Премини към съдържание

Lancer - Дизел vs Бензин | М/Т vs CVT


nekro

Препоръчано мнение

 

Тази кола не е за състезания, макар да е в пъти по-стабилна на шосето от конкурентите в нейния клас.

 

Я... Ако не те затруднявам, посочи ми ако обичаш конкурентите в класа на Лансера. Да кажем, по един-двама германски, италиански, френски и японски... примерно, чието поведение на пътя е "в пъти по-лошо от това на Лансера". Нали, сегмент С.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 223
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Можеби темата беше малко излишна, защото като поразрових малко намерих доста подобни. Извинявам се за което.

В крайна сметка от всичко изчетено си затвърдих избора. За мен е бензиновото лансерче с ръчни скорости. :icon_rock:

Тъй като не си намирам вече ползвано такова което да си харесам, може да се понапъкна и за ново, сега има някаква "промоция". Пък да видим.

Успех и безаварийно на всички. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз какво да кажа като днес искарах Евото(то не е мое ) с 366 коня на колелата и като се качих на Галанта на жената и дълго време се чудех дали не съм дръпнал ръчната......

http://media.snimka.bg/1772/009800243.jpg?r=0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я... Ако не те затруднявам, посочи ми ако обичаш конкурентите в класа на Лансера. Да кажем, по един-двама германски, италиански, френски и японски... примерно, чието поведение на пътя е "в пъти по-лошо от това на Лансера". Нали, сегмент С.

Пежо 407, Рено Меган, Ситроен С4, Опел Вектра, Фолксваген Джета - Пасат, Мерцедес С-клас, БМВ 3, Ауди А4, Мазда 3-6, Хонда Сивик, Тойота корола.

Достатъчно ли са?

Пробвал съм ги всички тези, които съм изброил и в сравнение с Лансера са като кораби по завоите.

Всички от тях, които са с еквивалентни на лансера двигатели 1.8, атмосферки са по-бавни от него, а и ако са автомати(не при всички марки се предлага)са още по-зле, като изключа DSG на WV.

Единствено Субаро Имреза е ОК, НО е 2.0 150кс и е 4х4.

Дори на някои от тях цените са доста по-високи от тази на лансер.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Можеби темата беше малко излишна, защото като поразрових малко намерих доста подобни. Извинявам се за което.

В крайна сметка от всичко изчетено си затвърдих избора. За мен е бензиновото лансерче с ръчни скорости. :icon_rock:

Тъй като не си намирам вече ползвано такова което да си харесам, може да се понапъкна и за ново, сега има някаква "промоция". Пък да видим.

Успех и безаварийно на всички. :mitsu-smiley:

Ти каква сума си предвидил за такава кола?

Ако не е тайна де.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото се ориентирам по обявите горе долу са около 20000-25000. Това за кола 2008-2009-та година. Имаше и една 2010 за тия пари и беше на малко километри, но се оказа сериозно удряна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Побъркахте човека,а той искаше само мнения.Пак са плъзнали някакви филосови които нямат Митсубиши каквото и да е,но раздават съвети наляво и надясно и за които всяка една компания производител на коли би се разделила с много пари за да ги привлече на работа.А за колегата от Пловдив мисля ,че преди време ни се хвалеше за какви пари си е купил чисто нова кола и как другите "балъци" сме се минали с 10-на хиляди лв.,сега бие нещо задна.

За 40 хил.не можеш да си купиш кола която да харчи 3/100,да вдига от 0-100 под 6сек. и вози като Майбах,защото не е измислена такава кола.Явно някой колеги са се качили от Москвич на нова кола и очакват да са в космическа совалка,е няма такъв филм

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я ги напишете тези коли от средния клас, които за под 40 000 лв. предлагат над 145 коня и над 200 Nm въртящ момент на 1.8 бензинов двигател без турбо и ускоряват от 0 до 100 под 9 секунди, че нещо работата стана ловджийска история - "а на шарана люспите ги ползваме за керемиди на къщата"!На всички ни са малко конете, но като чуем цената нещо не ни изнася.

