Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Коректността при продажба на коли от Ямбол


Препоръчано мнение

Апелирам теб и колегите да помислите преди да пишете каквото и да било, особено когато давате определения за хора, които бегло познавате. Отговарям и на теи твои въпроси:

Червения цвят е най-уязвим и най-лесно прегаря от слънцето - това е факт, който го знаят всички, които карат кола с такъв цвят. Сина ми също има червен Галант и на него не само му падна лака при първото безконтактно измиване и цвета избеля, но боята стана на светли вадички там, където се е стичал препарата. След това го пастира и повече не го е мил безконтактно. Защо само на тавана и на капака ли? Ами защото тези повърхности са хоризонтални и тях слънцето нагрява най-много.

Проблема със скоростната кутия и за мен е необясним... нека знаещите да кажат възможно ли е да се ремонтира кутия така, че да се развали след седмица? Аз знам, че или се прави кутията, или не се прави... за закърпване не съм чувал.

Поздрави!

 

 

Ей ти ме съсипваш, когато бях при теб да си купя галанта ,ти каза че колата седяла предимно в гараж и заради това била с такъв добър цвят на боята и тн... , сега казваш че била изложена на слънце. Е къде това слънце в гаража бе пич....

"Проблема със скоростната кутия и за мен е необясним... нека знаещите да кажат възможно ли е да се ремонтира кутия така, че да се развали след седмица? Аз знам, че или се прави кутията, или не се прави... за закърпване не съм чувал."

Хехехехе говориш така се е едно не знаеш какъв е проблема , а и 2мата знаем как се обади на майстора ( който няма да споменавам) за да си замаскираш следите понеже те хвана как сте преправяли задната скорост и аз не помня със силикон ли беше нещо по зъбците ли беше правил. Но много добре знаеш за какво говоря, така че не се прави на ударен в момента че незнаеш какъв бил проблема.....

 

Колеги понеже прочетох много мнения по горе, доста от хората не са ме разбрали правилно, та да се поясня.

Не се оплаквам от това че колата беше развалена или, че имаше проблеми то е ясно за дърта кола, а че "колегата" Слави си лъже и маже наред , замаскирва като всеки от Гурубляне, а на тях си им викаме измамници ( може и да не са всички, но повечето са). И след неговите думи "колата е перфектна" и статуса му тук на честен и коректен търговец си купих колата безрасъдно и от любов ( понеже дълго време събирах за да си взема галант), и искам да предопредя всички нови които искат да си вземат кола от него.

Да внимават много какво си купуват от него, обявите му са лъжливи и доста различни от това което е в действителност, сигурен съм че преправят колите които купуват и ги замаскирват за продажба колкото да минат за пред клиента ( това си е лично мое мнение, който иска да ми вярва), не правете мойта грешка да му се доверявате понеже много хора ви го препоръчват, и аз не знам защо го правят но това си е тяхна работа, аз лично се опарих доста.

 

Слави гледам, че като изпечен лъжец ще си държиш на твойто до края и ако искаш може да питаме майстора какво си говорехте по телефона ( може той да не иска да се намесва, това той ще си го реши), но човека оправи проблема перфектно и може да каже ако иска какво точно беше се случило........ А иначе от теб пак ще кажа не искам нищо, даже ако никога повече не те видя още по добре. Просто се надявам да предопредя повече хора за теб и какъв търговец си.......

  • Положителен вот 3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 114
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Съединителя наистина боксуваше на 5-та скорост при подаване рязко на газ. Не съм карал тази кола на дълги разстояния и наистина не знаех, когато ми го каза, аз ти предложих да ти сменя съединителя веднага, но ти отказа. Предложих и да ти сваля от цената за ремонта, но ти и това не пожела. Доколкото си спомням, колата беше на 168 000 км, нормално е за тези километри да се износи феродото на съединителя. Ти също имаше възможност да покараш колата, други проблеми имаше ли? Тракаха ли повдигачите, имаше ли криви дискове или ръжда, проблеми със скоростите или каквото и да е друго (километри, година) - не, нали? Като пишеш в темата, бъди обективен до край.

