Премини към съдържание

Зумера за включени фарове не работи


dian denev

Препоръчано мнение

Здравейте колеги!Днес се върнах от път,изгасих 'звездата',отворих вратата и усетих,че нещо не е не ред.Зумера за фаровете не работи.А работеше!Плафона и лампата за отворена врата на таблото светят.Не,че е нещо особено,но такива малки дефекти ме дразнят.Ако някой знае нещо по въпроса моля да го сподели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бутона на вратата трябва да е с две пластини - едната за плафона, другата за зумера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че пиша не по темата, но ми стана интересно...

Мислех че звездичките нямат зумер за забравени фарове, или поне моята не свирка като и забравя фаровете. Не знам дали предишният собственик не го е изключил по някакъв начин. Иначе плафона си ми свети и лампата на таблото сигнализира за отворена врата. Днес почиствах бутона на шофьорската врата че не щеше да светва при всяко отваряне.

 

Иначе гледах в руски форум как да си преправиш сигнализатора за ниска температура ( под 3 градуса С ) на борд комп-а да ти върши тази работа на зумер..

Иначе имат ли фабрични зумери? Моята е '99 . А индикатор за не поставен колан предполагам си нямаме...

 

Поздрави!

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че пиша не по темата, но ми стана интересно...

Мислех че звездичките нямат зумер за забравени фарове, или поне моята не свирка като и забравя фаровете. Не знам дали предишният собственик не го е изключил по някакъв начин. Иначе плафона си ми свети и лампата на таблото сигнализира за отворена врата. Днес почиствах бутона на шофьорската врата че не щеше да светва при всяко отваряне.

 

Иначе гледах в руски форум как да си преправиш сигнализатора за ниска температура ( под 3 градуса С ) на борд комп-а да ти върши тази работа на зумер..

Иначе имат ли фабрични зумери? Моята е '99 . А индикатор за не поставен колан предполагам си нямаме...

 

Поздрави!

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif

За коланите мисля,че няма,но за фаровете е сигурно че има.И моята е 99-та

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

вероятно е така, сега се замислям че днес като разглобих бутона се учудих защо е с 2 кабелчета и 2 крачета, при условие че взима маса от свързващият болт...

Предполагам колегата е прав и едното краче ще е за плафона, другото за зумер....

Остава да открия що не ми работи зумера...

 

може да пробваш с разглобяване и почистване от нагар по пластинката вътре, с пружинката която е.....

Ако не си разглобявал го сега тези бутони малко са специфични, обърни внимание на пластинката вътре. Едното от 4-те крачета при сглобяване да може да прави контакт с корпуса ;) това спестява поне едно допълнително разглобяване и чудене какво става...

 

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

И аз с неприятна изненада констатирах че зумера ми ту работи, ту не работи. Последното когато съсед ме намери да ми каже че ми светят фаровете (бях си тръгнал и алармата бе включена). Точно преди 2-3 дни бях измил колата на автомивка, не зная дали са свързани 2-те неща. Но след четене на няколко теми реших да проверя защо не свети. Разбира се първо погледнах в ръководството има ли конкретен предпазител за това - няма. Последва отваряне на останалите врати и видях че при тях индикацията за отворена врата свети, както и плафона в купето. На шофьорксата ту свети, ту не свети. Потърсих бутона. Той не се оказа като на стария ми опел в основата на врата и при отварянето бутончето да изкокне, а се намира (да не го търсите като мен) долу над прага между щофьорската и задната врата. Отвинтих с отвертка и напръсках с контакт спрей буксите. Дано това реши проблема, че е много неприятно от забравени фарове акумулатора да падне (там става една с оборотите после)...

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах този проблем!На два пъти свалях бутончето.Разглобявам го и почисвам пластинките,които са медни.Няма следи от вода но са леко позеленели.За 3 години съм го отварял 2 пъти.Интересното е,че клемата за плафона никога не прави проблеми а само тази за зумера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

А някой знае ли електрически какви напрежения има към тези 2 клеми и къде точно се намира зумера?