Мда , с 1.8 може и да няма,за което не съм 100% сигурен, но не ми се рови в момента , обаче с по-малка кубатура има...А дори има и такива с турбо за тези пари ! Освен това, не разбирам трябва да се гордеем с най-вървежния 1.8 астматик на планетата под 40К ли ? Ами Дачия за тяхната цена/ динамика трябва да са още по-горди...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда , с 1.8 може и да няма,за което не съм 100% сигурен, но не ми се рови в момента , обаче с по-малка кубатура има...А дори има и такива с турбо за тези пари ! Освен това, не разбирам трябва да се гордеем с най-вървежния 1.8 астматик на планетата под 40К ли ? Ами Дачия за тяхната цена/ динамика трябва да са още по-горди...

Тошко, ако не си забелязъл да ти кажа, че Дачия и Форд съм ги пропуснал умишлено. Не че съм ги забравил, но за мене това не са коли.

Когато си копувахме колите през 2008г, за толкова пари нямаше никаква друга кола, която да предлага това, което Лансер има и да е на същата цена. Всички бяха с по 10 и повече хиляди отгоре.

Сега в този момент, може и 1000 алтернативи да има.

Посочи ми 2 или ако може повечко модели коли, които по онова време да предлагат за същите пари, това с което лансер е оборудван серийно. Не искам да се сравнява базовото на Лансер, а средното ниво Интенз.

Аз никога повече не бих сменил колата си за такава с ръчни скорости, не бих я сменил и за немска, италианска, корейска или ромънска, а да не говорим за дизелова!

От една година съм я обявил за продажба моята, не защото е скапана и не върши за тея пари, а защото съм намерил изгодна (поне според мене) оферта на EVO X пак автомат, което седи и чака, защото в момента за повечето хора е невъзможно да отделят толкова пари за кола.

Оказва се обаче, че сума около 25 000лв са си проблем за мераклиите.

Ако не си забелязъл, единствените Лансери които се продават на пазара в БГ, са такива дето са вкарани от щатите за търговия и такива, които са взети на лизинг и чиито собственици немогат да си позволят да продължат да го плащат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За ниво на оборудване не споря, ти си ги разглеждал, сигурно си прав. Аз се сещам за едно Пунто, което с 1.4 Т мотор и е 155к.с. и 201Н/М като стана за това въпрос...А за пазара втора ръка какво да ти кажа, за 20-25К избора на малко по- стари, но доста по-луксозни и мощни автомобили е голям. Отделно афинитета на българина към немските марки не е за пренебрегване. Късмет и дано скоро те видя в ЕВО Х :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пежо 407, Рено Меган, Ситроен С4, Опел Вектра, Фолксваген Джета - Пасат, Мерцедес С-клас, БМВ 3, Ауди А4, Мазда 3-6, Хонда Сивик, Тойота корола.

Достатъчно ли са?

Пробвал съм ги всички тези, които съм изброил и в сравнение с Лансера са като кораби по завоите.

Всички от тях, които са с еквивалентни на лансера двигатели 1.8, атмосферки са по-бавни от него, а и ако са автомати(не при всички марки се предлага)са още по-зле, като изключа DSG на WV.

Единствено Субаро Имреза е ОК, НО е 2.0 150кс и е 4х4.

Дори на някои от тях цените са доста по-високи от тази на лансер.

 

