Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Коректността при продажба на коли от Ямбол


Препоръчано мнение

Проблемът не е у Слави. Пределно ясно е, че той е търговец и продава на доста ниски цени - няма как да е перфектно всичко. При това отчита, че е отдалечен и прави допълнителни разходи само и само да вървят нещата.

Проблемът е в големите претенции и високопарните приказки във Форума. Възлагат се прекалено големи функции на един публичен форум, където пише който си иска. Не му е функция на форума нито да създава светци, нито да съди публично. Хайде като сме почнали да обърнем малко посоката.

Аз моя Галант 1.8 '93 го бях купил от Светльо /Big Boss/, при това на доста висока цена - 6500 ако не се лъжа, но се доверих че е на собственика на клуба - значи знае как се избира и как се обслужва подобна машина. Този Галант беше уникален - с "полу-климатик" - клапа, която да сменя пътя а въздуха отвън. Просто перфектната машина за един млад фен. И като се започнаха едни ремонти на какво ли не, съчетано с кърпене на ръжди... Не ми се изброяват просто...За 2.5-3 години мисля, че беше около 4500 лв поддръжката му. Имах го някъде разбито по ремонти - започнах да го правя като станаха вече наистина много, за да си дам сметка.

Някога до сега написал ли съм нещо против Светльо заради това? Дори го бях изтрил мнението на някой който подхвърли що не ми е дал гаранция, в една от темите ми с въпроси за проблем. Той си е защитавал интереса, аз - не. Мой си е проблемът.

Иначе всички искаме перфектна кола и евтина. Аз исках дори да без климатик да е перфектна, било то на по-висока цена... ама на.

Заради тази кола пък изучих устройството на Галант, запознах се с майстори... :icon_thumbup:

Редактирано от BAlexandrov
  • Положителен вот 3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 114
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Подкрепям мнението,че такава тема е нужна.Аз също ,преди месец и половина-два,бих път залудо от София до Ямбол.По телефона : "Автомобилът е перфектен",на място-съединителят буксува!Излишен разход от моя страна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

 

Аз съм гореспоменатия на няколко пъти "dsimka".

Казвам се Даниел Симеонов, от Варна съм на 34години.

Ще бъда кратък.

Ходил съм лично при Слави 2 пъти. Не харесах колите описани като перфектни от него. Имаха скрити дефекти, ръжда, удари и тн.

Вдигал съм капака на колите и установих , бележки за смяна на масла каквито съм виждал на италиански коли. Тази беше обявена като Германска.

За нен проверката под капака приключва в този момент. Разглеждал съм колите основно, не съм искал да ги пробвам, защото нямаше да ги купя.

Установените "разлики" в анонса и реалността ме спират. Никога не се пазаря. Питам за цена - преценявам струва ли стоката толкова пари.

В случая - НЕ.

Да, вярно е, че Слави ми предложи да ми плати пътните разходи, за което аз бих бил в правото си след като ме "подведе" в тел. разговор за състоянието на колата. Отказал съм, всеки си има гордост.

2 пъти съм пращал други хора да огледат галант, приятели от Ямбол, които живеят във Варна, но от време на време си ходят "на село".

Резултата беше - тази кола не е за теб.

 

Лек ден на всички.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, чета темата от самото и начало и ..не се стърпях да не взема отношение или по скоро някой уточнения.

Че се забелязват известни търкания и проблеми по повод продаваните от Слави коли е очевидно, но си мисля доколко вина за това има лично той или проблема може да е и у всеки решил да му е клиент или всичко е взаимно. Както и правя уговорка предварително - изобщо да не се разбира, че целта ми е адвокатстване.

 

Ако се опитаме да вникнем с по разширен поглед на нещата, може всичко да си дойде на място. Човека си е търговец и като такъв той използва начини и приоми да представи и рекламира стоката в стремежа си да се стигне до сделка. Въпроса е доколко всичко е реално представено и не е надценено. Сега няма как да не се отбележи, че самия форум в много голяма степен го рекламира и афишира /като търговец/ пред всеки проявил интерес. Ми това си е безплатна реклама, това са препоръки дадени от приятели познати и потребители, който наистина оказват сериозно влияние към заинтересуваните.

 

Всеки знае на днешното трудно време, където коректността и искрените добри взаимоотношения не са на особена почит, колко е важно да имаме /за всяко нещо/ доверен човек или такъв препоръчан от познати - и това наистина е за всяка една сфера, въпреки че за нашия случай става дума за търговия. Е ми всеки отивайки при препоръчания субект ще се чувства по сигурно и спокойно, че работата му ще се свърши както трябва и да остане доволен. За да има препоръки обаче е необходимо да има и доволни клиенти, защото те са тези които рекламират и препоръчват и тяхното мнение е приоритет пред много други начини за реклама.

В последствие всеки отивайки при този препоръчания човек е с доста притъпени изисквания, но не щото ги няма, а защото вече се е доверил.

 

И по описания модел така нашия човек вече има осигурени клиенти с който се сдобива по доста лесен начин. От тук нататък всичко което ще последва е в неговите ръце, а те вариантите са основно два - единия е клиента да остане очарован и да го хвали където свари, другия е да съжалява че не си е отварял очите затова че сляпо се е доверил.

 

За в случая също може да се каже, че причините за проблема са взаимни. Т.е. препоръки да не се правят от всеки само щото така е чул и конкретно колегата Слави да не премълчава кусурите и да избягва излишните хвалби.

Това последното никак не е приятно да се напише, но такива теми дето подхранват съмнения и намалят доверието никак не са приятни.

А между другото всичко, което се обсъжда тук е напълно актуално и би било също вярно и по отношение и на всички останали колеги - търговци на части, който се занимават също и с ремонти и услуги. :rolleyes:

  • Положителен вот 1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Проблемът не е у Слави. Пределно ясно е, че той е търговец и продава на доста ниски цени - няма как да е перфектно всичко. При това отчита, че е отдалечен и прави допълнителни разходи само и само да вървят нещата.

Проблемът е в големите претенции и високопарните приказки във Форума. Възлагат се прекалено големи функции на един публичен форум, където пише който си иска. Не му е функция на форума нито да създава светци, нито да съди публично. Хайде като сме почнали да обърнем малко посоката.

Аз моя Галант 1.8 '93 го бях купил от Светльо /Big Boss/, при това на доста висока цена - 6500 ако не се лъжа, но се доверих че е на собственика на клуба - значи знае как се избира и как се обслужва подобна машина. Този Галант беше уникален - с "полу-климатик" - клапа, която да сменя пътя а въздуха отвън. Просто перфектната машина за един млад фен. И като се започнаха едни ремонти на какво ли не, съчетано с кърпене на ръжди... Не ми се изброяват просто...За 2.5-3 години мисля, че беше около 4500 лв поддръжката му. Имах го някъде разбито по ремонти - започнах да го правя като станаха вече наистина много, за да си дам сметка.

