krasen13 Публикувано 28 юли 2011 Сподели Публикувано 28 юли 2011 (редакция) Здравейте, колеги.Имам следния проблем:-Преди седмица вляох в голяма локва и двигатела ми засмука вода през в.филтер. Извадил сам свещите и се вижда, че има прилично количество вода в цилиндрите.Молбата ми е, ако някой може, да ми каже, дали има някакав шанс колата ми да проработи отново.Ще се радвам да ми даде някакав съвет. Може да ми пишете и на mail-a: krasen_anchev@abv.bg Благодаря на всички предварително.Чао от мен и карайте разумно!!! Редактирано 28 юли 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 юли 2011 Сподели Публикувано 28 юли 2011 Както си извадил свещите въртиш на стартер, после с една голяма спринцовка точиш останалото и продухваш с компресор, каквото е останало, като се пазиш от чернилката която вероятно ще те опръска. После ако запалителната система е наред и двигателя е оцелял трябва да запалиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 28 юли 2011 Сподели Публикувано 28 юли 2011 (редакция) Въртиш на стартер ама вадиш релето на бензиновата помпа, че иначе става интересно.. ако е направила воден удар обаче както изглежда, да не те плаша ама може да има сериозни поражения и да тр. да се отваря мотора.. ако има нещо застраховка направо се насочи в тая посока.. Редактирано 28 юли 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 юли 2011 Сподели Публикувано 28 юли 2011 (редакция) Въртиш на стартер ама вадиш релето на бензиновата помпа, че иначе става интересно.. ако е направила воден удар обаче както изглежда, да не те плаша ама може да има сериозни поражения и да тр. да се отваря мотора.. ако има нещо застраховка направо се насочи в тая посока..Въртиш на стартер и после събираш биелите и сегментите през картера............За да се извади максимално количеството вода в цилиндрите,направи следното:1. Свали свещите всичките2. С помпа или голяма спринцовка засмукай колкото си може повече вода от цилиндрите през отворите на свещите3. Не е лошо да продухаш след това всеки цилиндър с въздух под налягане ..........4. Източи маслото и свали масления филтър5. Сипи във всеки един цилиндър по малко газ за горене(да покрие челата на буталата ) и го остави така 24 часа да преседи,като пробката на картера да е свалена6. След тези 24 часа се убеди ,че няма масло,вода и га в картера и сложи пробката и нов маслен филтър7. сипи си ново масло...........8. Сипи във всеки цилиндър по малко масло през отвора на свещите ( по около 30-50 мл.)9. Завърти мотора откъм кол. вал на ръка около 6-10 пълни оборота......10.Завърти на стартер малко,около 3-5 пъти по около 3-5 сек...........11. сложи свещите и запали мотора.........Като запали, ослушвай се за шумове, тракания , скърцания и т..н.После врътни едно кръгче .......... Редактирано 28 юли 2011 от DJ Tymbi 5 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 28 юли 2011 Сподели Публикувано 28 юли 2011 Владимиров не го слушай, той е теоретик..... Ако наистина е засмукал вода през въздушният филтър - положението не е розово..... Сигурен ли си, че локвата е била до нивото на стъклата (почти), та да засмуче вода? Ако да - според мен търси двигател.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 29 юли 2011 Сподели Публикувано 29 юли 2011 .Молбата ми е, ако някой може, да ми каже, дали има някакав шанс колата ми да проработи отново. Ако колата ти е бензинова, има голям шанс да проработи, след като изпълниш това което е написал ди джея ..Ако е дизел, пак има шанс да проработи, но след като разглобиш мотора и смениш някое сцепено бутало или изкривена биела .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 29 юли 2011 Сподели Публикувано 29 юли 2011 (редакция) не го слушай, той е теоретик... според мен търси двигател....Това съм го правил, само че не с вода, а с гняста която се получава при чистене на нагара, но пак се пълни с течност. После, ако вземе да пали може да трябва да почисти наново свещите, ако не работи както трябва, но наистина е най-добре първо да се провери за поражения в двигателя. Не е нужно да е било до стъклата, галантите взимат въздух отпред и е малко по-лесно да глътне голямо количество вода. Редактирано 29 юли 2011 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasen13 Публикувано 29 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 29 юли 2011 Благодаря на всички за съветите,залавям се за работа и се надявам да има ефект. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasen13 Публикувано 29 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 29 юли 2011 Забравих да добавя ,колата е автоматик (бензин) и като се опитвам да стартирам не върти стартера само се чува някакво щракване,при извадени 3 от 6-те свещи.Дане е заминал стартера или просто не върти защото е пална с вода или затегнала? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 29 юли 2011 Сподели Публикувано 29 юли 2011 Забравих да добавя ,колата е автоматик (бензин) и като се опитвам да стартирам не върти стартера само се чува някакво щракване,при извадени 3 от 6-те свещи.Дане е заминал стартера или просто не върти защото е пална с вода или затегнала? Най-вероятно воден удар. Покривени са биелите и съответно буталата са законтрени в цилиндъра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 29 юли 2011 Сподели Публикувано 29 юли 2011 100%-тов воден плеврит.....Хич не се мъчи направо сваляй мотора. Няма начин на свалени свещи да е пълен догоре с вода и да е оцелял, да няма крива биела или бутало. Макар че теоретично ти си свали предните три свещи, ако задните цилиндри са пълни и те....а пък водата трудно се сгъстява, може и затова да неще да превърти. Което пък от своя страна пак означава да сваляш и разглобяваш мотора. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 юли 2011 Сподели Публикувано 29 юли 2011 100%-тов воден плеврит.....Хич не се мъчи направо сваляй мотора. Няма начин на свалени свещи да е пълен догоре с вода и да е оцелял, да няма крива биела или бутало. Макар че теоретично ти си свали предните три свещи, ако задните цилиндри са пълни и те....а пък водата трудно се сгъстява, може и затова да неще да превърти. Което пък от своя страна пак означава да сваляш и разглобяваш мотора.Еее, вие съвсем го уплашихте човечеца...........това,че не върти може да е от 10 неща още.........Колерга, като за начало, премери напрежението на акумулатора,ако е под 12 Волта, то има вероятност да не завърта стартера от слаб акумулатор и да чука така, все едно имаш затегнал мотор..........ако е така, значи пробвай с друг сигурен акумулатор и се пробвай , но след като изпълниш всичко , което съм ти написал по горе...........ако има вода в цилиндъра, то при едно завъртане на стартер рискуваш да покривиш биелата.........ОСвен акумулатора, може да има отечка ,или да дава на късо по ел. инсталацията и тогава симптомите ще са същите .........отвори предния релеен блок и го подсуши хубаво с въздух под налягане......разгледай всички куплунги да не са във вода, това също може да ти играе лоша шега......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 29 юли 2011 Сподели Публикувано 29 юли 2011 Днес отворихме 16V двувалка с подобни показатели /пиене на вода/. Цилиндрите бяха пълни, от катализатора и средното гърне също изтече добро количество вода. Човечецът се надяваше на лек вариант, но след лека калкулация на части и труд реши да сменяме двигател - утре започваме... Не дай Боже никому...!!!! Пфу, пфу... :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.