Премини към съдържание

За Новият Mitsubishi Mirage 2013


tonino_g3

Препоръчано мнение

То си е съвсем ясно от написаното, ще пробват да го продават в Индия, Китай и въобще Азия. Този модел е насочен за тези пазари и там може би има потенциал за реализиране, а дали въобще ще го пробват за Европа ще видим в последствие. Това е причината и въобще да не се мисли за вариант с малък дизелов двигател. От много години пазара на автомобили в Европа не е от голям приоритет за Mitsubishi.

 

Аз пък не съм съгласен с политиката на Мицубиши. Защото тяхната идея и презентация беше за GLOBAL SMALL , а направиха REGIONAL SMALL за пазара в Азия, поредна грешна стъпка, и то най-вече поради грешно избранния дизайн. Идеята за GLOBAL SMALL беше страхотна, проекта също. а не е нещо ново за другите фирми, та това е рецептата за която се спомена в предишни постове. Когато една кола е достатъчно добра за един пазар то тя ще бъде добра и за друг, а Мицу създават нов модел за даден пазар в който щели да опитат да го продават, и почти без бъдеще за друг пазар като Европа например.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Споделям това мнение. Простата аритметика показва огромния потенциал на Азия и Русия.

Европа не е интересен пазар отдавна.

 

Именно, и тук си идваме на думата.

Европа и САЩ са също интересен пазар, но не за Мицубиши, които са изпуснали влака на тези континенти.

Въпросът обаче е, че руснакът или китаецът и той е в подобна дилема като европееца, що се отнася до цена на продукта и неговите характеристики. Защото всички европейски брандове бълват продукция за Азия и Русия (да не мислите че само Мицубиши), и за неинтересната Европа и САЩ. И кой ви излъга, че Европа и САЩ са неинтересни - тук става най-бързата амортизация на колите, защото има огромни магистрали и се кара по 100км на ден и си сменяме колите през 3-5 години с нови. Къде това в Русия или Китай. И понеже колите се правят с оглед на по-взискателни клиенти, европейските коли минават за премиум в Азия и Русия, дори Шкода Октавия е премиум автомобил напр. в Индия. Аз лично съм изненадан от количеството европейски марки по азиатските улици!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш ли че Mitsubishi ги интересува нашето мнение?

В момента за тях е важно да продават независимо на кой пазар за да оцелеят и тъй като по принцип на Азиатския пазар имат по-серьозни позиции, а и обема е значително по-голям те се насочват към него. Няма смисъл "да гонят дивото и да изпуснат питомното".

Всички марки създават модели за конкретни пазари, потребителите по региони имат различни нужди и очаквания. Освен всичко друг Еврозоната с всичките рестрикции на база еко-норми започват серьозно да дават превес на Европейските производители и доста Азиатски производители се пренасочват за месни пазари. Всичко това е в отговор на невъзможността да спрат Азиатските производители с мита, системи за сигурност и какво ли още не, ако тези изисквания не бяха налагани по този начин, фирми като ТАТА щяха да продават необозпокоявани в Еврозоната и серьозно да смъкнат цените на автомобилите в най-ниския сегмент, а това няма да се хареса на Европейските производители. Нищо ново не се случва, навсякъде са икономически интереси, свободен пазар в истинския смисъл на пазарната икономика не съществува, налагат се определени фирми и продукти, като се измислят ограничения пречещи на новите малки компании да създават нови и нови продукти отговарящи на поредното изискване. Например Американските производители въобще не ги интересува Европейския пазар и не създават никакви продукти за Европа, обратното обаче се случва, защото Американския пазар е голям и всеки Европейски производител има интерес да продава там.

 

Вероятно всеки здравомислещ би се съгласил - всички тези нови изисквания подобряват качеството на продукта и като следствие качеството на живота. Аз не искам да има ТАТА на евро пазара защото не искам да съм индиец и не искам обществото да приема нискокачествени продукти, което е равно на деградация. Искам стабилна икономика в региона където живея, което означава работни места и локално производство. Ако Мицубиши отворят ултра-модерна фабрика за коли като КИА в Братислава, да заповядат, но те пък скъсаха с Недкар. Хайде обяснете защо КИА и Хюндай, които са си баш-баш брандове от дивата Азия, защо правят евро-модели и защо се купуват като топъл хляб?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, моля ви се да не цитирате предходно мнение, като вашият пост е след това . Води до ненужно скролване и при четене не е много удобно. Благодаря и се извинявам за офф топика!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миро, не подозираш колко си прав!

