много глупаво място и е пластмасов, следователно се чупи лесно, а подмяната му струва много пари + това ако се налепи по боята се иска пребоядисване... Каза, че почти на 50% от автомобилите е сменян пукнат резервоар, затова ми препоръча да си сложа нещо да го пази - метална планка и ли подобно. Общо взето направо си го беше срам от VAG мотора, макар да хвалеше много новия дизел на на Мицубиши и да си личеше, че не иска много-много да говори за французите :D

 

Друго, което се сещам - колата отдолу си иска редовно да се проверява. Антикорозионното третиране не е от най-добрите и се повява тук-там ръжда, която е хубаво веднъж годишно да ѝ се обръща внимание. Също така като всеки дизел, както и по-горе споменах, ако се кара на къси разстояния, особено в студа, направо няма смисъл. Загрява бавно до оптимална температура (което не значи, че топлото идва бавно - напротив). Но първите километри задължително са ти 12.5-13.5 на 100. Това за мен е автомобил за пътувания и аз лично го ползвам като такъв. За останалото - с бензинката :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А знаеш ли, че собственикът на Хонда -Бургас кара Ауди А6 точно с този мотор и твърди точно обратното. Аз също нямам впечатления да е муден, дори напротив. Френския дизел не ми се струва изобщо по-динамичен, а въртящият момент и на двата е повече от колкото при бензина, което автоматично ги прави по-пъргави от бензиновият мотор.

А ти знаеш ли ,че освен мотор, има и скорости, които изобщо не подхождат за този мотор спрямо теглото и типа на купето........ :)

Освен това не ме интересува мнението на някой, който уж е дилър на Хонда, пък кара Ауди ,а тук става дума за съвсем различен автомобил, наречен Оутлендър...... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

какви възможни гуми могат да се слагат на този аутлендър, т.е. мога ли за си запазя 16 ките от моя, че са и със свестни гуми?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето ги по книжка за Outlander 2, има разлика с 1 при 16-ките: Офсет 46 на твоя срещу 38 на по-новия, което вероятно няма да е чак такъв проблем (възможно е, все пак), по-скоро ме притеснява, че твоите са 60-ки като височина (ако са такива) и са по-ниски от 70-ките, които са дадени за новия. Със сигурност ще изглежда малко смешно (то и в момента Outlander 2 не е особено привлекателен с 16-ки), а дали ще се отрази на поведението на пътя май може да се гадае - трябва да се изкаже някой, който е правил подобни еквилибристики.

post-1051-039698100 1356694763_thumb.png

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички!

 

Моля за мнение за този автомобил: http://www.cars.bg/u744056

 

Загледахме го за покупка, но нещо не успявам да намеря информация за него. Разхода например, какъв точно модел се води по каталог (за да мога да си търся инфо).

Освен това ще са ми полезни и мненията на хора, които карат или са карали такъв автомобил. Как се държи, надежден ли е, в смисъл често ли влиза в сервиз, скъп ли е за поддържане, колко му е данъка, пълното каско и т.н. Всичко, което споделите ще ми е полезно.

 

Благодаря предварително на всички, които ще помогнат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ти знаеш ли ,че освен мотор, има и скорости, които изобщо не подхождат за този мотор спрямо теглото и типа на купето........ :)

Страшно недоразумение го изкара...;) За това пък разхода му е доста под този на бензиновия, а въртящия момент е повече от приличен. Щом и Q5 го оборудват с недалечен роднина на същия мотор и още никой не се е оплакал, би трябвало да не е толкова зле. Като гледам масово е пълно с такива по улиците. :) Какво толкова му има на типа на купето не разбирам, понеже сравнението ми с А6 беше именно заради теглото ...Знам, че не харесваш дизелите, но тенденциозно се оплюва в този форум този мотор, само защото не е Мицубиши...Всъщност по всички показатели отнася останалите, като КПД.

