Премини към съдържание

Коректността при продажба на коли от Ямбол


Препоръчано мнение

  • Admin

Отварям крайно неприятна и конфликтна тема, съзнавайки явно, че индиректно нарушавам може би правилата на форума.

Но предпочитам истината пред всичко останало.

А също така и това, че има някой неща, които трябва да се кажат в очите.

 

 

Става въпрос директно за колегата Слави (Mitsubishi) , който е модератор и Почетен Член на клуба.

Слави, всички те познаваме добре. Идвал си на почти всички възможни сбирки, помагаш с благотворителност за децата от дома в Стара Загора и имаш безусловно много добродетели...

Но започна доста често да прекаляваш в преиначаването на продажбата на колите, които предлагаш лично от теб.

Криеш за явни дефекти, подвеждаш в обявите, държиш се като автоджамбазин на Горубляне с хората, които идват да купуват коли от теб.

 

Купих кола от теб, която не гледах имайки ти пълно доверие защото те питах по телефона:

-Тази кола за мен ли е?

- Да за теб е.

Ще си спестя какво правих по нея, ясно осъзнавайки, че кола на старо може да има дефекти, но не и премълчани видно скрити от теб.

Да кажа ли как се прибрах с перфектно включващите се скорости и гумите на парцал от Ямбол? Просто ми идваше да взема един чук и да потроша колата и това защото ти се доверих. Ще спра до тук, защото няма да ми стигне един форум да обяснявам...пък и всички ще си помислят, че имам тенденциозно отношение, а то не е такова към теб лично, а към това как подхождаш в преиначаване на информацията, само и само да продадеш определена кола.

 

Чашата преля, защото достатъчно много хора се оплакаха от скриване на явни дефекти по колите.

Обаждат ми се по телефона да ми се оплакват, като смятат, че аз съм арбитър на твоите постъпки и търсят някакъв вид съчувствие или обяснение, незнам как да го нарека. Разкарваш хора да гледат коли без ръжда, които са с доста такава. По време на тест не се включват добре скорости, като обясняваш, че не си забелязал това...

 

Пада реномето на клуба и честността отива на заден план.

Предупредих те преди на личен разговор - сега пиша във форума.

Продавай си колите, но БЪДИ ЧЕСТЕН С ХОРАТА И ИНФОРМАЦИЯТА КОЯТО ИЗНАСЯШ!

Иначе ще се наложи да преразгледам статута ти в клуба.

Не искам да си разваляме отношенията и надявам се тази тема да стане един откровен и ясен диалог, за да се СПРЕ ВЕДНЪЖ ЗАВИНАГИ С АВТОДЖАМБАЗКИ НОМЕРА!

Или се оправя всичко това от днес или се приключва със всичко това в клуба!

 

Без лично отношение и с Уважение към теб, като човек.

  • Положителен вот 10
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 114
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Веднага искам и аз да се намеся в тази тема с няколко реда.

1-во, заставам твърдо зад Светльо и го подкрепям напълно във всяка една дума!

2-ро, аз също съм получил много оплаквания относно коректността на Слави, като лично се убедих с галанта на един колега за какво става дума (предната му броня беше правена, а Слави го е убеждавал, че е оригинална)....

3-то, наистина смятам, че беше крайно време този въпрос да се повдигне и да се стигне до крайно решение, за да не смятат колегите, че има двоен стандарт! Лично съм казал не веднъж, че тук се държи на лоялността и коректността!

 

{style_images_url}/offtop.gif
Редактирано от Emil Dimitrov
  • Положителен вот 4
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно подкрепям казаното дотук от Светльо и Емо!! Не малко хора са си патили от "ямболските" галанти,както и самият аз.....

  • Положителен вот 1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам преки наблюдения, над продадени от Слави автомобили.

Но ако има създаден/и проблем/и, то би трябвало всичко да се изчисти, тук, във форума - за да не остава лош вкус в потребителите...

Лично за мен, именно коректността е важна, в отношенията помежду ни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос директно за колегата Слави (Mitsubishi) , който е модератор и Почетен Член на клуба.

Слави, всички те познаваме добре. Идвал си на почти всички възможни сбирки, помагаш с благотворителност за децата от дома в Стара Загора и имаш безусловно много добродетели...

Но започна доста често да прекаляваш в преиначаването на продажбата на колите, които предлагаш лично от теб.

Криеш за явни дефекти, подвеждаш в обявите, държиш се като автоджамбазин на Горубляне с хората, които идват да купуват коли от теб.

 

Купих кола от теб, която не гледах имайки ти пълно доверие защото те питах по телефона:

-Тази кола за мен ли е?

- Да за теб е.

Ще си спестя какво правих по нея, ясно осъзнавайки, че кола на старо може да има дефекти, но не и премълчани видно скрити от теб.

Да кажа ли как се прибрах с перфектно включващите се скорости и гумите на парцал от Ямбол? Просто ми идваше да взема един чук и да потроша колата и това защото ти се доверих. Ще спра до тук, защото няма да ми стигне един форум да обяснявам...пък и всички ще си помислят, че имам тенденциозно отношение, а то не е такова към теб лично, а към това как подхождаш в преиначаване на информацията, само и само да продадеш определена кола.

Обаждат ми се по телефона да ми се оплакват, като смятат, че аз съм арбитър на твоите постъпки и търсят някакъв вид съчувствие или обяснение, незнам как да го нарека. Разкарваш хора да гледат коли без ръжда, които са с доста такава. По време на тест не се включват добре скорости, като обясняваш, че не си забелязал това...

Пада реномето на клуба и честността отива на заден план.

Предупредих те преди на личен разговор - сега пиша във форума.

Продавай си колите, но БЪДИ ЧЕСТЕН С ХОРАТА И ИНФОРМАЦИЯТА КОЯТО ИЗНАСЯШ!

Иначе ще се наложи да преразгледам статута ти в клуба.

Не искам да си разваляме отношенията и надявам се тази тема да стане един откровен и ясен диалог, за да се СПРЕ ВЕДНЪЖ ЗАВИНАГИ С АВТОДЖАМБАЗКИ НОМЕРА!

Или се оправя всичко това от днес или се приключва със всичко това в клуба!

 

Без лично отношение и с Уважение към теб, като човек.

