Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Помагайте колеги


oncho1

Препоръчано мнение

Здравейте Колеги,

 

Карам си първата и любима кола Mitsubishi Colt 1.3 12V - 1995 год.!!! Подържам си я като писано яйце, но тя ме оставя а аз НЕ!! :)

Имам следния проблем, преди година имах проблем с комутатора, колата прекъсваше много и гаснеше когато загрее, поливам с вода и се оправя докато стигна до сервиза, смених комутатора и всичко си се оправи!!! Колата е с АГУ, преди време се появи същия проблем и реших да сменя почти всичко по запалителната част, свещи, кабели, палец, дистрибуторна капачка + ремонт на двигателя сигменти лагери влошки гарнитури и т.н. + Нов комутатор от Spectromatic, всичко както трябва :) Колата след тези ремонти си тръгна, карам я вече месец и започна отново с проблемите!!! Когато загрее директно изгасва без прекъсване без нищо, след което не мога да я запаля отново - тегля я на въже, тук пробвах с охлаждане отново с Вода върху делкото /изпитания начин, който не е вариант/, но не ПОМАГА, следователно мисля че проблема не е от КОМУТАТОРА и ситуацията се повтаря 2 пъти, колата съм я оставил в БОКСА пред на с.

 

Колеги,

Моля, ако някой от Вас е имал подобни проблеми да коментира по темата.

 

Благодаря Ви!!!

Редактирано от Емил Димитров
Редактирано заглавие
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И от къде знаеш, че проблема не е същия? Свети ли ти чека? Пробвай се да ѝ прочетеш грешката, ако светва. Може и някой датчик да отказва в този случай. Трябва да се види дали има ток до инжекторите и "искра" на свещите в най-общия случай. Това с водата ми изглежда крайно противопоказно. Намери най-добре що-годе читав майстор и се опитай да постигнеш условията, при които изгасва, докато си при него. Може и нещо по газовата, което прекъсва бензиновата система да поражда тоталния отказ.

 

И напиши от къде си, ако искаш да ти помогнат. Ако си от Варна, мисля че има лек проблем с майсторите, но колегите ще те упътят при кой да отидеш.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега за първи път чувам за кола, която като и намокриш делкото да е панацея за какъвто и да е проблем :o :blink:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ончо, колата и на ГАЗ и на бензин ли го прави проблема?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ончо, колата и на ГАЗ и на бензин ли го прави проблема?

Здрасти Емо,

И на ГАЗ и на Бензин една и съща работа :) Като изгасне няма палене докато не изстине двигателя...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги!

 

Оказа се, че новият Комутатор закупен от Spectromatic, е дефектен и понеже моята кола се кара на "ГАЗ" няма как да се признае гаранцията му, след което си закупих от същият вносител нов комутатор, понеже няма други алтернативни варианти!

 

Възможно ли е нещо по запалителната система да довежда до този неприятен проблем, и дали този комутатор ще бъде поредния консуматив за този модел ?

 

Моля да изразите мнения!

 

Благодаря! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги!

 

Оказа се, че новият Комутатор закупен от Spectromatic, е дефектен и понеже моята кола се кара на "ГАЗ" няма как да се признае гаранцията му, след което си закупих от същият вносител нов комутатор, понеже няма други алтернативни варианти!

 

Възможно ли е нещо по запалителната система да довежда до този неприятен проблем, и дали този комутатор ще бъде поредния консуматив за този модел ?

 

Моля да изразите мнения!

 

Благодаря! :)

Възможно е бубината да е скапала комутатора ти, тъй като при нея "остатъчното" напрежение често си скача на около 400 волта,което може да доведе до дефект в комутатора ако не е разчетен както трябва........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е бубината да е скапала комутатора ти, тъй като при нея "остатъчното" напрежение често си скача на около 400 волта,което може да доведе до дефект в комутатора ако не е разчетен както трябва........

 

Бубината също е сменена още при първата подмяна на комутатора с чисо на MOBIL ELECTRONIC.

Трябва да има някаква причина за тази честа повреда на комутаторите, а отношението на единствените вносители на тази част за България е недопостимо!!! Не може от оторизиран елкон да им се обадят и да им кажат че комутатора е дефектен и работи само 30 мин. след което изключва и те да се оправдаят че колата се кара на ГАЗ и гаранцията отпада, на комутатор на 2 дена :)))) Здраве! Важното е че жабката се държи добре за сега, след като си купих още един НОВ комутатор :)

А дано стигнем до някакъв отговор за тази причина, или така казано "дефект" на тази модификация! :)

Редактирано от oncho1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

а отношението на единствените вносители на тази част за България е недопостимо!!