В крайна сметка скоростите ли са проблем или мотора? Ако са скоростите, имаме хубав мотор, с неправилно разчетени скорости от Митсубиши. Ако не са те, значи проблема е в диференциалите...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, писано по темата има доста, но мен няколко неща ми правят впечатление в обявата. Първо - този модел няма Би-Ксенон и никога не е имал, дори като опция. Това лесно се вижда и по самите снимки, където ясно си личат крушките за дългите светлини - просто самият фар е проектиран по такъв начин. Има фейслифт варианта след 2010, с лупа. Също така фаровете не завиват с автомобила, само се адаптират автоматично по тежестта му (т.е. нагоре/надолу). Завиването отново е при фейслифт модела. Парктроник отпред като опция не съм виждал да се предлага официално (а само отзад); може да е сложен впоследствие, но това не си личи от снимките. Дори на фейслифта, където го има като опция, си се виждат ясно сензорите отпред. Четиризонов, тризонов или двузонов климатроник също е измислица, клима контролът е автоматичен и е за цялото купе, не е разделен нито на шофьор/пасажер, нито на предна и задна зона. Така че на тези неща трябва да се обърне внимание при евентуално коментиране на тази обява. Изобщо в много обяви намирам несъотвествтия и откровени глупости, например на този модел пишат къде ли не, че има мигачи в огледалата, а това отново има само фейслифта. Също така за горната обява - пише, че е поддържан на всеки 20 хиляди километра, което вероятно значи, че и маслото е сменяно на 20. Което за българските реалности е прекалено огромен интервал, поне за мен. За цената не мога да коментирам, тъй като не съм наясно с лизингите и тези остатъчни стойности, но никой търговец нямаше да пусне подобна обява под 28-30 хиляди лева крайна цена.

 

Иначе аз горе съм си написал личното мнение като цяло за модела и двигателите, карам същия двигател от обявата (френски 2.2) и нямам забележки. Атомобилът е надежден, има добри спирачки, много добро поведение на пътя - по-скоро като седан, на каквато платформа е базиран, а не като джип - т.е. стегнат в завоите (не се лашка, има по-твърдо окачване и със сигурност не вози меко като кораб, което за някои хора може и да е минус). С автоматичния 4х4 е идеален като стабилност на пътя и поне при мен не консумира повече гориво отклкото при само предно предаване. Динамиката, дори при натоварен автомобил мен ме устройва идеално. За сервиз не мога да кажа. Данък - около 500лв., не помня точно. Гражданска - 230 лв. Пълно каско - 1600 лв. при застрахователна сума 36000 лв., но това е с големи отстъпки (за каквито трябва да настояваш при който и да е агент или застраховател). В противен случай цените са 30% отгоре. Иначе при 22000лв. говорим за около 1000-1200 лева каско с отстъпките.

 

Разход по книжка за този двигател (2.2 DI-D):

 

Градско 9,6

Извънградско 6.0

Комбинирано 7.3

 

Реално обаче това са оптимални цифри, в реалността те може и да са с литър до 4 нагоре, зависи от много неща - качество на горивото, стил на каране, температури, разстояние (късо/дълго), тип град (има разлика между градско в София по задръствания и само по светофари в друг град, например), средна скорост извънградско, ползване на климатик и т.н.

 

Разходи по текуща поддръжка - в България не съм правил още, но последната инспекция в Германия с оригинални консумативи говори за 300 евро без труд. Масло, филтри (горивен, маслен, въздушен, поленов) и спирачна течност. Предни и задни дискове и накладки - 450 евро без труд.

Редактирано от Celeborn
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Celeborn, много ти благодаря за информацията, определено ще поразгледам екстрите. Цената му е без ДДС, което с ДДС-то става 27 576лв. Не може да бъде коментирана - продава я банкова институция - колата доколкото разбирам е иззета от фирма, която не е можела да си плаща повече лизинга.??? Но това предстои да бъде проверено при вносителите, от които е била закупена - живот и здраве ще я закараме в Балкан Стар след НГ за пълен преглед и тогава ще коментирам с хората от сервиза и фирмата всичко, към което ми насочваш вниманието.

 

Иначе за това, което пишеш за глупостите в обявите - аз пък по подразбиране винаги подлагам на съмнение информация от заинтересовано лице и затова именно се регистрирах тук, за да получа обективни мнения от хора, които имат или са имали такава кола и знаят за какво иде реч.

 

Например за Форд можеш да чуеш много отрицателни мнения, но аз от 9,5г карам Форд Мондео, купен втора ръка на 9,5г, на 190 000км (беше със книжка и май са си реални), при това от Италия (а нали казват, че те им взимат душите от каране) и дотук само масла, филтри, гуми и на 2г предница са правени по колата. Проблема е че вече от старост почва да се разпада от остаряването и умората на материалите и става много скъпа за поддръжка. И двигателя почва да си отива ... Та затова се оглеждаме за нещо ново за нас, втора ръка, но читаво.