Светльо, с цялото си уважение към теб като основател на клуба ще си позволя да информирам колегите, че точно твоята кола нямаше ръжда, или поне външно беше много по-добре от повечето такива от Германия. Да, ти ми се обади, че си имал проблеми със съединителя, но защо това стана седмица след като взе колата? Предложих ти да ми я върнеш, или да ти върна 400 лв от цената, която беше 3800. Ти се съгласи на втория вариант и аз преведох 400 лв на твоята сметка. На практика аз излязох на загуба от тази кола, а сега излизам и некоректен. Колко от продавачите на коли ще върнат пари, след като вече са продали една кола? Ако говорим за ръждата по Галантите, то те си я имат и не аз съм виновен за нея. Галанта комби, който карам в момента също е от Германия и също има ръжда, аз на кой да се оплача? Дори му смених картера, защото щеше да протече всеки момент.

Досега съм продал само един Галант дизел с проблем в скоростите и от него също съм на загуба. Купих го от Белгия (лично аз го докарах на ход) за 1300 евро, още пазя оригиналния договор от белгийския продавач и я продадох на колега от Хасково за 3000 лв. Всеки сам може да сметне колко са пътните разходи до Брюксел и обратно, като само номерата и застраховката за 4 дни бяха 150 евро. Беше безкрайно мнителен и ми повярва едва когато му показах самолетния билет до Брюксел и билетите от У-бана от Антверпен до Брюксел и обратно. На купувача му казах за проблема в скоростите, дори му предложих да му сменя кутията с друга и цената ще се качи с 300 лв, но той отказа. Ако той се е оплакал, не му прави чест.

Колегата Дориан от Варна дойде и си хареса колата и я взе без да каже нищо. Можеше и да не я вземе, тогава нямаше толкова голям избор от Галанти, но не съм го лъгал за нищо. Просто дойде, видя я и я взе. Имаше и един друг колега от Варна (dsimka), който два пъти идва да гледа коли, но така и не можа да си хареса заради дребни (наистина дребни) външни забележки. На него му предложих да му платя пътните, но той отказа. Измамниците така ли правят?

Нищо лично към никого, мисля че имам право на реплика.

 

Това е от мен, изводите всеки сам да направи са себе си.

 

П.П. Готов съм да отговоря достойно на всеки, който има някакви забележки към мен.

П.П.П. Сега се сетих и за едно обаждане от колегата Georgiew, една година след като взе кола от мен ми звънна да ми се оплаче, че жабката не можела да се заключва и ме пита какво ще правим... впоследствие се оказа, че е карал колата със сивия сервизен ключ, който не е направен да отключва и заключва жабката, с черния ключ този "проблем" го няма.

Редактирано от Mitsubishi
  • Отрицателен вот 1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснах да спомена, ако някой е недоволен от мен, нека го сподели тук. Ще отговоря чистосърдечно на всеки, но нека да сподели какъв точно е проблема. Аз съм човек на години и държа на авторитета си. Това, че съм фен на марката от 12 години няма нищо общо.

Това е публичен форум, ако има доволни от мен, нека и те да го споделят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей... интересно как изникват понякога теми за неща за които съм си мислил...

 

От много време пазя тази информация и то от чисто уважение към колегата Слави не съм я споделял. Слави, щом ти сам казваш, че можем да коментираме тук, нека и аз споделя мъките си.

 

Както всеки друг уважаващ Галантите колега, съм сигурен че напълно ще ме разбере, като кажа, че тръпката и желанието да притежаваш тази кола те изгаря и просто ИСКАШ ДА Я ИМАШ!!! Така бях и аз, след дълго, дълго чакане търсене обикаляне по Дупници и околия, оглеждане на Галанти и какво ли още не, реших че колегата Слави просто не ми бе излъгал както всички останали на които попадах, или подвел с продажба на Галант и просто си бях казал - щом той каже че колата е "перфектна" значи наистина е така. Тогава не разбирах абсолютно нищо от коли още повече от Галанти, все пак това ми бе първата! Не знаех за какво да гледам, всеки ми даваше някакви странни съвети, накрая си казах майната му, взимам парите и отивам в Ямбол, защото колата точно се появи в сайта и аз казах на Слави да ми я запази за което още веднъж благодаря за коректноста, даже се появи и друг купувач който предложи повече пари, но Слави твърдо каза че ми я е обещал и наистина така направи.

 

Та, колата беше прекрасна още като я видях ме грабна - 17-ки разновидност на OZ с почти нови нископрофилни гуми, ниско спортно укачване правено в Германия (дори и с документи за доказателство), перфектен салон, климатроник, ел стъкла и т.н. всички екстри за Галант правен края на 99-та, ръжда почти нямаше, DVD, MP3 Sony player, вграден екран в таблото - наистина много екстри...Купих я за 5500 с намаление. Била е купена от Германия за 1600 евро, заедно в всички разходи по транспорт, такси и т.н. + малка печалба за Слави мисля че цената която ми предложи за това бижу беше повече от приемлива.

 

Това което разбрах в последствие - колата е била удряна от страни и отпред (изместен е задния багажник леко в страни). Сменяна е била предна броня, предно стъкло, в последствие разбрах че колата няма ABS а съм почти 100% сигурен че в обявата пишеше че има.

 

Слави, сигурен съм че си знаел за тези удари на автомобила... защо не ми каза за тях? В последствие, когато сваляхме предната броня намерихме сложено дървено трупче под единия фар не знам с какви цели. Предната броня е била боядисвана директно на автомобила при което са омацали половината неща зад нея, фаровете и халогените. Този ABS ужасно много ме тормози че липсва... От друга страна километражното табло до колкото успях да разуча, не е било сваляно от автомобила, тоест километрите са му реални 155к.

 

Като цяло, наистина МНОГО плюсове, но тези удари както и ABS-a можеше да бъдат споменати...

 

Като цяло доволен съм от колата, доволен съм и от отношението ти, имаш и много готин син на който може да му пратиш много поздрави (момчето стоя 2 часа с мен докато чакахме Слави да дойде, и си бъбрихме много сладко), благодаря ти за отстъпката, за това че ми я запази, за това, че ме изчака и не я продаде на другия за повече пари. Още веднъж нищо лично спрямо теб, просто споделям и моята история.