Някога до сега написал ли съм нещо против Светльо заради това? Дори го бях изтрил мнението на някой който подхвърли що не ми е дал гаранция, в една от темите ми с въпроси за проблем. Той си е защитавал интереса, аз - не. Мой си е проблемът.

Иначе всички искаме перфектна кола и евтина. Аз исках дори да без климатик да е перфектна, било то на по-висока цена... ама на.

Заради тази кола пък изучих устройството на Галант, запознах се с майстори... :icon_thumbup:

 

Изобщо нищо не си разбрал от темата, не само ти, а и повечето хора пишещи тук. За какъв проблем може да става във форум, при положение, че това е обществено място? Същото е да обвиниш обществото, че харесва например да гледа новините на BTV например. Всеки си има своя гледна точка.

В този форум гледната точка е, че щом някой е Почетен Член на клуба има високи морални качества, лоялност и почтеност. За това става въпрос.

Нека върнем малко нещата назад, щом подхвана темата.

Галанта, който купи от мен беше в идеално състояние за годините си.

Дадох ти го с перфектно работеща газова инсталация, почти нови гуми Тойо, акумулатор AC Delco и всичко както си беше по колата, която си карах всеки ден.

Ходил съм с нея в Европа, Гърция, Турция...

Когато стана повредата с гръмнатия пръстен на газовата и се прибра на полуход от Пловдив се отзовах на часа с Пламен, за да ти помогна и ако нещо по колата не работи да поема разхода по ремонта, защото ти дадох гаранция за агрегатите по колата. Но никога не съм те лъгал или крил какво е имало по нея. Тогава специалистите от Пловдив ти казаха, че това било дебитомер! Е, оказа се ремонт за 2 лева гумен пръстен...после какво си правил по колата с годините е съвсем друг въпрос и за това може да се държи сметка на Мицубиши Мотърс, а не на продавача, който и да е той...всеки случай по субарото със сигурност ще дадеш повече пари, ако не си ги и дал до сега, съдейки по посещенията ти при Пламен, изобщо не си мисли, че ще караш безплатно Субару! Но както и да е...

Та мисълта ми беше следната - проблема е в това, че тръгвам от Ямбол и спирам да заредя на Лукойл и момчето, което зарежда колата ми казва:

"Господине много ви моля не карайте с тези парцали"!

Останах доста изненадан от тази фраза и мисля, че ме иронизира, че галанта е "грозна кола". Явно момчето е било доста очудено от моята реакция, защото веднага ми показа гумите на колата. Те бяха буквално на парцали - буквално! Сигурен съм, че вие не сте виждали такива гуми. Викам си добре, паля колата и отивам да купя в най-близкото населено място каквито и да са гуми, обаче се оказа, че най-важното е да запаля колата, защото се оказа, че акумулатора е зареден, само колкото да завърти един-два пъти. Добре купихме акумулатор от бензиностанцията и с огромни затруднения включвайки "перфектно влизащите скорости" в предварителен разговор с БАТЕ Слави, тръгнахме по пътя да търсим гуми..щастливи че купихме нови такива решихме да се насладим на "перфектно работещия климатик" защото ИЗРИЧНО питах продавача дали работи в телефонен разговор преди покупката и то няколко пъти.. отговора беше пак ясен - Перфектен е! Да ви казвам ли дали работеше и колко после излетна ремонта? Колата е имала удар отдолу и е спукан целия радиатор на климатика. Това си е мой проблем. Оправих си го и него. Пари се печелят. Важното е да семе живи и здрави. :)

Да продължавам ли разказа си, това е само началото...важното беше някак си да се прибера от Ямбол до София с "перфектната кола".

После пак ходене по мъките за да установим какво точно е на колата. Регистрация в КАТ и пак по ремонти - съединител, помпи...всичко без скорости.

Спирам до тук, защото както вече писах не жалея тенденциозно отношение. Оправих си колата, Слави върна 400 лева за да стигне за помпите и съединителя и така...

До ден днешен се чудя как и кой "ЧОВЕК" ще пусне колегата си с "перфектната" кола да пътува от Ямбол до София в това състояние? Още търся отговор на този въпрос...

Добре забравих за случая. Обаче започнаха да ми звънят хора по телефона (мога да назова конкретни имена ако желаете) за да им давам обяснения как можело "Почетен член на клуба" да ги лъже за състоянието на колите. Даже се стигна до там, че с съм се срещал с Ники Николов от форума (Член на клуба) с майка му и баща му да ми се оплакват хората и аз да седя със скръстени ръце, да гледам надолу и да се чудя какво да отговарям. Все едно Бате Слави ми е дете и е направило пакост в голямото междучасие...

Добре забравихме и за този случай. Обадих се на Слави и му казах - Човек спри!

Ок - няма проблем.

Обаче след време пак проблем. Обажда ми се Член на клуба от Русе...пак същата история.

Мисля това нещо да се прекрати веднъж за винаги.

Неприятна тема е - вярно. Не всичко в живота е приятно, но трябва да се казва в очите на хората истината. Иначе да закриваме форума и да нафлудим фейсбук!

А за тези, които писаха каква каква кола била Галанта и колко била слаба ще им изтърпя подмятанията за последен път, защото вече много станаха тези "закачки" и всяко нещо си има граници. Качвайте се по астрите и голфовете, хондите или там нисаните и сте ОК! Ще карате доживотно- безплатно с материали от планетата Дегоба и вътре обзавеждането ще ви е като совалката на Дарт Вейдър. Живейте си в илюзии.

Толкова от мен по темата.

Пишете моля само по нея, ако някой има да казва нещо съществено!

Пък ще решим какво да правим скоро с Почетни Членове, модератори и там каквито постове има. Уж ги бяхме направили тези неща за доброто на всички нас.

Хората и времето ще решат...

  • Положителен вот 10
  • Отрицателен вот 1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Не всичко в живота е приятно...

Всичко хубаво и приятно в живота е или незаконно, или неморално, или от него се пълнее :drinks: .

Аз мисля че това е достатъчно и ще окаже влияние занапред. Само не знам къде се изпокриха доволните клиенти. Мишоци, ще взема пръчката и :icon_box: , хе-хе.

Според мен всеки търговец послъгва понякога, иначе ще умре от глад, ако разчита на 100% честност и почтеност, плаща си данъците и всичките му там такси и салтанати. Докато средната заплата тук не стане поне 500 ойро ще е така и все някой ще мрънка. Няма как да е другояче.

 

Big Boss: Извинявай, че ти пиша в поста, но ще ти кажа, че в Япония ако "послъжеш" по този начин-директно на съд!

И в Канада е така и в много други държави! Търговец не означава лъжец на хората в продукта, който продава, какъвто и да е той! Този начин на мислене е пагубен за българина!