Всъщност, си опитал някак си да подбереш т.нар. конкуренти. БМВ 3, оборудвано с двулитров бензинов мотор или с 1.8 дизел със 140 к.с. има несравнимо по-добро пътно поведение от Лансера, много по-добри спирачки и пълна глупост е, че било "като кораб по завоите". Тази кола например твърдя, че не си я карал! Мерцедес С, с 1.8 литров бензинов мотор със 156 к.с. или дизелов 2.0 и 136 к.с. също имат несравнимо по-добра водимост и управляемост, също е пълна глупост "че е като кораб по завоите" и също твърдя, че тая кола не си я карал! Освен, че при последния пътното поведение е по-добро и возията е по-комфортна, за разлика например от БМВ-то, което е достойно за уважение, понеже добрата водимост не е за сметка на комфорта. Затова пък леко отстъпва на БМВ-то като директност на кормилното управление. Спирачките му също са на светлинни години от тези на Лансера. Японците, дето си изброил, не ги коментирам - там си прав, въпреки че точно тези,които си цитирал и без да ги караш, си можел да се досетиш, че са същата работа като Лансера... Само дето изглеждат много по-зле от него, изключая Мазда 6. Не знам коя Вектра имаш предвид, но Опелът, който е в класа на Лансера, е Астра. А заместникът на Вектра е Инсигния и тя също има не по-лошо управление от това на Лансера, като същото се отнася и за новата Астра. Ситроенът е с комфортно, а не спортно настроено окачване и затова оставя с впечатление, че не е така стабилен, но това е невярно. Неговите спирачки също по-добри от тези на Лансера. Пежото си прав, че не става. Меганът също, като изключим обаче спортното купе, което има по-добра водимост и също по-добри спирачки. Виждам също така, че си пропуснал да споменеш италиански конкурент. Вероятно, защото италианците не ги броиш за автомобилостроители, както повечето хора в България. Жалко, защото няма италиански пряк конкурент на Лансера, който да няма "с пъти по-добро пътно поведение" от него. Като започнеш от Новото Браво, оборудвано например с 1.4 турбо бензинов мотор със 150 к.с. и стъпило в 17 цолови колела, минеш през новата Делта и стигнеш до Джулиета пак с 1.4 литров бензинов турбомотор със 170 к.с. Нещо повече, твърдя, че Алфа Ромео МиТу с 1.4 литров турбомотор със 155 к.с. има несравнимо по-добро пътно поведение и водимост, както и по-добри спирачки от тези на Лансера, независимо, че не е в неговия клас. Отделно от всичко, ако следвам логиката ти да сочиш С клас и 3-та серия като коли в класа на Лансера, което не е вярно, трябва да набъркаме в сравнението Алфа 159, която от всичко изброено по-горе е еталонът за пътно поведение, управляемост, стабилност и спирачки, при това във вариант само с предно предаване. За Q4 въобще няма какаво да говорим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Побъркахте човека,а той искаше само мнения.Пак са плъзнали някакви филосови които нямат Митсубиши каквото и да е,но раздават съвети наляво и надясно и за които всяка една компания производител на коли би се разделила с много пари за да ги привлече на работа.А за колегата от Пловдив мисля ,че преди време ни се хвалеше за какви пари си е купил чисто нова кола и как другите "балъци" сме се минали с 10-на хиляди лв.,сега бие нещо задна.

За 40 хил.не можеш да си купиш кола която да харчи 3/100,да вдига от 0-100 под 6сек. и вози като Майбах,защото не е измислена такава кола.Явно някой колеги са се качили от Москвич на нова кола и очакват да са в космическа совалка,е няма такъв филм

 

