dephlector Публикувано 27 септември 2012 Сподели Публикувано 27 септември 2012 Здравейте, Скоро се сдобих с въпросното Паджеро, много добра машина, но има един проблем, който е в процес на отстраняване. Все пак понеже още диагнозата не е сигурна, реших да пусна един въпрос и тук. Симптоми:Чува се звук като избумтяване при натискане на съединител, отпускане на съединител, понякога и при смяна на предавката (т.е. за всяка смяна на скорост се чуват 2-3 избумтявания). Отвън се чува по-скоро като чаткане.Подобен звук се чува и по време на движение, при рязко натискане или отпускане на газта (без да се пипа съединител и скоростен лост)Звукът се чува и на задно и на 4х4. Ако се работи мноооого плавно със съединителя и скоростния лост не се чува този звук (но така смяна на предавка ми отнема около 5 сек.). Когато съм на 4х4 звукът е малко по-слаб и успявам по-лесно да превключа без да се чуе. Карета и тампони съм сменил, ефект няма. Всичко по задвижването на колата си работи, всички режими на супер селекта се включват без проблеми. Моля, ако някой е имал подобен проблем да помага Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 27 септември 2012 Сподели Публикувано 27 септември 2012 А този звук от къде идва . От пред , от зад от под купето ? Как се появи от веднъж или постепенно се увеличава ?Маслата в скоростите и раздатката как са има ли ги няма ли ги сменяни ли са скоро ? Освен изброените причини от Мирослав може да бъде и разтегната верига на раздатката . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 септември 2012 Сподели Публикувано 27 септември 2012 (редакция) Здравейте, Скоро се сдобих с въпросното Паджеро, много добра машина, но има един проблем, който е в процес на отстраняване. Все пак понеже още диагнозата не е сигурна, реших да пусна един въпрос и тук. Симптоми:Чува се звук като избумтяване при натискане на съединител, отпускане на съединител, понякога и при смяна на предавката (т.е. за всяка смяна на скорост се чуват 2-3 избумтявания). Отвън се чува по-скоро като чаткане.Подобен звук се чува и по време на движение, при рязко натискане или отпускане на газта (без да се пипа съединител и скоростен лост)Звукът се чува и на задно и на 4х4. Ако се работи мноооого плавно със съединителя и скоростния лост не се чува този звук (но така смяна на предавка ми отнема около 5 сек.). Когато съм на 4х4 звукът е малко по-слаб и успявам по-лесно да превключа без да се чуе. Карета и тампони съм сменил, ефект няма. Всичко по задвижването на колата си работи, всички режими на супер селекта се включват без проблеми. Моля, ако някой е имал подобен проблем да помага ПоздравиПроблема ти е в раздатката........днес правихме един такъв със същите симптоми,но все пак трябва да се види от къде треска......най добре се чува, като дърпаш ръчната, палиш мотора, и на задна пускаш до "критичния максинум" съединителя по рязко......предполагам че ако се качи на подемника и се вкл. 5-та предавка и даваш газ, до към 80-100 ще се чува мелене от към раздатката....... Редактирано 27 септември 2012 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dephlector Публикувано 28 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 28 септември 2012 Веригата я гледаха и е добре. Това бумтене си го има откакто автомобила е мой (значи от около 3 месеца), незнам как се е появило. Благодаря за отговорите. Dj Tymbi така или иначе я е гледал и той ще я прави, така че сигурно най-добре знае, но все пак исках да събера още малко мнения, никога не са излишни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 септември 2012 Сподели Публикувано 28 септември 2012 Веригата я гледаха и е добре. Това бумтене си го има откакто автомобила е мой (значи от около 3 месеца), незнам как се е появило. Благодаря за отговорите. Dj Tymbi така или иначе я е гледал и той ще я прави, така че сигурно най-добре знае, но все пак исках да събера още малко мнения, никога не са излишни.Аа, ти си със сребристото късата база..........изчакай да оправим онова синьото дълга база........то също е за това, барабар с заден диф.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 1 октомври 2012 Сподели Публикувано 1 октомври 2012 Да не отварям нова тема,ще питам тук.На Аутлендър 1 генерация 4х4 има сподобни симптоми.При рязко натискане на съединителя,когато колата се движи на някоя предавка ,се чува тупкане(глух удар).Звука като че ли идва отзад.Когато се подава рязко газ ,няма проблем.Сменени са тампоните на задния диф защото имаше луфт-пак тупка.Маслата са сменени навсякъде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dephlector Публикувано 3 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 3 октомври 2012 bonevsy: на мен първото което ми препоръчаха за смяна беше карета на кардан. Но не беше само от тях. Може при теб само с това да се размине. Но - то е ясно - някой специалист трябва да погледне и да постави диагноза. Dj Tymbi: Ами ще чакам още 2-3 седмици и ще видим какво ще правя после, че така не може да се кара тая машина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 3 октомври 2012 Сподели Публикувано 3 октомври 2012 bonevsy: на мен първото което ми препоръчаха за смяна беше карета на кардан. Но не беше само от тях. Може при теб само с това да се размине. Но - то е ясно - някой специалист трябва да погледне и да постави диагноза. След тридневно ровене аз май стигнах до истината.Братята руснаци пак имат много опит и информация.Според тях проблема с бумкането ,в повечето случаи, е от тампоните на диференциала.Вече при Аутлендъра има и една У-образна щанга ,която е над задния мост,и има също 2 тампона които трябва да се сменят.Всички споделят ,че след смяната на въпросните тампони всичко се оправя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 октомври 2012 Сподели Публикувано 3 октомври 2012 След тридневно ровене аз май стигнах до истината.Братята руснаци пак имат много опит и информация.Според тях проблема с бумкането ,в повечето случаи, е от тампоните на диференциала.Вече при Аутлендъра има и една У-образна щанга ,която е над задния мост,и има също 2 тампона които трябва да се сменят.Всички споделят ,че след смяната на въпросните тампони всичко се оправя.Цт, грешат руснаците, тампоните са сменени и пак си бумти, а както казах, бумтенето идва от раздатката........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 октомври 2012 Сподели Публикувано 3 октомври 2012 Май си говорите за различни автомобили, ти пишеш за Паджеро, а той (bonevsy) за Аутлендър.Аз си говоря по правилнатаа тема, колегата се намесва и за това става така ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 17 януари 2019 Сподели Публикувано 17 януари 2019 Аа, ти си със сребристото късата база..........изчакай да оправим онова синьото дълга база........то също е за това, барабар с заден диф..........Да вдигна темата. От кардана ли се оказа проблема? И аз го имам това думкане на П4. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 18 януари 2019 Сподели Публикувано 18 януари 2019 Аз имам абсолютно същото думкане и притрисане при тръгване и смяна на скорост. Сменен ми е маховика с оригинален на exedy.Масла в раздатка и скорости същоА кардана в какво състояние е? Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Javerix Публикувано 10 юни 2022 Сподели Публикувано 10 юни 2022 Привет, След 10 години проучвания, някой успя ли да отстрани проблема? Питам, понеже от както имам своето Pajеro (4 години) си го карам с това думкане и просто продължавам На 9/27/2012 at 2:53 PM , dephlector написа: мноооого плавно да си превключвам и отлепям съединителя, но понеже имам намерение този джип да си остане завинаги при мен, бих го отстранил, ако някой знае как. П.п.: Баща ми и аз караме едни и същи 2001 Pajero 3.2DI-D с ръчни скорости. Единствената разлика е, че неговото е с демпферен маховик, а моето е с твърд. И двете думкат, затова не съм убеден, че проблемът идва оттам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.