 

Не така,не така,колега!Буксуваше на 2-ра! Но въпросът е принципен.Не си купувам "риза",както каза колегата по-горе!Тук има доста човешко отношение,емоция,желания..Не е коректно да ми кажеш : "ПЕРФЕКТЕН Е" и да мина цяла България и да има ЯВЕН дефект.Аз съм с парите в джоба,купувам я и как да я докарам до София-НА РЕПАТРАК!!Купувам си кола и да не мога да й се нарадвам поне малко! Просто тъпо се получи....Какви повдигачи,какви други неща,пука ми за дисковете и накладките...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От Слави Галант не съм купувал, с него имам една неосъществена сделка за една маска,

която ми промени мнението за него от

"неутрално" към "неутрално с лек неприятен оттенък".

Може би просто съм бил късметлия да се размина само с това, а може би просто липсата на координация между

него и сина му ми е попречила да се запозная с един добър човек(маската беше на сина му , Слави ми я обеща , но синът му я продал) .

Но би ли ми обяснил някой, какви трудно постижими качества трябва да притежава един член на клуба,

за да получи статута "Почетен член на клуба" и какво трябва да направи за да се превърне в "Маскара"?

Защото от дотук прочетеното разбирам, че :

1.Слави е продавал супер дръгели, на безбожно високи цени на всички, освен на членове на клуба и

това му е донесло признанието "Почетен член на клуба",

в един момент обаче продава поредният дръгел на член на клуба и се превръща в "Маскара"...

2.Слави е продавал супер яки галанти, без никаква печалба, само от любов към марката и

това му е донесло признанието "Почетен член на клуба",в един момент обаче,

продава единственния попаднал при него дръгел на член на клуба и се превръща в "Маскара".

3.Слави си е обикновен търгаш, който продава както хубави, така и гадни галанти с нормална за тоя

вид търговия печалба, но тогава защо е получил признанието "Почетен член на клуба"...,

защо става "Маскара" вече е ясно.

 

Разбрахме се, че темата е неприятна...

 

Big Boss: Почетен Член на клуба е човек, който е Член на клуба с повече от 3 коли Мицубиши! Няма отношение към продажбите му в клуба! Нито с нещо друго! Само това е този статут! Относно форума, той позволява повече дисково пространство за качване на снимки и повече място в пощенската кутия на ЛС. Това са опциите във форума.

Редактирано от Big Boss
  • Положителен вот 3
  • Отрицателен вот 1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Призванието "Почетен член на клуба" не го е получил заради продажбите на Галанти.. Точно затова сега е този проблем. Защото трябва да защитава това призвание, но доста колеги не споделят мнението, че при продажбите на автомобили го защитава. Затова си позволих в предишния ми пост да предложа няколко решения за напред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не така,не така,колега!Буксуваше на 2-ра! Но въпросът е принципен.Не си купувам "риза",както каза колегата по-горе!Тук има доста човешко отношение,емоция,желания..Не е коректно да ми кажеш : "ПЕРФЕКТЕН Е" и да мина цяла България и да има ЯВЕН дефект.Аз съм с парите в джоба,купувам я и как да я докарам до София-НА РЕПАТРАК!!Купувам си кола и да не мога да й се нарадвам поне малко! Просто тъпо се получи....Какви повдигачи,какви други неща,пука ми за дисковете и накладките...

И ти недей така, колега! Преувеличаваш, колата са я карали до последно в Германия, аз също съм я карал из града без да забележа проблема, но не съм я натискал. Какъв репатрак, колата си вървеше и щеше да те закара до София. Поне кажи, предложих ли ти да сменя съединителя веднага? Всъщност темата е за коректноста, а в нея пишат само такива, които не са доволни по един или друг начин от мен. Което не е съвсем справедливо, но кой съм аз, че да давам мнение...

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това беше последния ми отговор в тази тема. Пишете каквото си искате, на мен вече ми писна да се обяснявам като ученичка. Запазвам си правото на последна дума, но това ще е когато се поуспокоят страстите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това беше последния ми отговор в тази тема. Пишете каквото си искате, на мен вече ми писна да се обяснявам като ученичка. Запазвам си правото на последна дума, но това ще е когато се поуспокоят страстите.

 

 

А на последния ми пост не пожела да отговориш .........

Запазвай си каквито права искаш това не променя фактите.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми щом си рекъл да извадим продажбите, да поискаме по една декларация от купувачите с описание на цената, която са платили и копие от договорите и да го почваме Слави...