 

Истината е, че много се колебая между това Мицубиши и един Форд S-Max. Поне за Форд вече знам откъде да си купувам при нужда оригинални части на нормални цени, а не надути в Мото Пфое.

Ще проверим обстойно и двете коли като история, ще потърся и за Форда инфо за бъдещи плащания (данъци, ГО, застраховки) и накрая ще решавам в зависимост от сбора информация.

 

Още веднъж много благодаря за мнението и информацията. Ще се радвам, ако и друг се включи и допълни със своето мнение.

Редактирано от TINA.K
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Страшно недоразумение го изкара...;) За това пък разхода му е доста под този на бензиновия, а въртящия момент е повече от приличен. Щом и Q5 го оборудват с недалечен роднина на същия мотор и още никой не се е оплакал, би трябвало да не е толкова зле. Като гледам масово е пълно с такива по улиците. :) Какво толкова му има на типа на купето не разбирам, понеже сравнението ми с А6 беше именно заради теглото ...Знам, че не харесваш дизелите, но тенденциозно се оплюва в този форум този мотор, само защото не е Мицубиши...Всъщност по всички показатели отнася останалите, като КПД.

В крайна сметка скоростите ли са проблем или мотора? Ако са скоростите, имаме хубав мотор, с неправилно разчетени скорости от Митсубиши. Ако не са те, значи проблема е в диференциалите...

Този мотор конкретно според мен е кофти мотор,става дума за BSY......и този мотор е далеч от "далечния роднина".........това е най слабия 2.0 мотор на ВАГ въобще, да бяха си останали с 1.9 мотора, по добре щеше да е........те и за това го пробутват насам натам..........

Нямам кой знае колко много против дизелите, но предпочитам 2.2 HDI на Пежо ,отколкото този на ВАГ.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Моят е 2007-ма с ВАГ мотора само без навигацията, за което съжалявам че не я взех с нея, на този дисплей нищо не може да се прочете като пуснеш фаровете. На 107 000 км е, по големи ремонти: ЕГР клапан нов, два предни амортисиора от които единия малко беше прецакан ама ги смених и двата. По въпроса с двигателите моето мнение е следното: 1-во взех джипката именно заради мотора, тъй като имах октавия с този мотор и бях мн доволен. Като вървеж наистина много голяма разлика има, но теглото и аеродинамиката и четворното си казват думата, затова го ремапнах но не къде да е ами в digitaltuning - разликата е осезаема и за колегата с hdi-то не съм съгласен че чипосан въри една идея по зле от 2.2 hdi(нечипосан), бих казал една идея по добре. Има значение и къде е ремапван все пак. Незнам онзи който си карал къде са го правили. ОБАЧЕ със сигурност работи по грубо и по шумно от HDI, но там разликата е от помпа дюзата и комън рейла. Сега ако трябваше да взимам нямаше да се колебая - БЕНЗИН. Доста дизели съм карал и преди 2 години взех лека кола бензинова е направо се родих..... Сега като се кача в джипката съжалявам че не я взех 2.4 с cvt. Единствено ако въртиш много км ще ти излезне по солено тогава ще трябва към дизел да се насочиш, ако нямаш обаче голям пробег по добре бензин, изобщо не го мисли!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте,

повдигам темата за консултация относно покупка на Аутлендър и по специално тази обява - цък. Въпроси :

1. Добре ли е този двигател като мощност ?; Има ли някакви отявлени проблеми по този тип двигатели ?; Приблизителна цена на обслужване (ремъци,ролки,филтри,масло и т.н.) ?; Какъв разход да очаквам (спокоен шофьор съм (100-120 извън града)) ?;

2. Аналогично по окачване , купе и спирачки - за какво главно да гледам или какво се чупи най-много и скъпо ли излиза подръжката?

3. Изминатите километри в обявата(ако са реални) много ли са за този тип автомобил?

4. И ще нещо - след известно четене така и не разбрах как стои въпроса със слагане на вериги на такъв тип задвижване - може/не може, само на двете колела/ на 4-те, предни /задни ??? Или просто - налагало ли ви се е въобще да слагате или машината е достатъчно проходима при нормална 'снежна' експлоатация

Благодарен ще съм на всякакви мнения,препоръки напътствия, че за първи път се заглеждам в такъв клас автомобили

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

повдигам темата за консултация относно покупка на Аутлендър и по специално тази обява - цък. Въпроси :

1. Добре ли е този двигател като мощност ?; Има ли някакви отявлени проблеми по този тип двигатели ?; Приблизителна цена на обслужване (ремъци,ролки,филтри,масло и т.н.) ?; Какъв разход да очаквам (спокоен шофьор съм (100-120 извън града)) ?;

2. Аналогично по окачване , купе и спирачки - за какво главно да гледам или какво се чупи най-много и скъпо ли излиза подръжката?