 

Нека хората си правят изводите базирано на това, което написах и на това което ще ми напишеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей... интересно как изникват понякога теми за неща за които съм си мислил...

 

От много време пазя тази информация и то от чисто уважение към колегата Слави не съм я споделял. Слави, щом ти сам казваш, че можем да коментираме тук, нека и аз споделя мъките си.

 

Както всеки друг уважаващ Галантите колега, съм сигурен че напълно ще ме разбере, като кажа, че тръпката и желанието да притежаваш тази кола те изгаря и просто ИСКАШ ДА Я ИМАШ!!! Така бях и аз, след дълго, дълго чакане търсене обикаляне по Дупници и околия, оглеждане на Галанти и какво ли още не, реших че колегата Слави просто не ми бе излъгал както всички останали на които попадах, или подвел с продажба на Галант и просто си бях казал - щом той каже че колата е "перфектна" значи наистина е така. Тогава не разбирах абсолютно нищо от коли още повече от Галанти, все пак това ми бе първата! Не знаех за какво да гледам, всеки ми даваше някакви странни съвети, накрая си казах майната му, взимам парите и отивам в Ямбол, защото колата точно се появи в сайта и аз казах на Слави да ми я запази за което още веднъж благодаря за коректноста, даже се появи и друг купувач който предложи повече пари, но Слави твърдо каза че ми я е обещал и наистина така направи.

 

Та, колата беше прекрасна още като я видях ме грабна - 17-ки разновидност на OZ с почти нови нископрофилни гуми, ниско спортно укачване правено в Германия (дори и с документи за доказателство), перфектен салон, климатроник, ел стъкла и т.н. всички екстри за Галант правен края на 99-та, ръжда почти нямаше, DVD, MP3 Sony player, вграден екран в таблото - наистина много екстри...Купих я за 5500 с намаление. Била е купена от Германия за 1600 евро, заедно в всички разходи по транспорт, такси и т.н. + малка печалба за Слави мисля че цената която ми предложи за това бижу беше повече от приемлива.

 

Това което разбрах в последствие - колата е била удряна от страни и отпред (изместен е задния багажник леко в страни). Сменяна е била предна броня, предно стъкло, в последствие разбрах че колата няма ABS а съм почти 100% сигурен че в обявата пишеше че има.

 

Слави, сигурен съм че си знаел за тези удари на автомобила... защо не ми каза за тях? В последствие, когато сваляхме предната броня намерихме сложено дървено трупче под единия фар не знам с какви цели. Предната броня е била боядисвана директно на автомобила при което са омацали половината неща зад нея, фаровете и халогените. Този ABS ужасно много ме тормози че липсва... От друга страна километражното табло до колкото успях да разуча, не е било сваляно от автомобила, тоест километрите са му реални 155к.

 

Като цяло, наистина МНОГО плюсове, но тези удари както и ABS-a можеше да бъдат споменати...

 

Като цяло доволен съм от колата, доволен съм и от отношението ти, имаш и много готин син на който може да му пратиш много поздрави (момчето стоя 2 часа с мен докато чакахме Слави да дойде, и си бъбрихме много сладко), благодаря ти за отстъпката, за това че ми я запази, за това, че ме изчака и не я продаде на другия за повече пари. Още веднъж нищо лично спрямо теб, просто споделям и моята история.

 

Нека хората си правят изводите базирано на това, което написах и на това което ще ми напишеш.

Благодаря за споделеното мнение! Съжалявам, ако си разочарован от покупката, но нали се сещаш, че аз съм само вносител и продавач, няма как да зная цялата история на колата от момента на пускането й в експлоатация. Вероятно всички си мислят, че колите, които идват от Германия са в безупречно състояние, но това съвсем не е така. Пристигали са ми коли без резервна гума и крик, без алуминиеви джанти, които съм купувал аз за да оборудвам колата. Продавам ги така, както са пристигнали - ако има радио, давам я с него (както е била твоята), ако няма - няма. Ако бях търговец в истинския смисъл на думата, радиото от твоята кола щях да го сваля и продам отделно. Имало е и такива, които са били с неработещ климатик, за ремонта на който съм плащал пак аз. Колкото до ABS-a, за първи път чувам за Галант без ABS, мисля, че това е не само стандартна, но и задължителна екстра, сигурен ли си, че няма? Ударени коли и такива над 200 000 км не взимам, но това, че някой някога е удрял една кола, на мен също не ми го казват, пък и не ми е работа да ги разглобявам, за да им знам състоянието. Относно това, че предното стъкло някога е било сменяно ще кажа, че и на моя Галант съм сменял стъклото, а е 2003г и на 100 000 км. Камъчета по пътя има в цял свят и стъклата се чупят, но и се сменят, това не е дефект на колата. Опитвам се да бъда коректен, не връщам километражи (това и ти го потвърждаваш, за което благодаря), но не мога да купувам нови гуми, акумулатори или да обслужвам колите, за да няма купувача никакви разходи. Не, че не мога да го направя, но така се оскъпява колата и става непродаваема. Сега се сещам и за един дизелов Галант от Испания (2001г), за който Mario64 каза, че е чудесен, но аз го продадох на цена под доставната. Погрешно е да мислите, ча аз живея от продажбата на коли, ако беше така, досега да съм фалирал или да съм се отказал. За тези, които не знаят, ще кажа, че имам сервиз за ремонт на битова електроника от 1990 г и издържам семейството си с ремонти на телевизори и друга такава техника. Щом сервиза ми съществува толкова време и щом големите магазини като Метро, Технополис, Техномаркет и Зора са ми гласували доверие, значи не съм такъв мошеник, за какъвто вероятно някои колеги ще ме помислят.

Това е моя отговор. Очаквам и други мнения.