Основно оплакванията са от хора, които НЕ са си купили кола от мен. Те сами си обаждат и се знаят кои са.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И ти недей така, колега! Преувеличаваш, колата са я карали до последно в Германия, аз също съм я карал из града без да забележа проблема, но не съм я натискал. Какъв репатрак, колата си вървеше и щеше да те закара до София. Поне кажи, предложих ли ти да сменя съединителя веднага? Всъщност темата е за коректноста, а в нея пишат само такива, които не са доволни по един или друг начин от мен. Което не е съвсем справедливо, но кой съм аз, че да давам мнение...

 

 

Ама не ми отговаряй,все ми е едно.Всякаквите факти,също.Аз НЕ купих кола от теб,не,заради съединителя,а защото ме излъга,че колата е перфектна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А на последния ми пост не пожела да отговориш .........

Запазвай си каквито права искаш това не променя фактите.......

Специално за теб правя изключение, макар вече да написах почти всичко, което знам за твоята кола. Тази кола аз я съхранявах в моя гараж - това е факт. Съдейки по цвета в момента на продажбата, боята нямаше никакви проблеми, което ме наведе на мисълта, че е държана в гараж, но колата е и карана, ако беше стояла само в гараж, щеше да е на 0 км. Освен това колите се прибират в гараж само вечер и в дните когато не се карат. Нима ти познаваш хора, на които колата им винаги е в гараж? Дори и когато е на работа, на почивка или е в друг град? Толкова за боята, досега не казваш, но май съм познал, че става дума за проблемния яркочервен цвят, с бордото не е така. Има още няколко яркочервени коли във форума, нека и те да споделят дали им избелява боята от слънцето и дали не са имали проблеми след измиване с химикал (безконтактно измиване).

За скоростната кутия също ти писах. Несериозно е да си мислиш, че зъбите на скоростите или синхронизаторите могат да се лекуват със силикон.... това твое твърдение е смехотворно.... Твоята кутия не е ремонтирана, или поне аз не съм правил нищо по нея - ЗАКЛЕВАМ СЕ В ЗДРАВЕТО СИ !!! Ако беше ремонтирана, при мен, това щеше да си личи по болтовете на кутията и по пресния силикон или новите гарнитури. Ако някой е правил някога нещо по нея - това не съм аз и нямам никаква информация.

За появилата се след година ръжда ще цитирам Big Boss-a: Рекламация и оплакване към Митсубиши Моторс, защото колата е произведена от тях.

За кой път казвам, че от мен сте взимали коли, карани от други хора и няма как да знам цялата им сервизна история. Дори и да исках, никой няма да ми я каже. Ясно е, че какъвто и проблем да се появи, виновен съм аз, щото няма кой друг да обвините.

Седя и се чудя с големи хора ли си комуникирам, или с деца от детската градина....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди години докарвах коли за продаване само по поръчка. Обикаляхме по автокъщите и по обяви на частници във вестници, намираме търсената кола и започваме да я оглеждаме. Караме я, заничаме я и като ни хареса, я взимаме. Пътувайки наобратно спираме някъде да починем и похапнем. Отново оглеждаме автомобила и виждаме пропуснати неща. Казваме си "Ех, как не го видях това". На път към дома това се случва отново и отново. Огледите правеше предимно човек, занимаващ се с това от над 15 години. Само една кола не се прибра на ход и я зарязахме на едно място. След 10 дни се върнахме и я някой я беше вдигнал. Това е друга тема.

За да разбереш достатъчно за едно МПС, трябва да го караш поне 3-4 дни. На оглед не може да се види истинското лице на колата, има неща, които не могат да се видят и се проявяват след време. Няма значение кой водите с вас и колко разбирате от коли. Ако искам да скрия нещо (възможно за скриване да е), ще го скрия така, че дори същото японче буквално да е завивало болтовете по тази кола в завода, няма да види нищо. Ще ви я препоръча и тази прекрасна кола ще се взриви за 50 км. Не че ще го направя това де :good:

  • Положителен вот 1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доста време се чудих дали да пиша по темата ама като гледам никой не чете другите какво са писали ми само си набляга на неговото... и въпреки това ще споделя и моето мнение.

