Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

"Британци избраха най-надеждните коли за последните 15 години"


dino355

Препоръчано мнение

Хайде колеги, каквото и да си говорим истината е, че караме най-надеждните коли в света. Ако на някого му се струва, че не е така... кой е той, че да спори със специалистите от Warranty Direct:

 

http://www.automedia.bg/news/article_18175.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хайде колеги, каквото и да си говорим истината е, че караме най-надеждните коли в света. Ако на някого му се струва, че не е така... кой е той, че да спори със специалистите от Warranty Direct:

 

http://www.automedia.bg/news/article_18175.html

Ами значи тези които караме Lancer от 2008г нагоре, си караме боклуци и имаме право да си се оплакваме, като това мнение ще си го запазим до следващата класация! :icon_thumbup:

Интересно що ли са сложили снимка на EVO? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло тази класация не отразява надежността на съответния автомобил, а средната цена за подръжка на такъв автомобил.

Това няма нищо общо с надежност и не мога да разбера защо най-надежден според класацията е автомобил на който подръжката е най-евтина.

В тази посока един автомобил в премиум сегмент струващ около 200 000лв директно изпада от класацията, защото като отиде да си смени накладките, струващи около 1000лв директно излиза, че е по-ненадежден от един автомобил в ниския ценови сегмент, защото тази сума на един Колт, Корса и т.н, автомобили в сегмент А ще са му достатъчни като подръжка за поне две години. Примера с накладките може и да не е съвсем точен, защото касае консумативи, но например смяната на амортисьори на един автомобил в премиум клас струват колкото един добре запазен автомобил от сегмент А, а пък амортисьорите се сменят при приблизително еднакъв пробег на всички автомобили.

За всеки автомобил, цените на частите са съобразени с цената на автомобила - по-скъп автомобил, по-скъпи части, в общи линии такова е мисленето и ценообразуването налагано от производителите на автомобили.

Класация за надежност няма кой да ни даде, защото на практика никой няма полза от нея (няма кой да инвестира пари в такава статистика).

В случая една застрахователна компания иска да си калкулира колко да струва застраховката за определени автомобили и сметката си я прави точно на тази база.

 

Здрасти колега, тази класация много точно и конкретно показва точно колко са надеждни изброените коли и това е на база оплаквания от потребителите и направени ремонти за които посочената компания е заплатила. Warranty Direct http://www.warrantydirect.co.uk/car-warranty.html е компания която не застрахова а предлага продължаване на гаранцията на една кола след като гаранцията от производителя е изтекла. Има различни видове гаранций които могат да се купят срещу заплащане и покриват различни неща. И на база това колко оплаквания са получени от определени марки за определен период от време са получени и посочените по-горе резултати, и на база същата тази информация е създаден и този "индекс на надеждност". Може би да си се заблудил от грешният превод на Български език, който е превел е допуснал огромна грешка като е заменил гаранция със застраховка. Както и да е като се прочете оригиналата статия става ясно, a за да докажа че съм прав ще ви покажа сайта на една друга голяма компания която продава гаранций за коли и те си публикуват на сайта всичките ремонти които са правели за да няма лъжа и измама а и тук става от ясно по-ясно кои марки присъстват най-много и кои най-малко. Приятно разглеждане

 

http://www.warrantywise.co.uk/repairs/authorised-repair/

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, тази класация много точно и конкретно показва точно колко са надеждни изброените коли и това е на база оплаквания от потребителите и направени ремонти за които посочената компания е заплатила. Warranty Direct http://www.warrantydirect.co.uk/car-warranty.html е компания която не застрахова а предлага продължаване на гаранцията на една кола след като гаранцията от производителя е изтекла. Има различни видове гаранций които могат да се купят срещу заплащане и покриват различни неща. И на база това колко оплаквания са получени от определени марки за определен период от време са получени и посочените по-горе резултати, и на база същата тази информация е създаден и този "индекс на надеждност". Може би да си се заблудил от грешният превод на Български език, който е превел е допуснал огромна грешка като е заменил гаранция със застраховка. Както и да е като се прочете оригиналата статия става ясно, a за да докажа че съм прав ще ви покажа сайта на една друга голяма компания която продава гаранций за коли и те си публикуват на сайта всичките ремонти които са правели за да няма лъжа и измама а и тук става от ясно по-ясно кои марки присъстват най-много и кои най-малко. Приятно разглеждане

