IVAN VR4x4 Публикувано 26 юли 2011 Сподели Публикувано 26 юли 2011 Ако има начин и с 21" ще карам ... Що се отнася до 16-ките, определено не са по рентабилни от 15-ки или 17-ки. За скоростния индекс- важна е и температурата на която издържат- да не се пръсне при високите скорости. И така - за нашите прекрасни шосета е необходима 15-ка с голяма височина на гумата- може да си влизаш в дупки колкото си пожелаеш. Иначе колкото повече качваш цолажа, толкова повече сваляш балона на гумата и риска да я спраскаш на някой пътен релеф се увеличава, но за целта има застраховки ;) Чудя се Фандъкова дали минава през кръстовището на семинарията или петте кьошета или пък през руски паметник, а може би по моста в квартал левски ...!? Там и с по сериозен джип си е все едно се качваш по стълби... но никой не взима мерки... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 26 юли 2011 Сподели Публикувано 26 юли 2011 Аз съм със заводската Borbet 17" и не бих я заменил за нищо! Корава, няма кривене и праскане, нямам ядове със самите джанти. Зимата гледам Мицолин като че ли е скопен мъжкар - на 15"-ки. Малко ми е гадно за него и чакам лятото да дойде че да стъпи на 17"-ките. Визията просто няма нищо общо с 15 цоловите. А возията - изцяло на Sachs съм, нисък и въпреки това комфортно и стегнато вози, без да е каручка. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 26 юли 2011 Сподели Публикувано 26 юли 2011 Аз съм със заводската Borbet 17" и не бих я заменил за нищо! Корава, няма кривене и праскане, нямам ядове със самите джанти. Зимата гледам Мицолин като че ли е скопен мъжкар - на 15"-ки. Малко ми е гадно за него и чакам лятото да дойде че да стъпи на 17"-ките. Визията просто няма нищо общо с 15 цоловите. А возията - изцяло на Sachs съм, нисък и въпреки това комфортно и стегнато вози, без да е каручка. :mitsu-smiley: Затова си взех и зимни 17ки, за мен са си идеални с гуми 205/50! Само ще ги пребоядисам в друг цвят за разнообразие... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 27 юли 2011 Сподели Публикувано 27 юли 2011 Аз съм си със заводските 18-ки и съм доволен от тях!!!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gifВярно колата няма комфортна возия,но пък съм и свикнал и като се кача на друга.... нещо сякаш ми липсва!Що се отнася до дупките..много,много не им се церемоня,но за сега не съм цепил джанта или правил балон на гума,само съм изправял веднъж една от джантите!Стабилността в завой е изключително добра при мен и аз съм доволен,защото това е нещетото,което най-много изисквам от джантата и гумата!Едва ли с по-малкият размер препоръчан ми от производителя ще постигна същата стабилност!За визуалният ефект.....няма какво да кажа,всички сме на ясно http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif !Истината е,че ако на някой му се иска да е с голям цолаж е хубаво да бъде финансово подплатен за същия.............защото всички сме се нагледали на извратени недоразумения по тематаhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif!Единственото в което съм се убедил през годините,че най-добрият размер на джантите е този-(тези) който препоръчва производителят,когато автомобилът се ползва основно или единствено за ежедневните ни нужди! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 27 юли 2011 Сподели Публикувано 27 юли 2011 Аз съм си със заводските 18-ки и съм доволен от тях!!!:icon_rock:Вярно колата няма комфортна возия,но пък съм и свикнал и като се кача на друга.... нещо сякаш ми липсва!Що се отнася до дупките..много,много не им се церемоня,но за сега не съм цепил джанта или правил балон на гума,само съм изправял веднъж една от джантите!Стабилността в завой е изключително добра при мен и аз съм доволен,защото това е нещетото,което най-много изисквам от джантата и гумата!Едва ли с по-малкият размер препоръчан ми от производителя ще постигна същата стабилност!За визуалният ефект.....няма какво да кажа,всички сме на ясно http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif !Истината е,че ако на някой му се иска да е с голям цолаж е хубаво да бъде финансово подплатен за същия.............защото всички сме се нагледали на извратени недоразумения по тематаhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif!Единственото в което съм се убедил през годините,че най-добрият размер на джантите е този-(тези) който препоръчва производителят,когато автомобилът се ползва основно или единствено за ежедневните ни нужди! Абсолютно! Ама ние нали не само си караме колите от А до Б, ние им се кефим по пътя :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 28 юли 2011 Сподели Публикувано 28 юли 2011 (редакция) В тази тема явно хората със 17-ките изчкаха да минат всички останали и чак след това да си кажат мнението :D И аз съм от тези със 17-ките, Слави така ми даде колата. Няма такава визия! Отделно че мица е със спортно окачване правено в германия и е леко по-ниска от останалите. Гумите са 215/45. На завои изхвърчам от седалката - мицане прави глупости ;). Визията както колегите по-горе казаха си е страхотна... няма какво да си говорим. Зимата сложа ли 15-ките и колата става меко казано ГРОЗНА и вози като лодка. Със 17-ките някак си я усещам много повече.Сега планирам да махам тези и да слагам 215/50 малко да ги кача че често забърсвам легнали полицаи :icon_blush: Тук таме имам някой балон на предна гума но всичко се оправя. За една година само веднъж съм изправял предна джанта и това е защото на една магистрала се нацепих брутално в дупка и още се чудя как не се пръсна гумата.Като цяло много я пазя и доста заобикалям дупки (ако успея да ги видя) Айде със здраве! Редактирано 28 юли 2011 от rafaelo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 юли 2011 Сподели Публикувано 28 юли 2011 В тази тема явно хората със 17-ките изчкаха да минат всички останали и чак след това да си кажат мнението :D Грешиш :D ..Роската (SLX) от как си е взел Галанта е все на 17-ски, но най правилно ги оприличи с аналния секс ..:lol:При 17-ските е повече "болката" от срязани гуми и изкривени джанти, отколкото "удоволствието" ..Аз също си взех Галанта със 17" джанти, но понеже не съм любител на болката, сега е на 15" .Нямам крива джанта, нямам балони по гумите, даже и дупките не бягам ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 28 юли 2011 Admin Сподели Публикувано 28 юли 2011 Със 17-ки Галант-ния е много красив, но принципно най-добре се чувства със 15-ки оригинални джанти. За всекидневно каране по софийските дупки, неравности и спящи полицаи това е оптималния вариант. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 юли 2011 Сподели Публикувано 28 юли 2011 Със 17-ки Галант-ния е много красив, Галанта и на трупчета да го сложиш, пак си е красив ..:DЕдна кола, която си е природно красива, нек"ви си джантоци не могат да я променят много .. 6 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 28 юли 2011 Сподели Публикувано 28 юли 2011 Значи не си виждал прашасал галант с джанти железарки без тасове.Все пак се присъединявам към мнението ти :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 юли 2011 Сподели Публикувано 28 юли 2011 (редакция) Аз лятото карам с 15-ки, което пък за колта си е голяма ниско-профилна гума, тъй като той заводско е на 13-ки... Също ми е много смешен с 13-ките зимата като го гледам, но никак не ми е смешно, че се прибирам по баир и черен път в снега безпроблемно, докато гъзетата с големите гуми закъсват или се удрят от поднасяне... Винаги когато дойде зимата, и монтирам тесните високи гуми, първото нещо е да издрънча волана в крайно положение, защото ръцете ми са свикнали да го въртят с широките гуми...макар и да има хидравлика колата, въртенето олеква осезаемо. Возията се променя моментално... Окачването пирува... Съединителя се радва и така Определено обаче съм против, както и Ценов спомена, хора които нямат финансии за гуми, да купуват големи джанти и да карат с динени кори... Или да си купят некви ефитни долнопробни гуми и вижте ме, аз съм с големите джанти :icon_blush: Аз карам само с нови, не опотребявани гуми и не повече от 2 години лежали на склад ако са летни, за зимни само с пресен дот от текущата година. И гумите се сменят на 3-4 сезона, а не да се нацепят като на баба ми петите и да викаме "виж къв грайфер имат".. Редактирано 28 юли 2011 от Emil Dimitrov 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 28 юли 2011 Admin Сподели Публикувано 28 юли 2011 Галанта и на трупчета да го сложиш, пак си е красив ..:DЕдна кола, която си е природно красива, нек"ви си джантоци не могат да я променят много .. За това сектантско изказване веднага ти дадох 1 точка положителна репутация, ако можех и две бих ти дал...:rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.