Слави, помниш какво си обеща публично миналата година, нали? Просто го направи бе човек :icon_bye:

 

Между другото, преди 2 г. имах клиент за мотора и не го взе, защото акумулаторът ми беше умрял (гелов, лежащ и изведнъж просто каза "бам" и приключи). После му благодарих за това.

И още нещо - вие сте луди да приемате пари от търговец да си избиете пътя!!!

Живи и здрави!

Редактирано от Big Boss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

 

Дълго се колебах да ли да опиша и аз моята сага, но поста на TASSO ме убеди да го направя, тъй-като мнението ми напълно съвпада с неговото,както и на колегата BIG BOSS пуснал темата а именно - "коректността на информацията която Слави пуска във форума" със титлите под името си на Модератор и Почетен член на клуба.

Всички сме наясно, че коли на по 10-12 г внесени от вън не са в перфектно състояние , ще имат проблеми (знайни и незнайни) и ще трябва да се ремонтират. Та смятам че, половината постове на колегите писали преди мен за излишни, тъй-като не това е темата. Лично аз близо половин година преди да се регистрирам четях форума и се запознавах с вас чрез постовете ви и си създадох мнение както за вас,така и за Слави, като човек точен коректен и т. н.

Tърсех автоматик, V6. Към края на м.Май 2010 имаше 3 от мойте - Щвейцарка 2000г,(8500 лв.) ; една Германска 2001г. (7000лв. май) и една Испанка 1999г. (7200 лв май) Може би повечето помните Швейцарката - стоя 4-5 месеца за продан (ако не - има я в секция "гараж" под моя профил). Свързах се със Слави и се уговорих кога да мина да видя Испанката, тъй-като си харесах нея.:yes3:

Взех си 2 дена отпуск, ангажирах един приятел за цял ден да отидем с неговата кола, взех парите които имах в брой , и с издути панталони (от 3-те бона в гащите) тръгнахме. :drive: Слави ни посрещна и въпреки желанието ни да видим Испанката, първо ни закара да видим Швейцарката. Казвам първо, защото 3-те коли бяха пръснати на 3-и различни места из града и ние трябваше да търчим от едно място към друго за да огледаме колите (доста неудобно за един клиент.) :icon_thumbdown:

Така - Швейцарката беше с различен по цвят ляв преден калник (не са го докарали на цвят при боядисването - колегите от Варна могат да потвърдят); 3 от 4-те гуми бяха различни - не само по марка а и по размер (едната задна беше 195 , другата 205), антената не работеше, крушката на десния фар не работеше, на 3-ия стоп също а и беше 1999г първа регистрация 2000г. Поискахме да видим Испанката - закара ни при Германката. :bang: Не стояхме дълго при нея, тъй-като двигателя не беше добре, а предната греда беше крива и боядисвана скоро (челен удар). Най - после отидохме при Испанката - сив металик -лимка на снимките - направо лигите ми течаха докато я гледах на компа. Можете да си представите разочарованието ми когато стоейки мирно предвратата на гаража, слушайки сирените на Ямболските пожарни (споменах ли , че беше 2 Юни, 12.00ч.) Слави ми каза, цитирам: "днеска нещо й стана и неще да пали, но ако решиш да я вземеш, ще извикам майстор да я поправи" :icon_crybaby: Може и дребно нещо да е било - за 5-10 лв ремонт но не това е начина.

И така , увесил нос се върнах пак на Швейцарката и я взех, подчертвам, без да съм имал това намерение, главно поради факта, че другите 2 не ставаха. Доволен или не това си бе мой избор и никой на сила не ме е карал . Ще спомена и вторичните проблеми, които изкочиха след покупката и и бяха неоткриваеми за мен:

- след смяната на маслото, се разтракаха повдигачите;

- криви дискове - при по рязко спиране, колата тресе (не ми беше дадено да я карам преди покупката , защото не беше регистрирана);

- след 1000 км се разтрака предно дясно - оказа се, че е бил лепен горен прав носач мисля (не съм сигурен , но при интерес мога да направя справка :119: )

НО всичко това го приемам за нормално за кола втора употреба и не бях изненадан.

Описвайки така подробно всичко исках да добиете представа за негативите, които ще напиша по-долу. Подчертавам , че това не е оплакване какви са колите които Слави продава, а начина по който представя информацията.

1. Смятам, че с така написаните обяви, Слави с нищо не се различава от всички автоджамбази. Те биха били подходящи за сайтове за продажба на коли , но не и за форума където от всеки пост лъха отзивчивост, коректност и т.н. , защото и аз като другите реших, че обявите са коректни тъй-като са на уважаван член на клуба и модератор на форума. Може би изискванията ни към него са твърде високи - не знам. Може би свикнахме от e-bay да гледаме снимки на дефектите, които са подробно описани в търговете и ни се ще и тук да е така - не знам. (Пример: има обява в темата за цели коли, където колегата е описал и снимал дефектите на колата която продава /GGOROK е колегата/ - евала :bowi: ) имаше и други такива обяви но сега не се сещам конкретни.

Вероятно ако беше описал Слави, че Испанката не пали, че Германката е със сменена предна греда и трака мотора, че Швейцарката е с 3 различни гуми, с различен цвят калник, с неработеща антена, , без крушки във фара и третия стоп , че е 1999 г. и може би с няква добавка за повдигачи (възможно е и да не е знаел) нямаше въобще да тръгна за Ямбол / та аз специално за Испанката тръгнах, пък тя не палила... /

2. Не ми хареса опцията, да търчим след Слави из Ямбол и да обикаляме колите;

3. Не ми хареса опцията да се разхождам из Ямбол с издути панталони с пачки пари в тях и да се озъртам за всеки мангал, който ме наближи, както и да споря със служителка за банката , че искам да изтегля в брой които тя едва събра от бюрата на колежките си, просто защото Слави нямаше собствена сметка по която да преведа сумата и искаше да са в брой.

Сега и малко позитиви:

1.Отзивчив, и коректен при извършването на сделката регистрирането, прехвърлянето и т.н.

2. Евала, че докато откривахме дефектите не се мъчеше да ни убеждава в обратното и да ни хвали колата - ний сами си виждахме дереджето й. :bowi:

 

Всичко това го написах с цел да посъветвам Слави за в бъдеще как би могъл да си върне може би вече загубеното ни доверие. Не съм търговец и тези съвети са си лично мои наблюдения:

- Подробното опсване на дефектите е най-директния начин да кажеш на хората , че си честен и искрен. Също може да направиш някои козметични ремонти - слагането на крушки например които да опишеш в обявата и със съответните фактури още повече да спечелиш купувачите. Така хората ще могат да преценят дали си заслужава идването и огледа. Имай предвид, че всяко идване до Ямбол е свързано с разходи на пари , време и нерви на няколко души (имам предвид само обявите във форума - по сайтовете пиши каквото си искаш);

- Ако намериш местенце, където да са събрани всички коли които продаваш, ще е доста удобно за купувачите - така ще могат по-ясно да преценят предимствата и недостатъците на различните коли и да направят правилният избор;

- Открий си собствена банкова сметка - отново удобство за купувача;

- Намери местенце за тест драйв на кандидат-купувачите - невъзможността да я покарам преди да я купя почти ме отказа да я купя.