Абсолютно никога, ама абсолютно никога, не съм се хвалил и абсолютно никога, не съм наричал никого в този форум "балък"! Вярно е, че съм споделял за какви пари съм купил колата си, но то е защото, когато започна да изтъквам недостатъците й, всички рано или късно ми задават въпроса: "Ами като толкова не ти харасва, защо си я купил?" Та отговорът ми е бил по-скоро обяснение. Освен това, си мисля, че това е форум на собствениците на Мицубиши и е напълно нормално да споделяме опита си с колите, които сме си купили, вкл. да изтъкваме недостатъците им. За изтъкване на достойнствата им, си има реклами. Този форум, рекламен форум ли е? Защото на опитите ми да бъда обективен, ме посреща вълна от негативизъм само защото си позволявам да изкажа критика. Разбира се, че Лансерът има много достойнства - дизайн на екстериора, имидж на марката и на модела, приемливо управление с лека забежка към спортно... лека все пак забежка, доста богат списък от екстри. Но това е общо взето. Какво да ги коментирам тия неща? Знам, че с това всички сме съгласни. Ти например нямаш ли критики към колата си? Всичко в нея ли намираш за съответстващо на всеобщо утвърдения имидж на марката - едни от най-качествено изработените, здрави, надеждни и вървящи, японски коли?! И не на последно място, като си разкараш Мицубишито след известно време, пак ли ще си купиш Мицубиши? Ама се опитай максимално честно да ми отговориш на тоя въпрос. Защото съвсем наскоро, в края на миналата година JDPower публикуваха изследване сред собствениците на нови коли в Америка за удовлетвореността им от качествата на колата, която са си купили. Знаеш ли, че Мицубиши в тази класация е на последно място? На на едно от последните, а на последно. Този резултат може някой и да го оспори, но аз го приемам, защото съм на същото мнение и намирам за нормално обективния човек, който не гледа на колата си по друг начин, освен като на обикновена вещ, да изрази критика тогава, когато една корпорация се опитва да печели повече отколкото й се полага на базата на това, че в миналото е хвърлила усилия и е направила няколко наистина здрави, качествени и надеждни модела. А днес, на базата на това ми пробутва продукт на стойност не повече от 15 хил. лева за 30, 40 или 50 хил. И накрая - ако от Москвич се качиш на Мицубиши Лансер Х, ще имаш усещането, че си се качил в космическа совалка и няма да можеш и една забележка да направиш. Оценката ми е такава, каквато е именно защото не съм се качил от Москвич на Лансер и имам сериозна база за сравнение. Само с богата база за сравнение, човек може да види предимства и недостатъци... и главно недостатъците щом те са повече. Но щом имате проблем с моето мнение няма да го споделям повече в този форум и толкова. Жалко че не може да се трие регистрацията... но ако все пак може, споделете ми как и веднага Ви освобождавам от мнението си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен това, си мисля, че това е форум на собствениците на Мицубиши

 

Нека те поправя колега, това е форум на феновете на Мицубиши, не е задължително да си собственик. Има хора в този форум, които не притежават автомобил от марката, но са по-големи фенове от други които имат :mitsu-smiley: МПС. Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Но щом имате проблем с моето мнение няма да го споделям повече в този форум и толкова. Жалко че не може да се трие регистрацията... но ако все пак може, споделете ми как и веднага Ви освобождавам от мнението си.

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
На мен пък ми е много кеф да ти чета мненията и смятам, че хората научават много повечето от такива като теб, отколкото от другите, които не спират да хвалят това, което са си купили. Браво на всеки, който успява да бъде обективен, защото ми е омръзнало да чета колко са ни перфектни "самолетите" :)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми е много кеф да ти чета мненията и смятам, че хората научават много повечето от такива като теб, отколкото от другите, които не спират да хвалят това, което са си купили. Браво на всеки, който успява да бъде обективен, защото ми е омръзнало да чета колко са ни перфектни "самолетите"