 

И моята кола е взета от Слави ..и аз имах проблеми за оправяне след покупката, НО и за момент не съм се замислял да се обаждам на Слави и да го тормозя, я за прекъсването, я за удареното и т.н. че не ми е споменал. Като съм я взимал да съм гледал.. гледах и съм я харесал платил съм я без уговорки --- това е точка. Аз лично съм доволен от отношението му като купувах колата с малки изключения.

 

Тук проблема обаче според мен е друг. Колегата Welkin го спомена обаче никой не му обърна внимание. Big Boss е пуснал темата и се оплаква, че него търсят точно заради този проблем и точно заради титлата ПОЧЕТЕН ЧЛЕН НА КЛУБА, която има Слави. Сега не Слави сърба попарата на това, което е надробил ами форума сърба попарата. Тая титла подведе мен и сигурно доста други хора (както си личи). Нямам нищо против титлата и нека си му стои на Слави.. не ме интересува даже защо я има.. но един малак надпис отдолу, че търговията му няма общо с "почетното" членство би бил подходящ. Човек остава с впечатление че когато Слави каже нещо то е истина и му се отдава почит от доста хора в клуба (пак казвам не знам кои са те, никъде не съм видял да е писано публично за това). Но в моята обява тук в форума (от 2009та не мога да я намеря нещо), а и в други явно се казваше и повтаряше че колата е перфектна .. може би имаме различни мнения за перфектност.

 

Когато си избирах кола от Англия масово ми правеше впечатление че там хората снимат забележките по колата и както изброяват екстрите така изброяват и дефектите... ако поровите ще го видите и вие. В България съм виждал няколко такива обяви със снимани местата на ударите и описани забележки, но са много малко и като знам българина колко лесно се лъже по-скоро би купил нещо, за което не знае какво му е и се надява че е "перфектно" отколкото нещо, за което знае с какви проблеми идва.

 

Та изхода от ситуацията не е лесен... с тая титла дето има Слави логично е да изброява дефектите по колите .. ама само логично никой не може да го задължи в това. Проблема не е само при Слави примерно Dj-я пък масово спами по темите когато някой има проблем "ела да я видим при мен, имам части"... може да ви се струва нормално на мен пък ми прави впечатление, че само той привиква, а от опит знам че не само той е качествен монтьор тук.. ама така е форума си е бизнес и сега няма смисъл да се оплаквате като опарени госпожици. Който е имал сляпо доверие на Слави да се замисли от къде го е натрупал и къде точно е проблема... в всеки случай тук си говорим за търговия.

Редактирано от zexer
  • Положителен вот 15
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

...Тук проблема обаче според мен е друг....

....

 

Благодаря - хубаво мнение, над което човек трябва да се замисли. :good:

И други колеги изразиха такова становище и в скоро време ще има промени.

Това трябва да се обсъди с Управата на клуба, а защо не и с повече хора.

 

П.П.

В частност пак казвам (пиша):

Почетен Член на клуба е човек, който е Член на клуба с повече от 3 коли Мицубиши! Няма отношение към продажбите му в клуба! Нито с нещо друго! Само това е този статут! Относно форума, той позволява повече дисково пространство за качване на снимки и повече място в пощенската кутия на ЛС. Това са опциите във форума.

Редактирано от Big Boss
  • Положителен вот 3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В частност пак казвам (пиша):

Почетен Член на клуба е човек, който е Член на клуба с повече от 3 коли Мицубиши! Няма отношение към продажбите му в клуба! Нито с нещо друго! Само това е този статут! Относно форума, той позволява повече дисково пространство за качване на снимки и повече място в пощенската кутия на ЛС. Това са опциите във форума.

 

В такъв случай израза е подбран неправилно и е подвеждащ. Почетен член, с други думи член на почит буквално означава друго и в никакъв случай не събужда асоциация с броя протежавани автомобили. Трябва да се смени на 'запален фен' или нещо от сорта, принципно говоря.

  • Положителен вот 2
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доста време се чудих дали да пиша по темата ама като гледам никой не чете другите какво са писали ми само си набляга на неговото... и въпреки това ще споделя и моето мнение.