 

Ами това е. Дано съм бил полезен на някой. И пак да кажа - този пост няма за цел оплакване от състоянието на колите а начина по който се представя информацията от Слави във форума.

 

P.S. Към колегата дето си къса потниците и другите които постват, че е нормало да има дефекти колите 2-а употреба - за N-ти път - не това е темата.

 

 

  • Положителен вот 6
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За банковата сметка не трябваше да споменаваш, другаря SLX може се почеше зад врата... :D

  • Положителен вот 1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Като ще спамим.............да спамим!

Стана ми интересно.........спомена се на няколко пъти,че синът на Слави участва активно в продажбата на автомобили.Въпросът ми е,дали е регистриран тук (във форума) и ако да,кой му е ник-ът?

ЕДИТ: да регистриран е.
Редактирано от Emil Dimitrov
Моля използвайте вече офтопик бутона, когато искате да кажете нещо странично
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Брей, колко интересни неща ставали в този форум... :icon_hmm:

Най -накрая и аз да кажа ...

Вън търговците от храма !

Форума създаде сам личности като Слави и ред други и не мисля, че това е коректно спрямо потребителите от много време. Още повече , че на конкретния човек е дадена титла и права на модератор (нищо лично към Слави). Дори до скоро си мислех , че някой извлича дивиденти от това...Не знам , защо се постъпва така, това са си решения на управата , но търговците в един форум , не бива да са с по-особен статут от обикновените потребители . Ако някой мисли ,че проблема е само във Слави , да влезе в която и да е тема за избор на Галант и ще прочете съвети от куп потребители, как "най-добрите Галанти са в Ямбол", "Слави е твоя човек " и т.н. ...Същото се наблюдава и когато има нужда от части, сервиз, диагностика , автотенекеджийство и т.н. спрямо други хора...Очаквам скоро и за тях подобни теми за съжаление. Проблемът не е Слави, проблемът се нарича "форумен търговец" и навсякъде се случва същото с подобни личности в един момент, без значение как се казват...Винаги се почва с "О санна" и се стига до "Разпни го "!

Редактирано от todor
  • Положителен вот 3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Така - Швейцарката беше с различен по цвят ляв преден калник (не са го докарали на цвят при боядисването - колегите от Варна могат да потвърдят); 3 от 4-те гуми бяха различни - не само по марка а и по размер (едната задна беше 195 , другата 205), антената не работеше, крушката на десния фар не работеше, на 3-ия стоп също а и беше 1999г първа регистрация 2000г.

 

P.S. Към колегата дето си къса потниците и другите които постват, че е нормало да има дефекти колите 2-а употреба - за N-ти път - не това е темата.

Крушката на фара е 4,50 лв., тази на третия стоп и тя е някъде там, антена може да си вземеш за 30-ина лева с доставката и една гума втора употреба ти е ... 40-50 лева някъде. Моят също беше обявен за май 2000 г., но на VIN е 99-та. И какво, аз кола ли купувам, или година? Ако от 2000 г. се предлага нещо различно, разбирам да претендирам и да недоволствам, а то същата кола. Единствено калника щеше да ти е по-скъпо да оправиш. Сега ще си скъсам ръкавите на потника, защото темата включва тези "дефекти". Представи си че пускам обява тук за моята кола и пиша: колата е пребоядисвана без тавана, понякога на студен старт се обаждат повдигачите и има леко потропване от скоростната кутия, но кутията е отваряна и никъде няма повреда. Задния капак трябва да се преправя, защото пропадна шприца. Сменил съм задните амортисьори и е хубаво да се сменят и предните. Акумулаторът е откакто купих колата. Цена: 6500 лева.

Хайде кажи ми сега кой ще дойде да види пребоядисвана кола с тракащи повдигачи, тропаща кутия и стар акумулатор!?! Няма ли да си каже "Хе, тази кола сигурно е удряна или изгнила и затова е боядисвана, а повдигачите са по 28-30 лева парчето. О, ма тя и скорости ще хвърли. Ооо, не, ще ида при онази в Павликени, понеже на снимки е супер".

Ако искам да си продам колата, няма да споменавам за тези неща. Направо ти казвам. Като дойде някой, гаранция ще я хареса, защото всичко си работи, няма драскотина, няма криво, няма да хлопне, няма да скръцне...

И ако някой тръгне да ми се циганчосва че за 6500 не е чисто нова, много му здраве. Цената е такава, заради тези дефекти... с които ще върви поне 100 000 км. без да мръдне.

Това е просто пример, не е обява. А и на съфорумник няма да си дам автомобила, че после ще мрънка като изгори някоя крушка или спадне някоя гума...

  • Положителен вот 4
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, въпросът който се поставя в темата, може много лесно да се реши....

Сяда някой заинтересован, без значение от тази или от онази страна на спора, и вади всички теми на Слави за продажба на автомобили.....

На прима-виста са около петдесет.

Подреждат се хронологично.

Знае се, на кого са продадени Галантите.

И тези хора, един по-един си казват мнението - е ли Слави такъв или е онакъв......

Иначе, в темата си става една говорилня. Един чул, как друг разказвал, как някъде, някой си продавал нещо - ма дали е годно, или счупено, или замаскирано, или не знам какво си - не бил баш разбрал.....

До тук, негативни мнения са от около не повече от десет души.

Другите до петдесет, или не желаят да вземат отношение, или са доволни.

Като казах "доволни", онзи - който се нагърби да извади темите за продажба на автомобили от Слави - нека извади и темите от едноименният раздел във форума, в който нови собственици на Галанти се хвалят, за покупките си от Ямбол.....че да се турят и те в сметката.

....................................

А като послеслов, Ви припомням ТАЗИ тема.

Колкото повече време минава, толкова повече се радвам, че преди години не си взех Галант - а Каризма....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_tongue.gif

За три години и половина, сал два тампона на предната стабилизираща щанга, един шарнир и една пълна профилактика при Милен...

Че споменах и Милен:

- Миленски, обичам те, бре, човек!

Ти си моят идеал за коректност, професионализъм и грижа за клиента!!!

Поклон http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/bowi.gif

И още един поклон http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/bowi.gif, за Марин!

Марине, ти си къс самородно злато!

Гордея се и се радвам, че Ви познавам!!!

..........................................

Сега пак по темата - колеги, ако не сте клиенти на Слави, въздържайте се от коментари.

Ако ли пък сте - пишете, за да стане ясно, може ли да се поправи създалата се ситуация и да се разбере - става ли ямболските Галанти за продажба или не.....