Иаз съм на това мнение...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно никога, ама абсолютно никога, не съм се хвалил и абсолютно никога, не съм наричал никого в този форум "балък"! Вярно е, че съм споделял за какви пари съм купил колата си, но то е защото, когато започна да изтъквам недостатъците й, всички рано или късно ми задават въпроса: "Ами като толкова не ти харасва, защо си я купил?" Та отговорът ми е бил по-скоро обяснение. Освен това, си мисля, че това е форум на собствениците на Мицубиши и е напълно нормално да споделяме опита си с колите, които сме си купили, вкл. да изтъкваме недостатъците им. За изтъкване на достойнствата им, си има реклами. Този форум, рекламен форум ли е? Защото на опитите ми да бъда обективен, ме посреща вълна от негативизъм само защото си позволявам да изкажа критика. Разбира се, че Лансерът има много достойнства - дизайн на екстериора, имидж на марката и на модела, приемливо управление с лека забежка към спортно... лека все пак забежка, доста богат списък от екстри. Но това е общо взето. Какво да ги коментирам тия неща? Знам, че с това всички сме съгласни. Ти например нямаш ли критики към колата си? Всичко в нея ли намираш за съответстващо на всеобщо утвърдения имидж на марката - едни от най-качествено изработените, здрави, надеждни и вървящи, японски коли?! И не на последно място, като си разкараш Мицубишито след известно време, пак ли ще си купиш Мицубиши? Ама се опитай максимално честно да ми отговориш на тоя въпрос. Защото съвсем наскоро, в края на миналата година JDPower публикуваха изследване сред собствениците на нови коли в Америка за удовлетвореността им от качествата на колата, която са си купили. Знаеш ли, че Мицубиши в тази класация е на последно място? На на едно от последните, а на последно. Този резултат може някой и да го оспори, но аз го приемам, защото съм на същото мнение и намирам за нормално обективния човек, който не гледа на колата си по друг начин, освен като на обикновена вещ, да изрази критика тогава, когато една корпорация се опитва да печели повече отколкото й се полага на базата на това, че в миналото е хвърлила усилия и е направила няколко наистина здрави, качествени и надеждни модела. А днес, на базата на това ми пробутва продукт на стойност не повече от 15 хил. лева за 30, 40 или 50 хил. И накрая - ако от Москвич се качиш на Мицубиши Лансер Х, ще имаш усещането, че си се качил в космическа совалка и няма да можеш и една забележка да направиш. Оценката ми е такава, каквато е именно защото не съм се качил от Москвич на Лансер и имам сериозна база за сравнение. Само с богата база за сравнение, човек може да види предимства и недостатъци... и главно недостатъците щом те са повече. Но щом имате проблем с моето мнение няма да го споделям повече в този форум и толкова. Жалко че не може да се трие регистрацията... но ако все пак може, споделете ми как и веднага Ви освобождавам от мнението си.

Май пак нещо не се разбираме.Всички коли имат плюсове и минуси,дай някаква база за сравнение от богатия ти опит да направим съпоставка.Според мен моята кола не набира както ми се иска на мене,на 33 х.таблото скърца,копчетата на ел.стъклата не светят,започнаха да скърцат тампоните,за разхода не ми се говори(14 градско и 8,5 извънградско).Не съм си и помислял да те засягам по някакъв начин,но преди време ти се хвалеше че си взел колата за 30 и нещо хиляди,а другите сме плащали над 40,но че другите са ги купили преди 4 год. няма никакво значение,плюс това проверил ли си год. на производство с годината която я купуваш,дали не е поседяла по някое пристанище или склад.Аз лично мое мнение което не искам да натрапвам на никого,че колата спрямо другите от този клас си заслужава парите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз незнам колегата dino355 с какво се занимава, с какво разполага, дори не ме и интересува. Но да ми казва какво съм карал и какво не, ми се стува малко пресилено, тъпо и паранормално, като ако си мисли че има качествата за последното, да знае че не му се отдава и не е познал!

 

ИСКАМ ДА НАПИША, А dino355 ДА ПРОЧЕТЕ:

 

1. ОТ КРАЯ 2007г. КОГАТО ГО ПРЕДСТАВИХА И ДО НАЧАЛОТО (февруари) НА 2008г. КОГАТО СИ ГО ПОРЪЧАХ, НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАР НЕ СЕ ПРЕДЛАГАШЕ АВТОМОБИЛ, КОЙТО ДА РАЗПОЛАГА С ТОВА КОЕТО ИМА LANCER КАТО ОБОРУДВАНЕ И ДА СТРУВА ТОЛКОВА ПАРИ.

 

2. ВСЯКА ЕДНА ОТ ИЗБРОЕНИТЕ КОЛИ СЪМ Я КАРАЛ.