 

И моята кола е взета от Слави ..и аз имах проблеми за оправяне след покупката, НО и за момент не съм се замислял да се обаждам на Слави и да го тормозя, я за прекъсването, я за удареното и т.н. че не ми е споменал. Като съм я взимал да съм гледал.. гледах и съм я харесал платил съм я без уговорки --- това е точка. Аз лично съм доволен от отношението му като купувах колата с малки изключения.

 

Тук проблема обаче според мен е друг. Колегата Welkin го спомена обаче никой не му обърна внимание. Big Boss е пуснал темата и се оплаква, че него търсят точно заради този проблем и точно заради титлата ПОЧЕТЕН ЧЛЕН НА КЛУБА, която има Слави. Сега не Слави сърба попарата на това, което е надробил ами форума сърба попарата. Тая титла подведе мен и сигурно доста други хора (както си личи). Нямам нищо против титлата и нека си му стои на Слави.. не ме интересува даже защо я има.. но един малак надпис отдолу, че търговията му няма общо с "почетното" членство би бил подходящ. Човек остава с впечатление че когато Слави каже нещо то е истина и му се отдава почит от доста хора в клуба (пак казвам не знам кои са те, никъде не съм видял да е писано публично за това). Но в моята обява тук в форума (от 2009та не мога да я намеря нещо), а и в други явно се казваше и повтаряше че колата е перфектна .. може би имаме различни мнения за перфектност.

 

Когато си избирах кола от Англия масово ми правеше впечатление че там хората снимат забележките по колата и както изброяват екстрите така изброяват и дефектите... ако поровите ще го видите и вие. В България съм виждал няколко такива обяви със снимани местата на ударите и описани забележки, но са много малко и като знам българина колко лесно се лъже по-скоро би купил нещо, за което не знае какво му е и се надява че е "перфектно" отколкото нещо, за което знае с какви проблеми идва.

 

Та изхода от ситуацията не е лесен... с тая титла дето има Слави логично е да изброява дефектите по колите .. ама само логично никой не може да го задължи в това. Проблема не е само при Слави примерно Dj-я пък масово спами по темите когато някой има проблем "ела да я видим при мен, имам части"... може да ви се струва нормално на мен пък ми прави впечатление, че само той привиква, а от опит знам че не само той е качествен монтьор тук.. ама така е форума си е бизнес и сега няма смисъл да се оплаквате като опарени госпожици. Който е имал сляпо доверие на Слави да се замисли от къде го е натрупал и къде точно е проблема... в всеки случай тук си говорим за търговия.

 

 

Поздравления за поста, колега. :first:

 

 

Защо ли ми се струва,че не само Слави (със висок статус) извлича дивиденти от Форума. :icon_hmm:

Ама рано или късно всичко ще се разбере.

Редактирано от atila
  • Положителен вот 1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с колегата Lyubo Dimitrov. Това, че чичо Слави има 3 автомобила :mitsu-smiley: на обща стойност около 12 000лв или повече няма значение, не следва да му дават повече права от членове с 1 автомобил купен чисто нов за 63 000лв примерно. Не трябва да се прави сравняване на брой автомобили, стойности и т.н, за да се докаже кой е по-голям фен или кой заслужава да е почитен член на клуба, за което предлагам, въпреки, че не съм член на клуба, г-н Слави да си стане обикновен член, защото явно с това "почитен член" и т.н. заблуждава хората. Негативните коментари във форума доказват, че "почитния член" на клуба, по един или друг начин е злоупотребил с отпуснатото му доверие, за което според мен трябва да се вземат съответните мерки.

  • Отрицателен вот 2
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хората които ме познават знаят какъв ми е потенциала..... и кой какъв проблем премества в/у мен...нещо не се изразяваш добре..... и не ме кефят такива, след двугодишно мълчание да изпълзяват от някой тъмен ъгъл на форума...... да вземем да те направим един Админ, че да ни оправиш форума......

 

И кажи кой теб познава, че да ни каже за твоя потенциал?

 

Аз го познавам. :icon_blush:

И доста добре си е написал нещата - точно и ясно. Теб не те познавам, но от доста време те наблюдавам и.... не те харесвам. Ама това е друга тема. :)

 

Колкото и да им се иска на новите съфорумници това място не е свято и не на всичко може да се вярва безрезрвно. Всеки има главъ на раменете си. Използвайте я и не плачете!

 

Светльо мисля че най-добре ще бъде ако се премахне "почетен член" и всякакви други такива подобни. Има си потребители има и админи.

