dangelov Публикувано 15 Май 2009 Сподели Публикувано 15 Май 2009 И нас ни извикаха за смяна на стоп машинка на Outlander.Стоп машинката е свързана със скоростната кутия при автоматиците, преди 10 години карах Лагуна автоматик ходих в сервиза за диагостика понеже беше почнала да гори 17-18 (нормално гореше 12-13) на 100 градско и ми смениха стоп машинката, резултата беше нулев...и от тогава автомобили произведени от френски гении не шофирам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baguk Публикувано 15 Май 2009 Сподели Публикувано 15 Май 2009 Надявам се, ще бъде полезно на всички. На руския форум за Out намерих следното (казано на български): Сервизната кампания се отнася за следните модификации Outlander XL:- моделна година 2008 (2009)- двигател 2.4- ск. кутия - CVT- произведени в периода между IV квартал 2007 - декември 2008 VINа на тези автомобили започва JMBXTCW5W8****** Независимо от това, че моя почти отговаря на тези критерии (без VIN, моят е xxxW5W9xxx) - не ми се обадиха от Балкан-Стар. Тези, които получихте обаждане от Балкан-Стар, бихте ли потвърдили че вашия VIN започва с JMBXTCW5W8? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baguk Публикувано 15 Май 2009 Сподели Публикувано 15 Май 2009 Намерих уж как визуално се различават клапите - "старата", която се сменя, и "новата" и къде се намират. http://img39.imageshack.us/img39/276/klapan.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bilboto Публикувано 16 Май 2009 Сподели Публикувано 16 Май 2009 Надявам се, ще бъде полезно на всички. На руския форум за Out намерих следното (казано на български): Сервизната кампания се отнася за следните модификации Outlander XL:- моделна година 2008 (2009)- двигател 2.4- ск. кутия - CVT- произведени в периода между IV квартал 2007 - декември 2008 VINа на тези автомобили започва JMBXTCW5W8****** Независимо от това, че моя почти отговаря на тези критерии (без VIN, моят е xxxW5W9xxx) - не ми се обадиха от Балкан-Стар. Тези, които получихте обаждане от Балкан-Стар, бихте ли потвърдили че вашия VIN започва с JMBXTCW5W8? Да потвърждавам, че това е VIN номера ми и ни викат в сервиза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 24 Май 2009 Сподели Публикувано 24 Май 2009 Вижте на какво попаднах направо съм учуден в каква кал го завират :D след другия дъжд и аз отивам да си търся калчица :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 24 Май 2009 Сподели Публикувано 24 Май 2009 Внимавай 2:12 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 24 Май 2009 Сподели Публикувано 24 Май 2009 Внимавай 2:12 Това клипче го знам, но аз съм качвал доста по сериозни баири ;) иначе най много да я счупя пустата му кошница :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 24 Май 2009 Сподели Публикувано 24 Май 2009 То не че не може, просто трябва внимание. Иначе най-проходима е прежалената кола ;) Тъй че в добра насока мислиш http://www.vbox7.com/play:db956622 http://www.vbox7.com/play:108d4c7b Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 24 Май 2009 Сподели Публикувано 24 Май 2009 Внимавай 2:12 А освен това Outlander-a е скопен с това CVT (да не се сърдят колегите със СVT) и няма как да се сравнява с ръчни скорости на полу-съединител :D а и освен това аз съм с по голям въртящ момент 380Nm срещу 276Nm(а и не се знае още колко се губят от CVT-то) :DЕдинственият недостатък, е че на задния диф. не са сложили едно LSD, също можеха и вместо виско да сложат халдекса на Паджерото, но това вече са подробности :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 24 Май 2009 Сподели Публикувано 24 Май 2009 няма как да се сравнява с ръчни скорости на полу-съединител :DХааа хааа и за колко време това 5 секунди? Иначе за 4х4 без тея подробности да не си говорим а Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitioG Публикувано 24 Май 2009 Сподели Публикувано 24 Май 2009 Дам, не е лоша като се има предвид че не е Pajero. Ходих 4 пъти(и кал и трева, сичко си имаше), до поляните над аладжа манастир, люлин и витоша, и балъщината ме хвана пред нас - изсипа се за 15 мин и трябваше да ме вадят с една Santafe на другия ден - ако има къде ще пусна снимки. Да попитам, днес карах със прибрани задни седалки и тракането от баса много приятно беше изчезнало(освен това от шофьорската врата) и си мисля, че може и от там да идва значителна част от шума, ако имате възможност вижте дали и при вас има нещо подобно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 24 Май 2009 Сподели Публикувано 24 Май 2009 Хааа хааа и за колко време това 5 секунди? Иначе за 4х4 без тея подробности да не си говорим а Ако нямаш блокажи или добър тракшън(а тракшъна на Аутлендъра е далече от добър) тия 5 секунди стават доста повече ;) Малки подробности които правят разликата ;) най вече LSD-то два пъти съм я слагал на кантар и няма какво да я изтегли/избута. