Премини към съдържание

Дневни светлини (контролната лампа за зареждане на акумулатора)


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Имам въпрос относто монтирането на реле за автоматично включване на фаровете.

Къде се намира кабелът и какъв е(ако някой може да го опише и посочи), свързан с контролната лампа за зареждането на акумулатора? Предполагам НЕ е такъв, който отива към компютъра.

Колата е Спейс Стар, 1.3, 1999г.

 

И още едно въпросче.

Въпросните SmartDRL или Automatic Lights-2, възможни ли са да се използват със схемите, които съм посочил?

http://prikachi.com/images/245/5453245f.jpg

http://prikachi.com/images/249/5453249R.jpg

 

Благодаря предварително!

 

p.s. Моля само да пишат компетентни към въпроса хора, че с тока шега не бива :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Все ми се върти из главата че кабела с син(син с бяло),на дясната букса на таблото.Със сигурност може да се провери като се свали таблото и се проследи към коя пътечка отива крушката за зареждане на акумулатора.Аз от там съм взел сигнал за моя DRL ,но беше преди 4г и не помня точно цвета.Това ти е по схема 1- букса B-02 ,2пин.За да се включат фаровете с габаритите е достатъчно да се свърже 2 пин(или 6ти-все тая) от COLUMN SWITCH(схема 2)(лоста от ляво на волана ) към маса.Само за да светнат късите е по-сложно,а и трябва вечерно време ръчно да си включваш останалото осветление.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Automatic Lights-2 може да се преправи малко и да стане на автомобил с инсталация с ,,-" за целта се слага един електролитен кондензатор 100мф/25V на изхода на модула, който захранва крушките (жълто зелен кабел) и едно реле 12V/40A и през него се подава минус на късите светлини, а не на дългите. С една дума използва се контролера в модула да управлява релето като ти следи напрежението да е 13.4V. Недостатъка е, че крушките ти светят на 100% и няма плавно включване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

свързан с контролната лампа за зареждането на акумулатора?

 

На цокъла на "релето за зареждане" трябва да имаш + 12V докато зарежда (и лампата не свети).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Голям пробрлем на този модел трябвало скъпи модоли при двама алармаджии ходих нито с реле нито с обикновен модул ставало .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какво искаш да получиш,ако е само да светнеш фаровете,по-нагоре съм описал как може да стане,ако искаш да са с променеха яркост-колегата mitaka_1 е написал.На мен ми струва няма и 5лв модула-1 транзистро,кондензатор,2 диода и реле.Пуска всичко след около 5сек(след огасване на лампана на акумулатора),гаси ги след спиране на двигателя след около 1-2 сек.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ходих в град Добрич не можаха да я направят модул DRL HIDBG-01 купих но и тои не ставал ако някои знае във Варна нека ме упъти модела е 1300/86/1999/4G13Y. Като запаля искам да светват фаровете като изгася до угасват.Обаче ако е възможно да свети на къси за да не пече рефлекторите.

Редактирано от miroslavkonstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да се монтира тоя модул който вече си купил е нужно да се добави още 1 реле,или да се разглоби и евентуално да се отделят контактите на релето от останалата част на схемата му.Това е понеже то пуска + към фаровете,а на колата са за светят и трябва -

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно не им се занимава на майсторите. Ето този модул Модул може да се монтира както на ,,+" така и на ,,-'' инсталация. Двата червени кабела са контактите на релето и в зависимост какво подаваш на единия това управлява другия кабел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ходих в град Добрич не можаха да я направят модул DRL HIDBG-01 купих но и тои не ставал ако някои знае във Варна нека ме упъти модела е 1300/86/1999/4G13Y. Като запаля искам да светват фаровете като изгася до угасват.Обаче ако е възможно да свети на къси за да не пече рефлекторите.

 

Стига трошихте пари за тези модули.Едно реле и имаш пълна автоматика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стига трошихте пари за тези модули.Едно реле и имаш пълна автоматика.

Колега сам ли си го прави или някои маистор ако да даи кординати за Варна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да се направи за под 2лв, без никакви модули и без да трошиш пари по тях. Ако искаш да хвърляш пари по модули - поръчваш си от БС или Ратола един фабричен - в дясно от помпата на съединителя, трябва да имаш два конектора свързани един в друг - закача се там и готово:

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=26554&view=findpost&p=262238

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=26245&view=findpost&p=256457

 

На "релето" за зареждане имаш +12V, когато работи двигателя и зарежда. Там свързваш едно малко реле, което да ти управлява релето за фаровете (оригиналното), понеже си мисля, че трябва да се управлява по минус. Ако е по плюс, само един диод трябва. Нищо не се реже. Намери някой да ти го направи, ако не можеш.

