Премини към съдържание

Наводнен двигател


Препоръчано мнение

Здравейте, колеги.

Имам следния проблем:

-Преди седмица вляох в голяма локва и двигатела ми засмука вода през в.филтер. Извадил сам свещите и се вижда, че има прилично количество вода в цилиндрите.

Молбата ми е, ако някой може, да ми каже, дали има някакав шанс колата ми да проработи отново.

Ще се радвам да ми даде някакав съвет. Може да ми пишете и на mail-a: krasen_anchev@abv.bg

Благодаря на всички предварително.

Чао от мен и карайте разумно!!!

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както си извадил свещите въртиш на стартер, после с една голяма спринцовка точиш останалото и продухваш с компресор, каквото е останало, като се пазиш от чернилката която вероятно ще те опръска. После ако запалителната система е наред и двигателя е оцелял трябва да запалиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въртиш на стартер ама вадиш релето на бензиновата помпа, че иначе става интересно.. ако е направила воден удар обаче както изглежда, да не те плаша ама може да има сериозни поражения и да тр. да се отваря мотора.. ако има нещо застраховка направо се насочи в тая посока..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въртиш на стартер ама вадиш релето на бензиновата помпа, че иначе става интересно.. ако е направила воден удар обаче както изглежда, да не те плаша ама може да има сериозни поражения и да тр. да се отваря мотора.. ако има нещо застраховка направо се насочи в тая посока..

Въртиш на стартер и после събираш биелите и сегментите през картера............

За да се извади максимално количеството вода в цилиндрите,направи следното:

1. Свали свещите всичките

2. С помпа или голяма спринцовка засмукай колкото си може повече вода от цилиндрите през отворите на свещите

3. Не е лошо да продухаш след това всеки цилиндър с въздух под налягане ..........

4. Източи маслото и свали масления филтър

5. Сипи във всеки един цилиндър по малко газ за горене(да покрие челата на буталата ) и го остави така 24 часа да преседи,като пробката на картера да е свалена

6. След тези 24 часа се убеди ,че няма масло,вода и га в картера и сложи пробката и нов маслен филтър

7. сипи си ново масло...........

8. Сипи във всеки цилиндър по малко масло през отвора на свещите ( по около 30-50 мл.)

9. Завърти мотора откъм кол. вал на ръка около 6-10 пълни оборота......

10.Завърти на стартер малко,около 3-5 пъти по около 3-5 сек...........

11. сложи свещите и запали мотора.........

Като запали, ослушвай се за шумове, тракания , скърцания и т..н.

После врътни едно кръгче ..........

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Владимиров не го слушай, той е теоретик..... Ако наистина е засмукал вода през въздушният филтър - положението не е розово..... Сигурен ли си, че локвата е била до нивото на стъклата (почти), та да засмуче вода? Ако да - според мен търси двигател....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.

Молбата ми е, ако някой може, да ми каже, дали има някакав шанс колата ми да проработи отново.

 

Ако колата ти е бензинова, има голям шанс да проработи, след като изпълниш това което е написал ди джея ..

Ако е дизел, пак има шанс да проработи, но след като разглобиш мотора и смениш някое сцепено бутало или изкривена биела ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

не го слушай, той е теоретик... според мен търси двигател....

Това съм го правил, само че не с вода, а с гняста която се получава при чистене на нагара, но пак се пълни с течност. После, ако вземе да пали може да трябва да почисти наново свещите, ако не работи както трябва, но наистина е най-добре първо да се провери за поражения в двигателя. Не е нужно да е било до стъклата, галантите взимат въздух отпред и е малко по-лесно да глътне голямо количество вода.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да добавя ,колата е автоматик (бензин) и като се опитвам да стартирам не върти стартера само се чува някакво щракване,при извадени 3 от 6-те свещи.Да

не е заминал стартера или просто не върти защото е пална с вода или затегнала?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да добавя ,колата е автоматик (бензин) и като се опитвам да стартирам не върти стартера само се чува някакво щракване,при извадени 3 от 6-те свещи.Да

не е заминал стартера или просто не върти защото е пална с вода или затегнала?

 

Най-вероятно воден удар. Покривени са биелите и съответно буталата са законтрени в цилиндъра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

100%-тов воден плеврит.....Хич не се мъчи направо сваляй мотора. Няма начин на свалени свещи да е пълен догоре с вода и да е оцелял, да няма крива биела или бутало. Макар че теоретично ти си свали предните три свещи, ако задните цилиндри са пълни и те....а пък водата трудно се сгъстява, може и затова да неще да превърти. Което пък от своя страна пак означава да сваляш и разглобяваш мотора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

100%-тов воден плеврит.....Хич не се мъчи направо сваляй мотора. Няма начин на свалени свещи да е пълен догоре с вода и да е оцелял, да няма крива биела или бутало. Макар че теоретично ти си свали предните три свещи, ако задните цилиндри са пълни и те....а пък водата трудно се сгъстява, може и затова да неще да превърти. Което пък от своя страна пак означава да сваляш и разглобяваш мотора.

Еее, вие съвсем го уплашихте човечеца...........това,че не върти може да е от 10 неща още.........

Колерга, като за начало, премери напрежението на акумулатора,ако е под 12 Волта, то има вероятност да не завърта стартера от слаб акумулатор и да чука така, все едно имаш затегнал мотор..........ако е така, значи пробвай с друг сигурен акумулатор и се пробвай , но след като изпълниш всичко , което съм ти написал по горе...........ако има вода в цилиндъра, то при едно завъртане на стартер рискуваш да покривиш биелата.........

ОСвен акумулатора, може да има отечка ,или да дава на късо по ел. инсталацията и тогава симптомите ще са същите .........отвори предния релеен блок и го подсуши хубаво с въздух под налягане......разгледай всички куплунги да не са във вода, това също може да ти играе лоша шега.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес отворихме 16V двувалка с подобни показатели /пиене на вода/. Цилиндрите бяха пълни, от катализатора и средното гърне също изтече добро количество вода. Човечецът се надяваше на лек вариант, но след лека калкулация на части и труд реши да сменяме двигател - утре започваме... Не дай Боже никому...!!!! Пфу, пфу... :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...