3. Изминатите километри в обявата(ако са реални) много ли са за този тип автомобил?

4. И ще нещо - след известно четене така и не разбрах как стои въпроса със слагане на вериги на такъв тип задвижване - може/не може, само на двете колела/ на 4-те, предни /задни ??? Или просто - налагало ли ви се е въобще да слагате или машината е достатъчно проходима при нормална 'снежна' експлоатация

Благодарен ще съм на всякакви мнения,препоръки напътствия, че за първи път се заглеждам в такъв клас автомобили

Здравей колега, търси си бензинов мотор, а не дизел.......

Първоначалното обслужване е към 1000 лв. ,в т.ч. включва: агренаж с всичките му там щурутии + водна помпа,масло мотор, филтри, масло ск. кутия, труд и т.н.......

Дизела харчи масло , и то много, по някога е към 2-4 литра от смяна до смяна........особено от първите бройки мотори, какъвто е в този мотор, промяна идва някъде от средата на 2008 година, но и той си похапва масло........наред с калпавата нафта ,това води до проблеми с ДПФ-а, ЕГР-а, и т.н......освен това е много шумен този мотор......

Гледам че е ръчна ск. кутия.........там работата е кофти ,тъй като на макс. 200 к км. и хвърлят съединител, най евтиния е към 1500 лв, но не е препоръчително, тъй като от опит знам че след 10 к км пробег и почва да тресе когато пускаш съединителя при потегляне, втвърдява се педала на съединителя и след време ще ревеш че те боли левия крак.......освен това се появяват аномалии като скърцане, почукване и в крайна сметка след 60-80 к км ще даде фира и този съединител.......оригиналния е към 2500 лв. а хубав е пак толкова......

По ? с веригите и 4х4 системата ,тя е VCU при 4х4, но всичко е компютризирано и се вкл. в даден момент ........ползването на вериги не е проблем но за сравнително кратки растояния от порядъка на 20-30 км......за по продължително каране, нямам данни.......но не би трябвало да стане нещо.........ако имаш добри зимни гуми , мисля че не е проблем това........но за истински Оффроад забрави......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, търси си бензинов мотор, а не дизел.......

Първоначалното обслужване е към 1000 лв. ,в т.ч. включва: агренаж с всичките му там щурутии + водна помпа,масло мотор, филтри, масло ск. кутия, труд и т.н.......

Дизела харчи масло , и то много, по някога е към 2-4 литра от смяна до смяна........особено от първите бройки мотори, какъвто е в този мотор, промяна идва някъде от средата на 2008 година, но и той си похапва масло........наред с калпавата нафта ,това води до проблеми с ДПФ-а, ЕГР-а, и т.н......освен това е много шумен този мотор......

Гледам че е ръчна ск. кутия.........там работата е кофти ,тъй като на макс. 200 к км. и хвърлят съединител, най евтиния е към 1500 лв, но не е препоръчително, тъй като от опит знам че след 10 к км пробег и почва да тресе когато пускаш съединителя при потегляне, втвърдява се педала на съединителя и след време ще ревеш че те боли левия крак.......освен това се появяват аномалии като скърцане, почукване и в крайна сметка след 60-80 к км ще даде фира и този съединител.......оригиналния е към 2500 лв. а хубав е пак толкова......

По ? с веригите и 4х4 системата ,тя е VCU при 4х4, но всичко е компютризирано и се вкл. в даден момент ........ползването на вериги не е проблем но за сравнително кратки растояния от порядъка на 20-30 км......за по продължително каране, нямам данни.......но не би трябвало да стане нещо.........ако имаш добри зимни гуми , мисля че не е проблем това........но за истински Оффроад забрави......

Пламене, а за този модел какво ще кажеш, точа му се от няколко дни и все още не мога да събера кураж да се обадя http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21361653548621202&f1=details&slink=29jia9

 

Ако друг колега има опит с този модел с този мотор, ще бъда благодарен да чуя мнение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламене, а за този модел какво ще кажеш, точа му се от няколко дни и все още не мога да събера кураж да се обадя http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21361653548621202&f1=details&slink=29jia9

 

Ако друг колега има опит с този модел с този мотор, ще бъда благодарен да чуя мнение.