Редактирано от Mitsubishi
  • Положителен вот 1
  • Отрицателен вот 1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато покарате няколко галанта от ЕА поколението, разбирате, че това съвсем не е някой особено здрав и надежден модел. Дори напротив, има редица проблеми, които се проявяват системно, но понеже човек си има една кола-неговата, пък често я възприема като член на семейството и започва психическия дискомфорт. Светльо въвежда различни категории търговци - много лоши, Горубленски, средна хубост и такива, които просто заради членството им в клуба трябва да презюмираме, че са супер почтени. Е, истаната е, че Слави прави търговия с тези галанти. Прави я от години и понеже вече се е превърнало в занимание, купува най-различни коли. Знам, че някой от тях са били удряни, други имат козметични дефекти и Слави ги ремонтира преди да ги продаде. Така както правят 99% от търговците не само в България. И на Горубляне няма да ти кажат, че са пръснали калника с най-евтината боя. Може би е оправдано очакването Слави да споделя, че дадената кола е била ударена и ремонтирана от него. Не го споделя обаче. Дали ще започне да го прави или бъдещите купувачи трябва да го имат наум, ще се разбере от тази тема. Аз също съм получавал оплаквания за замаскирани проблеми. Само че не мога да разбера като четете форума и факта, че някой продава в този форум какво би трябвало да означава - че в Испания, Германия и Австрия Слави и синовете му преглеждат десетки галанти, извършват технически прегледи и селектират за вас само най-доброто... Ако мислите така сте много наивни, наивни до глупост. Също е факт, че Слави е развил рефлекс да се прави на ударен за някои неща, които знае, че са проблем. Но също е безусловно вярно, че предлага намаления на цена след покупката, финансиране на поправката на скрит дефект или покриване на напразно направени пътни разноски, които друг търговец не съм чувал да прави.

Нямам намерение да правя финансови сметки - дали приходите от продажбите на галанти от Слави превишават разходите. Темата няма отношение към този въпрос. В единия случай си филантроп, в другия търговец. Аз имам следните изводи:

1. Слави е търговец и при покупка на коли се съобразявайте с този факт. Откровено казано по-коректен от повечето търговци... но търговец.

2. Галантите, както около 7654 пъти съм писал в този форум са относително кьопави коли и за това невинаги продавачът на 10,11,14 годишна кола може да бъде държан отговорен

3. Ако ми предстоеше покупка на четвърти галант, бих прегледал наличните при Слави, но не заслепен от особения му форумен статут или реноме на безупречен търговец, а просто като възможност да видя две три еднакви коли на едно място. И да, щях да посветя на огледа поне час и половина както бих направил и за кола на Горубляне или в Мюнхен.

 

ПП. Познавам Слави от 10 години. Купували и продавали сме взаимно много пъти. Въпреки кривиците, които има, го намирам за свестен човек, на когото може да се вярва. Ама дайте да не се оливаме с безрезервната вяра.

 

 

 

  • Положителен вот 8
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги радвам се че се отваря подобна тема защото явно наистина има насъбрало се напрежение около тази тема и нека всеки сам да преценява и да си вади изводи за себе си.

Към колегата Слави нищо лично като човек, но имам някои упреци към него като търговец и бих желал да ги споределя.

Когато реших да си вземам галант първата ми дестинация беше Ямбол. Предния ден се чух със Слави и се разбрахме да го погледна "прословутия" испански дизелов галант който уж беше перфектен... Слави, ясно че е кола втора употреба и че няма как да си наясно с цялата история на автомобила, но ти си си внесъл твърде много от тази модел за да не забележиш очевадни забележки. Та въпросният автомобил доста трудничко запали в топло време (разбира се му подавахме ток за да запали). ОК а защо единият цилиндър не работеше добре пък ако ще и само запушена дюза да е. Както и да е колата имаше удар отзад в ляво, добре да допуснем че няма как все пак е кола втора употреба вътре салона беше кочина арматурното табло дупчено вероятно за навигация... Двигателят беше със сменяна глава, турбината свиреше като линейка... И пак повтарям нищо лично към колегата, нормално е един автомобил на 10-12 години да има подобни дефекти проблемът е в това че тези дефекти е добре да се поспоменават от време на време или поне част от тях, защото аз ако ги знаех нямаше да се разхождам до Ямбол. А колкото до гореспоменатия "dsimka" съвсем случайно ми е личен приятел и чак сега направих асоциация, че няколко месеца преди да реша да си взема галант той беше ходил и ме беше предупредил да не ходя до Ямбол, защото описанияето на колите не отговаря и перфектните коли се оказват с много скрити дефекти, стори ми се пресилено но въпреки всичко отидох. Слави не можеш да ме убедиш че след толкова много галанти който си вкарал не можеш да разграничиш поне малка част от дефектите които ти изброих. Все пак на въпросния галант ти му искаше космическа цена не пропускаше тема да не го споменеш как нямал грам ръжда... а не случайно го продава поне година и накрая ако не ме лъже паметта му намали цената с около 2 хиляди под това което искаше на мене!!! Все пак тук сме преди всичко за да си помагаме обединяваме около любимата марка а не основно да правим бизнес, защото не е коректно да се крият очевадни дефекти и накрая ако мине мине. В крайна сметка не забравяй че си модератор в този форум и би трябвало да даваш пример на останалите.

П.С.

Слави нищо лично към теб, дано греша в повечето от критиките си и дано няма други на моето мнение.

Все пак за напред бъди по-откровен поне към потребителите от форума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напълно се съгласявам с адаша, което едва ли ви изненадва :-)

Веднъж съм имал вземане-даване със Слави - с ръка на сърцето - доволен съм! И макар да не става въпрос за покупка на автомобил, а на телевизор - Слави постъпи много повече от коректно! Дори хич не беше длъжен да се разправя с мен, ама изобщо. И двамата много добре го знаем това.

Та да ви разкажа, пък вие си правете изводите. Купих си телевизор Сони с транспортен дефект. На перфектна цена. Всички знаем, че тази техника се продава без гаранция. Телевизорът се счупи. Изгоря нещо си, едно розово, не му разбирам. Звъннах на Слави да го питам за сервиз тук в Сф, някой познат.... Той ми предложи няколко варианта - да му върна телевизора, а той да ми върне парите (категорично отказах), или да му го занеса на наближаващата среща да го погледне. Срещата беше след седмица, занесох го. Човекът си остави рахата, за да го разглобява на поляната (големи багажници имат тез' Паджерота), показа ми розовичкото нещенце, което, разбира се - нямаше в наличност, след което го взе и ремонтира в Ямбол без да ми взема пари.......

А, пропуснах да кажа, че ми го даде на изплащане...........

 

Е добре де, какво повече да искам от него?