 

3. СРАВНЯВАМ КОЛИ С ДОБЛИЖЕНИ ИЛИ ЕДНАКВИ ПО КУБАТУРА И МОЩНОСТ, АТМОСФЕРНИ, ДОБЛИЖАВАЩИ СЕ ДО 1.8 БЕНЗИНОВИЯ НА :mitsu-smiley:

 

4. ЩОМ ИМАШ ТОЛКОВА БОГАТ ОПИТ В СРАВНЕНИЕ С МЕН И СИ ТОЛКОВА УБЕДЕН В КАЧЕСТВАТА НА ЕКВИВАЛЕНТНИТЕ КОНКУРЕНТИ НА НЕМСКИТЕ СУПЕР МАРКИ, КАЖИ КОГА ЩЕ ВЗЕМЕШ НЯКОЯ ОТ ТЯХ И ДА СЕ ЧАКАМЕ НА НА ИЗХОДА НА АСЕНОВГРАД В ПОСОКА СМОЛЯН ДА ГИ ПРОБВАМЕ?

 

5. НЕ НИ ПРОБУТВАЙ НЯКАКВИ КЛАСАЦИИ НА ОЛИГОФРЕНИТЕ ОТ САЩ. АКО ГИ ДОКАРАШ ТУКА ТЕЯ ГЛУПЕНДЕРИ, КЛАСАЦИЯТА ЩЕ ПРЕТЪРПИ СЕРИОЗНА ПРОМЯНА, КАТО ВЪВ НЕЯ ЩЕ ВЛЕЗНАТ АВТОМОБИЛИ ЗА КОИТО В ЩАТИТЕ МОЖЕ И ДА НЕ СА ЧУВАЛИ ИЗОБЩО.

 

6. НА ПАЗАРА ЗА АВТОМОБИЛИ ВТОРА УПОТРЕБА, КАКТО КАЗВАШ МОЖЕ ДА СЕ НАМЕРЯТ ЗА 25 000лв ДОСТА ПО-ЛУКСОЗНИ И МОЩНИ АВТОМОБИЛИ, ЗА КОИТО ОБАЧЕ ТРЯБВА ДА СИ ЗАПОЗНАТ, ЧЕ ИЗДРЪЖКАТА НЕ Е КАТО НА LANCER.

 

7.АКО ПРОЧЕТЕШ НЯКОИ ТЕМИ ЗА МОДЕЛА В КОИТО СМЕ СПОДЕЛЯЛИ ЗА ПРОБЛЕМИТЕ И НЕДОСТАТЪЦИТЕ НА LANCER X, ЩЕ ЗАБЕЛЕЖИШ ЧЕ НЕ СЪМ ОТ ТЕЗИ КОИТО САМО СИ ХВАЛЯТ КОЛИТЕ, КОИТО ИМ СЕДЯТ ПРЕДИМНО В ГАРАЖА.

 

Ако прочетеш това по-горе и го разбереш, СУПЕР.

Ако не го разбереш, по-добре да спрем да пишем, за да не се стигне до триене на постове.

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Васко , пътното поведение на един автомобил се определя и от комплектацията на гуми и джанти и да се твърди за някой автомобили , че возели като лодки е леко несериозно. Разликата от 16" до 18" може да промени коренно поведението на един автомобил, мисля излишно е да го коментираме дори. Не знам опита ти дали е съпоставим и доколко може да е обективно такова изказване...Разбрахме за оборудването, ок ! Съгласен !

Мазда 6 не е в класа на Лансер а по-скоро при Галант и няма аналог при Мицубиши от тези години. За гамата мотори които предлагат повечето марки при автомобилите си, Мицубиши е като нискобюджетно японско возило като става въпрос за Лансер в Европа конкретно. Малко като поразгледа пазара на коли човек и веднага може да му стане ясно, само като сравни набора от мотори и т.н. при останалите. Толкова бедна гама мотори предлага единствено Дачия и още 2-3 фирми, които няма смисъл да коментираме мисля. С два бензинови мотора и един дизел назаем не може да се гордеем и да се бием в гърдите, че марката е реномиран производител на автомобили, не и в Европа...не и Лансер. Браво за дизайна, поздравления за нивото на оборудване, но дотам ! Визията като цяло изобщо не кореспондира с това, което е под капака...Просто не разбирам идеата и маркетинга на компанията, но е тотално сбъркан и отдавна съм приел, че просто не им се занимава вече да произвеждат автомобили, а го правят между другото, за да не се налага да уволняват работниците, които са били преданни и лоялни толкова години на компанията. Мда в Русия Лансер се оказа доста добър заместител на Москвич и Лада , затова и си построиха завод там...