Като си направих една смекта колко са производителите в Европа, САЩ и Азия, работата става - "Не си навирай главата, където не ти влиза пръста!" :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш ли че Mitsubishi ги интересува нашето мнение?

В момента за тях е важно да продават независимо на кой пазар за да оцелеят и тъй като по принцип на Азиатския пазар имат по-серьозни позиции, а и обема е значително по-голям те се насочват към него. Няма смисъл "да гонят дивото и да изпуснат питомното".

Всички марки създават модели за конкретни пазари, потребителите по региони имат различни нужди и очаквания. Освен всичко друг Еврозоната с всичките рестрикции на база еко-норми започват серьозно да дават превес на Европейските производители и доста Азиатски производители се пренасочват за месни пазари. Всичко това е в отговор на невъзможността да спрат Азиатските производители с мита, системи за сигурност и какво ли още не, ако тези изисквания не бяха налагани по този начин, фирми като ТАТА щяха да продават необозпокоявани в Еврозоната и серьозно да смъкнат цените на автомобилите в най-ниския сегмент, а това няма да се хареса на Европейските производители. Нищо ново не се случва, навсякъде са икономически интереси, свободен пазар в истинския смисъл на пазарната икономика не съществува, налагат се определени фирми и продукти, като се измислят ограничения пречещи на новите малки компании да създават нови и нови продукти отговарящи на поредното изискване. Например Американските производители въобще не ги интересува Европейския пазар и не създават никакви продукти за Европа, обратното обаче се случва, защото Американския пазар е голям и всеки Европейски производител има интерес да продава там.

 

Абсолютно си прав за всичко, и определено не ги интересува нашето мнение и не само нашето а ми и на цял един голям пазар. Има логика да бягат от Европа, но това според мен не ги оправдава да произвеждат подобни коли, обаче пък не се знае може и да се продава добре, и Микрата е грозна кола , но е навсякъде по улиците.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола е едно към едно с един модел на Пежо, който е новичък. а от по старите е одеало кожата на Фиат Пунто. Мисля че пежото е 806 ще ви подведа. Не ми харесва определено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш ли че Mitsubishi ги интересува нашето мнение?

В момента за тях е важно да продават независимо на кой пазар за да оцелеят и тъй като по принцип на Азиатския пазар имат по-серьозни позиции, а и обема е значително по-голям те се насочват към него. Няма смисъл "да гонят дивото и да изпуснат питомното".

Всички марки създават модели за конкретни пазари, потребителите по региони имат различни нужди и очаквания. Освен всичко друг Еврозоната с всичките рестрикции на база еко-норми започват серьозно да дават превес на Европейските производители и доста Азиатски производители се пренасочват за месни пазари. Всичко това е в отговор на невъзможността да спрат Азиатските производители с мита, системи за сигурност и какво ли още не, ако тези изисквания не бяха налагани по този начин, фирми като ТАТА щяха да продават необозпокоявани в Еврозоната и серьозно да смъкнат цените на автомобилите в най-ниския сегмент, а това няма да се хареса на Европейските производители. Нищо ново не се случва, навсякъде са икономически интереси, свободен пазар в истинския смисъл на пазарната икономика не съществува, налагат се определени фирми и продукти, като се измислят ограничения пречещи на новите малки компании да създават нови и нови продукти отговарящи на поредното изискване. Например Американските производители въобще не ги интересува Европейския пазар и не създават никакви продукти за Европа, обратното обаче се случва, защото Американския пазар е голям и всеки Европейски производител има интерес да продава там.