Според мен цената му е много висока, вярно че е ТИ 200 коня,но това не значи нищо, тъй като може и да има доста скрити дефекти от тип " спортно каране"......същия ,но 2.4 мотор го купиха в четвъртък за 9800 лв. 2005 год..........

Иначе модела е добър........нищо притенциозно няма в него, което е с по малко предпоставки да даде дефект някакъв.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, търси си бензинов мотор, а не дизел.......

Първоначалното обслужване е към 1000 лв. ,в т.ч. включва: агренаж с всичките му там щурутии + водна помпа,масло мотор, филтри, масло ск. кутия, труд и т.н.......

Дизела харчи масло , и то много, по някога е към 2-4 литра от смяна до смяна........особено от първите бройки мотори, какъвто е в този мотор, промяна идва някъде от средата на 2008 година, но и той си похапва масло........наред с калпавата нафта ,това води до проблеми с ДПФ-а, ЕГР-а, и т.н......освен това е много шумен този мотор......

Гледам че е ръчна ск. кутия.........там работата е кофти ,тъй като на макс. 200 к км. и хвърлят съединител, най евтиния е към 1500 лв, но не е препоръчително, тъй като от опит знам че след 10 к км пробег и почва да тресе когато пускаш съединителя при потегляне, втвърдява се педала на съединителя и след време ще ревеш че те боли левия крак.......освен това се появяват аномалии като скърцане, почукване и в крайна сметка след 60-80 к км ще даде фира и този съединител.......оригиналния е към 2500 лв. а хубав е пак толкова......

По ? с веригите и 4х4 системата ,тя е VCU при 4х4, но всичко е компютризирано и се вкл. в даден момент ........ползването на вериги не е проблем но за сравнително кратки растояния от порядъка на 20-30 км......за по продължително каране, нямам данни.......но не би трябвало да стане нещо.........ако имаш добри зимни гуми , мисля че не е проблем това........но за истински Оффроад забрави......

Да допълня отговора ми но за бензиновия модел.........

Бензиновия мотор е 2.4 МИВЕК и на двата вала,мотора е двувалов- т.е. с два разпр. вала е, а не както стария - с един.......16 клапана е, но кофтито е,че ее с пулове на клапаните, което ще рече че при всеки реглаж на клапаните е по скъпо.......но пък реглааж не се прави всеки ден .......мотора е с верига,и то добра и здрава, а не като на 3.2 моторите, къде е доста слаба и се къса и/или се разтяга.......мотора е добре разчетен и си върви почти еднакво добре във всички обороти.......абсолютно безшумен е, така че внимавайте да не прецакате стартера........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен цената му е много висока, вярно че е ТИ 200 коня,но това не значи нищо, тъй като може и да има доста скрити дефекти от тип " спортно каране"......същия ,но 2.4 мотор го купиха в четвъртък за 9800 лв. 2005 год..........

Иначе модела е добър........нищо притенциозно няма в него, което е с по малко предпоставки да даде дефект някакъв.......

Благодаря, цената вярвам подлежи на корекции, самият модел ми е абсолютно непознат и не знам какво да очаквам от него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, цената вярвам подлежи на корекции, самият модел ми е абсолютно непознат и не знам какво да очаквам от него.

По отношение на ход. част, окачване ,трансмисия нямат проблеми, най много някой шарнир или биалетка да се разтропа, но по отношение на мотор, типично за турбо моторите си има болежки, и то не заради мотора, а заради неправилно боравене и подръжка.......като пример ще дам неправилното масло, хубаво е маслото да е съобразено с турбо компресора, а не универсално такова.......ама пишело че става, да , ама не.......маслото трябва да е качествено и проверено........и с други, по подходящи индекси и вискозитет.........другото е, че когато го ръчкаш, ръчкаш и стигаш до вас, пракираш веднага и гасиш мотора........ грешка.......мотора след ръчкане, в което през голяма част от времето участва сериозно и турбината, после не се гаси веднага, а се изчаква мотора да поработи на пр. ход няколко минути ( поне 5 ) ,за да може през това време турбината да изстине.......това е симптом на неправилна експоатация на колата и и съкращаваш живота.......

Освен това при много ръчкане, си оказва вредното влияние и по трансмисията и окачването.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...