  • Положителен вот 5
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Другия месец ше ги емнем и теххх :icon_thumbup: (Милен и Марин).

Шегувам се :-)

Ъъъ, аз съм клиент на Слави. Навремето си купих два подкалника. Здрави ли са - да, здрави са. Така беше. Колата е с тях. Моите бяха чупени като при повечето галанти - ниска предница, бордюра се вижда далече, ама не е точно така... следва малко грубо подпиране в бордюра и айдеее... Моите с първото излизане от гаража ги опрасках на заден ход, ма го оправих.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така колата не беше измита безконтактно както ти каза, и ако беше както ти твърдиш защо се махна лака само на капака и покрива а не навсякъде а.....

Проблема във скоростите се появи 2 седмици след като я купих понеже много добре го бяхте замаскирали за да я продадете , и не ми се оправдавай че била купена така. Купил си я развалена замаскирал си я и си ми я продал пък който иска да ми вярва все ми е тая.

Апелирам теб и колегите да помислите преди да пишете каквото и да било, особено когато давате определения за хора, които бегло познавате. Отговарям и на теи твои въпроси:

Червения цвят е най-уязвим и най-лесно прегаря от слънцето - това е факт, който го знаят всички, които карат кола с такъв цвят. Сина ми също има червен Галант и на него не само му падна лака при първото безконтактно измиване и цвета избеля, но боята стана на светли вадички там, където се е стичал препарата. След това го пастира и повече не го е мил безконтактно. Защо само на тавана и на капака ли? Ами защото тези повърхности са хоризонтални и тях слънцето нагрява най-много.

Проблема със скоростната кутия и за мен е необясним... нека знаещите да кажат възможно ли е да се ремонтира кутия така, че да се развали след седмица? Аз знам, че или се прави кутията, или не се прави... за закърпване не съм чувал.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох темата като безпристрастен читател, понеже не познавам лично никого от пишещите тук. Мнението ми може би не струва нищо, ама аз да си го кажа: прочетеното ма кара да мисля(а защо не и да съм убеден), че въпросният Слави е не само ултрапич, ами и добряк до болка, която, както е видно, се е трансформирала в търкаляща се топка от критика, която очевидно нараства лавинообразно и се превръща в огромна, злобна, гадна атака на хора, които пък са решили да нанесат и те по едно ударче върху човека, който не само е постъпвал човешки с тях, ами е отделял прекалено много ценно време, ресурси и нерви, за да им е гот.

 

Пичове, откъдето и да си купите колца втора употреба, ако не е на най-много 2-3 години и да е карана от приятел, роднина, сигурен човек, то тя задължително ще има т.нар. скрити дефекти. Оставете човека на мира и се стегнете. Всяка кола си иска своето - ремонтчета от време на време, смяна на това-онова.

Имал бил ръждица тук-там - разбира се, че ще е така. Някакво си стопче не бачкало, климатикът глътнал повече, отколкото му се давало на някого, паднал м у лака.. бахти простотиите, честно.

 

Сори, че се намесвам, ама нали призовавате към дискусия, та рекох и аз са се включа.

Винаги съм мразел масираните атаки срещу нарочени хора.

 

Слави, бъди здрав и си настрой сензорите на по-груб режим. Заеби екстрите, които предлагаш на сульо и пульо - връщане на пари, продаване на загуба, излишно кахърене и пр. Пробвай да почнеш да продаваш без човещина и съвсем скоро ще видиш, как злобата ще потъне в канавката, а ти ще станеш един от многото "нелоши" търговци. Щото сега си "лош", както разбирам от зверските изстрели по твой адрес.

 

Поздрави!

Каризмич, наистина не ме познаваш, защото ако ме познаваше, щеше да знаеш, че аз съм телевизионен техник и си вадя хляба с ремонти на телевизори. Колите ги продавам за хоби, затова взимам само Митсубиши Галант и затова мога да си позволя да продам на загуба някои от тях. Боли ме, не защото ме плюят за глупости, а защото се опитвам да угодя на всеки, но това или остава неразбрано, или неоценено. Особено пък когато колата съм я продал на цена под доставната. Галанта комби 2001г, който аз карам сега първоначално го бях обявил за продажба и след като нямаше интерес към него, го регистрирах на себе си и сега си го карам. Та този Галант също има ръжда и то толкова, че му смених картера, за да не протече на пътя. Ако някой го беше взел, щеше и той да ме оплюе, но щом аз го карам, значи ръждата на тези коли от Германия си е нормална и аз лично не виждам драма в това, ръждата е козметична, има я, но не е фатална. Ръждясват тънките ламарини и то точно на определени места, гредите и другите важни носещи части са здрави.

От този момент нататък няма да има нито една моя обява в този форум, а аз ще реша дали да продавам коли, или не. А дали след тази тема ще остана модератор и почетен член, това решава ръководството, но тяхното решение няма да ме накара да намразя марката, защото тя е в сърцето ми още преди да го има този клуб и форум и аз съм в него от създаването му. Ако това стане, със сигурност ще остана огорчен и може би няма да влизам повече тук, но преди това ще кажа неща, които знам и които могат да бъдат лесно проверени и доказани, за да не ме обвинят, че лъжа.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя случай сигурно е последния,от преди няколко дена.Понеже си търся Галант комби рещих да отида до Ямбол и да огледам черния ,който Слави продава.Разбрахме се по телефона и тръгнах. Слави ме посрешна,запознахме се и ме заведе до колата,изкарах я от гаража и направих едно кръгче в квартала.Колата беше много ниска отпред и при по-големи неравности гредата опираше в асфалта,втора скорост не влизаше добре.После я огледах отвън и видях ,че единия фар е със спукано стъкло,имаше ръжда отдолу на вратите от вътрешната страна ,на бомбетата на амортисьорите и под акумулатора.Махнах единия тас да огледам дисковете и джантата беше с такава ръжда каквато не бях виждал.Ръждата по вратите беше колкото на моя 26 годишен Лансер,с който дойдох.Доверих се на Слави като уважаван и почетен член на клуба и на това ,което е написал в обявата-без ръжда.Ако знаех,че има ръжда нямаше да се разкарвам до Ямбол да я гледам,а Слави ми обяснява,че всички Галанти са така и ми показва неговия,все едно е нещо нормално.За втора скорост каза,че не е забелязал,за фара каза ами той е залепен.Оправдаваше се с думите къде ще намериш 2002година за тези пари.Та който ше ходи при Слави за Галант да си отваря очите и да не се доверява на написаното в обявите.

