Премини към съдържание

2007 Mitsubishi Outlander Review


Препоръчано мнение

Какъв е този разход?? Аз от януари 2007 карам 2.0 DID и разход под 9 на извънградско ми дава само ако карам с 60...вярно че карам само в режим 4х4, но въпреки това 6.8... :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 314
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

... карам само в режим 4х4, но въпреки това 6.8...

Ти сам си написал защо ти е висок разхода. Защо ти е да караш непрекъснато 4х4 ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти сам си написал защо ти е висок разхода. Защо ти е да караш непрекъснато 4х4 ?

 

На 4х4 няма това играене на предницата, което при рязко подаване на газ е доста не приятно.

Но това не вдига, кой знае колко много разхода 0,5 до 1 литър на 100 км.

То сигурно колегата има доста тежък десен крак :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 4х4 няма това играене на предницата, което при рязко подаване на газ е доста не приятно.

Но това не вдига, кой знае колко много разхода 0,5 до 1 литър на 100 км.

То сигурно колегата има доста тежък десен крак :icon_thumbup:

Не само вдига разхода, но и износва два пъти по-бързо гумите. Според мен е излишно, дори вредно за колата да се кара 4х4 на хубав път.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А за какво тогава е това 4х4, за да го пускаш в завой ли, при тръгване ли или като поднесе? Нали уж е full time?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не само вдига разхода, но и износва два пъти по-бурзо гумите. Според мен е излишно, дори вредно за колата да се кара 4х4 на хубав път.

 

Защо износва 2х по - бързо гумите? и кои гуми, защото това не мога да го разбера.

Ако Паджерото ти е Part - time си е вредно, но ако е Super Select демек Full time нищо му няма, а за Outlander-а той си е с виско, което над 100 км/ч само се изключва.

Личното ми мнение, че 4х4 - то си е 4х4 :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Коректното име на системата е "on-demand" - при нужда (поискване).

 

Неправилно износване на гумите се получава само при каране на part-time по асфалт.

 

Нашите нямат проблеми да се карат постоянно, дори ако не се лъжа "ауто"-то го дават за "нормал" режим в няколко ревюта, а само предното - за економичен.

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карам с включено 4х4 защото колата в режим х2 има склонност към недозавиване и то доста осезаема, ако х2 режима беше към задните колела, може би щеше да е по-добре, но това купе е твърде високо и тежко за предно предаване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам постоянно на 4х4.

Заради лошото управление на автомобила при включено FWD и защото колата е много по-стабилна на пътя в режим 4WD. Недозавиването и сученето на предницата при подаване на газ при FWD са си факт.

Като цяло последното нещо, което мисля когато съм на път е как да пестя гориво, така, че повишеният разход не е фактор, който може да ме накара да ползвам FWD.

Когато карам аз на извънградско, разходът рядко е под 8, а често е около 8.5/100, но когато кара жена ми, връща колата с разход 6.5, а тя също кара на 4WD.

Затова по мое мнение определящ е стилът на каране и най-вече скоростта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам че карате в 4WD auto режим, а не моствете включени 50:50, нали? Аз карам само на 4WD ауто и разхода ми на дълъг път е около 6.8-7.0, при положение че си возя бебенцето. Иначе малко повече :icon_rock:

4WD Lock (50:50) се изключва при скорост над 40км/ч.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дори при 4wd lock разпределението не е 50/50, а пак предната ос получава повече въртящ момент от задната, разликата с 4WD е, че няма нужда предните колела да превъртат за да се подаде момент към задните, а се подава постоянно.

Аз лично го използвам при излизане от преспи, които имаме в изобилие след снега в Търново, ако си само на 4WD и някоя от предните гуми пребоксува ESP имитира някакъв блокаж със спирачките но ефекта е, че падат оборотите на двигателя и оставаш на място . Според мен при дълбок сняг рецептата е с изключена ESP и лашкане напред-назад докато се излезе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такааа, Lock режима се изключва сам при 100 км/ч.

При тази скорост също се изключва и виското при 4WD режим и от там нататък караме само на предно, защото виското прегрява и се чупи.

Това което на мен ми направи впечатление, е че при Lock режима колата е доста по нестабилна и на 4WD има много по-добро поведение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ако си само на 4WD и някоя от предните гуми пребоксува ESP имитира някакъв блокаж със спирачките но ефекта е , че падат оборотите на двигателя и оставаш на място .