 

На света не всичко е пари и Галант-а :rolleyes: Бъдете здрави и щастливи!

  • Положителен вот 1
  • Отрицателен вот 1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е темата постигна своето. Слави си свали двете обяви за продажба, предполагам няма да обявява коли във форума :( Празно място в природата и икономиката не стои, като знам какви са другите търговци на коли Слави пред тях е майка Тереза. Успех на бъдещите купувачи в лутането по автокъщи и гледането на гробници.

Слави е точен, не съм купувал кола от него но ми е вършил услуги. И съм разочарован от отношението към него. Особенно с тези смехотворни оплаквания - стопа не работел, дисковете криви, гумите свършили. Това са консумативи бе колеги, а и всеки има очи да гледа.

  • Положителен вот 2
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз го познавам. :icon_blush:

И доста добре си е написал нещата - точно и ясно. Теб не те познавам, но от доста време те наблюдавам и.... не те харесвам. Ама това е друга тема. :)

 

Колкото и да им се иска на новите съфорумници това място не е свято и не на всичко може да се вярва безрезрвно. Всеки има главъ на раменете си. Използвайте я и не плачете!

 

Светльо мисля че най-добре ще бъде ако се премахне "почетен член" и всякакви други такива подобни. Има си потребители има и админи.

 

На света не всичко е пари и Галант-а :rolleyes: Бъдете здрави и щастливи!

 

Съжалвявам, че се намесвам в хубавия ви спор, но това че не харесваш Христо не означава, че твоя приятел е прав и е написал нещата "точно и ясно". Тук не обсъждаме някой търговец и колко е свят форума, а ЧЛЕН НА КЛУБА. Той трябва да пази доброто име на клуба и точно това се изяснява, дали е подвеждал колегите при покупките или не. Ако говорехме за някой обикновен търговец щях да се съглася и аз, но уви. Ако за вас членството е нищо, за други хора то значи нещо и държим на доброто име. Никой не обсъжда Слави като човек или фен на марката, тези неща са пределно ясни, обсъждат се постъпките му след като колегите отиват сигурни в него, заради мястото му и статуса във форума. Колегата zexer е описал доста ясно нещата.

  • Положителен вот 3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Аз го познавам. :icon_blush:

И доста добре си е написал нещата - точно и ясно. Теб не те познавам, но от доста време те наблюдавам и.... не те харесвам. Ама това е друга тема. :)

 

Колкото и да им се иска на новите съфорумници това място не е свято и не на всичко може да се вярва безрезрвно. Всеки има главъ на раменете си. Използвайте я и не плачете!

 

Светльо мисля че най-добре ще бъде ако се премахне "почетен член" и всякакви други такива подобни. Има си потребители има и админи.

 

На света не всичко е пари и Галант-а :rolleyes: Бъдете здрави и щастливи!

 

Добре да приемем хипотетично, че няма проблем да направим това веднага.

Остават 2 групи във форума.

Админи и Потребители.

Технически ще отнеме не повече от 5 минути.

 

Оставяме форума да си съществува така. Спам, ботове, маймуница - кой каквото си иска да прави - няма грижи! :icon_angel:

Няма кой да го модерира, освен ако админите имат малко време за това.

Членове на клуба също няма да има, от които такси се поддържа сайта и се заделя малко за благотворителност, защото сайта и форума не изискват кой знае колко пари, освен дребни суми за хост и домейн и такси на Инвижън (поне тази година беше така). Парите в касата досега около 4 хиляди и нещо лева ги даваме на дома в Стара Загора и готово.

Почетни Членове я махаме групата веднага, там и без това са 3-ма човека.

Разбра ми мисълта нали?

Искам да предложиш точно как да стане това, като модел, за да го предложим на хората.

Не знам дали ще е решение да върнем форума в изходна позиция, която беше преди 7 години.

Ако нещо не се сещаш, питай там Welkin ли как му беше ника, нали той ти е приятел, че е специалист по правене и оправяне на форуми да помогне човека с мнение.

Ще се вземе в предвид как да продължим напред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Поздравления за поста, колега. :first:

 

 

Защо ли ми се струва,че не само Слави (със висок статус) извлича дивиденти от Форума. :icon_hmm:

Ама рано или късно всичко ще се разбере.