А така, но защо не казваш, че темата е пусната след като ти си изревал на Биг Босс-а от мен? Добре, че признаваш, че ти дадох да караш и да изпробваш колата сам. Но кажи, че беше готов да я купиш, дори се срещнахме за цената. Не я взе само защото не ти преведоха парите, които очакваше. Кажи и другото, че ти намерих хотел и те заведох до там, че приех да оставиш багажа си в колата, защото беше тръгнал на море с жена си. На другия ден те взех от хотела и независимо, че още не ти бяха превели парите и нямаше да купиш колата, аз ви качих на моята кола, натоварих багажа ви и ви закарах до автогарата и не съм ти искал нищо за тази услуга, нито за загубеното време. Когато нямаше какво да правиш и отиде да разгледаш града, аз ти казах, че ако се загубиш или имаш нужда от нещо - да ми се обадиш и ще дойда. Кой автотърговец предлага такава услуга, особено пък ако е нечестен и мошеник, какъвто се опитвате да ме изкарате? Ако и това е некоректно отношение, аз нямам какво да кажа. Преди това си разменихме доста лични съобщения и в едно от тях ти ми изпрати линк към един Галант комби, който се продаваше в немското мобиле за 3500 евро и искаше аз да ти го докарам до тук за 6500 лв, на което ти отговорих, че аз не мога, а ако някой може, ще му сваля шапка. 3500 евро са почти 7000 лв там, докарването е още минимум 1000, станаха 8 бона и това без никаква печалба, а аз ти предложих почти същата кола за 4800 лв. Разликата е очевадна, ами ако и искания от теб Галант имаше ръжда, пак ли аз ще съм виновен? Не съм те излъгал нито за годината на първа регистрация, нито за изминатите километри, или искаш да пусна снимка на немския талон на колата?

Фара не е пукнат, има фаша от камъче с малка дупчица, която беше залепена, но колата така си дойде. Направих ти отстъпка 100 лв от последната обявена цена, един фар струва 80 лв, а наскоро колега от форума продаваше фар и за 60 лв. Видя, че и моя Галант има същата ръжда, което наистина е нормално за тези коли, ако не беше, то поне аз нямаше да карам "толкова ръждива" кола. Не бях с теб когато караше колата, но и тук ще кажа, че колата няма проблем с втората, или с която и да е друга скорост. Проблеми с втора скорост имат само дизеловите Галанти, а този е 2.0 бензин.

За това, че си тръгнал за кола без пари и че замина на море без кола аз нямам вина, сърди се на хората, които не ти преведоха парите навреме.

Бъди здрав и гледай по реално на нещата!

  • Положителен вот 1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям мнението,че такава тема е нужна.Аз също ,преди месец и половина-два,бих път залудо от София до Ямбол.По телефона : "Автомобилът е перфектен",на място-съединителят буксува!Излишен разход от моя страна.

Съединителя наистина боксуваше на 5-та скорост при подаване рязко на газ. Не съм карал тази кола на дълги разстояния и наистина не знаех, когато ми го каза, аз ти предложих да ти сменя съединителя веднага, но ти отказа. Предложих и да ти сваля от цената за ремонта, но ти и това не пожела. Доколкото си спомням, колата беше на 168 000 км, нормално е за тези километри да се износи феродото на съединителя. Ти също имаше възможност да покараш колата, други проблеми имаше ли? Тракаха ли повдигачите, имаше ли криви дискове или ръжда, проблеми със скоростите или каквото и да е друго (километри, година) - не, нали? Като пишеш в темата, бъди обективен до край.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

 

Аз съм гореспоменатия на няколко пъти "dsimka".

Казвам се Даниел Симеонов, от Варна съм на 34години.

Ще бъда кратък.

Ходил съм лично при Слави 2 пъти. Не харесах колите описани като перфектни от него. Имаха скрити дефекти, ръжда, удари и тн.

Вдигал съм капака на колите и установих , бележки за смяна на масла каквито съм виждал на италиански коли. Тази беше обявена като Германска.

За нен проверката под капака приключва в този момент. Разглеждал съм колите основно, не съм искал да ги пробвам, защото нямаше да ги купя.

Установените "разлики" в анонса и реалността ме спират. Никога не се пазаря. Питам за цена - преценявам струва ли стоката толкова пари.

В случая - НЕ.

Да, вярно е, че Слави ми предложи да ми плати пътните разходи, за което аз бих бил в правото си след като ме "подведе" в тел. разговор за състоянието на колата. Отказал съм, всеки си има гордост.

2 пъти съм пращал други хора да огледат галант, приятели от Ямбол, които живеят във Варна, но от време на време си ходят "на село".

Резултата беше - тази кола не е за теб.

 

Лек ден на всички.

Здравей,

Вероятно си гледал и други коли, колко от продавачите ти предложиха да ти платят пътните? И още един въпрос: Успя ли да си намериш такъв Галант, какъвто търсеше?

Лек ден и на теб!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

 

Дълго се колебах да ли да опиша и аз моята сага, но поста на TASSO ме убеди да го направя, тъй-като мнението ми напълно съвпада с неговото,както и на колегата BIG BOSS пуснал темата а именно - "коректността на информацията която Слави пуска във форума" със титлите под името си на Модератор и Почетен член на клуба.

Всички сме наясно, че коли на по 10-12 г внесени от вън не са в перфектно състояние , ще имат проблеми (знайни и незнайни) и ще трябва да се ремонтират. Та смятам че, половината постове на колегите писали преди мен за излишни, тъй-като не това е темата. Лично аз близо половин година преди да се регистрирам четях форума и се запознавах с вас чрез постовете ви и си създадох мнение както за вас,така и за Слави, като човек точен коректен и т. н.

Tърсех автоматик, V6. Към края на м.Май 2010 имаше 3 от мойте - Щвейцарка 2000г,(8500 лв.) ; една Германска 2001г. (7000лв. май) и една Испанка 1999г. (7200 лв май) Може би повечето помните Швейцарката - стоя 4-5 месеца за продан (ако не - има я в секция "гараж" под моя профил). Свързах се със Слави и се уговорих кога да мина да видя Испанката, тъй-като си харесах нея.:yes3:

Взех си 2 дена отпуск, ангажирах един приятел за цял ден да отидем с неговата кола, взех парите които имах в брой , и с издути панталони (от 3-те бона в гащите) тръгнахме. :drive: Слави ни посрещна и въпреки желанието ни да видим Испанката, първо ни закара да видим Швейцарката. Казвам първо, защото 3-те коли бяха пръснати на 3-и различни места из града и ние трябваше да търчим от едно място към друго за да огледаме колите (доста неудобно за един клиент.) :icon_thumbdown:

Така - Швейцарката беше с различен по цвят ляв преден калник (не са го докарали на цвят при боядисването - колегите от Варна могат да потвърдят); 3 от 4-те гуми бяха различни - не само по марка а и по размер (едната задна беше 195 , другата 205), антената не работеше, крушката на десния фар не работеше, на 3-ия стоп също а и беше 1999г първа регистрация 2000г. Поискахме да видим Испанката - закара ни при Германката. :bang: Не стояхме дълго при нея, тъй-като двигателя не беше добре, а предната греда беше крива и боядисвана скоро (челен удар). Най - после отидохме при Испанката - сив металик -лимка на снимките - направо лигите ми течаха докато я гледах на компа. Можете да си представите разочарованието ми когато стоейки мирно предвратата на гаража, слушайки сирените на Ямболските пожарни (споменах ли , че беше 2 Юни, 12.00ч.) Слави ми каза, цитирам: "днеска нещо й стана и неще да пали, но ако решиш да я вземеш, ще извикам майстор да я поправи" :icon_crybaby: Може и дребно нещо да е било - за 5-10 лв ремонт но не това е начина.