 

А дали е единствения? Дилърите на :mitsu-smiley: броиш ли ги? Вярно, че за оригиналния вероятно ще ти отрежат главата. Можело е и втора употреба да сложиш, но поне ще знаеш че ще работи и не е менте.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

На мен също ми омръзна всяка година да сменям комутатор и то на горепосочената фирма.

Преди месец пак комутатор и този път: ......извеждане на комутатор и бобина (от лада самара)извън делкото, има ги навсякъде, стават от ГАЗ-ки, VW. Има по моргите за 5 лева.

Мисля, че вече няма да съм спонсор на арабите от Симеон.

С поздрав

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да видиш кабелите по инсталацията към и вътре в делкото. Може би заради опечена изолация по някое време се допират жички или една оголена жица се докосва към алуминия и комутаторът приключва. Най-добре нова инсталация в тази й част и ще се возиш още мнооого време.

 

хехе, хайде и аз в старата тема :icon_doh:

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бубината също е сменена още при първата подмяна на комутатора с чисо на MOBIL ELECTRONIC.

Трябва да има някаква причина за тази честа повреда на комутаторите, а отношението на единствените вносители на тази част за България е недопостимо!!! Не може от оторизиран елкон да им се обадят и да им кажат че комутатора е дефектен и работи само 30 мин. след което изключва и те да се оправдаят че колата се кара на ГАЗ и гаранцията отпада, на комутатор на 2 дена :)))) Здраве! Важното е че жабката се държи добре за сега, след като си купих още един НОВ комутатор :)

А дано стигнем до някакъв отговор за тази причина, или така казано "дефект" на тази модификация! :)

Не са "Единствен" вносител, просто са едни от многото но некоректни! Веднъж само се прекарах да взема от тях една бобина за Сузуки Лианна ,нямаше в момента при другите вносители.Пратиха ми я по куриер с наложен платеж, в момента в който я сложих се оказа че чисто новата бобина прехвърля искра между единия канал на високото и магнитопровода(бааахмааму чисто нов боклук) Звъня им веднага на спектроматикса и оня отсреща ми заявява че не е възможно, и да съм махнел лепенката стъкера на бобината и да видя отдолу какво пишело, разлепих стикера на който имаше някаква си номерация не отговаряща на нищо, и ОООООО чудо отдолу гордо стоеше надписа БРЕМИ!!!! и номер по текдока! Ахаа...номера ми е ясен!! " че попадия ЩЕ Я Е.ЪТ да ама язък за пуйката".....94лв си останаха за моя сметка и сега си имам една неработеща чисто нова бобинка Бреми за красора и като я видя да се подсещам да отправям благословии по адрес на всите от Спектроматикс и роднините им! Онзи с гордото название "продавач консултант" по телефона ми обясни че не можело да приемат бобината обратно понеже трябвало да я изпратят за експертиза в германия и бла бла глупости и т.н. А то нещата са ясни , тея "единствени" вносители пазаруват от китай фалшификати на килограм, тоест отпаднали от поточната производствена линия елементи и части"изделия" с нарушени параметри установени при крайния изходен контрол(твест)!Тоест ТРЕТО КАЧЕСТВО и в много случаи БРАК......за жълти стотинки а ги продават като за ОРИГИНАЛ! Да ама "мъжко дупе веднъж се Е.Е" и повече при тея мизерници не повторих да купя и съм ги задраскал от списъка с доставчиците на електро и електронни компоненти!

Ето друга фирма http://www.fugo.bg/ със тяхни компоненти не съм виждал проблем , поне при мен до сега, или ако има нещо то те са коректни и сменят веднага !

- Не знам от кой град си но няма да е лошо да се замери ЕЦУ-то , при промяна на някои' от напреженията в него оказва влияние на работата на процесора и съответно на тактовата честота на самия процесор, отам лоша работа като цяло и в особенни случаи оставя входа на комутатора с по високо опорно напрежение(ликажно) вследствие на това комутатора прегрява и не стаботва!

-Та напълно възможно е (според мен) проблема да идва от "компира" !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...