Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

:) So, it was you! :)

 

В такъв случай препоръчваш ли ми да си взема ЕКУ от ВР-4 и да си го сложа на Галанта? И после с кой да се свържа, за настройване?

 

Клик, конверсията от едното към другото ЕКУ не е съвсем проста, тоест трябва си майстор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 10 месеца ...

Сетих се пак за дросела на 6А13 тия дни... Вече близо 2 г. го търся това "Big bore throttle body" и вече почти бях сигурен, че съм го намерил от E-bay (from 3.5 l 6G74 Diamante engine), но... оказа се, че диаметъра на клапата му е 66 мм. Малко е странно, защото на дросела, който в момента е на колата ми, отворът му е 70 мм. Някой осведомен колега би ли споделил какъв по принцип е диаметъра на дроселовата клапа на 6А13? Макар че всъщност не е толкова важно...

На тоя етап и идея си нямам е ли възможно изобщо някога, някъде да съществува съвместим с 6А13 дросел с по-голям диаметър - търсих и от двете страни на бившата "желязна завеса", но... нема!

 

Поствам това просто за информация на колегите, които евентуално ще решат да "тунинговат" :)

 

Весело лято на всички!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Той 6а13 гълта горивото, но не може да направи много с него. Моментният разход на пълна газ 5-та от 160 нагоре със сигурност не е много по-различен от на новия RS6 например или някое назлобено от AMG МВеnz при cick от тази скорост нагоре. Забелязал съм че галанта при поддържане на някаква скорост, дори да е висока, без промяна в натоварването (педала за газ стои фиксиран най-много до 1/2 от хода си) има добър за колите от онези години разход. Той обаче скача при доускорение и основна причина за мен са прекалено дългите предавки. Съвременните автоматични кутии с два съединителя и 8 степени се нагаждат според стила на водача и предусещат какво иска да направи той, респ. превключват своевременно предавка, а често и прескачат една. В резултат, когато не се дава жега, оборотите се държат под 1500 в града (при V8-V10), а често има и с-ма за изключване на цилиндри. В заключение само ще кажа, че средният разход на наш 2.5 V6 е като на новата RS6 - 9,8/100. А ускорението след 100 при тях е по-мощно от нашето до 100. Каузата с моторния тунинг на този двигател е загубена и финансово неоправдана.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Той 6а13 гълта горивото, но не може да направи много с него. Моментният разход на пълна газ 5-та от 160 нагоре със сигурност не е много по-различен от на новия RS6 например или някое назлобено от AMG МВеnz при cick от тази скорост нагоре. Забелязал съм че галанта при поддържане на някаква скорост, дори да е висока, без промяна в натоварването (педала за газ стои фиксиран най-много до 1/2 от хода си) има добър за колите от онези години разход. Той обаче скача при доускорение и основна причина за мен са прекалено дългите предавки. Съвременните автоматични кутии с два съединителя и 8 степени се нагаждат според стила на водача и предусещат какво иска да направи той, респ. превключват своевременно предавка, а често и прескачат една. В резултат, когато не се дава жега, оборотите се държат под 1500 в града (при V8-V10), а често има и с-ма за изключване на цилиндри. В заключение само ще кажа, че средният разход на наш 2.5 V6 е като на новата RS6 - 9,8/100. А ускорението след 100 при тях е по-мощно от нашето до 100. Каузата с моторния тунинг на този двигател е загубена и финансово неоправдана.

 

Определено каузата със СИЛОВИЯ тунинг на този двигател е загубена и финансово нецелесъобразна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Малко снимки с HD качество от изработката на генерацията :)

 

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.357147427682855.80542.293130840751181&type=3

 

И аз се опитах да го побутна към турбото, но решил да прави атмосферен змей и това е :P

Редактирано от М.А.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 години ...

Привет,да повдигнем малко темата нагиоре,а може и случайно някой да е експериментирал със смяна на валовете,примерно като тези:

 

https://dbilas-shop.com/en/engine-valve-train/performance-camshafts/mitsubishi/2-5-v6-6a13/hydro/regrind-standard-camshaft/2225/mitsubishi-2-5-v6-6a13/regrind-standard-camshafts

 

 

Regrind standard camshafts Mitsubishi

 

Galant 2,5 V6 hydro

 

( engine 6A13)

 

Applikation : Road

 

Duration: : 264/262

Peak timing: : 110

Valve lift: : 10,0

Lift at TDC: :

Valve timing: : 22/62 - 61/21

Valve clearence: : ---

 

standart camshaft valve timing : 15/53 - 53/15

 

For a easy select, we chose four different camshaft categories. The categories show our recommendation for the application area of the car.

 

Road : This cam type is designed to installed into a standard produktion road car. No other modifications are necessery.

 

All camshafts are delivered with exact installation guide and data, and, if not specified differently, are to be built in like the standard camshafts.

 

It was our intention not to list all vehicles by name to avoid confusion. As said at the beginning, we can regrind the standard camshafts for nearly all vehicles at home and abroad, if there are no blanks available.

Редактирано от jovany1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...