  • Положителен вот 1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато покарате няколко галанта от ЕА поколението, разбирате, че това съвсем не е някой особено здрав и надежден модел.

 

Да, точно така щях да резюмирам. :) В крайна сметка е изключително трудно да намериш каквато и да е кола на 12-14 год. без никакви дефекти, камо ли галантерия. Просто евентуалните купувачи следва да се примирят, че от където и да го купят галанта, все ще има някви дефекти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много се извинявам, че се намесвам ама вече не издържам (разкъсах вече 5- 6 потника)! Вие за оглед в сервиз чували ли сте? Кой купува кола на 10-11-15 години на доверие? Какво искате от човека? Ето за това няма да се оправим, заради пустия му манталитет. Не разбрахте ли че никой, ама никой не ви е длъжен, нито пък цяла Българиа работи за вас! Вече ппочвам да се убеждавам, че колкото повече се опитваш да угодиш на хората, толкова повече ти го слагат! Като не ви харесва знаете къде е магазина, знаете къде е Германия, Испания, Италия и тн..

Редактирано от DqdoMraz
  • Положителен вот 4
  • Отрицателен вот 1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато реших да си вземам галант първата ми дестинация беше Ямбол. Предния ден се чух със Слави и се разбрахме да го погледна "прословутия" испански дизелов галант който уж беше перфектен... Слави, ясно че е кола втора употреба и че няма как да си наясно с цялата история на автомобила, но ти си си внесъл твърде много от тази модел за да не забележиш очевадни забележки. Та въпросният автомобил доста трудничко запали в топло време (разбира се му подавахме ток за да запали). ОК а защо единият цилиндър не работеше добре пък ако ще и само запушена дюза да е. Както и да е колата имаше удар отзад в ляво, добре да допуснем че няма как все пак е кола втора употреба вътре салона беше кочина арматурното табло дупчено вероятно за навигация... Двигателят беше със сменяна глава, турбината свиреше като линейка... А колкото до гореспоменатия "dsimka" съвсем случайно ми е личен приятел и чак сега направих асоциация, че няколко месеца преди да реша да си взема галант той беше ходил и ме беше предупредил да не ходя до Ямбол, защото описанияето на колите не отговаря и перфектните коли се оказват с много скрити дефекти, стори ми се пресилено но въпреки всичко отидох. Слави не можеш да ме убедиш че след толкова много галанти който си вкарал не можеш да разграничиш поне малка част от дефектите които ти изброих. Все пак на въпросния галант ти му искаше космическа цена не пропускаше тема да не го споменеш как нямал грам ръжда...

Казвал съм, че няма ръжда, защото наистина е така. Ти си го гледал, видя ли да има някъде ръжда?

Този дизелов автомобил след продажбата е обслужван от Mario64, той е майстор и нека да каже дали е имал проблем с паленето, с турбината, или нещо друго. Да, продадох го на много по-ниска цена от първоначално обявената, защото колкото повече стои, толкова повече му пада цената, затова го продадох на загуба и повече коли от Испания не съм карал. Цените там са по-високи, транспорта също е по-скъп и не могат да се конкурират с евтините австрийки или германки, които са на много километри и с ръжда. Нека си признаем, че всеки търси най-евтината кола, но едновременно с това всичко да е наред, да няма никаква ръжда и да не е удряна. Което няма как да стане... щом една кола е по-евтина от друга на същите години, значи има защо.

Колегата dsimka дори не е отварял капака на колите, които идва да гледа. Погледне я отвън и казва: "Това не е моята кола". Щом го познаваш, би трябвало да знаеш, че е маниак, защото не е харесвал кола само заради една лека драскотина на шофьорската врата. Спомням си, беше писал във форума, че всички Галанти които се продават не стават, а на малкото читави коли им искали безбожна цена... Колата, която колегата Франьо кара е едната от тези, които dsimka не хареса, би било справедливо и Франьо да сподели впечатленията си от неговия Галант. И ако dsimka все още не си е намерил търсения от него Галант, едва ли аз имам вина за това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DqdoMraz,това със сервизите е "бош лаф" работа.Извинете ме за турцизма,ама е точната дума.Представи си че ти от София отиваш при Слави в Ямбол,карате кола която Слави продава в сервиз за оглед.Него го познават,а тебе не нали се сещаш какъв ще е резултата от огледа!Ако пък нещо се усъмниш че те пързалят,плащаш си огледа като добро момче и хукваш към Карнобат да речем.Там гледаш втора серия на същия филм.Оттам бегом към София ама за по-пряко минаваш през Враца и Монтана.Колкото до плацовете в Западна Европа/нашите джамбази пазаруват 95% оттам/можеш спокойно да забравиш за тестово каране,камо ли за оглед в сервиз.А сега за коректността:търговията според мен е компромис и от двете страни.Преди много години/а бяхме млади/и аз за удоволствие докарвах на ход по някой друг автомобил.Там /разбирай ЕВРОПАТА/съм купувач,тук нашата мила РОДИНА продавач.Е няма втори такъв цирк.За себе си разбрах,че не ставам за ТЪРГОВЕЦ/това звучи гордо/.Но ми останаха срахотни спомени и добри/какви унгарки :icon_doh: / и лоши:Румъния месеца е Май часът четири и нещо сутринта,остоват има-няма стотина километра до Дунав мост,разминавам се на косъм с конска каруца без каквото и да е обозначение.Познайте къде се озовах и кой беше виновен,браво сетихте се в канавката виновен моя милост.Успешен ден!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Казвал съм, че няма ръжда, защото наистина е така. Ти си го гледал, видя ли да има някъде ръжда?

Този дизелов автомобил след продажбата е обслужван от Mario64, той е майстор и нека да каже дали е имал проблем с паленето, с турбината, или нещо друго.

Само не ме намесвайте мен в отношенията продавач- собственик ..

Да, колата е перфектна, няма ръжда, има правен лек удар отзад (то коя ли 10 г. кола няма , ако някой се съмнява, да заповяда на оглед :D) сменени са само ремъци, ролки, един тампон на двигателя и някоя изгоряла свещ ..

Турбината от Ямбол до Пловдив сама е спряла да вие като линейка, но колата все пак си има собственик http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?app=forums&module=forums&section=findpost&pid=206147 Драго най добре може да каже за какво иде реч ..До колкото знам, човека си е щастлив от покупката и е доволен ..