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niikoo Публикувано 26 Май 2009 Сподели Публикувано 26 Май 2009 А освен това Outlander-a е скопен с това CVT (да не се сърдят колегите със СVT) и няма как да се сравнява с ръчни скорости на полу-съединител :D а и освен това аз съм с по голям въртящ момент 380Nm срещу 276Nm(а и не се знае още колко се губят от CVT-то) :DЕдинственият недостатък, е че на задния диф. не са сложили едно LSD, също можеха и вместо виско да сложат халдекса на Паджерото, но това вече са подробности :D Какъв Халдекс какво Виско :icon_crying: съвсем обърка работата я легни под колата и погледни, а преди това може и да се прочете малко по въпроса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 27 Май 2009 Сподели Публикувано 27 Май 2009 Какъв Халдекс какво Виско :icon_crying: съвсем обърка работата я легни под колата и погледни, а преди това може и да се прочете малко по въпроса. Май нещо ти си в грешка ;) щото си е баш виско муфа/съединител.А под колата съм лягал достатъчно, въпросът е ти лягал ли си? ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi07 Публикувано 12 юли 2017 Сподели Публикувано 12 юли 2017 Здравейте колеги! Първо искам да се извиня ако пиша на грешното място във форума, но ми е за първи път и се надявам да ме извините. Казвам се Георги, от Варна съм и от два дни съм собственик на 2008 Outlander 2.4 CVT. В продължение на 3 месеца търсих такава джипка. Първоначално я търсих с 2.2hdi двигателя на Пежо, но в последствие се преорентирах към бензина. Причините са няколко: карам около 10-12000км. на година, притеснявам се от неочаквани скъпи ремонти на дизеловия двигател. Аз принципно съм с двете ръце за дизела (като удоволствие от шофирането) стига да е нов.Та както и да е, за колата. Смятам, че голям късметлия излязох (надявам се времето да не покаже друго). Колата я купих от единствения и досега собственик, който я е закупил нова от Балканстар. Човека си пазеше освен фактурата и поръчката, едно тесте с фактури от Балканстар. Само там я е сервизирал от както я е купил (колата е на 153000км.). Та сега впечтленията ми от автомобила:Плюсове:1. Изключително комфортна поне за мен возия за джип, имайки предвид че е със стандартно окачване без някакви скъпи и чупливи въздушни възглавници.2. Много ергономично оформление на салона.3. Изключително удобни седалки.4. Много просторен интериор.5. Прекрасен, изключително тих и балансиран двигател.6. Много плавно и комфортно возене с CVT кутията.7. Страхотна стерео уредба с чейнджър. Аз обичам да слушам силна музика в колата и направо ударих джакпота тука! Минуси:1. Определено не добре обезшумено купе. И то основно шума от гумите. Имам чувството, че още от 30-40 км/ч. се чуват страшно много, особено задните. Но и аз вече взех да свиквам.2. Тази кутия е прекрасна за спокойно и плавно каране. Субективното ми усещане обаче е, че я "спъва" джипката за резки изпреварвания и изтегляния. Почти няма шанс да усетиш залепяне на гърба ти към седалката. Вярно е, че това не е дизел, няма турбо и т.н., но все пак 170к.с. 3. Други все още не съм открил. Да споделя и за разхода. Колата има монтирана качествена газова уредба, с вградена система за мазане на клапаните. Та на магистрала с 3-ма човека в купето и скорост между 150-170 км/ч. гори 20л/100км. газ. Това ме стресна изключително много, затова след това напълних пак бутилката до горе, и довърших магистралата с 120-130км/ч. и с 100 на обикновения път, и така ми даде 13л. газ на 100км., което смятак че е приемливо и ме устройва (все пак 170 коня бензин на джип). Предполагам, че като съм сам поне 1-1.5л.по-малко ще даде. Все още не съм я засякъл в града колко гори. Това е засега. Надявам се тази информация да е полезна за нови потенциални копувачи. Аз много гледах и Хонди ЦРВ и Тойоти Рав4. Хондата е трашно пластмасова вътре. Останах много неприятно изненадан, а Тойотата определено е по-малка вътре. Освен това багажника на Аутлендъра е видимо по-голям, да не говорим и че е по "мъжкарската" джипка. Това е мое мнение и моля за извинение ако съм обидил някого. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.