И така , увесил нос се върнах пак на Швейцарката и я взех, подчертвам, без да съм имал това намерение, главно поради факта, че другите 2 не ставаха. Доволен или не това си бе мой избор и никой на сила не ме е карал . Ще спомена и вторичните проблеми, които изкочиха след покупката и и бяха неоткриваеми за мен:

- след смяната на маслото, се разтракаха повдигачите;

- криви дискове - при по рязко спиране, колата тресе (не ми беше дадено да я карам преди покупката , защото не беше регистрирана);

- след 1000 км се разтрака предно дясно - оказа се, че е бил лепен горен прав носач мисля (не съм сигурен , но при интерес мога да направя справка :119: )

НО всичко това го приемам за нормално за кола втора употреба и не бях изненадан.

Описвайки така подробно всичко исках да добиете представа за негативите, които ще напиша по-долу. Подчертавам , че това не е оплакване какви са колите които Слави продава, а начина по който представя информацията.

1. Смятам, че с така написаните обяви, Слави с нищо не се различава от всички автоджамбази. Те биха били подходящи за сайтове за продажба на коли , но не и за форума където от всеки пост лъха отзивчивост, коректност и т.н. , защото и аз като другите реших, че обявите са коректни тъй-като са на уважаван член на клуба и модератор на форума. Може би изискванията ни към него са твърде високи - не знам. Може би свикнахме от e-bay да гледаме снимки на дефектите, които са подробно описани в търговете и ни се ще и тук да е така - не знам. (Пример: има обява в темата за цели коли, където колегата е описал и снимал дефектите на колата която продава /GGOROK е колегата/ - евала :bowi: ) имаше и други такива обяви но сега не се сещам конкретни.

Вероятно ако беше описал Слави, че Испанката не пали, че Германката е със сменена предна греда и трака мотора, че Швейцарката е с 3 различни гуми, с различен цвят калник, с неработеща антена, , без крушки във фара и третия стоп , че е 1999 г. и може би с няква добавка за повдигачи (възможно е и да не е знаел) нямаше въобще да тръгна за Ямбол / та аз специално за Испанката тръгнах, пък тя не палила... /

2. Не ми хареса опцията, да търчим след Слави из Ямбол и да обикаляме колите;

3. Не ми хареса опцията да се разхождам из Ямбол с издути панталони с пачки пари в тях и да се озъртам за всеки мангал, който ме наближи, както и да споря със служителка за банката , че искам да изтегля в брой които тя едва събра от бюрата на колежките си, просто защото Слави нямаше собствена сметка по която да преведа сумата и искаше да са в брой.

Сега и малко позитиви:

1.Отзивчив, и коректен при извършването на сделката регистрирането, прехвърлянето и т.н.

2. Евала, че докато откривахме дефектите не се мъчеше да ни убеждава в обратното и да ни хвали колата - ний сами си виждахме дереджето й. :bowi:

 

Всичко това го написах с цел да посъветвам Слави за в бъдеще как би могъл да си върне може би вече загубеното ни доверие. Не съм търговец и тези съвети са си лично мои наблюдения:

- Подробното опсване на дефектите е най-директния начин да кажеш на хората , че си честен и искрен. Също може да направиш някои козметични ремонти - слагането на крушки например които да опишеш в обявата и със съответните фактури още повече да спечелиш купувачите. Така хората ще могат да преценят дали си заслужава идването и огледа. Имай предвид, че всяко идване до Ямбол е свързано с разходи на пари , време и нерви на няколко души (имам предвид само обявите във форума - по сайтовете пиши каквото си искаш);

- Ако намериш местенце, където да са събрани всички коли които продаваш, ще е доста удобно за купувачите - така ще могат по-ясно да преценят предимствата и недостатъците на различните коли и да направят правилният избор;

- Открий си собствена банкова сметка - отново удобство за купувача;

- Намери местенце за тест драйв на кандидат-купувачите - невъзможността да я покарам преди да я купя почти ме отказа да я купя.

 

Ами това е. Дано съм бил полезен на някой. И пак да кажа - този пост няма за цел оплакване от състоянието на колите а начина по който се представя информацията от Слави във форума.

 

P.S. Към колегата дето си къса потниците и другите които постват, че е нормало да има дефекти колите 2-а употреба - за N-ти път - не това е темата.

Благодаря за мнението. Приемам позитивната критика, колкото до повдигачите, аз лично не знам да има добавка, която да ги "лекува", вероятно не си сложил правилното масло. Казвам "вероятно" защото няма как да знам нито каква марка масло си сложил, нито с какъв вискозитет. Испанската кола я докара сина ми на ход от Мадрид. Прибрах я в гаража и я обявих за продажба. По-рано същия ден идваха други хора (двама мъже) да я гледат, запалих я и я изкарах от гаража и както си работеше на празен ход - угасна и не можахме да я запалим повече. Ако някой от тях чете тази тема, нека да го потвърди. Не мислех, че е нещо сериозно, защото колата беше минала 3400 км от Мадрид до Ямбол без проблем, беше си и с нормалните испански номера. Впоследствие се оказа, че проблема е в делкото - какво точно, така и не разбрах, защото го смених цялото и колата се оправи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До колегата от Хасково, който взе дизеловия Галант комби. Публикувам снимка на договора с цената от белгийската автокъща, също самолетния ми билет и билети от U-бана. Видно от тях, аз съм пристигнал на 18-ти април и съм си тръгнал на 21-ти, като имам три нощувки в хотел. Обявената цена на колата беше 1500 евро, аз успях да я спазаря за 1300. Добави още 150 евро за застраховката и номерата, прибави цените на билетите + горивото за около 3000 км и познай колко съм "спечелил" от тази кола, която ти я дадох за 3000 лв. Щях да забравя, виж колко струва един самолетен от София до Брюксел, добави и неговата цена, както и бензина на Примерата на сина ми от Ямбол до София, който ме закара до летището, защото полета ми беше в 06:05 часа, а нямаше удобни влакове и автобуси.

До всички, които мислят, че храня семейството си с продажбата на коли: Преди две години заради мъгла беше отложен полета на сина ми (bluffer) за Мадрид, остана да спи в София и му откраднаха парите за колата - 3500 евро. Пак тогава дадох 6000 лв на човек от Шумен да докара един Галант, но не видях нито Галанта, нито парите. Прикачвам и разписката, според която вече трябва да ми е върнал парите, но това все още не се е случило. Та ако може някой да помогне, ще почерпя!