Относно темата : това е "попарата" която сам си надробил :P и сега ще я сърбаш ..

Аз когато още преди Росен се опитвах да обясня, че Галанта освен една убийствена визия няма нищо друго и не е кой знае колко голямата работа, ти пишеше ЛС на Светльо и му се обаждаше по телефона, а той от своя страна ми се караше защо така пиша във форума на Мицубиши, та даже и за спамер ме обяви ..:D

Сега и двамата знаете, че съм бил прав :P и че няма значение за колко ще си го купиш Галанта (защото се прокрадваше и тази теза, че по скъпите Галанти няма какво да се прави) все ще наливаш до откат ..Галантите не са това което бяха :P плезя ви се, защото освен новия, си държа и здравия Галант ..:D

Та недоволни че ще има- ще има, но едно не може да не ти се признае ..Винаги когато е имало такива конфликти, се оказва, че си предлагал и допълнителни алтернативи- връщане на колата, приспадане на пари за непредвиден ремонт и т.н.- за разлика от всички други търговци . :hi:

За това предлагам да седнете като големи мъже и да се разберете на ЛС или по :mitsubishi_phone: не само със Светльо (който в момента е явно афектиран от някой и друг скрит дефект, който при Галанта не липсва) а и с останалите доволни и недоволни клиенти, за да не правим сеир във форума ..

  • Положителен вот 9
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

за да не правим сеир във форума ..

Като изконен мелез между граовка и македонец (по акт за раждане), с отсъствие на всякакви гениални примеси (по техни думи), не мога да си отговоря на един въпрос с повишена за мен трудност, колкото и да мисля, разсъждавам, съмнявам и двоумя. По-добре ли е да се мина като мъж, отколкото да спечеля като пу.ка? Знам, че сме царе на второто и се надявам в края на тази дискусия представените като горублянски обноски и тарикатлъци да се окажат невинни недоразумения, същите да бъдат изгладени извън форума и всички да се окажат невинни като невинността под пъпа на 45 годишна библиотекарка.

  • Положителен вот 3
  • Отрицателен вот 1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има само едно предимство - визия и всичко приключва с отварянето на вратата и сядането в автомобила.

 

Бе и някои други...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мога да кажа само НАЙ ПОСЛЕ.

 

Време беше за тази тема......

 

Така преди една година събрах пари най после за мечтания галант и веднага се отправих към обявите на Слави, понеже беше препоръчан и се твърдеше за него че е свестен търговец ( в момента няма да си купя и запалка от него ако ще и да са е последната на света). Галанта който той твърдеше, че няма никакви забележки и бил перфектен ( и ми свали само 100 лева от цената, както се изрази той само заради това че съм член на клубът) се оказа с много проблеми:

1во - имаше проблем със задната скорост, за който не ми се говори колко ми излезе ремонта

2ро - климатикът който той твърдеше, че само трябва да се напълни се наложи да се от ремонтира за около 120 лева без пълненето.

3то - след 1вата авто мивка му падна половината лаг от предния капак и покрива и ми се наложи да я пастирам наново, като почнахме с пастиране забелязах как колата е пръскана отгоре отгоре с боя и даже не бяха отваряли задния капак докато са пръскали и се беше отпечатал спойлера отдолу.

4то - изби ръжда на доста места, но да кажеме че това е нормално за кола от Германия ( но той твърдеше че и това го няма).

5то - третия стоп не работеше, но това си е моя грешка че не го погледнах като я купувах.

6то - след като леко си одрах задния спойлер го вкарах да се боядиса и се разбра, че сами ми отрязали мястото за ауспуха с ножче за килими...... и още куп малки неща за който не ми се говори.......

И така това беше перфектната кола която си купих от него и му се доверих понеже е "почетен" член на клубът...........

 

 

Нека всеки който е достатъчно смел да си купи кола от него да я огледа от до и да я заведе на всякакви майстори които са негови хора и тогава да се пазари, в никакъв случай не му вярвайте какво ви говори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мога да кажа само НАЙ ПОСЛЕ.

 

Време беше за тази тема......

 

Така преди една година събрах пари най после за мечтания галант и веднага се отправих към обявите на Слави, понеже беше препоръчан и се твърдеше за него че е свестен търговец ( в момента няма да си купя и запалка от него ако ще и да са е последната на света). Галанта който той твърдеше, че няма никакви забележки и бил перфектен ( и ми свали само 100 лева от цената, както се изрази той само заради това че съм член на клубът) се оказа с много проблеми:

1во - имаше проблем със задната скорост, за който не ми се говори колко ми излезе ремонта

2ро - климатикът който той твърдеше, че само трябва да се напълни се наложи да се от ремонтира за около 120 лева без пълненето.

3то - след 1вата авто мивка му падна половината лаг от предния капак и покрива и ми се наложи да я пастирам наново, като почнахме с пастиране забелязах как колата е пръскана отгоре отгоре с боя и даже не бяха отваряли задния капак докато са пръскали и се беше отпечатал спойлера отдолу.

4то - изби ръжда на доста места, но да кажеме че това е нормално за кола от Германия ( но той твърдеше че и това го няма).

5то - третия стоп не работеше, но това си е моя грешка че не го погледнах като я купувах.

6то - след като леко си одрах задния спойлер го вкарах да се боядиса и се разбра, че сами ми отрязали мястото за ауспуха с ножче за килими...... и още куп малки неща за който не ми се говори.......

И така това беше перфектната кола която си купих от него и му се доверих понеже е "почетен" член на клубът...

Нека всеки който е достатъчно смел да си купи кола от него да я огледа от до и да я заведе на всякакви майстори които са негови хора и тогава да се пазари, в никакъв случай не му вярвайте какво ви говори.