 

http://www.warrantywise.co.uk/repairs/authorised-repair/

 

А... :icon_clap: Айде ся да Ви видя!!! Само едно уточнение... Не съм превеждал аз статията. Копнах я от пощата си, че получавам там всякакви неща свързани с коли. Къде е сега "aga-та" да ни каже за неговото Бе Ем Ве? :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Oткога Reliability означава надеждност ? Компамнията си е направила индекс по който смята колко да струва удължаването на гаранцията. Много ясно, че няма как частите по подръжката и гаранционо обслужване на ЦЛ са колкото два Опела и няма как цената да е същата .

*RI rating not based purely on failure rate; the lower the RI rating, the more reliable the car overall

Все едно някой да изкара индексите от Шваке и да вземе да твърди същото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм се объркал, първото нещо беше да издиря първоизточника.

Удължаването на гаранция е един вид застраховка, на същия принцип са услугите предлагани и в България, сметката се плаща в крайна сметка от застрахователна компания.

Поинтересувай се малко по-задълбочено и ще разбереш, че дори гаранцията давана от производителя на автомобила (на новите автомобили) всъщност е вид застраховка, покрита от застрахователни компании.

Да бе да. Как да стане гаранцията да я плаща застрахователят ми???????????????? Ами ако не си направя каско? Никой неможе да те задължи да си направиш каско на новият автомобил, а дори и да имаш каско, какво общо има то с дефектирала скоростна кутия или друг основен агрегат на автомобила, което се случва по вина на производителя?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Докато автомобила ти е с гаранция покрита от производителя на автомобил, застраховката се плаща от производителя на автомобила, той си застрахова един вид гаранционните проблеми, които ще покрие на клиентите си. Удължаването на гаранцията вече си го плаща клиента, разходите по отстраняване на проблемите възникнали през този период са за сметка на дилъра предлагаш тази усуга, но в крайна сметка тези разходи му се покриват по застраховка към застрахователна компания.

Това е услуга много подобна (от финансова страна) на застраховката финансов риск при кредитите.

Точно така!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Хубава класация, но с чиста съвест заявявам, че Agila, Alto, Aygo, Yaris, Jazz ги зарязвам за всяка една от трошките от класацията от 1 до 9. :D
Редактирано от lancer4x4
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Oткога Reliability означава надеждност ? Компамнията си е направила индекс по който смята колко да струва удължаването на гаранцията. Много ясно, че няма как частите по подръжката и гаранционо обслужване на ЦЛ са колкото два Опела и няма как цената да е същата .

*RI rating not based purely on failure rate; the lower the RI rating, the more reliable the car overall

Все едно някой да изкара индексите от Шваке и да вземе да твърди същото.