 

Хаха, да, колко съм се смял с жена ми - бях и дал колата при първия сняг, да ходи на работа с нея и вечерта като се опитваше да паркира пред нас ми се обади по телефона супер притеснена, че е "счупила колата", защото давала газ, а двигателят се давел и гумите даже не превъртали... :D

 

 

П.С. Тъй като нямам почти никакъв опит с коли с предно предаване, може ли някой да ми обясни, това поведение на предницата при подаване на газ, нормално ли е за колите с предно, или е нещо специфично за Аутлендъра. Или пък е свързано с мощността на автомобила? Колата на жена ми също е с предно, но двигателят е значително по-слаб от този на Аутлендъра и такова нещо не съм забелязвал, но за сметка на това, вместо повличането на предницата в посоката, в която си навил волана, при нейната кола съм забелязвал т.нар. "олекване" на волана при потеглане с повече газ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А за какво тогава е това 4х4, за да го пускаш в завой ли, при тръгване ли или като поднесе? Нали уж е full time?

На джипа включвам 4х4 само когато пътя е хлъзгав/заледен/сняг, иначе си го карам х2. Може би трябва да уточня, че Паджерото ми е с ръчни скорости и основните двигателни колела са задните. И аз имам full time 4x4, но така харчи повече гориво и износва два пъти по-бързо гумите. Когато го купих, беше на 50 000 км и оригиналните гуми бяха за смяна, като първия собственик го е карал непрекъснато на full time 4x4. Смених гумите със същите (Yokohama Geolendar, made in Japan) и едва днес (на 171 000км) пак ги смених, т.е. същите гуми, но не след 50 000км, а след 120 000 км :icon_doh: . Изводите си ги правете сами...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо износва 2х по - бързо гумите? и кои гуми, защото това не мога да го разбера.

Ако Паджерото ти е Part - time си е вредно, но ако е Super Select демек Full time нищо му няма, а за Outlander-а той си е с виско, което над 100 км/ч само се изключва.

Личното ми мнение, че 4х4 - то си е 4х4 :D

Износва гумите, защото карайки 4х4 на завой винаги има приплъзване, макар и малко, но има. Износването е равномерно на 4-те гуми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....

 

П.С. Тъй като нямам почти никакъв опит с коли с предно предаване, може ли някой да ми обясни, това поведение на предницата при подаване на газ, нормално ли е за колите с предно, или е нещо специфично за Аутлендъра. Или пък е свързано с мощността на автомобила? Колата на жена ми също е с предно, но двигателят е значително по-слаб от този на Аутлендъра и такова нещо не съм забелязвал, но за сметка на това, вместо повличането на предницата в посоката, в която си навил волана, при нейната кола съм забелязвал т.нар. "олекване" на волана при потеглане с повече газ.

 

Това би следвало да се получава само при режим 2WD и си е нормално, кажи речи всички дизели над 120 коня с предно предване го правят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Превъртането на гумите на Шкода Октавия със същия двигател (2.0 ТДИ) е нещо страшно. Дори на трета предавка при много газ се преплъзват!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко това е мн логично и просто.

 

Мощен, но лек двигател -> няма какво да тежи на предните колела.. -> превъртат при много газ.

Аз преди имах роувър 75 със 153 к.с. обаче V6 и тежеше много и не превърташе толкова и мн слушаше предницата.

 

Докато при задното, при потеглане цялата тежест отива инерционно назад и съответно няма такова значение дали нещо тежи на колелата или не.

Затова и мощните/спортни коли се правят със задно (изключваме 4х4), въпреки загубите в карданите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че стабилността на колата е функция от мощността на двигатела и теглото му, или още по-точно от центъра на тежестта. Outlander-ите са с мощни двигатели и висок център на тежестта. Резултатът е нестабилност при подаване на повече газ в режим 2WD, при 4WD аз поне до момента не съм забелявзъл някаква нестабилност (но и в интерес на истината не карам ексремно).