Нямам какво да добавя, освен това, че или търсите под вола теле или защото разбрахте че плащам ремонти и връщам пари за вече продадени коли, дайте сега да ви върна на всички парите и да си взема колите. Казвам за последен път, че колите не ги произвеждам аз, дори и не съм ги карал аз за да им знам състоянието. Какъвто проблем забележа - отстранявам го за моя сметка. Паднал лака на боята на първата автомивка... ако колата е червена и са я измили безконтактно с химикали - не се учудвай и не вини мен за това. Червената боя е най-нетрайна и най-лесно изгаря от слънцето, особено ако не е поддържана редовно. Един силен химикал и лака го няма. Когато взе колата от мен - имаше ли ръжда? Аз ти казах, че няма ръжда и наистина нямаше, но не съм давал гаранция, че никога няма да се появи. Проблема със задната скорост кога се появи? Със сигурност колата не е имала дефект в скоростите, защото щеше да го забележиш още на място. На всички давам да карат колата преди покупката, неработеща задна скорост не може да не остане незабелязана. Рязана задната броня с макетно ножче? И това ли аз съм правил? Ще купя накрайник за ауспуха и ще го сложа за да стане колата по-красива? Вярваш ли го? А, и това че не е светел третия стоп е голям и скрит дефект? Много сме добри да оплюем някого, признавам се за виновен за всички дефекти, които са се появили и ще се появят за в бъдеще по колите взети от мен. Не мога да разбера какво искате, щом ме обвинявате за неща, правени по колите от предните собственици... Признавам си, че аз написах "Под Игото", аз съм виновен и за световната икономическа криза...

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам само да помоля някой колеги, да не се опитват да изкривяват темата и да оправдават Слави, като казват "Слави" и "все пак продавач"...И да ми обесняват коя кола колко чуплива била. Темата е съвсем ясна. Всички знаем по колко обяви пуска Слави, как масово го препоръчват колеги които дори не го познават, но заради името което има и т.н. Очевидно е, че Слави е създал някакъв имидж на базата на който в последствие продава добре. Ако не държи вече на имиджа си и смята да бъде обикновен търговец това е друг въпрос. За това колко ни уважава почетния член последните сбирки няма да коментирам, но Слави имай го в на предвид защото доста колеги го коментираха последния път. Ако на мен някой, на който съм имал доверие, ми продаде кола, за която примерно ме е убеждавал че бронята и е оригинална, а тя си е чиста отливка, то разбира се, че ще се погрижа това да стане известно на всички, за да не страдат други. Аз може и да съм наиввен, може и да съм емоционален, но съм честен, добър и почтен човек! Мразя да ме лъжат и мразя лицемерието. Държа твърде много на този клуб, никога не съм го криел! Защитавам яростно форума и правата на всеки един потребител. Затова стига с подобни сравнения, защото за мен Слави не е просто поредения търговец в този клуб. Ако беше, някой друг изпатил щеше да му се обади, да му тегли една майна и да се приключи до там. Надявам се да има наистина полза от тази дискусия, която пак казвам е ясна и не бих искал да се подвежда в други посоки.

  • Положителен вот 6
  • Отрицателен вот 2
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Слави е безкрайно точен като човек и наистина прави неща за клиентите и съфорумниците които никой друг търговец не би направил за вас, още повече след като бъде нарочен за измамник. Но ... като един фен на марката от 12 годиниза какъвто се представя и със сигурност е, то разбиранията му от болежкките на тези коли явно клонят към нула или както Росен каза е развил рефлекси да пренебрегва, считайки ги за нормални проблеми за този модел и съответно не е нужно да се споменават.

Незнам колко колеги от форума си спомнят за първият му продаден Галант във форума, който купих .. АЗ. Това беше преди 4 години, а обявата за колата седеше във форума от около поне година. Тогава нямаше никакъв избор на тези зверове в БГ а и цените си бяха височки. Погледнах я на една среща, харесах я и я капарирах. При последвалото ходене в Ямбол, Слави си загуби половин ден с мен - вярвайте това никой друг няма да го направи за вас!!!! Постави ми и безплатно закупени радио и радар детектор.

 

Въпросният Галант който карам и до ден днешен прояви какви ли не болежки за тези 4 години и съм налял толкова пари за ремонти колкото за да я купя, като въобще не е перфектна в сегашното си състояние.

 

Нещото което запомних и остави неприятна жлъчка в устата ми от цялото това нещо, е че Слави неколкократно повтори в различни разговори че тази кола я е купил за себе си, един вид като фен от 12 години като си купиш кола за себе си, се предполага че не си се набутал. Ако това е истината, то Слави един приятелски съвет от мен - НЕДЕЙ ПОВЕЧЕ НИКОГА ДАВА ЛИЧНО МНЕНИЕ ЗА КОЛАТА НИТО В ТЕМАТА ЗА ПРОДАЖБА НИТО В РАЗГОВОРИ С КУПУВАЧА. Карай хората да дойдат на място да преценят, може дори директно да си казваш че си се напатил достатъчно от мрънкала и предпочиташ за да няма разочаровани, да дойдат да огледат и сами да преценят.

 

Та, както казаха и другите колеги, това са стари коли и проблеми, били те скрити или не ще се появяват във всеки един момент и "добрата" новина е че ще зачестяват с остаряването. Никой не ви задължава да приемате мнението на търговеца за чиста монета и да не огледате това което купувате защото разбирате ли, човека е фен и уважаван член. Гледайте внимателно, гледате си вашият интерес.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Слави е безкрайно точен като човек и наистина прави неща за клиентите и съфорумниците които никой друг търговец не би направил за вас, още повече след като бъде нарочен за измамник. Но ... като един фен на марката от 12 годиниза какъвто се представя и със сигурност е, то разбиранията му от болежкките на тези коли явно клонят към нула или както Росен каза е развил рефлекси да пренебрегва, считайки ги за нормални проблеми за този модел и съответно не е нужно да се споменават.

Незнам колко колеги от форума си спомнят за първият му продаден Галант във форума, който купих .. АЗ. Това беше преди 4 години, а обявата за колата седеше във форума от около поне година. Тогава нямаше никакъв избор на тези зверове в БГ а и цените си бяха височки. Погледнах я на една среща, харесах я и я капарирах. При последвалото ходене в Ямбол, Слави си загуби половин ден с мен - вярвайте това никой друг няма да го направи за вас!!!! Постави ми и безплатно закупени радио и радар детектор.

 

Въпросният Галант който карам и до ден днешен прояви какви ли не болежки за тези 4 години и съм налял толкова пари за ремонти колкото за да я купя, като въобще не е перфектна в сегашното си състояние.