Точно надеждност означава всъщност. Освен това, когато критикувате методологията на тази и изобщо на този тип класации, трябва да знаете, че това са едни от най-надеждните и точни статистики. Има действително процент на условност, дотолкова доколкото частите и ремонтите на различните коли са различни. Трябва обаче да се отчита фактът, че условията на застраховката "удължена гаранция" са за всички автомобили почти напълно еднакви. Това прави тази статистика много точна. Действително ремонтът на дефектиралия двигател на BMW M5 или Audi RS6 ще струва много повече от същия проблем при Лансер, но... и в трите случая ще става дума за двигател. Ето защо заеманите челни позиции в класацията за ненадеждност на база 15! години за возила, струващи по 250 хил. лева, каквото и да си говорим, не е никак добър атестат. Погледнете какво обхваща "удължената гаранция" като покрити рискове - не много на брой, но все сериозни възли и агрегати. Не амортисьори и спирачни дискове. Да си прибягнал в рамките на 5 години до условията на удължената гаранация на RS6 означава само, че нещо сериозно се е прецакало... а не би трябвало. Трябва да се има предвид и нещо друго - безспорно е, че нито един от производителите в отрицателната класация, не би останал доволен от нея. Ако имаше някакъв, дори минимален шанс да спори с цифрите, щеше да го направи. Да даде компанията, отговорна за статистиката, под съд, да раздуха този факт по медиите максимално, както и решението, с което ги осъжда да му платят няколко милиарда вреди за това, че са публикували неверни данни за качествата на продукцията му. И ако постъпят така само някои от недоволните, това вероятно би довело до фалит на самата компания. Но... всички си мълчат, свиркат си и си внушават, че ги вали дъжд. Защо...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А... :icon_clap: Айде ся да Ви видя!!! Само едно уточнение... Не съм превеждал аз статията. Копнах я от пощата си, че получавам там всякакви неща свързани с коли. Къде е сега "aga-та" да ни каже за неговото Бе Ем Ве? :icon_dance:

 

Брей, минавка! :)

15 хиляди км, без проблеми. Дали моторът ще гръмне до първата смяна на масло на 40 хиляди?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Брей, минавка! :)

15 хиляди км, без проблеми. Дали моторът ще гръмне до първата смяна на масло на 40 хиляди?

Може и 100г да си я караш, със здраве дано, но в класациите Ви няма или поне в тези за надеждност! :icon_thumbup:

Избора на автомобил е въпрос на личен избор и мотивация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Може и 100г да си я караш, със здраве дано, но в класациите Ви няма или поне в тези за надеждност! :icon_thumbup:

Избора на автомобил е въпрос на личен избор и мотивация.

 

Именно заради това се обезценяват поголовно още на първата година.

Една снимка от вестника направих преди малко.

http://www.picvalley.net/u/1883/20745992336798214311354176361rB9BOoFFOPKBPJ0Xw9fG.JPG

 

Иначе има на пазара още по-евтини. Гледах миналата седмица 120d на 1 година и 3 месеца на 17 хиляди за 12000 евро без забележки.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Брей, минавка! :)

15 хиляди км, без проблеми. Дали моторът ще гръмне до първата смяна на масло на 40 хиляди?

Изобщо не ми говори :icon_censored: Ти! Не може да направиш такива изказвания, каквито направи и да останеш ненаказан :icon_box: Ей ти класация като слънце - данни, статистика, всичко точно. Ти Мiroslav не го слушай! Стъкмистика било, не можели да ги осъдят. Могат и още как. Както едните могат да измислят критериите, така и другите, ако няма реални параметри зад тях, могат да докажат неверността на данните. И така, според тази статистика :icon_dance: ... BMW - то е сред най-ненадеждните коли в света. Скъпи били частите, затова такива били резултатите... Ами да, скъпи са... че се и развалят на всичкото отгоре. На Мицу са му по-евтини, пък не се и развалят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се търсят източниците в оргинал, но ето още две статистики:

 

http://fakti.bg/avto/25030-tuv-klasira-nai-nadejdnite-koli-za-2011-a

http://www.automedia.bg/news/article_12868.html

 

Какво общо има с индекса на надежност от статията (от началото на темата)?

Аз не намирам много прилики, а ако се поразровим сигурно ще намерим още десетина такива статистики, в които също няма да има съвпадение.

Затова си мисля, че по-скоро е "стакмистика". Най-интересно е присъствието на еднакви автомобили (с разлика в емблемите), които се намират на различни места, няма обяснение как два еднакви автомобила сглобени на една и съща поточна линия и нямащи никакви разлики (технически) ще проимат различна надежност. Например как може да има разлика в надежността на Outlander, 4007 и Crosser (няма конкретно сравнение на тези модели, но давам примера за да ме разберете по-точно какво имам в предвид).

