Премини към съдържание

2007 Mitsubishi Outlander Review


Препоръчано мнение

И нас ни извикаха за смяна на стоп машинка на Outlander.

Стоп машинката е свързана със скоростната кутия при автоматиците, преди 10 години карах Лагуна автоматик ходих в сервиза за диагостика понеже беше почнала да гори 17-18 (нормално гореше 12-13) на 100 градско и ми смениха стоп машинката, резултата беше нулев...и от тогава автомобили произведени от френски гении не шофирам :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 314
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Надявам се, ще бъде полезно на всички. На руския форум за Out намерих следното (казано на български):

 

Сервизната кампания се отнася за следните модификации Outlander XL:

- моделна година 2008 (2009)

- двигател 2.4

- ск. кутия - CVT

- произведени в периода между IV квартал 2007 - декември 2008

 

VINа на тези автомобили започва JMBXTCW5W8******

 

Независимо от това, че моя почти отговаря на тези критерии (без VIN, моят е xxxW5W9xxx) - не ми се обадиха от Балкан-Стар.

 

Тези, които получихте обаждане от Балкан-Стар, бихте ли потвърдили че вашия VIN започва с JMBXTCW5W8?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се, ще бъде полезно на всички. На руския форум за Out намерих следното (казано на български):

 

Сервизната кампания се отнася за следните модификации Outlander XL:

- моделна година 2008 (2009)

- двигател 2.4

- ск. кутия - CVT

- произведени в периода между IV квартал 2007 - декември 2008

 

VINа на тези автомобили започва JMBXTCW5W8******

 

Независимо от това, че моя почти отговаря на тези критерии (без VIN, моят е xxxW5W9xxx) - не ми се обадиха от Балкан-Стар.

 

Тези, които получихте обаждане от Балкан-Стар, бихте ли потвърдили че вашия VIN започва с JMBXTCW5W8?

 

Да потвърждавам, че това е VIN номера ми и ни викат в сервиза.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вижте на какво попаднах

направо съм учуден в каква кал го завират :D след другия дъжд и аз отивам да си търся калчица :D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Внимавай :)

2:12

 

Това клипче го знам, но аз съм качвал доста по сериозни баири ;) иначе най много да я счупя пустата му кошница :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То не че не може, просто трябва внимание. Иначе най-проходима е прежалената кола ;) Тъй че в добра насока мислиш :)

 

http://www.vbox7.com/play:db956622

 

http://www.vbox7.com/play:108d4c7b

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Внимавай :)

2:12

 

А освен това Outlander-a е скопен с това CVT (да не се сърдят колегите със СVT) и няма как да се сравнява с ръчни скорости на полу-съединител :D а и освен това аз съм с по голям въртящ момент 380Nm срещу 276Nm(а и не се знае още колко се губят от CVT-то) :D

Единственият недостатък, е че на задния диф. не са сложили едно LSD, също можеха и вместо виско да сложат халдекса на Паджерото, но това вече са подробности :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

няма как да се сравнява с ръчни скорости на полу-съединител :D

Хааа хааа и за колко време това 5 секунди?

 

Иначе за 4х4 без тея подробности да не си говорим а :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дам, не е лоша като се има предвид че не е Pajero. Ходих 4 пъти(и кал и трева, сичко си имаше), до поляните над аладжа манастир, люлин и витоша, и балъщината ме хвана пред нас - изсипа се за 15 мин и трябваше да ме вадят с една Santafe на другия ден - ако има къде ще пусна снимки. Да попитам, днес карах със прибрани задни седалки и тракането от баса много приятно беше изчезнало(освен това от шофьорската врата) и си мисля, че може и от там да идва значителна част от шума, ако имате възможност вижте дали и при вас има нещо подобно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хааа хааа и за колко време това 5 секунди?