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=2563&view=findpost&p=154644

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

:mitsu-smiley: :icon_thumbup: Явно варианти много. Зависи на кой какво му се върти в главата :) С помощта на Milen_z стигнах до следните две решения:

http://prikachi.com/images/969/5544969X.jpg

и

http://prikachi.com/images/974/5544974R.jpg

 

Някой разбирач по електорника може ли да каже при първият вариант дали може и ако може, какво да се сложи, че да се намали малко напрежението, за да не светят крушките на 100% с цел да удължа живота им? :help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За мен 2рия вариант е по-удачен,така ти бях казал по-горе.Ще кажа и защо-всички връзки се правят вътре в колата,нужните кабели се намират като се разглоби пластмасата на конзолата на волана и извади километража,а се ползва и маломощно реле-тока през контактите е малък.От друга страна при това връзване не виждам лесен начин за намаляване интензитета на светене.При 1вата схема на мястото на контактите на релето трябва да имаш електроника ,която пуска шим инпулси и така моше да се получи регулиране на яркостта- mitaka_1 ти го е казал в поста си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих добавил един диод последователно на намотката за релето против уроки че при пуснати габарити не се знае дали ще показва лампата за генератора коректно и току виж при проблем с него сме останали на пътя.

За намалено светене освен с електроника (ШИМ) гледам се реализира и чрез свързване последователно на крушките, тука вече ще иска корекция в инсталацията.

http://img89.imageshack.us/img89/9191/5544974r.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има само 1 малка подробност в схемите,а именно лампата за зареждане е вързана между ACC(+12V) и релерегулатора на генератора,тъй че тоя диод няма да е нужен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моля обяснете за незнаещите къде точно да включа 86 на релето към номер 2 на буксата към ключа за фаровете или към 1 на оригиналното реле за фаровете. И бих желал също така да попитам дали при тази схема на фаровете се включват и осветлението на таблото и габаритите или се включват само късите светлини.

Предварително Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моля обяснете за незнаещите къде точно да включа 86 на релето към номер 2 на буксата към ключа за фаровете или към 1 на оригиналното реле за фаровете. И бих желал също така да попитам дали при тази схема на фаровете се включват и осветлението на таблото и габаритите или се включват само късите светлини.

Предварително Благодаря!

 

Извинявам се, грешката е моя! В бързината и не съм написал вярно цифрите на схемите.

 

86 съответства на 30 на релето;

85 съответства на 87 на релето;

D+ e 85 или 86 на релето;

 

85, 86 е за бобината;

30, 87 е контакт.

 

и съответно 87(85 грешно) отива към 1.

Всичко това съм изпълнил при релетата в кутията на двигателния отсек. Нищо не съм пипал при релетата в купето или кабели там!

Кутията има долен капак, който се откача и от там имаш достъп до нужните ти кабели, за да ги прекъснеш и вържеш с новото реле. Мога да ти кажа и цветовете на кабелите, стига да си със същата кола.

 

При тази схема ти светят само и единствено късите светлини (без табло, габарити и светлини отзад).

Редактирано от mitsubishi_user
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здравейте,имам едно питане.някой можели да ми каже да ли мога да вържа(направо) диодна лента за габарити или кам късите светлини.или ми трябва допълнително реле или нещо такова.диодната лента есе захранва от 12v .МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО

Редактирано от beast84
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има само 1 малка подробност в схемите,а именно лампата за зареждане е вързана между ACC(+12V) и релерегулатора на генератора,тъй че тоя диод няма да е нужен.

 

Сигурен ли си в това :icon_hmm:

И какво ще стане, когато на контакт, при спрял двигател, включим габарити?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

някой ще ми кажели точно как да ги свържа тая диодна лента към габаритите

"+" към "+" на габаритите, "-" към масата на автомобила.

А ако е диодна лента не за автомобил, а за общо потребление с 12 волта захранване, трябва да се захрани през един 7812.

Колега показах ти "плевнята", остава да намериш "вратата"

 

Сигурен ли си в това :icon_hmm:

И какво ще стане, когато на контакт, при спрял двигател, включим габарити?

 

И какво толкова ще стане? Само ще светнат и фаровете.:D

Редактирано от krasipet
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И какво толкова ще стане? Само ще светнат и фаровете.:D

И няма да имаш габарити. :) И то само заради един диод.

Идеята ми беше да не се пише, преди да се обмисли добре поста. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ок.да питам тогава как да си ги монтирам отделно.поне това ще кажетели.като консумативи и т.н.какво ще е необходимо

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...