 

Хаха, нали :) Глупости са сравненията.

Колеги, без да се заяждаме с БМВ - премиум марка се купува не заради надежност. Една премиум кола е много по-сложна и има нови технологии, които представляват риск. Имате избор, да карате конвенционални, нискоефективни коли с под средни параметри и ниво на изпълнение, или последното което се предлага на пазара. Едното се смята за надежно, но не винаги е, а другото се смята за ненадежно, но и то не винаги е. Кола 300 коня битурбо е със сигурност по ненадеждна от 1.8 атмосферна, например, и се кара като луда, това и е целта. Нов модел с активно окачване, адаптивно сервоуправление, адаптивен круз контрол, 8 степенна автоматична кутия просто представлява по-висок технически риск, и е с по-малка статистика на повреди. Луксозна премиум кола е и с по-малък производствен обем, по 30-50 хиляди се правят в рамките на производствения жизнен цикъл, докато обикновените са милиони и там именно се цели голяма надежност. При премиум сегмента, и специално при хай пърформънс моделите, надежността се заменя с премиум третиране на клиента, напр. хеликоптер идва и те докарва у вас.

Но премиум бранд и обикновен модел като моята има предимство, което не се наемам да обяснявам тук. Има и финансовом измерение - вие изразходвате 8 литра гориво, а аз 4 литра. След няколко години това поикрива премума в цената. БМВ има много ниски оперативни разходи за разлика от :mitsu-smiley: Обезценката не ме вълнува, а само риска, предсказуемостта на оперативните разходи, удоволствието. Хората имат ценен ресурс, времето. Като се остарее, закъде коли.... меракът минава, а това е жалко. И само друго да кажа, БМВ екземплярите на много км, примерно 300 хиляди и 5 години например, са като нови на вид и возене и са 'новите' коли на много гъзари които ги разпарят от каране... Аз моите Мицута ги видях как остаряха...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тук нещата според мен се разминават в различни посоки, прави се смесване на Застраховки и Гаранций които нямат нищо общо, след това се говори за индекс за надеждност който казват че се е появил на бял свят именно от тази фирма "WARRANTY DIRECT" която фирма продава гаранций а не застраховки и данните там са на база оплаквания от клиенти за повреди или дефекти , а не за такива тестове които са правени в Германия на коли които навършват 3 години и от тук следват и различните резултати, дори Лансер го няма в Германските класаций въобще. Примерите които са дадени от колегата Мирослав според мен не са съпоставими с примерите дадени от сайта на "WARRANTY DIRECT" или "WARRANTY WISE". До колкото дали Лансер 05-08 е най-надеждната кола един бог знае , но със сигурност е една от най-надеждните като аз лично съм имал шанса да го изпробвам във всичките му модификаций които се предлагат на острова с изключение на ЕВО. Сега малко за БМВ, марка към която аз имам голям респект,.. малко данни от сайта на warrantywise специално за ремонтите на БМВ, кои модели най-много присъстват и какво се е повредило:

 

http://www.warrantywise.co.uk/repairs/authorised-repair/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не ми говори :icon_censored: Ти! Не може да направиш такива изказвания, каквито направи и да останеш ненаказан :icon_box: Ей ти класация като слънце - данни, статистика, всичко точно. Ти Мiroslav не го слушай! Стъкмистика било, не можели да ги осъдят. Могат и още как. Както едните могат да измислят критериите, така и другите, ако няма реални параметри зад тях, могат да докажат неверността на данните. И така, според тази статистика :icon_dance: ... BMW - то е сред най-ненадеждните коли в света. Скъпи били частите, затова такива били резултатите... Ами да, скъпи са... че се и развалят на всичкото отгоре. На Мицу са му по-евтини, пък не се и развалят.