Хюндай?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам към какви пазари се цели Мицу, но това не е извинение за посредствения дизайн. Дизайнът на колата буквално е подминат... дали е така и в технологично отношение, не знам... Когато се прави дизайн на кола, то е като дизайн на всеки друг продукт - следва се някаква дизайнерска линия, която освен че трябва да следва вече утвърден дизайн на цялата фирма (ако говорим за Мицу - зейналата уста, намръщените очи, прилегналата предна част и носа, за задницата - май никога не са имали константа), трябва да се следва и традицията на марката (предна решетка със ситен растер, продължаваща в намръщени фарове, същото дублирано долу на бронята...). Успешен дизайн не се прави като се копират конкурентите в бранша, а като се намери и се следва собствена линия. Все по-трудна задача става това, но това е единствения начин. Все пак дизайна е от съществено значение за успеха на марката. БМВ що не си махнат двата бъбрека? Ауди вече направиха "зейнала уста" и сега юруш - всички почнаха.. Ако си спомнята въвеждането на "новата линия" на БМВ със новата 7-ца донесе много лоши оценки... първоначално. Била грозна и т.н... да, ама 5-цата вече беше "чудо" на дизайна, след това оправиха и 7-цата. И сега продават ли продават :)

А нашето Колт-че е като грозното пате - нищо общо нито с традиция, нито с Мицубиши. Само копи-пейст.

Не искам да се изказвам като последния дизайнер, но все пак... мисля че малко повече можеха да се постараят :)

ПП А това, което говорите за пазарите, си е така - въпрос на отворен пазар за продукта, ама да видим...

 

И с това ви желая да има на софрата тази вечер само дълги чевермета,

а догодина Дядо Коледа да ви изненада не с едно, а с нови две МПС-та!

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами в статията си пише, че е пряк конкурент на Микра, въпреки, че тя е по-добре като моторизация. Шумоизолация на ниво...при по-висока скорост да се оглеждаш дали всички врати са добре затворени и като заключение, че дори новата Дачия Сандеро е по-приветлива, просто са достатъчен очерк за "качествата " на мъника... Не е пропуснато да се спомене и напълно пластмасовия интериор от не много качествени материали...Изобщо трагедия , на която предпочитам да не ставам свидетел и да се надяваме, че е предназначена единствено за индийския пазар...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Успешен дизайн не се прави като се копират конкурентите в бранша, а като се намери и се следва собствена линия. Все по-трудна задача става това, но това е единствения начин. Все пак дизайна е от съществено значение за успеха на марката.

 

Ми да, има и други азиатски марки коли, които са хем със 7 години гаранция, хем станаха страхотни на външен вид :)

Най-трагичното е, смешно ли не знам, че използват GDI технологията на Мицубиши и съвместната глобална платформа за двигатели.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Schreyer

 

Виж как тигровият нос е новата запазена марка.

 

http://www.kia.at/Schauraum/Optima/Gallery/

 

Хюндайците и те подържат за имидж, и то в Европа, ей тоз хубостник, само 347 кончета е душицата:

 

http://www.hyundai.at/Showroom/Cars/Genesis-Coupe.aspx

 

Веднъж поседнах в шоурума в него, и ме хвана магията, мания е! Кожичките са много приятни, седалките са много удобни, позицията на седене е все едно отливка на естествените ми форми, ако имаше ключ, направо паля и изчезвам през витрината, пък после ще я лежа, ако ме хванат де, хаха :) В съседство - Лансери, Аутлендъри, но...

 

Честита Нова Година :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

. Хайде обяснете защо КИА и Хюндай, които са си баш-баш брандове от дивата Азия, защо правят евро-модели и защо се купуват като топъл хляб?

Защото са пичаги ..:D Най напред ползваха "новите технологии" на Мазда и Мицубиши, после разбраха, че Японците го закъсват откъм нови технологии, започнаха сами да си ги развиват и сега не можеш ги стигна ..:)

Как няма да продават като топъл хляб, кой друг дава 10 годишни гаранции ? ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Мицубиши трябва да реализират този проект за Колт.

 

http://4.bp.blogspot.com/_N4vhGOPYQJ8/TSL7WlD9lYI/AAAAAAAAEwc/xXZxdjYwaxU/s1600/Mitsubishi.jpg

 

http://2.bp.blogspot.com/_N4vhGOPYQJ8/TSL9qt5_t9I/AAAAAAAAEws/O0wRnbBYN7c/s1600/2011%2BMitsubishi%2BCS.jpg

 

http://3.bp.blogspot.com/_N4vhGOPYQJ8/TSL7OpUs-9I/AAAAAAAAEwU/VMk_sGE92w8/s1600/Mitsubishi%2BCS.jpg

 

http://www.picvalley.net/u/1830/177841146413529719101357034666rvBRbjegBGHhLvN2Q5qr.JPG

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Е те това вече е друго............кога ще го пускат?? :D

 

Ще пускат те...картинки по сайтовете.