Питам, щото отскоро карам Mitsubishi Space Star (DG0) 1.3 16V (DG1A) - 82 коня бензин и зумера ми работи, обаче звука му е много тих, а предната кола която карах беше със зумер с прекъсваем сигнал и беше абсурд да забравя фаровете включени. Иска ми се да направя нещо по въпроса, но не зная точно какво и как.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А някой знае ли електрически какви напрежения има към тези 2 клеми и къде точно се намира зумера?

Питам, щото отскоро карам Mitsubishi Space Star (DG0) 1.3 16V (DG1A) - 82 коня бензин и зумера ми работи, обаче звука му е много тих, а предната кола която карах беше със зумер с прекъсваем сигнал и беше абсурд да забравя фаровете включени. Иска ми се да направя нещо по въпроса, но не зная точно какво и как.

 

Зумера е под волана.Захранването е 12V от габаритите.

На снимкита е ограден в червено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Зумера е под волана.Захранването е 12V от габаритите.

На снимкита е ограден в червено.

Здравейте, нов собственик на 1.3, 99'. И аз си изпатих със зумера и реших, че модела няма, но случайно братята украинци оня ден подсказаха. Зумера е в кафява кутийка под волана, в ляво. Един вариант е ключа на вратата (освен белия контакт има и контакти в черния корпус). Вторият вариант е самата платка на зумера. При мен се оправи само с профилактика на контактите на вратата- механична + контактен спрей. С любезното съдействие на Volodumurот http://www.lancer.com.ua.

post-17875-044789300 1401174954_thumb.jpg

post-17875-002142600 1401174960_thumb.jpg

post-17875-090452400 1401174972_thumb.jpg

post-17875-065640500 1401174980_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте,

 

някой може ли да качи снимки къде се намират контактните пластинки за предните врати?

 

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

някой може ли да качи снимки къде се намират контактните пластинки за предните врати?

 

Благодаря предварително!

 

В бутоните, те трябва да са с гумички върху тях в страничните колонки. И взима маса през болтчето. Ако има проблем и с лампата понякога, пробвай първо само да го развиеш и после да го затегнеш хубаво.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В бутоните, те трябва да са с гумички върху тях в страничните колонки. И взима маса през болтчето. Ако има проблем и с лампата понякога, пробвай първо само да го развиеш и после да го затегнеш хубаво.

 

Здравей,

 

Благодаря за съвета, ще проверя.

Реално на мен само 1 път ми изпискал зумера и бях изненадан, че има такъв. Като изчетох темата разбрах, че и аз имам проблем най-вероятно с контактните пластини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В бутоните, те трябва да са с гумички върху тях в страничните колонки. И взима маса през болтчето. Ако има проблем и с лампата понякога, пробвай първо само да го развиеш и после да го затегнеш хубаво.

 

 

С развиване и затягане не се получи, но буксата имам чувството, че е залепена и не успях да я разглобя. Натискайки с права отвертка така наречените "ушички" на буксата, за да стигна до контактните пластинки, то няма никакво помръдване. Не съм напъвал с клещи, защото нямах под ръка, но те може да счупят платмасовата букса. Опасявам се ако дръпна много силно, дали няма буксата да се шмугне в кулоната ако рязко се разглобят. Някакъв съвет? Преполагам, че никога не е пипано и поради това първият път, ще е така труден докато се "дефлорира" ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С развиване и затягане не се получи, но буксата имам чувството, че е залепена и не успях да я разглобя. Натискайки с права отвертка така наречените "ушички" на буксата, за да стигна до контактните пластинки, то няма никакво помръдване. Не съм напъвал с клещи, защото нямах под ръка, но те може да счупят платмасовата букса. Опасявам се ако дръпна много силно, дали няма буксата да се шмугне в кулоната ако рязко се разглобят. Някакъв съвет? Преполагам, че никога не е пипано и поради това първият път, ще е така труден докато се "дефлорира" ;)

 

Моята беше здраво клеясала и направо заварена вътре.Като я натиснах да я извадя по силно се разпадна, а вътре ни помен от контакт някакъв.Отрязах кабелите, сложих нов бутон от магазин за електрокомпоненти и готово.Сега писка зумера при коя и да е отворена врата понеже ги вързах заедно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...