Виждам ,че има хора, които не могат да преглътнат истината и някак си приемат нещата като омаловажаване на достойнствата или обективната преценка сравнена с конкуренцията не им понася, но ако наистина тези качества бяха толкова много за цената си, отдавна щях да карам Лансер, а не Ауди на 15 години...Изказвания от сорта, че форума е единствено за хора, които едва ли не след документ от данъчното , че са притежатели на марката , имат право да пишат тук е меко казано сектантски и не отива на добрия тон и отношенията тук.

Като цяло нещата които съм написал са упрек към компанията и не ми е приятно да гледам, как година след година един технологичен лидер , се превръща в повече от посредствено представен бюджетен клас автомобили.

 

И аз съм на това мнение...........

+1

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоше, май още неможете да ме разберете.

Не претендирам, че колата е най-добра като качество. Много добре знаеш, че не съм спестил и една забележка.

 

НО, посочете ми по онова време, в нейния клас еквивалент, който да ми предложи всичко което има в Lancer, на неговата цена?

Пак да напомня периода, от Октомври 2007г. до Февруари 2008г.

 

Да не говорим, че дилъра за България на :mitsu-smiley: НЕМОЖЕ да поръча направо от Япония, а продава каквото остане или каквото му дадът от поръчката на една друга държава!

Двигателите бяха само 3, ама за БГ.

 

Построиха си завод в Русия, защото пазара там е огромен.

Кажи ми моля те, кой търговец, на кавито и да е стоки, гледа на сериозно на България като пазар? НИКОЙ!

 

Що се отнася до това, че караш 15 годишно Ауди, да съгласен съм че е по-добро от новопроизведените автомобили, но също така знаеш че нищо не е като преди!

Така че не ми хвали немските производители в днешно време.

Ако са така добри като преди, защо не се метнеш в едно ново такова? Аз ги определям с две думи: скъпи и тъпи.

Тоше, познавам лично и съм приятел с доста заможни хора, които си позволяват да карат коли, струващи над 100 000лв.

Искам да ти кажа, че освен радоста през първите 3 дни след покупката, не съм чул до сега някой от тях да не псува по колата си в последствие.

Няма такъв който да пропусне да посети сервиза за по-дълъг период от 30-40 дена. Няма посещение на сервиза, след което да не олекне джоба му с поне 1000-2000лв. На някои от тях, дори колите им седят по толкова в сервиза поне 3 пъти в годината. Няма такава простотия и то са толкова скъпи коли.

 

И ако и сега ми кажеш, че греша е безмислено да се пише повече.

 

На Лансера, болежките му сме ги казали отдавна, като лично за мене проблема със спирачната система е строго индивидуален, тъй като не е масово оплакване, а такова на няколко човека!

 

При ползване като моето, ако беше немска кола, със сигурност парите за сервизиране и ремонти щяха да са в пъти повече, а разбирасе и първоначалната инвестиция по-голяма, заради добрите стари европейки лидери.

 

Дай поне една причина да си купя скъп немски боклук?

 

Предпочитам Японски такъв, та ако ще да е по-шумен и по-незнам си къв от немските. Поне е по-надежден, разваля се по-рядко и сервизирането е в пъти по-евтино.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никой не споменава нищо за новия дизелов агрегат с който се предлага лансер Х вече... Няма ли някой с такъв в клуба? Става дума за двигателя който се монтира в ASX 1.8 литра DOHC MIVEC Turbo Diesel със съвременна горивна система common rail. На мен ми се струва доста примамлив този мотор, още повече че е комплектован с шест степенна кутия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човека попита конкретно дизел или бензин, а някой хора му обясняват как от Лансер-а по-чупена и скъпа кола няма и всички, които го караме вече по 3 години (някой и повече), едва ли не трябва да го заменим за Алфа и да доплатим още 20-30 бона :D

Е извинете, но няма как да ви повярвам!