 

Старата ми кола, Peugeot 605 - 114кс, 1400кг, 4.76/1.80/1.40 (т.е. дълга, широка и сравнително ниска, или с други думи – с много нисък център на тежестта) беше с уникална стабилност, според мен. Аз за първи път разбрах какво имат предвид хората под 'нестабилност' когато се качих на Outlander-а. Пежото си беше здраво залепено на пътя независимо то това, кофа, как и колко натискаш газта. Също така, колата си запазваше стабилността при навлизане в остри е завои с висока скорост ( независимо от центробежните сили вътре, в резултат на които жена ми започваше да издава неистови крясъци). С Outlander-а ме съм експериментирал второто (в 4WD, разбира се), но изобщо не си и помислям, че ще успее да конкурира Пежото.

 

В края на краищата става дума за различни класове коли. Много ми хареса поведението на Outlander-а из неразчистените софийски улици тази зима (в 4WD с Michelin Alpin 4x4) – няма нищо общо с Пежото. Така че, всеки вариант си влече плюсовете и минусите, въпросът опира до на лични вкусове, предпочитания и приоритети.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...................оред мен. Аз за първи път разбрах какво имат предвид хората под 'нестабилност' когато се качих на Outlander-а. Пежото си беше здраво залепено на пътя независимо то това, кофа, как и колко натискаш газта. Също така, колата си запазваше стабилността при навлизане в остри е завои с висока скорост ( независимо от центробежните сили вътре, в резултат на които жена ми започваше да издава неистови крясъци). С Outlander-а ме съм експериментирал второто (в 4WD, разбира се), но изобщо не си и помислям, че ще успее да конкурира Пежото.

...................

 

 

Колега, може би малко смесваш понятията. Преплъзването на колелата и "олекването на предницата" при рязко подаване на газе по-скоро се отнася до traction/grip, а не до стабикалност. Аз като един по ексремен шофьор мога с ръка на сърцето да кажа, че с летните 18" гуми аутландера е страхотен в завоите, не само за кросоувъри от този клас, а и надминава много коли. Колата седи невероятно в завоите при висока скорост, въпреки височината си , а алуминиевия покрив, който сваля центъра на тежестта явно не е просто рекламен трик.

 

:)) поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може би аз не съм го обяснил добре.

Не говоря за превъртане на гуми (което естествено ще доведе до олекване на предницата, недозавиване и нестабилност на предницата)

Говоря за едно много характерно повличане на предницата при подаване на газ, в посоката, в която, макар и малко, е завъртян волана.

 

Иначе мога да подкрепя мнението на Mihail Varbanov за поведението на колата в остри завои, дори и в режим 4WD. Няма нищо общо със седан. Но не е и нормално да очакваме същото поведение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....

Говоря за едно много характерно повличане на предницата при подаване на газ, в посоката, в която, макар и малко, е завъртян волана.

.....

 

Да и това си напълно нормално за дизелите с над 100-120 магарета :D така, че няма за какво да се притесняваш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да и това си напълно нормално за дизелите с над 100-120 магарета :D така, че няма за какво да се притесняваш.

 

Благодаря!

 

 

 

Колеги, така и така сме заговорили за устойчивост на автомобила в завои. Не знам дали поредното ми питане няма да разводни допълнително темата, но отговорите може и да са полезни на много хора.

Днес при скорост от около 175км/ч. по магистрала Тракия, на широките виражи, някъде между 80-тия и 70-тия км. усетих нестабилност (нещо като заклащане на купето), която при отнемане на газта не изчезна, а трябваше със спирачката да намаля до около 160 за да усетя отново колата стабилна. С тесни зимни гуми с висок борд съм съм - 215/70/16, напомпани на 2,3 атм. и беше топличко - някъде 15 градуса. Мислите ли, че причината може да е била в гумите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е нормално да ти се заклати колата при тази скорост с така напомпани гуми на "хубавата" ни магистрала. Ширината на гумите не е от особено голямо значение, но височината им е много важна. Колкото са по-високи, толкова по-нестабилна е колата. Все пак не можеш да очакваш от аутлендера стабилност като на галант....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е нормално да ти се заклати колата при тази скорост с така напомпани гуми на "хубавата" ни магистрала. Ширината на гумите не е от особено голямо значение, но височината им е много важна. Колкото са по-високи, толкова по-нестабилна е колата. Все пак не можеш да очакваш от аутлендера стабилност като на галант....

 

За налягането не знам, от теб го чувам...днес пак гледах на табелката под вратата - препоръчват за моя размер при скорости над 160 да са на 2.5 атм., а при нормално каране - 2.2

Мисля към края на месеца да се преобуваме с бриджстоните, с които я взех - тогава ще видим каква е ситуацията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...