По-спокойно, да не спукаш някоя вена. Първо се опитай да си изясниш по какъв начин са подредени индексите и как са изчислени и тогава давай такива кардинални заключения. Също така не е зле да се замислиш защо премиумите имат такива индекси и колко агрегата имат в повече спрямо колите от ниския клас, което автоматично повишава риска при удължаване на гаранцията и съответно потенциалните проблеми. Дори класацията не отразява буквално надеждността на един автомобил, а риска който поема компанията, която ще удължава гаранцията при нейното изтичане. Тоест имаме степен на амортизация+ цени на части и обслужване, обезценяването им за период, брой потенциални причини на проблеми и всичко това се умножава по оценка на автомобила за да му бъде удължена гаранцията. Англичаните искат по-висока застраховка ако автомобила ти не стои в гараж, според града и квартала в който живееш, дали си мъж или жена и най-важното каква кола караш, като разликата за един и същ автомобил може да е повече от 1000 паунда, само от допълнителните фактори.Така че, според тази класация излиза, че най- простите коли са най надеждни...в което няма нищо странно, Но знаеш ли колко Лансера съм видял в УК ? Веднага ти отговарям...5 на брой. А не е като да не съм бил по пътищата по 12 часа на ден.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги успокоите малко страстите, всяка статистика е базирана на някаква основа, за някои тя е правилна.. за други не. Така че не превръщайте темата във война.

Каквото и да се говори, има някаква статистика с наш представител и е нормално това да радва голяма част от нас. Също е нормално тази статистика да се плюва в голяма част от другите форуми. Не е тайна, че Българина винаги е прав, той знае най-добре нещата и обича да се налага над останалите, ще ви помоля.. тук да избегнем това :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-големия проблем е че всеки си прави свои изследвания и резултатите нямат много общо, ако вземат и се сравнят няколко източника, например вземайки TUV, ADAC и фирмата от статията, която коментираме в първите 10 места няма почти никакво съвпадение. Ако наистина данните се базираха на някаква статистика без да бъде отразено пристрастията на отделните фирми и организации, такива фрапиращи разлики не може да има.

И слава Богу, че иначе по стълбовете и дърветата ежедневно щяхме да срещаме обесили се собственици на Пежо, Ситроен, Фиат и т.н. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И слава Богу, че иначе по стълбовете и дърветата ежедневно щяхме да срещаме обесили се собственици на Пежо, Ситроен, Фиат и т.н. :icon_thumbup:

 

:)

Нека да си караме колите със здраве, да се уважаваме и да не забравяме, че има много по-важни житейски проблеми :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-спокойно, да не спукаш някоя вена. Първо се опитай да си изясниш по какъв начин са подредени индексите и как са изчислени и тогава давай такива кардинални заключения. Също така не е зле да се замислиш защо премиумите имат такива индекси и колко агрегата имат в повече спрямо колите от ниския клас, което автоматично повишава риска при удължаване на гаранцията и съответно потенциалните проблеми. Дори класацията не отразява буквално надеждността на един автомобил, а риска който поема компанията, която ще удължава гаранцията при нейното изтичане. Тоест имаме степен на амортизация+ цени на части и обслужване, обезценяването им за период, брой потенциални причини на проблеми и всичко това се умножава по оценка на автомобила за да му бъде удължена гаранцията. Англичаните искат по-висока застраховка ако автомобила ти не стои в гараж, според града и квартала в който живееш, дали си мъж или жена и най-важното каква кола караш, като разликата за един и същ автомобил може да е повече от 1000 паунда, само от допълнителните фактори.Така че, според тази класация излиза, че най- простите коли са най надеждни...в което няма нищо странно, Но знаеш ли колко Лансера съм видял в УК ? Веднага ти отговарям...5 на брой. А не е като да не съм бил по пътищата по 12 часа на ден.