Конкретно за 1.8 бензина – гори си доста, особено ако го настъпваш така че може би е добра идея за 1.5 двигателя…

Разликата между моделите 2008 и 2010 – доколкото знам само козметични по централната конзола + вече са почнали и USB вход да слагат (при мен няма)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дай поне една причина да си купя скъп немски боклук?

Мощен Турбо мотор и 4х4 ? Мисля, че с Лансер Ралиарт са на подобна цена, за това не съм много сигурен дали скъп е точната дума...

Като цяло разбирам гледната ти точка и до някъде съм съгласен...Така е , новите коли са ширпотреба и като цяло се обръща внимание на бързата смяна на моделите, защото това носи пари, а не качеството и дълговечността. Разминаването в мненията идва от там, че ти обръщаш внимание на нивото на оборудване, а за мен доста важни са мотора и трансмисията. Главно това ме спря от покупка...и до ден днешен е така. Всъщност ако гледаме оборудването, Фиат мисля са доста по-натоварени, а дизелите им мноого здрави и съвременни, имат и турбомотори, които изобщо не са лоши, колкото и славата им на нежни автомобили да ги следва неотлъчно...и да бяха доста назад като качество спрямо мицубиши преди години...Другите марки, които са в подобен ценови диапазон, но в момента доста дръпнаха пред трите диаманта са КИА и Хюндай...Забравяш и Форд, които едва ли биха представлявали интерес на някой от нас, но ако трябва да сме обективни, продават доста добре и имат сполучливи модели, което не може да им се отрече. Фокус СТИ с 2.5Т си е едно зверче, което честно казано, изобщо не е за пренебрегване...

А нов автомобил като гледам качеството на моделите, които излизат, едва ли бих си купил скоро. Просто ценовата стойност, не оправдава по никакъв начин това, което получаваш . Мисля , че колите на 3-4 години след покупката са най-атрактивни като цена /състояние и някой вече е отстранил вече детските им болести, както ти казваш с тези 20-40 дни в сервиза... :rolleyes:

А 1.8дизел ми се струва смислен мотор, но е рано да се каже нещо за него още...Като цяло много закъсняха с пускането му. Аз и в предния си пост съм написал, дразни ме как компанията от технологичен лидер , се е превърнала в изоставащ автопроизводител, чийто флагман е градска малолитражка...Къде отиде Сигма, Галант ? Не разбирам изобщо какво се случва с компанията и не ми харесва, но времената се променят. Мога да поздравя корейците, където поговорката ,че ученика изпреварва учителя се оказа в сила...

А по темата, ако разхода не е проблем и се търси по-добра динамика, определено дизела . Ако се търси ниския разход и конските сили не са приоритет, 1.8 бензин конвертиран на LPG е по-добрия избор.

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...

А нов автомобил като гледам качеството на моделите, които излизат, едва ли бих си купил скоро.

...

 

Мисля, че това доста хора не го осъзнават.

А като си направиш труда да погледнеш точно какво се предлага на пазара(не по смотаните и нереални реклами), на каква цена и с каква поддръжка … Лансера си изглежда добър избор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос на приоритети колега. А и към днешна дата има доста автомобили, които бих предпочел пред Лансер , ако задължително стои въпроса какъв автомобил от магазина. Виж за 2008 задачата беше по-трудна и съм по-склонен да се съглася, но нещата пак опират до компанията, че предлага слаба моделна и моторна гама. Просто не стои адекватно спрямо конкуренцията, но явно имат някакви техни виждания в централата относно представянето на марката в Европа. Ако говорим за вторичния пазар, още по-трудно бих се спрял на Лансер, освен ако не е Ралиарт... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...