Де да ги знаеш...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Страшен е! Е това да пуснат, леле колко е хубаво! И онова голямото дето прилича ба ауди а8. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! И аз да изкажа мойто скромно мнение за новият Митцубиши Мираж. Не е чак толкова зле както го представят тук на Острова, аз примерно бих го сравнил с "близнаците" Мий/Цитиго/Ап(Seat Mii/Skoda Citigo/Volkswagen Up)- на групата Фолксваген. Външно е по-агресивен от тях, в купето има място за 5-ма пътници ( в "близнаците" местата са 4 ), позицията на шофьора е по-висока, и пространството над главите на пътниците очаквам да е по-голямо. Мощността на двигателя при Мираж е 70 к.с. или 79 к.с. ( в "близнаците" е 59 к.с. или 74 к.с.). Мираж може да се оборудва със CVT автомат- като опция, докато"близнаците" ще получат по-късно специално разработена за тях автоматична скоростна кутия (докато й изчистят рожденните кусури ще мине време). Голям плюс за Мираж, е че всички модели са с под 100гр/км СО2 (в "близнаците" само версиите с 59 к.с. могат да дадат под 100гр/км СО2). Това тук в Англия и предполагам в Германия е много важно, за да се спести пътен данък. Продължавам с плюсовете, пълна екипировка с вуздушни възглавници и завеси при всеки модел (в "близнаците" ако не си доплатиш или не вземеш топ версията само ще си спомняш, че в Митцубиши Мираж са били стандарт в базовото оборудване, като си търсил да си купиш малка градска кола). Последно е наличието на USB сокет, като стандарт, макар че "близнаците" също го имат.Да не забравя затъмнените стъкла- харесват ми. Никъде не се споменава за разхода на гориво- как ви звучи 4.5л/100км бензин-без запушване на дизел филтри и некачествена нафта от Лукойл? :)

Минусите на Миража, че било шумно от вятъра и откъм двигателя на автомагистралата, мен лично не ме притеснява. Наклонявала се в завои, е то с 60 или 70км/ч коя малка градска кола няма да се наклони питам аз? В града с 30 или 40км/ч за това наклоняване няма какво да се говори- липсва. В английската статия продължават с качеството и надеждността на моделите на Мицубиши- били на дъното по качество, е то такива собственици ги карат тук в Англия, и то да уточня най-вероятно става дума за след 3-те години пълна гаранция. Тук като изтече гаранцията 95% от собствениците на нови коли спират да ползват услугите на дистрибуторските сервизи или продават колата за втора употреба. В това отношение никой не казва колко е гаранцията на новия Мираж- може и 5 години да е, "близнаците" са закотвени на 3 години.

От Мицубиши са помислили и за българския пазар, защо да слагат турбо като Микра? Е то над 100 коня май общинския данък от 50лв може да скочи на 350лв.

В заключение мога да напиша, че в страната където се произвежда Митцубиши Мираж- Тайланд, вече са продадени 120000 бройки. Очаква се Мираж да се пусне на Американския и Канадския пазар съвсем скоро. Тук в Англия го очакват да е на цена около £8000 или 17800лв. Ще го видим и познаем този :mitsu-smiley: чак през март месец. :)

Редактирано от butter
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мен :mitsu-smiley: ме грабнаха с оборудването за осигуряване безопасността на водача и пътниците. Докато се чудех към коя марка да се насоча често попадах на допълнителни завеси като екстра. Единствено :mitsu-smiley: предлагаха пълно оборудване с въздушни възглавници и завеси от базовия до най-скъпия си модел. Дори си направих труда да пресметна колко ще е цената на Фокус с приблизителни параметри и същото оборудване като на Лансера. Разликата се оказа около 2000 лв. в повече за Фокуса. Е това вече беше прекалено. Като погледнах, че базовия модел се продава само с "окабеляване за аудио система", въобще не се замислях повече. Вдигнах телефона и се поръчах Лансера, като при това бяха изпълнени всичките ми изисквания, дори за цвят и при това без да чакам и един ден!