Ех... Ако можеше интернет да пресъздава истинските емоции на хората, социалните контакти на живо щяха отдавна да са умрели. Пък те не са. В тази тема, включително обявяването й от мен, не съм написал нито един сериозен ред. Заиграваме се с колегата aga... по една тема, която очевидно не схващаш, колега, така че не се меси. Той се опита да разбие моето Cuore Sportivo... нещо, което прекрасно знае от опит, че на трябва да прави :D и сега се бъзикаме. Дано поне той да е схванал, че срамота иначе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ех... Ако можеше интернет да пресъздава истинските емоции на хората, социалните контакти на живо щяха отдавна да са умрели. Пък те не са. В тази тема, включително обявяването й от мен, не съм написал нито един сериозен ред. Заиграваме се с колегата aga... по една тема, която очевидно не схващаш, колега, така че не се меси. Той се опита да разбие моето Cuore Sportivo... нещо, което прекрасно знае от опит, че на трябва да прави :D и сега се бъзикаме. Дано поне той да е схванал, че срамота иначе.

:yes3:

Най-изгодните автомобили за препродажба в САЩ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ех... Ако можеше интернет да пресъздава истинските емоции на хората, социалните контакти на живо щяха отдавна да са умрели. Пък те не са. В тази тема, включително обявяването й от мен, не съм написал нито един сериозен ред. Заиграваме се с колегата aga... по една тема, която очевидно не схващаш, колега, така че не се меси. Той се опита да разбие моето Cuore Sportivo... нещо, което прекрасно знае от опит, че на трябва да прави :D и сега се бъзикаме. Дано поне той да е схванал, че срамота иначе.

 

Става дума за маама мия Алфа Ромео с цвят червен, аморе мио, италиански скандал!

Но нека замълчим! Не сме дорасли, не разбираме тази емоция. Не на всеки му е отредено, но допускам, че страстите пламват изведнъж и не питат, току виж... съм върнал Freude am Fahren обратно и съм станал фен на близко разположените педали, лоста с голям размах и волана с красиви червени конци, рева на двигателя 'куатро формаджи' (може и да бъркам термина, нов съм) :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става дума за маама мия Алфа Ромео с цвят червен, аморе мио, италиански скандал!

Но нека замълчим! Не сме дорасли, не разбираме тази емоция. Не на всеки му е отредено, но допускам, че страстите пламват изведнъж и не питат, току виж... съм върнал Freude am Fahren обратно и съм станал фен на близко разположените педали, лоста с голям размах и волана с красиви червени конци, рева на двигателя 'куатро формаджи' (може и да бъркам термина, нов съм) :)

Ти се бъзикаш, обаче трябва да ти кажа, че това за емоцията съществува и е абсолютно необяснимо. Едно време, като ми ги разправяха тия неща, си виках - внушават си. Но след като карах 5 години такава кола, при това вероятно улучих от една страна сполучлив модел, а от друга - читав екземпляр, тъй като беше употребявана, трябва да ти кажа, че винаги съм я схващал абсолютно като одушевен предмет... като жена, в пълния смисъл на думата. По отношение на нито една от предишните си коли не съм се чувствал така. И сега, като се наблюдавам как от близо три години дори не карам такава кола, но подскачам по един метър над стола само като чуя някой да каже лоша дума... и като си вървя по улицата и покрай мен мине някоя от същия модел, какъвто имах, се хващам как скришно се заглеждам... по петнайсетгодишен дръгел, при положение, че в гаража ми е подредена чисто нова кола... започвам да си мисля, че каквато и кола да си купя за в бъдеще, вероятно тази емоция ще остане завинаги. Така, както всички мъже прекрасно знаем, че в сърцата ни винаги е имало място само за една жена - вероятно онази, която се е отнесла с нас най-зле, но независимо от това, само мисълта за нея, ни кара да се усмихваме и някой други неща да... :icon_dance: сещате се какво да правят. Даже започвам да се замислям дали да не взема да си купя една за 1500 лева, да я наглася и да си я карам в събота и неделя... Знам, че отстрани изглежда пренасилено и нереално, но честно Ви казвам така се чувствам. Убеден съм, че ако не бях карал Алфа преди Мицубишито, Мерцедес да бях карал, щях да съм много по-доволен от колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...