 

Нещото което запомних и остави неприятна жлъчка в устата ми от цялото това нещо, е че Слави неколкократно повтори в различни разговори че тази кола я е купил за себе си, един вид като фен от 12 години като си купиш кола за себе си, се предполага че не си се набутал. Ако това е истината, то Слави един приятелски съвет от мен - НЕДЕЙ ПОВЕЧЕ НИКОГА ДАВА ЛИЧНО МНЕНИЕ ЗА КОЛАТА НИТО В ТЕМАТА ЗА ПРОДАЖБА НИТО В РАЗГОВОРИ С КУПУВАЧА. Карай хората да дойдат на място да преценят, може дори директно да си казваш че си се напатил достатъчно от мрънкала и предпочиташ за да няма разочаровани, да дойдат да огледат и сами да преценят.

 

Та, както казаха и другите колеги, това са стари коли и проблеми, били те скрити или не ще се появяват във всеки един момент и "добрата" новина е че ще зачестяват с остаряването. Никой не ви задължава да приемате мнението на търговеца за чиста монета и да не огледате това което купувате защото разбирате ли, човека е фен и уважаван член. Гледайте внимателно, гледате си вашият интерес.

Стефане, благодаря за оценката. В подкрепа на твърдението си, че твоята кола я купих лично за себе си ще припомня, че колите за продаване не се регистрират с български номера, а твоята беше регистрирана, с платено мито, застраховка и данък. При това номера беше У-48-48, такива номера не се слагат на коли, които ще се продават, нали?

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам какво да добавя, освен това, че или търсите под вола теле или защото разбрахте че плащам ремонти и връщам пари за вече продадени коли, дайте сега да ви върна на всички парите и да си взема колите. Казвам за последен път, че колите не ги произвеждам аз, дори и не съм ги карал аз за да им знам състоянието. Какъвто проблем забележа - отстранявам го за моя сметка. Паднал лака на боята на първата автомивка... ако колата е червена и са я измили безконтактно с химикали - не се учудвай и не вини мен за това. Червената боя е най-нетрайна и най-лесно изгаря от слънцето, особено ако не е поддържана редовно. Един силен химикал и лака го няма. Когато взе колата от мен - имаше ли ръжда? Аз ти казах, че няма ръжда и наистина нямаше, но не съм давал гаранция, че никога няма да се появи. Проблема със задната скорост кога се появи? Със сигурност колата не е имала дефект в скоростите, защото щеше да го забележиш още на място. На всички давам да карат колата преди покупката, неработеща задна скорост не може да не остане незабелязана. Рязана задната броня с макетно ножче? И това ли аз съм правил? Ще купя накрайник за ауспуха и ще го сложа за да стане колата по-красива? Вярваш ли го? А, и това че не е светел третия стоп е голям и скрит дефект? Много сме добри да оплюем някого, признавам се за виновен за всички дефекти, които са се появили и ще се появят за в бъдеще по колите взети от мен. Не мога да разбера какво искате, щом ме обвинявате за неща, правени по колите от предните собственици... Признавам си, че аз написах "Под Игото", аз съм виновен и за световната икономическа криза...

 

Никой не търси под вола теле, просто казвам че си измамник какъв то си, и с тия извинения може да ходиш да се снимаш някъде......

 

Така колата не беше измита безконтактно както ти каза, и ако беше както ти твърдиш защо се махна лака само на капака и покрива а не навсякъде а.....

 

Проблема във скоростите се появи 2 седмици след като я купих понеже много добре го бяхте замаскирали за да я продадете , и не ми се оправдавай че била купена така. Купил си я развалена замаскирал си я и си ми я продал пък който иска да ми вярва все ми е тая.

 

Пари досега поискал ли съм ти да ми връщаш та да ми го споменаваш това а......, не и не искам нищо от теб. Просто искам хората да знаят какви коли продаваш и да си ги гледат по 5 пъти като идват да ги вземат от теб. Прав си за едно ти продаваш коли и аз си купих от теб, мой си е проблема че ти се доверих, но това не променя факта че мамиш хората и като гледам хич не съм единсвения на това мнение. Ако не ми беше обяснявал колко е перфектна колата когато дойдох да си я купувам от теб а беше казал както сега твърдиш че не знаеш какви са колите щеше да е друга тема, но ти си ме излъга в очите и аз ти повярвах ( което си е лично мой проблем), никакви пари не искам от теб.

  • Положителен вот 3
  • Отрицателен вот 1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох темата като безпристрастен читател, понеже не познавам лично никого от пишещите тук. Мнението ми може би не струва нищо, ама аз да си го кажа: прочетеното ма кара да мисля(а защо не и да съм убеден), че въпросният Слави е не само ултрапич, ами и добряк до болка, която, както е видно, се е трансформирала в търкаляща се топка от критика, която очевидно нараства лавинообразно и се превръща в огромна, злобна, гадна атака на хора, които пък са решили да нанесат и те по едно ударче върху човека, който не само е постъпвал човешки с тях, ами е отделял прекалено много ценно време, ресурси и нерви, за да им е гот.

 

Пичове, откъдето и да си купите колца втора употреба, ако не е на най-много 2-3 години и да е карана от приятел, роднина, сигурен човек, то тя задължително ще има т.нар. скрити дефекти. Оставете човека на мира и се стегнете. Всяка кола си иска своето - ремонтчета от време на време, смяна на това-онова.

Имал бил ръждица тук-там - разбира се, че ще е така. Някакво си стопче не бачкало, климатикът глътнал повече, отколкото му се давало на някого, паднал м у лака.. бахти простотиите, честно.

 

Сори, че се намесвам, ама нали призовавате към дискусия, та рекох и аз са се включа.

Винаги съм мразел масираните атаки срещу нарочени хора.

 

Слави, бъди здрав и си настрой сензорите на по-груб режим. Заеби екстрите, които предлагаш на сульо и пульо - връщане на пари, продаване на загуба, излишно кахърене и пр. Пробвай да почнеш да продаваш без човещина и съвсем скоро ще видиш, как злобата ще потъне в канавката, а ти ще станеш един от многото "нелоши" търговци. Щото сега си "лош", както разбирам от зверските изстрели по твой адрес.

 

Баси дългите изречения съставих, сори, ако съм бил досаден и тъп за аудиторията.

 

Поздрави!

  • Положителен вот 9
  • Отрицателен вот 2
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...