 

Може да посочиш имена. Нали сме демокрация? Или за сега само вметки, анонимни постове и намеци? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да посочиш имена. Нали сме демокрация? Или за сега само вметки, анонимни постове и намеци? :icon_hmm:

 

 

Добре, явно хората имат нужда да бъдат насърчени, да споделят негативните си емоции, щом един твой пост предизвика толкова бурна реакция. Вместо да ги насърчавам, ще го напиша аз, да не се смущават младите потребители. Някъде горе беше намекнато, но нека го артикулирам ясно.

Има подобен проблем, относим към Пламен -DJ Tymbi. Срещу него отдавна тлее тихо недоволство от много хора, дали за некачествено извършени или изобщо неизвършени ремонти, дали заради твърде висока цена. И съм твърде сигурен, че упреците към него са не в липса на квалификация печалбарство, а в използване на форума за лична облага.

Нека новата вълна коментари започне сега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Добре, явно хората имат нужда да бъдат насърчени, да споделят негативните си емоции, щом един твой пост предизвика толкова бурна реакция. Вместо да ги насърчавам, ще го напиша аз, да не се смущават младите потребители. Някъде горе беше намекнато, но нека го артикулирам ясно.

Има подобен проблем, относим към Пламен -DJ Tymbi. Срещу него отдавна тлее тихо недоволство от много хора, дали за некачествено извършени или изобщо неизвършени ремонти, дали заради твърде висока цена. И съм твърде сигурен, че упреците към него са не в липса на квалификация печалбарство, а в използване на форума за лична облага.

Нека новата вълна коментари започне сега.

 

Ако има недоволни, не трябва ли да се отдели това в нова тема? Да се каже каквото има да се казва и да се приключва. Щом хората искат да пишат...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Когато си избирах кола от Англия масово ми правеше впечатление че там хората снимат забележките по колата и както изброяват екстрите така изброяват и дефектите... ако поровите ще го видите и вие. В България съм виждал няколко такива обяви със снимани местата на ударите и описани забележки, но са много малко и като знам българина колко лесно се лъже по-скоро би купил нещо, за което не знае какво му е и се надява че е "перфектно" отколкото нещо, за което знае с какви проблеми идва.

 

Когато пусках обявата за моята кола,на снимките се виждаха външните и вътрешните забележки,които имаше колата,Реконструктора може да го потвърди.....Ако някой се наеме да изрови обявата,може сам да прецени.... Съгласен съм с колегата zexer ,че е добре освен хубавото ,да се опишат и забележките,защото това е задължителна практика по БЕЛИТЕ страни и за прикриване на явни дефекти и "въртене" на километражи се лежи по затворите..... Слави,при мен тогава се получи същата ситуация като колегата,акумулатора умря,но добре ,че беше пред нас,а не някъде по пътя(слава Богу).Но майната му...Другото което беше,е че при тебе повдигачите не тракаха,а като смених маслото се разчукаха,и моля недей казва "може да е от новото масло",защото съм се занимавал с автомобили и масла и части и т.н. и съм слагал хубави неща в колата,а не болкуци,при все,че съм ги взимал от директните вносители.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е темата постигна своето. Слави си свали двете обяви за продажба, предполагам няма да обявява коли във форума :( Празно място в природата и икономиката не стои, като знам какви са другите търговци на коли Слави пред тях е майка Тереза. Успех на бъдещите купувачи в лутането по автокъщи и гледането на гробници.

Слави е точен, не съм купувал кола от него но ми е вършил услуги. И съм разочарован от отношението към него. Особенно с тези смехотворни оплаквания - стопа не работел, дисковете криви, гумите свършили. Това са консумативи бе колеги, а и всеки има очи да гледа.

 

Постигна я.Слави ще си продава колите в мобиле.бг там няма форум за оплаквавания измамените.Ще си ги лъже на воля.Знаеш ли кой е най-гоемия търговец тука?Alex 2511.Купувал съм части от него и доста хора са взимали коли.Чул ли си някой до сега да се е оплакал?Че слави е лъжец си личи и в мненията на които отговаря на хоарата.Лъже в ефир.Така че него не го мисли толко.Той така ще си е по-добре.

 

Big Boss: Моля, без лични квалификации!

Редактирано от Big Boss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...