Та практиката на :mitsu-smiley: да пускат на пазара автомобили с най-високото ниво на сигурност, без значение дали е скъпия или ефтиния модел май ще се окаже печеливша стратегия. Явно и тенденцията в града да се ползват автомобили с ниски нива на СО2 и малък разход ще се запази и затвърди, както и преминаването към хибридни и електромобили.

Ако искаме децата и внуците ни да живеят нормално ще трябва да мислим повече за опазването на околната среда!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Да, доста сте прави, но все пак най-големия минус на Мираж е грозният външен вид и прекалено азиатската физиономия което го убива като конкурентен продукт в Европа, и си противоречи на идеята за глобална кола. Прост пример за глобална кола е Голф, еднакъв по цял свят и на всякъде харесван, и в Германия и в Япония. Както и да е, аз само изказвам мое мнение, и през ум не ми минава че знам повече от Мицубиши Началниците, но на черното бяло немога да кажа, само защото харесвам :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е точно поради индивидуалните предпочитания на всеки има толкова много и различни марки и модели автомобили! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Представяш ли си как щеше да се чувстваш на пътя, ако всички автомобили бяха еднакви! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е точно поради индивидуалните предпочитания на всеки има толкова много и различни марки и модели автомобили! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Представяш ли си как щеше да се чувстваш на пътя, ако всички автомобили бяха еднакви! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

 

{style_images_url}/offtop.gif
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро,

на мен честно казано не ми пречи всички коли да са еднакви по пътя,стига да са добре изглеждащи и да радват окото, дори и голф да са няма проблеми. Едно време, 1930та да кажем, като всичките са били почти еднакви на форма и почти всички са били черни, не ми изглежда толкова зле :icon_n_king: Друг пример е с мойте любими коли, най-продаваните в Русия Лансер 2004-2008ма , но почти непознати в Европа, точно поради същата причина, че са с крайно азиатско излъчване и беден интериор, а всъщност предлагат много повече от всеки един европейски еквивалент за парите си, най-надеждни, но пак много рядко се търсят и срещат по улиците, та какво им липсва, малко по добра визия, по-добро оборудване, по-съвременнен дизайн и стават пряк конкурент на Голфа, това е.

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро,

на мен честно казано не ми пречи всички коли да са еднакви по пътя,стига да са добре изглеждащи и да радват окото, дори и голф да са няма проблеми. Едно време, 1930та да кажем, като всичките са били почти еднакви на форма и почти всички са били черни, не ми изглежда толкова зле :icon_n_king: Друг пример е с мойте любими коли, най-продаваните в Русия Лансер 2004-2008ма , но почти непознати в Европа, точно поради същата причина, че са с крайно азиатско излъчване и беден интериор, а всъщност предлагат много повече от всеки един европейски еквивалент за парите си, най-надеждни, но пак много рядко се търсят и срещат по улиците, та какво им липсва, малко по добра визия, по-добро оборудване, по-съвременнен дизайн и стават пряк конкурент на Голфа, това е.

 

Не знам какво толкова по тези Голфове, вероятно е някаква травма на прехода. Всеки си мисли, че е специален и за него Голф не е добра кола. През това време Ханс кара Голф и има 10 пъти повече пари.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво толкова по тези Голфове, вероятно е някаква травма на прехода. Всеки си мисли, че е специален и за него Голф не е добра кола. През това време Ханс кара Голф и има 10 пъти повече пари.

 

Колега, не е уместно да сравняваш Ханс с бай Ганьо, тук също е пълно с Голфове и да ти кажа не са много паралии шофьорите им. Всичко е въпрос на вкус и предпочитания, повечето ми познати с Голфове ги карат, защото били много здрави и с евтини части(които пък често ги сменят).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mираж е поне клас надолу от Голфовия . Да не говорим, че Голф е премиум сегмента на своя клас, на крачка след Бмв,Ауди ,Мерц...

Като гледам Хюндай ,ако :mitsu-smiley: бяха се развивали като тях, все още щяха да имат уваженито и симпатията ми, а не само сантименти.

Тва, спокойно можеше да има друга емблема и да е достоен наследник на Колт...

http://www.youtube.com/watch?v=zeWY31eC4y0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...