 

Иначе за 4х4 без тея подробности да не си говорим а :)

 

Ако нямаш блокажи или добър тракшън(а тракшъна на Аутлендъра е далече от добър) тия 5 секунди стават доста повече ;)

 

Малки подробности които правят разликата ;) най вече LSD-то два пъти съм я слагал на кантар и няма какво да я изтегли/избута.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А освен това Outlander-a е скопен с това CVT (да не се сърдят колегите със СVT) и няма как да се сравнява с ръчни скорости на полу-съединител :D а и освен това аз съм с по голям въртящ момент 380Nm срещу 276Nm(а и не се знае още колко се губят от CVT-то) :D

Единственият недостатък, е че на задния диф. не са сложили едно LSD, също можеха и вместо виско да сложат халдекса на Паджерото, но това вече са подробности :D

 

 

Какъв Халдекс какво Виско :icon_crying: съвсем обърка работата я легни под колата и погледни, а преди това може и да се прочете малко по въпроса. :dqdo:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какъв Халдекс какво Виско :icon_crying: съвсем обърка работата я легни под колата и погледни, а преди това може и да се прочете малко по въпроса. :dqdo:

 

Май нещо ти си в грешка ;) щото си е баш виско муфа/съединител.

А под колата съм лягал достатъчно, въпросът е ти лягал ли си? ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 години ...

Здравейте колеги!

Първо искам да се извиня ако пиша на грешното място във форума, но ми е за първи път и се надявам да ме извините. Казвам се Георги, от Варна съм и от два дни съм собственик на 2008 Outlander 2.4 CVT. В продължение на 3 месеца търсих такава джипка. Първоначално я търсих с 2.2hdi двигателя на Пежо, но в последствие се преорентирах към бензина. Причините са няколко: карам около 10-12000км. на година, притеснявам се от неочаквани скъпи ремонти на дизеловия двигател. Аз принципно съм с двете ръце за дизела (като удоволствие от шофирането) стига да е нов.

Та както и да е, за колата. Смятам, че голям късметлия излязох (надявам се времето да не покаже друго). Колата я купих от единствения и досега собственик, който я е закупил нова от Балканстар. Човека си пазеше освен фактурата и поръчката, едно тесте с фактури от Балканстар. Само там я е сервизирал от както я е купил (колата е на 153000км.). Та сега впечтленията ми от автомобила:

Плюсове:

1. Изключително комфортна поне за мен возия за джип, имайки предвид че е със стандартно окачване без някакви скъпи и чупливи въздушни възглавници.

2. Много ергономично оформление на салона.

3. Изключително удобни седалки.

4. Много просторен интериор.

5. Прекрасен, изключително тих и балансиран двигател.

6. Много плавно и комфортно возене с CVT кутията.

7. Страхотна стерео уредба с чейнджър. Аз обичам да слушам силна музика в колата и направо ударих джакпота тука!

 

Минуси:

1. Определено не добре обезшумено купе. И то основно шума от гумите. Имам чувството, че още от 30-40 км/ч. се чуват страшно много, особено задните. Но и аз вече взех да свиквам.

2. Тази кутия е прекрасна за спокойно и плавно каране. Субективното ми усещане обаче е, че я "спъва" джипката за резки изпреварвания и изтегляния. Почти няма шанс да усетиш залепяне на гърба ти към седалката. Вярно е, че това не е дизел, няма турбо и т.н., но все пак 170к.с.

3. Други все още не съм открил.

 

Да споделя и за разхода. Колата има монтирана качествена газова уредба, с вградена система за мазане на клапаните. Та на магистрала с 3-ма човека в купето и скорост между 150-170 км/ч. гори 20л/100км. газ. Това ме стресна изключително много, затова след това напълних пак бутилката до горе, и довърших магистралата с 120-130км/ч. и с 100 на обикновения път, и така ми даде 13л. газ на 100км., което смятак че е приемливо и ме устройва (все пак 170 коня бензин на джип). Предполагам, че като съм сам поне 1-1.5л.

по-малко ще даде. Все още не съм я засякъл в града колко гори.

 

Това е засега. Надявам се тази информация да е полезна за нови потенциални копувачи. Аз много гледах и Хонди ЦРВ и Тойоти Рав4. Хондата е трашно пластмасова вътре. Останах много неприятно изненадан, а Тойотата определено е по-малка вътре. Освен това багажника на Аутлендъра е видимо по-голям, да не говорим и че е по "мъжкарската" джипка. Това е мое мнение и моля за извинение ако съм обидил някого.

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...