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, въпросът който се поставя в темата, може много лесно да се реши....

Сяда някой заинтересован, без значение от тази или от онази страна на спора, и вади всички теми на Слави за продажба на автомобили.....

На прима-виста са около петдесет.

Подреждат се хронологично.

Знае се, на кого са продадени Галантите.

И тези хора, един по-един си казват мнението - е ли Слави такъв или е онакъв......

Иначе, в темата си става една говорилня. Един чул, как друг разказвал, как някъде, някой си продавал нещо - ма дали е годно, или счупено, или замаскирано, или не знам какво си - не бил баш разбрал.....

До тук, негативни мнения са от около не повече от десет души.

Другите до петдесет, или не желаят да вземат отношение, или са доволни.

Като казах "доволни", онзи - който се нагърби да извади темите за продажба на автомобили от Слави - нека извади и темите от едноименният раздел във форума, в който нови собственици на Галанти се хвалят, за покупките си от Ямбол.....че да се турят и те в сметката.

....................................

А като послеслов, Ви припомням ТАЗИ тема.

Колкото повече време минава, толкова повече се радвам, че преди години не си взех Галант - а Каризма....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_tongue.gif

За три години и половина, сал два тампона на предната стабилизираща щанга, един шарнир и една пълна профилактика при Милен...

Че споменах и Милен:

- Миленски, обичам те, бре, човек!

Ти си моят идеал за коректност, професионализъм и грижа за клиента!!!

Поклон http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/bowi.gif

И още един поклон http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/bowi.gif, за Марин!

Марине, ти си къс самородно злато!

Гордея се и се радвам, че Ви познавам!!!

..........................................

Сега пак по темата - колеги, ако не сте клиенти на Слави, въздържайте се от коментари.

Ако ли пък сте - пишете, за да стане ясно, може ли да се поправи създалата се ситуация и да се разбере - става ли ямболските Галанти за продажба или не.....

 

Ми щом си рекъл да извадим продажбите, да поискаме по една декларация от купувачите с описание на цената, която са платили и копие от договорите и да го почваме Слави...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смея да твърдя, че с годините съм се научил на някой неща по автомобилите и трудно може някой да ме излъже и въпреки това, ако тръгна да купувам автомобил ІІ-ра употреба ще взема с мен двама приятели! Един вносител и търговец на такива автомобили, а другият автомонтьор. Сега вече може би се сещате, защо карам нов автомобил и мисля да продължа по този път.

Ако нещо не мога да го оправя сам никога не купувам ІІ-ра употреба. В тази връзка се питам, от къде такава смелост да тръгнеш сам да оглеждаш кола, като че е риза или вратовръзка? Това което човек сам си направи, никой не може да му го направи! Не че защитавам някой, просто въпросът е принципен.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Темата е доста интересна и за лица като мен, които не са имали и няма да имат взаимоотношения с въпросния чичо Слави. Искам да отбележа, че всеки човек си носи кръста, след като избира и се доверява на другиго, но в случая следва да се отчете факта, че въпросният господин използва форума на сайта на феновете на марката :mitsu-smiley: с търговска цел. Чичо Слави (не се сърди, но си доста по-възрастен от мен, и от уважение пиша така) използва статута си в този сайт с рекламна цел, което в настоящият момент или недайси боже в бъдеще може да излезе солено на самият форум. От коментарите във форума ми става ясно, че някой са били заблудени, други са си такива по рождение, което си е нормално в природата, но общо взето надделява в мен мнението, че не трябва да се допускат лица във форума, които от репутацията на самият форум и потребителите в него, черпят дивиденти, изразяващи се във финикийски знаци. Има си сайтове за продажба на автомобили, за авточасти и др., има си и следствени органи за измамени копувачи или продавачи, като в случая представянето на разписки и други документи от чичо Слави за удостоверяване, че е измамен, е леко пресилено. Между другото съветвам чичо Слави или администраторите на сайта да премахнат постнатите снимки съдържащи лични данни на трети лица, които в последствие може да имат притенции към форума и чичо Слави в частнос, защо им е изнесено ЕГН-то например. Мисля, че трябва да се съберете и да се разберете веднъж за винаги, като мъже, да си кажете истината в очите, а не да си пишете тука какво ви боли, и после чичо Слави да ви отговаря като обвиняем, на всеки поотделно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Перфектни коли няма, всеки има различно виждане за "перфектна кола" и предполагам за стига до такива ситуации. Дали Слави е премълчавал нарочно някой забележки по автомобилите или не се преценява от самите купувачи, а това че отношението му към купувачите е добро и винаги предлага отстъпки и при проблеми си предлага помощта спор няма. Идеята ми е че при тези отстъпки които прави е излишно да се описват колите като перфектни, по-добре е подробно да опише забележките, за да не се стига до такива теми и да се запази доверието на колегите които ще вземат коли от него. След като статуса му в форума и клуба е толкова висок, колегите очакват всяка негова дума да е на 100% вярна. Което ме навежда на мисълта, че или трябва да запознава колегите подробно с забележките и проблемите на автомобилите или да пуска обяви от друг профил и да пуска обявите си като обикновен търговец. Така никой няма да му държи отговорност заради мястото и статуса му в клуба. Защото дали е фен на марката, мисля че е пределно ясно. Но понякога личните интереси, трябва да се разграничават от интересите с членството в клуба, както и доверието между колегите и членовете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, аз имам много работа, но не е ли крайно време е ДОВОЛНИТЕ да кажат по едно изречение? Поне 10 теми с новозакупени коли от него съм чел и поздравявал ентусиазираните собственици.

Може да ми се сърдят някои, но да се оплакваш от несветещ трети стоп и гуми на парцали е... хайде стегнете се! Аз като докарах моя от Германия и не светеха 5 крушки какво - да се върна и да удуша бившия собственик ли? Гледаш, преценяваш кое колко ще струва да се дооправи и си правиш сметката.

За последно го казвам - не може автомобил нов да е струвал 30 000$, да го вземеш след 10-11 година за 5 хиляди ЛЕВА и да ревеш от него. В България няма пазар за хубави коли - купуват се евтини строшеняци, бити в пътя и поочукани оттук-оттам коли.

 

Моля някой модератор да изтрие мнението ми от предходната страница, освен ако вече това не е направено. Има вероятност новодошлите да не разберат иронията, а аз много се кефя на колата вече трета година и не мисля да я сменям.

 

Както виждам и ти не обичаш да четеш какво искаме да кажем, никой не ти се оплаква от несветещ 3ти стоп или парцаливи гуми, оплакваме се от това че Слави се води като най коректния търговец в този форум а всъщност си е тарикат на дребно като всички останали от неговия бранш. И ако мислиш че ремонт на скоростна кутия е бял кахър значи няма какво повече да ти кажа.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...